Téma: School pro kudlaře a střelce
 
12.11.2009 v 09:06
Myslenku na toto vlakno mi vnukla veta kterou jsem vcera vypustil v debate jak ucit jezdit holky a s Moni jsme se shodli ze bude jednou pamatná

"Strelbu se naucis jezdit po nekolika letech a jedine tak,ze budes neustale jezdit strelbu a doufat,ze se dozijes dne kdy zacnes jezdit fakt strelbu." NoFear 2009

A dale me k tomu navedl zkuseny motorkar Grassel a Prackar debatou:
GRASSEL>na okruhu ano, na okruhu mě zdrbe ale i člověk co tam jezdí častějc než já a to je věc trochu jiná. Vím o lidech co mě natřou na okruhu a přesto v provozu jezdit neumí.
Prackar:"To je tvůj největší omyl. Oni ti,co jezdí na okruhu,v provozu jezdit umí,a to lépe,než si myslíš.
To,kdo "vyhraje" v provozu totiž není o míře umění,ale o tom,kdo je ochoten dát větší míru rizika a to s "uměním" jezdit nemá nic společného."

A s timto ja maximalne nesouhlasim!A proto tady zakladam skolu strelby.
Kde muzeme rozebrat vsechny aspekty takove jizdy,porovnat nazory obou kluku a zkusit treba i poradit tem,kteri jsou ochotni podstupovat riziko takove jizdy a chteji se naucit takto jezdit.S co nejmensim rizikem ze se zabijou.
Cili vlakno pro vsechny kdo si mysli ze jezdi strelbu,kudlu,palici nebo jak tomu rikate a vseobecne nazory,rady a zkusenosti sem.

Dam sem jedno video ktere by castecne mohlo slouzit jako pruvodka takovou jizdou.Jede se na nem hodne rychle,misty moc hezky,ale je tam taky spousta chyb a i jedna nevypadajici ale velmi zavazna krizovka.
Jinak Dusinum a Nove vstup zakazan.

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

10.5.2013 v 13:48 | Nahoru | #511

Michal1011 píše: buď rád že jí máš, normální kus neseženeš a to vím o čem mluvím



Tys asi neviděl, jak vypadala, když jsem si ji přivezl, viď...

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

10.5.2013 v 16:31 | Nahoru | #512

Michal1011 píše: Fizz je mrdal, já dostal desítku na hranici její konstrukce, už navím na čem jezdit. Asi testnu K1-K2, to je sice mrtví na spodek, ale alespoň změna



Ty žabáku, já tě nechci klamat ale zrovna K1-2 je jedna z nejsilnějších na spodek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

10.5.2013 v 16:32 | Nahoru | #513
FiZzeR> tyvole vůbec mi nekaž iluze že si ještě pomalejší než na RSV to snad couváš ne?!

Jinak pokud teda myslíš že to nevibruje jak traktor, má to snad nejlepší ovladatelnost jakou jsem kdy poznal.... tak pak ano je to hodný....
Ale když jí fakt dáváš céres tak hodná není, ani jedna ze tří nebyla hodná který jsem jezdil, samozřejmě vůči dalším seriovkám. Obzvlášť divoká byla Mámy-RM kterej měl vůly na plynu takovou že už rozject se bylo umění a dát plnej bylo na dvakrát přehmat

desítka 04-05 je dobrá a povedená motorka, nejlepší ovladatelnost, dobrej motor a i podvozek super (jen některý co papouškujou časopisy říkaj že podvozek je špatnej) jediný jako mínus tam je nepřehlednej otáčkoměr (při palbě špatně čitelný otáčky), absence tlumiče (dokoupit) a přístup jako u každý kawy ke spoustě věcem, například debilní olejovej filtr atd.

Naposledy editováno 10.05.2013 17:00:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

10.5.2013 v 18:36 | Nahoru | #514

GRASSEL píše: přístup jako u každý kawy ke spoustě věcem, například debilní olejovej filtr atd.

tak to je snad vseobecny problem sportovnich motorek ne? dostat se k cemukoliv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

10.5.2013 v 19:01 | Nahoru | #515

GRASSEL píše: FiZzeR> tyvole vůbec mi nekaž iluze že si ještě pomalejší než na RSV to snad couváš ne?!

