globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 12:47 | Nahoru | #57511
PETARDAK> zas předpokládám že akrap to bude mít na tu vložku navržený a odladěný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 12:48 | Nahoru | #57512
PETARDAK> a bude hůř

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:04 | Nahoru | #57513
PETARDAK> nekoukal, ale tohle je zjevně 18ka … hele, neslintám nad tím …

V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek

no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:05 | Nahoru | #57514

strakon píše: Ivos> jááááák šrámu, přivezl, ojetou, bouranou a ještě rozbitou motorku


bouranou néééé!!!!!!!!!! to bych si vyprosil woe

Naposledy editováno 10.06.2019 13:08:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:06 | Nahoru | #57515
t_freedom> No,dyk rikam..
Mel jsem i rozepsany,ze 2019 s qs,akrapem a 00km nebude za 330,ale sel jsem s kmotrou do Duny na obed a blbe koukala
Mne se libi,vubec jsem o tom nevedel,ze ji delaj a loni jsem o to zakop na dilne a zustal jsem zirat.Na novyho diavela proste nejsou volny prachy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:11 | Nahoru | #57516

carlos38 píše: No, to jsem četl taky.... Jak říkáš, všechno to mělo malý nájezdy a všechny motorky byly v záruce... Jinak znám lidi, co na tom maji přes 30t a vše OK.


E:nic,pardon,musim obcas cist 2x,aby mi docvaklo,o cem je rec

Naposledy editováno 10.06.2019 13:16:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:12 | Nahoru | #57517

PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!



Ještě že tam má ty smajlíky, protože není nikdo z tohole fóra, komy by ty Italky zoranžověly víc

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:14 | Nahoru | #57518

t_freedom píše: PETARDAK> nekoukal, ale tohle je zjevně 18ka … hele, neslintám nad tím …

V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek

no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...



Tvl, to je moderní motorka, to brzdí, tlumí, zatáčí už že série Max ty pancíře na brzdy, což je hlavně o pocitu že začátku a na silnici se vozíš královsky (i když trochu nudně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:35 | Nahoru | #57519
[quote=PETARDAK]Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!

Tak zly to nebude. Vcera jsem potkal Ducati 350, kolem roku 1970 a asi to chci.. kolik bude porizovacka?
Pan asi 70 let.. prej dokud to nakopnu, tak budu jezdit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:40 | Nahoru | #57520
PETARDAK> brambory už byly taky napřed tuším hana GéeSa a pak ódy na fuckeráčovo R1200S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:45 | Nahoru | #57521

t_freedom píše: PETARDAK> nekoukal, ale tohle je zjevně 18ka … hele, neslintám nad tím …

V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek

no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...



Pneumatiky mit top nemusi, protoze to je PR, ale brzdy jsou napicu kdyz na nich neni napis brembo a podvozek kdyz neni ohlins to same.
Ja jsem si zadnejch zazracnejch vlastnosti podvozku u italskejch motorek nejak nevsiml. A “prkno” jde pomerne snadno udelat z kazdeho podvozku...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 13:56 | Nahoru | #57522
Jen ilustrační obrázek do vlákna

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 14:05 | Nahoru | #57523

Frennky píše: Jen ilustrační obrázek do vlákna



jééééé za tohle bych ti dal pusu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 14:09 | Nahoru | #57524

assassin píše: Pneumatiky mit top nemusi, protoze to je PR, ale brzdy jsou napicu kdyz na nich neni napis brembo a podvozek kdyz neni ohlins to same.
Ja jsem si zadnejch zazracnejch vlastnosti podvozku u italskejch motorek nejak nevsiml. A “prkno” jde pomerne snadno udelat z kazdeho podvozku...



nechápu proč to musíš furt rvát do hrany … ? … já jen popsal rozdíly komponentů v cca. řádu rozdílu finální ceny …

Já jsem ten co psal, že bych Vöhlins od sachsu nepoznal a že to jen vypadá líp a já měl supr slevu na nákup S4RS oproti S4R … brzdy myslím poznám a pancíře taky...
A gumy ? Běžně kupuju na sport M5 interact ...což je de facto stará Rosso Corsa … nevím přesně kam míříš...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 14:21 | Nahoru | #57525

PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!

2freedom: nenakoukls, na toho akrapa? To už je taky ten na-cimpr-campr, svařenej? že DB-killer nevyndáš? u KTM ještě u 18te, jsi vyvrtal manipulační otvor, utrhnul zabodovaný šroubek a měls DB-K vyndavací/nandavací... a u 19ek jse to komplet svařené



To je teď u všech Euro4

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 14:28 | Nahoru | #57526
Zajímavý článek proč nové motory mají větší spotřebu oleje...

http://www.autoforum...e-obvykly-podezrely/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:04 | Nahoru | #57527
Šuty> No to je zajímavé. Zmiňují tam i řadu TSI, to je děs ten muj typ CDAA. Bohužel mě to v záruce nežralo tolik aby mě vyměnili 'motor' a teď se z toho stala past a cesta vede asi na šrotiště. Když mě to žralo 1l na cca 2500km, tak to byla ještě paráda.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:07 | Nahoru | #57528

sejrac píše: Šuty> No to je zajímavé. Zmiňují tam i řadu TSI, to je děs ten muj typ CDAA. Bohužel mě to v záruce nežralo tolik aby mě vyměnili 'motor' a teď se z toho stala past a cesta vede asi na šrotiště. Když mě to žralo 1l na cca 2500km, tak to byla ještě paráda.



tak to je tedy mazec!...a aktuální čísla jsou jaká ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:11 | Nahoru | #57529

Šuty píše: Zajímavý článek proč nové motory mají větší spotřebu oleje...

http://www.autoforum...y-podezrely/ [/quote]

Tak tady vítr vane u té Multice s DVT motory

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:13 | Nahoru | #57530
Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:20 | Nahoru | #57531
Ty krávo Co je to za rok?

Pak si kup nový, moderní, ekologický auto

Naposledy editováno 10.06.2019 15:20:30

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:21 | Nahoru | #57532

sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.



tenhle problém nám popisoval známej od AZNP … v Rusku si benz. malý TSFI motory kupovali i taxikáři ...a díky soft co dostával rafičku teploty nahoru do pole "pro zákazníka dobrý", měl za následek že ty auta jezdila tim poskakovacím pomalým tempem neustále "podchlazený" … tedy i tolerance na kruzích.
Taxikáři šli hromadně do protestů že litr na 1000km je prej trochu moc... u novejch aut ...škoda s tím měla velkej průser

Naposledy editováno 10.06.2019 15:21:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:26 | Nahoru | #57533
FiZzeR> Jezdíme málo a převážně jen meziměsto, je to rok 2010. Někdo mění po dvou letech, u nás se auta dojíždí do mrtva a tady to bude asi doslovně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:30 | Nahoru | #57534
sejrac> ty upravený mot.jednotky už tam nejdou?... koupit 2nd hand výrobní řady co už má tu úpravu a přehodit ?

Naposledy editováno 10.06.2019 15:47:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:31 | Nahoru | #57535

sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.



A já mám na Feldě 205 tisíc, 99% najeto po městě, olej si na 10.000km neveme žádnej, všechny podvozkový díly jsou původní a za celou dobu se měnil jednou altík, výfuk a spojka. Jak píšeš, pojedu jí do mrtva, ale myslím, že dřív schnije, než aby se tam něco rozbilo. Měl jsem BMW 330xi E91 a znám všechny servisy na jihu čech... Už nikdy víc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:42 | Nahoru | #57536
carlos38> twl, felda přežije i šváby po apokalypse

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:46 | Nahoru | #57537

t_freedom píše: carlos38> twl, felda přežije i šváby po apokalypse



Jen nesmí moc pršet a solit silnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:48 | Nahoru | #57538

FiZzeR píše: Ty krávo Co je to za rok?

Pak si kup nový, moderní, ekologický auto



no zvlast kdyz ty stary jsou uplne to samy co

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:52 | Nahoru | #57539

assassin píše: no zvlast kdyz ty stary jsou uplne to samy co



Čekal jsem jestli vytáhneš E46
Ale tak třeba téčko mi od výměny k výměně nebere ani kapku

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:56 | Nahoru | #57540
Tsss to samy se ted resi u mne v praci. Grajerka na Zmuliettu 1.4 turbobenzin 170 koni. Celou dobu to zere olej, svicky zakarbonovane, a bo je naivka verila prodejci ze je to v norme. Ma po zaruce a uz navrhli prekrouzkovani za necelych 50, kundy bych jim ty hlavy o tu kastlu omlatil uz dva roky zpatky. Za rok prolila 3litry oleja pri dolivacce. Najezd prd 125tisic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist