1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: roz> ve který hospodě se tohle povídá?
bohužel muj švagr cca před 16 lety.1 reakcí na tento příspěvek Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1100Virago píše: Na první dotaz odpovídám následovně: Jde o to, že na vykonávání takového zaměstnání není zapotřebí nějaký nevídaný talent a schopnosti. Je to něco, co po zaučení zvládne kdekdo. V zahraničí "točí kolcem" ve velké většině případů gastarbeitři z jiných zemí, protože místní to prostě dělat nechtějí. V Londýně nebo New Yorku je občas problém sehnat taxíkáře, který rozumí anglicky
Na druhý dotaz odpovídám "nepřímo" - jeden kámoš provozuje spedici, další dva jezdili, jeden jezdí doteď. Takže mám zprostředkované zkušenosti.
Nějak si nejsem vědom, že bych kamioňákům přisuzoval nějakou kolektivní vinu. Morální stránku neřeším - jasně, že třeba Rath je doktor a morálně je to prostě špína. Řeším náročnost a prestiž profese. Jak "náročné" je taxíkaření dokonale ukázal Uber, pro který může jezdit bez zvláštní kvalifikace každý, kdo dokázal získat řidičák.
Add 1: měřítko talentu a schopností je velmi individuální. Z toho titulu nejsou žádná "podřadná" zaměstnání. Existuje jen tržní hodnota práce. Já osobně si myslím, že minimálně polovina chytrolínů, co se tady takhle opovržlivě třeba o kamioňácích vyjadřuje, by to zaměstnání nebyla schopná dělat. Prestižní má u mě rovnítko se slovem snobské. Pokud si na tom někdo zakládá, je to snob. A je mi při tom fuk, jestli je to při tom doktor, nebo taxikář. Kdyby nebyly třeba uklízečky a popeláři, fakt bych byl na ty ostatní "prestižní" zaměstnance zvědavej, jak by se naparovali na hromadách svých sraček.
Add 2: Kámoš kámoše u piva povídal, kámoš jezdí. Na tohle je jednoduchá odpověď. Pokud někdo považuje své podřízené nebo kolegy jen za bandu čuráků, tak na to odpovídám jednoduše. Svůj k svému, a vedoucí je svých podřízených obrazem. Buď úroveň podřízených umí změnit a řídit, nebo je na jejich úrovni. Tečka.
Add 3: Tak si přečti, co tu píšeš. Pušalizuješ lidi podle zaměstnání? Fakt? Náročnost profese? Co to je? Pro někoho může bejt lehký řídit jadernou elektrárnu a těžký vysypávat popelnice, jiný to má obráceně. Je to jen otázka ceny práce, schopností a osobních preferencí. Ten popelář by ani té jaderce šéfovat nechtěl. A přitom jeden bez druhého bude těžko žít. UBER jen prokázal neschopnost reakce státní moci na rozvoj technologií, nikoliv že by taxikáře podle debilních podmínek magistrátu mohl dělat každý. Valná většina řidičů UBERu by netrefila bez navigace a té aplikace pomalu za nejbližší roh, a nebyla by to schopná při normální administrativě dělat, účtovat, plnit legislativu. To že státní aparát nedokáže reagovat na nové technologie a sdílenou ekonomiku, a pomocí zástupných důvodů se pokouší regulovat zločinné taxikaření různých vychcanů pomocí debilních testů a podmínek pro taxikaření, které nejsou k ničemu při dnešních technologiích prospěšné, to je úplně jiná kategorie státní debility a taxikáři za ní nemůžou. Naopak různí fízlové a úředníci, kteří jsou s touhle mafií jedna ruka na tom ještě profitují. Takže UBER ukázal jen že ryba dycinky smrdí od hlavy.
To všechno nic nemění na tom, že mezi taxikáři a kamioňáky jsou hovada, a že je jich dost, kterým bych ani ruku nepodal. Ale do jakékoliv škatulkování podle profese nebo jednotlivých profesí a naparování se prestižností toliko pro hovado dobré jest. Kdo to dělá, je u mě debil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
roz píše: splasenytrubky> Nechci se plect do vaší šťepné debaty,ale dřív sháněli firmy na kam.dopravu jen tupé ovce,které přivezou,odvezou,cokoliv na čemkoli.Když se ti třeba nelíbili ty letní slajky a měl jsi jet sněhem a vánicema že se někde nezabiješ tak tě vyrazili.Příjde někdo kdo to odveze.
dobrý řidič kamionu je velmi nedostatkové zboží dneska. Znám firmy, které už neberou zakázky a nekupují nová auta, protože nemají slušné řidiče a ty ovce nakupovat nehodlají, protože ten kamion dneska nemá cenu jako nějaký moped. Plat řidiče cisterny je dneska běžně mezi 40 až 50 tisíci Kč hrubého. A to píšu plat, tedy normální oficiální příjem bez diet.
A ty také tady paušalizuješ. Ano, firmy to dělaly a dělají. Ale jak píšu Virážce, svůj k svému, to je praxe, která se nemůže dlouhodobě vyplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: dobrý řidič kamionu je velmi nedostatkové zboží dneska. Znám firmy, které už neberou zakázky a nekupují nová auta, protože nemají slušné řidiče a ty ovce nakupovat nehodlají, protože ten kamion dneska nemá cenu jako nějaký moped. Plat řidiče cisterny je dneska běžně mezi 40 až 50 tisíci Kč hrubého. A to píšu plat, tedy normální oficiální příjem bez diet.
A ty také tady paušalizuješ. Ano, firmy to dělaly a dělají. Ale jak píšu Virážce, svůj k svému, to je praxe, která se nemůže dlouhodobě vyplatit.
Naposledy editováno 03.12.2017 13:09:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: 50 hrubého,pokud jezdí vnitro a je denně doma,jinak nemáš šanci. jak ty firmy seženou levnýho řidiče? to jako přijde,řekne že je debil a stačí mu poloviční plat?
ne, zkoušejí ukáčka, bulhary a zkoušejí kde co. Slušnej a dobrej řidič má dneska svoji cenu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: ne, zkoušejí ukáčka, bulhary a zkoušejí kde co. Slušnej a dobrej řidič má dneska svoji cenu.
to měl vždycky. nepamatuju dostatek řidičů a to pamatuju motorky s nakopávačkou1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: dobrý řidič kamionu je velmi nedostatkové zboží dneska. Znám firmy, které už neberou zakázky a nekupují nová auta, protože nemají slušné řidiče a ty ovce nakupovat nehodlají, protože ten kamion dneska nemá cenu jako nějaký moped. Plat řidiče cisterny je dneska běžně mezi 40 až 50 tisíci Kč hrubého. A to píšu plat, tedy normální oficiální příjem bez diet.
A ty také tady paušalizuješ. Ano, firmy to dělaly a dělají. Ale jak píšu Virážce, svůj k svému, to je praxe, která se nemůže dlouhodobě vyplatit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: to měl vždycky. nepamatuju dostatek řidičů a to pamatuju motorky s nakopávačkou
přesně tak. Dobrejch bylo vždycky málo. Takže jestli se nechá někdo terorizovat a nutit do ježdění na sjetých gumách, tak asi není dost dobrej, aby si ho ta firma vážila. Nebo to spíš není slušná firma, a mělo by být pro něj úlevou jít jinam. Práce je všude dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Creck píše: Hodne zajimavy projekt. www.info.cz/byznys/druzstevni-supermarkety-jako-novy-hit-levnejsi-a-kvalitnejsi-potraviny-za-3-hodiny-prace-mesicne-20221.html
Tajovej socialismus light, zatim v beta verzi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Je fakt ze dneska uz bych to schopen delat nebyl.
Nejezdil sem jen s kamionem, ale i 30 a 70t autojerab
Naposledy editováno 03.12.2017 14:02:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
roz píše: Ja věřim že se to už za ty leta trochu vyčistilo,reagoval jsem co bylo dřív.Je mi jasný že dneska jestli chceš mít úspešnou firmu,nemůžeš dělat takovýhle věci.A že ty co to dělaj včetně s tima ovcema ať už zahraničníma dřív nebo pozdějc půjdou srát!
je to jako všude,jsou dobrý a špatný firmy ale v dopravě po nich jde technická,fízlové,odbor dopravy,celníci........ taková pěkná kontrola,kde se sejdou všichni a proberou to komplet není žádná vyjímka a vybavení maj moc dobrý1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Creck píše: splasenytrubky> Mimochodem Jirka kamionak je a ja jezdil ve svych mladych letech cca 6 let.
Je fakt ze dneska uz bych to schopen delat nebyl.
Nejezdil sem jen s kamionem, ale i 30 a 70t autojerab
jojo, já vím, Jirka je mlíkař, co je schopnej přemýšlet o tom, že by mohl vozit svojí potravinářskou bandaskou kafilérský tuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: nemako> částečně zveličovaná přežívající hospodská latina to už dneska je. Dělo se to ale když byl nedostatek zakázek, to se popřít nedá. Kdo si to ale dovolí dneska, tak je blázen nebo debil.
možná tatra někde pod bagrem,ale normální kamion musel vždycky trochu vypadat. sjetý gumy jsou to první,co fízl vidí a za co tě odstaví.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: jojo, já vím, Jirka je mlíkař, co je schopnej přemýšlet o tom, že by mohl vozit svojí potravinářskou bandaskou kafilérský tuk.
to ti nikdo nenaloží,je to technickej tuk. hospodská latinaNaposledy editováno 03.12.2017 14:08:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: možná tatra někde pod bagrem,ale normální kamion musel vždycky trochu vypadat. sjetý gumy jsou to první,co fízl vidí a za co tě odstaví.
tatra pod bagrem má gum tolik, že jí stačí když bude mít dobrý gumy na předku. Jinak se nemůže nic stát.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: to ti nikdo nenaloží,je to technickej tuk. hospodská latina
já vím že ne. Ale tady se o tom dumalo jako o zajímavým kšeftu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: já vím že ne. Ale tady se o tom dumalo jako o zajímavým kšeftu.
ono to teoreticky jde. je to živočišnej tuk,ale ta sanitace cisterny stojí ranec a kdo ví,jestli by to ještě šlo. je pravda,že se to vozilo do setuzy na mejdla a byli borci,který to vyláchli a vezli do opávie náplňák na sušenky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: ono to teoreticky jde. je to živočišnej tuk,ale ta sanitace cisterny stojí ranec a kdo ví,jestli by to ještě šlo. je pravda,že se to vozilo do setuzy na mejdla a byli borci,který to vyláchli a vezli do opávie náplňák na sušenky
hned jsem si vzpomněl na tuhle ránu.
vyloženě umělecké dílo, s mlíkem by to takový věhlas nezískalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
splasenytrubky píše: hned jsem si vzpomněl na tuhle ránu.
vyloženě umělecké dílo, s mlíkem by to takový věhlas nezískalo.
Naposledy editováno 03.12.2017 14:43:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: kafilát je děsnej pušinec když to vypouštěli,tak blilo půl ústí. už se to tam nevozí,nebo to už nesmrdí. nechápu,jak to vyteklo,mě šla cisterna bokem ze stráně,zůstala na boku,zapíchnutá do meze,zmuchlaná jako pytlík od křupek,ale neukápla ani kapka
je to vidět na té fotce č.12. Povolilo přední čelo, on je rozdíl, jestli s tím flákneš do relativně měkké hlíny, nebo jestli s tím praštíš o tvrdý asfalt. Ale je fakt, že i tenhle náraz by to mělo vydržet taky. Fakt je, že tyhle nerezový potvory praskají spíš než ty hliníkový. Hliník se spíš poddá, ale ten nerez jak je tvrdej, tak to praskne vždycky někde ve sváru. A tyhle zateplené, jak mají dokola ty obruče na izolaci, tak se nerozloží ten náraz do celé plochy, ale právě do těch obručí. A ta první je přesně na té hraně předního čela, a otevřelo se to tam jak konzerva.