Jinak pokud teda myslíš že to nevibruje jak traktor, má to snad nejlepší ovladatelnost jakou jsem kdy poznal.... tak pak ano je to hodný....
Ale když jí fakt dáváš céres tak hodná není, ani jedna ze tří nebyla hodná který jsem jezdil, samozřejmě vůči dalším seriovkám. Obzvlášť divoká byla Mámy-RM kterej měl vůly na plynu takovou že už rozject se bylo umění a dát plnej bylo na dvakrát přehmat

desítka 04-05 je dobrá a povedená motorka, nejlepší ovladatelnost, dobrej motor a i podvozek super (jen některý co papouškujou časopisy říkaj že podvozek je špatnej) jediný jako mínus tam je nepřehlednej otáčkoměr (při palbě špatně čitelný otáčky), absence tlumiče (dokoupit) a přístup jako u každý kawy ke spoustě věcem, například debilní olejovej filtr atd.



Mno, hodně vody uteklo od doby co jsme se naposled setkali jinak než tady Jo, furt jsem strašnej mrdal, ale občas mi hrábne a pak mi to celkem i jede, to se musim pochválit

S těma vibracema, vibruje to stejně, né-li víc jako rsv. Těžko říct, jestli jsem měl tak dobře seřízený RSV, nebo je tady něco špatně, ale klepání pléga na volnoběh jsem neznal Ovladatelnost jo, je to lehounký a obratný. Motor má síly dost, spodek to nemá, střed nic moc ale když tomu dávám čočku tak to jede jak pitomý, ale trvám na tom, že je to hrozně uhlazený; i starý fzr mi dokázalo nakopat prdel když se v devíti tisících otevřela přívěra Tady nic, lineární od volnoběhu po omezovač.
Točkoměr mě trochu sere, ale prej jde nějak přeštelovat shiftlight, až přijdu na to jak, tak tohle padne, jinak se mi to celkem i líbí. Blbý je, že se na displej vejde jen jeden údaj a nedá se to přepínat z řidítek, takže přehazovat tripmetr a hodiny za jízdy je občas nahovno.

Pokud divokost motorky posuzuješ podle vůle na plynu, tak si vzpomeň na mý rsv a na tálín

Z toho podvozku jsem trochu nešťastnej, když jsem to koupil tak zadní tlumič vůbec nefungoval a nedalo se na tom jezdit. No ukázalo se, že majitel byl debil a měl řetěz nataženej jak kšandu - bodejť by to pak mohlo pérovat Naštěstí to snad odsral jen řetěz a né ložisko v karteru... No každopádně v sériovým nastavení je to tvrdý jak fošna, kolem slap apod se to nedá. rsv byla univerzálnější.

Tlumič řízení mám, a jsem za něj rád, občas je trošku cejtit jak se to mele, ale žádná trága zatím. Ad přístup k věcem, jo to je dost nahovno Po rsvčku, který je snad dělaný na každodenní rozborku je tohle dost nepraktický Ale trošku doufám, že to nikdy pitvat nebudu muset

Jako neříkám že je to blbá motorka, to vůbec ne - jen jsem čekal trošku víc, no. I když to kdysi od RSV taky... No třeba si k sobě nějak najdeme cestu...

Naposledy editováno 10.05.2013 19:05:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 03:15 | Nahoru | #516

Daart píše: tak to je snad vseobecny problem sportovnich motorek ne? dostat se k cemukoliv



to právě není kawasaki v tomhle byla vždycky nahovno a nejen ve sportech což bys měl třeba se Z1000 a přístupu k vzducháči vědět teda nevím co máš za model ale 08 a přístup k vzducháči je hroznej a celkově v tomhle byla kawa vždycky prostě nedomrdlá

u sportů nemluvím o kapotách, ty bráněj v přístupu ve finále minimálně... mluvím o celkovým řešení, například když svody bráněj v přístupu k olejovýmu filtru atd.....
Kawa má i třeba ty kapoty slícovaný sic dobře ale když je máš sundavat a nandavat tak je to těžkej vomrd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 03:19 | Nahoru | #517
FiZzeR> čéče tak ti nevím, vibrace u zx10 který popisuješ teda neznám :-/ asi něco špatně....
ta lineárnost je právě u zx10 dosti malá, ve spod nic moc, ve středu nic moc a nahoře všechno.... lineárnost tam vážně není. To ostatní japka (Honda a Yamaha) to jsou reklamy na vysavač, hlavně teda yama R1

Pokud si aspoň trochu zrychlil tak super, těším se....

Naposledy editováno 11.05.2013 03:19:24

2 reakcí na tento příspěvek School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 06:51 | Nahoru | #518
Tak ono by Fizzi chtělo napřed vyspacifikovat,co od tý motorky vlastně očekáváš.
1. chceš bejt rychlej-pak je ZX10 dobrý náčiní,když to v těch rukách je
2. chceš mít pocit,že jsi rychlej-pak je ten dvouvál ideální,klamání tělem mu docela jde
3. chceš zlou motorku,se kterou se musíš poprat a nedá ti nic zadarmo-kup si Streetfightera,nebo Jawu 350
4. chceš prostě báječně vypadat-asi tě zklamu,tohle je nemožný,ať koupíš cokoliv....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:01 | Nahoru | #519
verybusy>

fízzku, toho speeda si myslel jakej rok?! Jako děsně se mi líbí první model, ten
a stará daytona 595 to má kouzlo

Naposledy editováno 11.05.2013 10:04:34

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:09 | Nahoru | #520

GRASSEL píše: verybusy>

fízzku, toho speeda si myslel jakej rok?! Jako děsně se mi líbí první model, ten
a stará daytona 595 to má kouzlo



1050... nejlíp 07+, ale ten je finančně mimo... staršího bych si musel trošku předělat, je škaredej. Tak škaredej až je svým způsobem hezkej

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:10 | Nahoru | #521

verybusy píše: Tak ono by Fizzi chtělo napřed vyspacifikovat,co od tý motorky vlastně očekáváš.
1. chceš bejt rychlej-pak je ZX10 dobrý náčiní,když to v těch rukách je
2. chceš mít pocit,že jsi rychlej-pak je ten dvouvál ideální,klamání tělem mu docela jde
3. chceš zlou motorku,se kterou se musíš poprat a nedá ti nic zadarmo-kup si Streetfightera,nebo Jawu 350
4. chceš prostě báječně vypadat-asi tě zklamu,tohle je nemožný,ať koupíš cokoliv....



No, to je problém... já totiž vlastně vůbec nevím co chci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:13 | Nahoru | #522

GRASSEL píše: FiZzeR> čéče tak ti nevím, vibrace u zx10 který popisuješ teda neznám :-/ asi něco špatně....
ta lineárnost je právě u zx10 dosti malá, ve spod nic moc, ve středu nic moc a nahoře všechno.... lineárnost tam vážně není. To ostatní japka (Honda a Yamaha) to jsou reklamy na vysavač, hlavně teda yama R1

Pokud si aspoň trochu zrychlil tak super, těším se....



Až pojedu někdy okolo, pokud to bude kvůli tomu zpíčenýmu píčasí ještě letos, tak nažhavim drát. Jestli máš ještě aspoň škopek, tak tě to nechám projet a uvidíš... Řikám si, jestli to nakonec neni jen šestka s přelepenejma nálepkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:15 | Nahoru | #523
FiZzeR> ok, není problém.... jsou mi divný ty vibrace a co popisuješ tu lineárnost. Převody sou asi origo což?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 10:19 | Nahoru | #524

GRASSEL píše: FiZzeR> ok, není problém.... jsou mi divný ty vibrace a co popisuješ tu lineárnost. Převody sou asi origo což?!



Nejsou, tušim +3 na rozetě

... a řetěz je v hajzlu, to je jeden druh vibrací, to neřeším, ale na volnoběh se to klepe a kolem 4-6 tis to brní do řidítek... ale podle videí na yt to dělá každá druhá Možná jsem jen moc citlivej

Naposledy editováno 11.05.2013 10:21:38

2 reakcí na tento příspěvek School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 11:36 | Nahoru | #525
A já bych se na celou Kawu vys....a

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 13:45 | Nahoru | #526
FiZzeR> takže by měla táhnout ještě víc než origo převod.... hmmm tak to je fakt divný

vibrace jsem ani u jedný nezaznamenal a už vůbec ne něco co by mě štvalo po zkušenosti s RSV

Naposledy editováno 11.05.2013 13:46:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 13:47 | Nahoru | #527
HolkaR6> Pájo, někdo kdo jezdí VW polo, má za sebou Hondu 250 a jezdí na kolobrndě od Džamahy kterou chce nahradit novější kolobrndou od džamahy se vůbec nemůže vyjadřovat

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 18:44 | Nahoru | #528
GRASSEL> Ale můžu se vyjadřovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 21:59 | Nahoru | #529

HolkaR6 píše: A já bych se na celou Kawu vys....a


1 reakcí na tento příspěvek School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:27 | Nahoru | #530
v týdnu budu na JIHu, jsem ochoten se jezdcům v důchodu hodinku věnovat. Víc pro vás udělat nemohu

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:33 | Nahoru | #531

GRASSEL píše: to právě není kawasaki v tomhle byla vždycky nahovno a nejen ve sportech což bys měl třeba se Z1000 a přístupu k vzducháči vědět teda nevím co máš za model ale 08 a přístup k vzducháči je hroznej a celkově v tomhle byla kawa vždycky prostě nedomrdlá

u sportů nemluvím o kapotách, ty bráněj v přístupu ve finále minimálně... mluvím o celkovým řešení, například když svody bráněj v přístupu k olejovýmu filtru atd.....
Kawa má i třeba ty kapoty slícovaný sic dobře ale když je máš sundavat a nandavat tak je to těžkej vomrd.

jo tak to si uhodil hrebicek na hlavicku. predchozi majitel meho Zeda by mohl o pristupu ke vzduchaci vypravet. je tam bokem tazena elektrika tak blbe ze to zasahuje do mezery kudy je mozne ten vzduchac vytahnout. kdyz jsem vyndal DNA filtr tak jsem zjistil ze s tim asi moc trpelivosti nemel a stihl na nem pekny kus poohybat ale na druhou stranu olejovy filtr uplne v klidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #532

Michal1011 píše: v týdnu budu na JIHu, jsem ochoten se jezdcům v důchodu hodinku věnovat. Víc pro vás udělat nemohu



Co nám tu budeš provádět?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #533

FiZzeR píše:



Za co zase?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:42 | Nahoru | #534

HolkaR6 píše: Co nám tu budeš provádět?



pár lidí mi psalo, jestli bych jim neukázal stopu, vehíl a stopí ve dvoukilu. Normálně mám poškrábanou PRAVOU ruku, hrozně dlouho jsem řešil od čeho to může být, nakonec jsem zjistil že to je od ručičky co ukazuje otáčky.....asi to nechám uškrtit. No věřila by jsi tomu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:42 | Nahoru | #535

HolkaR6 píše: Za co zase?



Však ty víš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:45 | Nahoru | #536
Michal1011> Tobě věřím, Míšo! Jsi můj hrdina...
Ale ticho ať to neví Grassel zase by plakal po tají v pokojíčku..Vždyť ho znáš....

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:45 | Nahoru | #537

FiZzeR píše: Však ty víš


Neřekla jsem nic co by se o mě nevědělo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:52 | Nahoru | #538

HolkaR6 píše: Michal1011> Tobě věřím, Míšo! Jsi můj hrdina...
Ale ticho ať to neví Grassel zase by plakal po tají v pokojíčku..Vždyť ho znáš....



Grázl je jak sopka, už druhou sezonu spí. Druhá ikona už je jednou nohou na silnici, zatím před přestupem na desítku trenuje na uškrceným skutru.

Je jich škoda, obou - vyjmečně to myslím vážně







Naposledy editováno 11.05.2013 22:52:47

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 22:59 | Nahoru | #539
Michal1011> Zas si mě zbavil slov

(reakce na) School pro kudlaře a střelce

11.5.2013 v 23:00 | Nahoru | #540

Michal1011 píše: Grázl je jak sopka, už druhou sezonu spí. Druhá ikona už je jednou nohou na silnici, zatím před přestupem na desítku trenuje na uškrceným skutru.

Je jich škoda, obou - vyjmečně to myslím vážně







Kefír koupil konečně pořádnej stroj, asi pro něj byla desítka taky hrozně hodná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist