Téma: Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
10.4.2020 v 22:04
Červenec 2023:
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch
.
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný 
Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).

- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch



Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
Blokovaní uživatelé: ThomasDRZ
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Tak jsem dnes po prvé v letošním roce vyjel na výlet. Po namontovani baterky zhruba po měsíci a půl zase nefunguje displej na dotyk. A to my jej v loni měnili za nový tip.
Naposledy editováno 15.01.2023 06:39:20
Naposledy editováno 15.01.2023 06:39:20
Páni, veď to znáte, žiadny importér potažmo výrobca nemajú radi negatívnu publicitu. FB IG YT a tento server ponúkajú také možnosti pohrať sa s tým a vyvinúť tlak na tých, čo to majú možnosť riešiť... Natočte si to, nafoťte, vymenujte kde s vami ako jednali, rozveďte svoje skúsenosti a komunikujte s tými, od ktorých očakávate riešenie.
3 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Vetřu se do tohoto vlákna s dotazem na starší CRF1000 DCT. Chtěl bych ho letos koupit, ale nevím přesně (a možná to někde v hloubi vlákna je), jestli se vyplatí připlatit za model už po faceliftu (tedy 2018-2020). Rozdíly o kterých vím jsou jiný display a automatické výstražné blinkry při panickým brždění. Možná jiné naladění jednotky a automatu? Jinak chci jen automat, mám trochu problém s karpálama a asi se to zlepšovat nebude... Díky i za hinty nebo odkazy.
EDIT> našel jsem na afticatwinforum.com tohle:
New instrument panel
Throttle by wire
Three riding modes (Tour, Urban, Gravel)
Minor intake and exhaust changes
Lighter balancer shafts
Lithium-ion battery
Seven levels of HSTC (traction control)
Wider footpegs with steel brackets
Redesigned passenger pegs
Redesigned LED turn signals
Self Cancelling turn signals
Stainless Spokes
Coated Fork Tubes
New exhaust
Naposledy editováno 19.01.2023 09:41:51
EDIT> našel jsem na afticatwinforum.com tohle:
New instrument panel
Throttle by wire
Three riding modes (Tour, Urban, Gravel)
Minor intake and exhaust changes
Lighter balancer shafts
Lithium-ion battery
Seven levels of HSTC (traction control)
Wider footpegs with steel brackets
Redesigned passenger pegs
Redesigned LED turn signals
Self Cancelling turn signals
Stainless Spokes
Coated Fork Tubes
New exhaust
Naposledy editováno 19.01.2023 09:41:51
Slávek-TDM> Jiný vyvažovací hřídel, elektronický plyn, převodovka pozná jizdu z kopce nebo do kopce, nerezové dráty kol, jiná koncovka výfuku, jiné upevnění zadních stupaček, jiný volič převodovky a dalších XY malých rozdílů.
Naposledy editováno 19.01.2023 10:46:57
Naposledy editováno 19.01.2023 10:46:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Slávek-TDM> Když vidím ceny ojetých Afrik, tak ty nejstarší kusy stojí stejně jako verze po faceliftu. Takže kup facelift, neušetříš. Ty ceny jsou hrozný, úplně se mi z toho udělalo nevolno.
Naposledy editováno 19.01.2023 13:12:38
Naposledy editováno 19.01.2023 13:12:38
4 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Ahoj všem,
jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu. Musím se s Vámi o to podělit.
Před rokem jsem si ve svých 41 letech udělal papíry na motorku. Neb jsem duší čoprista a jako malej jsem měl plakáty Yamaha Virago a Honda Shadow, tak jsem logicky jakou svojí první motorku pořídil Hondu Shadow 600.
Velice rychle jsem zjistil, že to nebyla nejšťastnější volba, protože mám 191cm a 120kg a ta motorka je na mě prostě malá.
Po ujetí pár stovek kilometrů na Shadow, jsem koupil Dragstara 1100 a odjezdil fantastickou první motorkářskou sezonu v životě.
Přítelkyně jako správná partnerka si také udělala papíry a podědila Shadowku.
Poslední jízda proběhla 20. 12. nebojíme se toho
Přes Vánoce a největší mrazy jsme začali bilancovat a shodli jsme se na tom, že Shadow, není vhodná ani pro přítelkyni. Ta je naopak zase maličká, necítí se na ní bezpečně, jako amatérům chybí ABS, blbý přepákování atd.
Došli jsme k tomu, že potřebujeme pro přítelkyni pořídit něco jiného, modernějšího. Volba padla na Hondu Rebel 500 a musím přiznat, že to byla volba fantastická. Ta motorka je prostě úžasná, zábavná. A přítelkyně se na ní cítí naprosto skvěle.
Takže pecka a problem solved.
No, a jak jsem přivezl Rebela pro ženu, zjistil jsem, že já vlastně taky nejsem úplně nejspokojenější.
Na Dragstaru mě tlačí prdel, šoupe se mi na něm pinďour až to fakt bolí, záda taky vlastně cejtím a celkově mi ta motorka prostě nesedí.
OK, vyberu si něco jiného a logicky jsem rovnou chtěl šáhnout po Rebelovi 1100. A teď to začíná... Rebel 1100 je mi prostě taky malej.
S neskutečným překvapením jsem zjistit, že čopry/cruisery dneska vlastně nikdo nedělá a dostal jsem se do pasti.
Začal jsem zkoušet motorky, který se mi líbí a dokázal bych si představit.
Jako první jsem vyřadil všechny superporty a naháče, pohodlně s na takové motorky nejsem schopnej poskládat a navíc nevyhledávám rychlou, sportovní jízdu.
Pak jsem šel, Indian, HD, nějaký starší cruisery atd. Začalo mě frustrovat, že valná většina prodejců/bazarníků jsou prostě vychcaný šmejdi a koupit ojetou motorku s jasnou historií a ve slušném stavu je takřka nereálné.
Po takové první investigaci jsem zjistil, že pořídit čopra je vlastně mimo. Buď to jsou vraky, nemají ABS, nebo je to stejné jako Dragstar, nebo strašně předražené atd.
Nooo a pak jsem si vzpomněl, že jako malej jsem miloval Africu Twin. I jsem jí v létě měl půjčenou a poježdění bylo vlastně super. Jezdím hodně ve dvou se synem i se ženou a mám velmi kladnej vztah k terénu (půl života jezdím offroad se Samurajem), takže Africa je docela logická volba.
Ale ehjle, ta motorka je sakra drahá, jakože hodně drahá. Nová nesmysl, ojetiny si drží cenu jako prase. Jako fakt si mám koupit takhle drahou motorku, bestii, když nemám žádný zkušenosti? To přeci nejde.
Navíc vlastně nevím, jestli tohle je ta správná cesta. Neumím to, nemám fyzičku, jsem starej, zabiju se..
Ok, udělám úkrok stranou a začal jsem zkoušet nějaké ojetiny, starší na naučení a pak se uvidí.
Takže starší Africy jsou prostě taky drahý a stavy diskutabilní.
Zkusíme starý GS, jako pěkný, ale na mě asi už velkej mastodont.
Versys, motorka mi nic neříká, jako vůbec a jako vůbec.
Velkej V-strom XT, ta motorka vypadá jak levná čína, neslaná nemastná, neseděla mi.
MG VT85 TT, hezká motorka, ale jízdně jsem taky nebyl odvařenej.
Triumph jako zajímavý, ale taky drahý a z trenek mě to nevystřeluje.
Multistrada je úplně mimo.
Honda NT je hnusná.
A pak už si přesně nevybavuju co jsem ještě zkoušel, ale ještě něco to bylo.
Po tomhle martíriu jsem v depresi zjistil, že fakt moc chci Africu a tam mě srdce táhne.
No a tak zkusil nějak pořešit finance a objednal jsem novou Africu Adventure sports s elektrickým podvozkem v manuálu.
A tím se vracím ke své první větě, jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu:-/
Pokud se nezabiju, budu zde sdílet s Vámi svoje dojmy a hledat inspiraci, rady, zkušenosti.
Pokud jste to přečetli až sem, jste ještě větší magoři, než jsem já a děkuji
jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu. Musím se s Vámi o to podělit.
Před rokem jsem si ve svých 41 letech udělal papíry na motorku. Neb jsem duší čoprista a jako malej jsem měl plakáty Yamaha Virago a Honda Shadow, tak jsem logicky jakou svojí první motorku pořídil Hondu Shadow 600.
Velice rychle jsem zjistil, že to nebyla nejšťastnější volba, protože mám 191cm a 120kg a ta motorka je na mě prostě malá.
Po ujetí pár stovek kilometrů na Shadow, jsem koupil Dragstara 1100 a odjezdil fantastickou první motorkářskou sezonu v životě.
Přítelkyně jako správná partnerka si také udělala papíry a podědila Shadowku.
Poslední jízda proběhla 20. 12. nebojíme se toho

Přes Vánoce a největší mrazy jsme začali bilancovat a shodli jsme se na tom, že Shadow, není vhodná ani pro přítelkyni. Ta je naopak zase maličká, necítí se na ní bezpečně, jako amatérům chybí ABS, blbý přepákování atd.
Došli jsme k tomu, že potřebujeme pro přítelkyni pořídit něco jiného, modernějšího. Volba padla na Hondu Rebel 500 a musím přiznat, že to byla volba fantastická. Ta motorka je prostě úžasná, zábavná. A přítelkyně se na ní cítí naprosto skvěle.
Takže pecka a problem solved.
No, a jak jsem přivezl Rebela pro ženu, zjistil jsem, že já vlastně taky nejsem úplně nejspokojenější.
Na Dragstaru mě tlačí prdel, šoupe se mi na něm pinďour až to fakt bolí, záda taky vlastně cejtím a celkově mi ta motorka prostě nesedí.
OK, vyberu si něco jiného a logicky jsem rovnou chtěl šáhnout po Rebelovi 1100. A teď to začíná... Rebel 1100 je mi prostě taky malej.
S neskutečným překvapením jsem zjistit, že čopry/cruisery dneska vlastně nikdo nedělá a dostal jsem se do pasti.
Začal jsem zkoušet motorky, který se mi líbí a dokázal bych si představit.
Jako první jsem vyřadil všechny superporty a naháče, pohodlně s na takové motorky nejsem schopnej poskládat a navíc nevyhledávám rychlou, sportovní jízdu.
Pak jsem šel, Indian, HD, nějaký starší cruisery atd. Začalo mě frustrovat, že valná většina prodejců/bazarníků jsou prostě vychcaný šmejdi a koupit ojetou motorku s jasnou historií a ve slušném stavu je takřka nereálné.
Po takové první investigaci jsem zjistil, že pořídit čopra je vlastně mimo. Buď to jsou vraky, nemají ABS, nebo je to stejné jako Dragstar, nebo strašně předražené atd.
Nooo a pak jsem si vzpomněl, že jako malej jsem miloval Africu Twin. I jsem jí v létě měl půjčenou a poježdění bylo vlastně super. Jezdím hodně ve dvou se synem i se ženou a mám velmi kladnej vztah k terénu (půl života jezdím offroad se Samurajem), takže Africa je docela logická volba.
Ale ehjle, ta motorka je sakra drahá, jakože hodně drahá. Nová nesmysl, ojetiny si drží cenu jako prase. Jako fakt si mám koupit takhle drahou motorku, bestii, když nemám žádný zkušenosti? To přeci nejde.
Navíc vlastně nevím, jestli tohle je ta správná cesta. Neumím to, nemám fyzičku, jsem starej, zabiju se..
Ok, udělám úkrok stranou a začal jsem zkoušet nějaké ojetiny, starší na naučení a pak se uvidí.
Takže starší Africy jsou prostě taky drahý a stavy diskutabilní.
Zkusíme starý GS, jako pěkný, ale na mě asi už velkej mastodont.
Versys, motorka mi nic neříká, jako vůbec a jako vůbec.
Velkej V-strom XT, ta motorka vypadá jak levná čína, neslaná nemastná, neseděla mi.
MG VT85 TT, hezká motorka, ale jízdně jsem taky nebyl odvařenej.
Triumph jako zajímavý, ale taky drahý a z trenek mě to nevystřeluje.
Multistrada je úplně mimo.
Honda NT je hnusná.
A pak už si přesně nevybavuju co jsem ještě zkoušel, ale ještě něco to bylo.
Po tomhle martíriu jsem v depresi zjistil, že fakt moc chci Africu a tam mě srdce táhne.
No a tak zkusil nějak pořešit finance a objednal jsem novou Africu Adventure sports s elektrickým podvozkem v manuálu.
A tím se vracím ke své první větě, jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu:-/
Pokud se nezabiju, budu zde sdílet s Vámi svoje dojmy a hledat inspiraci, rady, zkušenosti.
Pokud jste to přečetli až sem, jste ještě větší magoři, než jsem já a děkuji

zemolezka> Najlepšie je vyskúšať si (kľudne si zaplať aj testovaciu jazdu na celý deň) a sám uvidíš, čo Ti sedí. Bohužiaľ pri Tvojej výške Ti aj mnohé "veľké" cruisery budú malé, ja mám 194 cm a napríklad na Indiane Challenger mi narážali riadidlá do nôh...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
zemolezka> Ahoj, zrovna řeším taky novou mašinu a taky jsem větší 188/94. Nejprve řeknu, že bratránek má zhruba tvoje parametry a šel do Tiger 1200 asi model 2019? a je moc spokojenej. Já jezdím nyní malýho Stroma 650 a musím říct, že na to, že jde o střední třídu velikosti, je ta motorka pocitově velká, čili mi dost vyhovuje, i když jsem chtěl celou dobu trochu větší a silnější, což se nyní děje. Do mého finále postoupily Afrika 1100L Twin v automatu, Harley PanAmerica a Tiger 1200 GT Pro. Protože jsem z 95% silniční jezdec, Afriku jsem vyřadil. Ne pro to, že by byla špatná, nebo malá, podle testů je vynikající v terénu, možná nejlepší z velkých adventur, ale není už moc levná, tak půjdu do větší kubatury, ať už je to "na furt".
Shodou okolností jsem si včera projel novýho Tigera 1200 GT Pro a je to super stroj, moje volba. Co mne ale překvapilo, že když jsem si dal sedlo hned do o 2 cm vyšší polohy, stále jsem měl nohy pohodlně na zemi celýma šlapkama, popravdě jsem ji čekal větší. V diskuzích ale kluci výšky 175 cm psali, že jim přišla velká, mně ne. Navíc je nový Tiger hodně kompaktní a odlehčený stroj. Co chci ale říct je to, že pokud se ti líbí čopry, řekl bych, že pocitově je PanAmerica asi největší motorka z Andventur, co jsem kdy viděl. Má dlouhej rozvor i řidítka pěkně vysoko a daleko. Měl jsem ji vloni na celý den, tak 370 km. Jezdilo se mi na ní velice dobře, až jsem upřednostnil Tiger, protože má kardan
Tak to jen takové odlehčení, protože jezdit jako velkej člověk na malý motorce je podle mne strašnej opruz.
Shodou okolností jsem si včera projel novýho Tigera 1200 GT Pro a je to super stroj, moje volba. Co mne ale překvapilo, že když jsem si dal sedlo hned do o 2 cm vyšší polohy, stále jsem měl nohy pohodlně na zemi celýma šlapkama, popravdě jsem ji čekal větší. V diskuzích ale kluci výšky 175 cm psali, že jim přišla velká, mně ne. Navíc je nový Tiger hodně kompaktní a odlehčený stroj. Co chci ale říct je to, že pokud se ti líbí čopry, řekl bych, že pocitově je PanAmerica asi největší motorka z Andventur, co jsem kdy viděl. Má dlouhej rozvor i řidítka pěkně vysoko a daleko. Měl jsem ji vloni na celý den, tak 370 km. Jezdilo se mi na ní velice dobře, až jsem upřednostnil Tiger, protože má kardan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
zemolezka> Někteří lidé nevědí jakou si vybrat motorku. Já to mám naopak, přesně vím jaké všechny motorky bych chtěl mít v garáži. Bohužel nemám dost peněz ani dost místa v garáži.


1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jantov píše: Tak jsem dnes po prvé v letošním roce vyjel na výlet. Po namontovani baterky zhruba po měsíci a půl zase nefunguje displej na dotyk. A to my jej v loni měnili za nový tip.
Afru jsem kupoval loni na jaře. S příchodem podzimu displej ráno nedotykoval, ale během jízdy se zmátořil. Teď už nedotykuje vůbec, tak jsem zvědavý, jestli na jaře ještě ožije, nebo ne. Budu to samo reklamovat, ale jak tak koukám, asi to dlouhodobě nepomůže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Wejsada> V případě výpadku dotyku, lze všechny funkce ovládat pomocí tlačítek?
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Zdravim, tak už som sa rozhodoval nad kúpou crf 1100L kvoli motoru, ale ako čítam kade tade tak TFT display je asi najproblemovejší zo všetkých momentálne predávaných moto. Ovládač na lavej ruke tiež zle, neviem kto ma niečo horšie, ale čo si možno nikto nevšíma je dizajn zadnej vidlice. Model crf 1000 mal este peknú zadnu vidlicu, ale 1100 ka ma ozaj zvarenec ako keby niečo povarili v garazi. Ako pozeram rozne znacky, tak naozaj crf 1100 ma najhorsi zlepenec zadnej vidlixe. A do toho cena aku pytaju. Ako som Hodnu uprednostnoval, tak teraz je to pravy opak. Keby aspon pocuvali ludi ked uz vydavali upgrade pre rok 2023 a tieto neduhy opravili. Mate niekto nejaky link kde sa daju pisat pripomienky priamo do hondy, kde by to niejto cital?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
amos158> Moje řeč. Ten levý vypínač je hnusnej, vypadá to jako ze Star Treku, kyvka je taky ošklivá a nakonec ta cena je pěkně přepálená. Pak člověk čte, jaký jsou japonští zaměstnavatelé otrokáři, dělníkům peníze nepřidali více než 10 let. Zvýšení prodejní ceny o cca 11% oproti starému modelu je příliš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister> Kyvka mě nijak neuráží, ale ten přepínač je šílenej. Vzhledově i funkčně. Zvyknout se na to dá, ale na jiných motocyklech s podobnou možností nastavení to vypadá i funguje líp. No, nic není dokonalé, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Wejsada> Ja som zvedavy ak nahodou pridu s nejakym upgradom, ci tieto veci opravia, alebo sa proste na to vykaslu. Sršeň keď testoval Africu v autosalone tak ju poriadne skritizoval a az tak ze video stiahli z internetu. Mozno keby to nikto nekupoval, tak by riesili to ze asi nieco spravili zle.
amos158 píše: Wejsada> Ja som zvedavy ak nahodou pridu s nejakym upgradom, ci tieto veci opravia, alebo sa proste na to vykaslu.
Já mám takový pocit, že to bude to druhé. Ale třeba se pletu. U BMW začali řešit zarezlé kardany na LC 1200 taky až po mnoha letech stížností.
dave-lister> Ano lze ovládat pomocí tlačítek (minimálně systém motorky... jak je na tom např. android auto apod, netuším, nepoužívám). Osobně na displej nešmatlám, nemám rád upatlaný obrazovky.
PS: kyvka 1100 je náhodou pěkná, žádnej obyčejnej monolit
PS: kyvka 1100 je náhodou pěkná, žádnej obyčejnej monolit


1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Víte někdo kolik stojí nový dotykový display ? Jan Továrek tu psal, že 80 000,- ... Což je raketa a nedovedu si představit, že display klekne po záruce.
Kdyby se jen vysral dotyk, tak to přežiju. Mě zatím vše funguje a stejně ovládám motorku jen přes ovladač. Ale kdyby kleknul úplně, tak by se musel vyměnit.
Naposledy editováno 21.02.2023 15:41:31
Kdyby se jen vysral dotyk, tak to přežiju. Mě zatím vše funguje a stejně ovládám motorku jen přes ovladač. Ale kdyby kleknul úplně, tak by se musel vyměnit.
Naposledy editováno 21.02.2023 15:41:31
Tak mam najeto prvnich 100Km. A prvni dojmy jsou veskrze pozitivni.
Je to neskutecne prijemna motorka.
Musim poradne nastudovat navod, jsem z toho displeje takovej nejakej zmatenej a nevim moc co co znamena
Musim upravit radicku, v pevne bote nejsem schopnej zaradit.
Dalsi vec, ktera je mi zahadou je propojeni android telefonu, taky takova vyssi divci
Koukal jsem, ze nas tu je par z okoli Melnika, bychom se mohli nekdy nekde potkat
Chtel jsem dneska pokracovat v jezdeni, ale tady je pekna klada a snezi, tak na to asi nemam koule
Je to neskutecne prijemna motorka.
Musim poradne nastudovat navod, jsem z toho displeje takovej nejakej zmatenej a nevim moc co co znamena

Musim upravit radicku, v pevne bote nejsem schopnej zaradit.
Dalsi vec, ktera je mi zahadou je propojeni android telefonu, taky takova vyssi divci

Koukal jsem, ze nas tu je par z okoli Melnika, bychom se mohli nekdy nekde potkat

Chtel jsem dneska pokracovat v jezdeni, ale tady je pekna klada a snezi, tak na to asi nemam koule

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 15 | 20.4.2025 v 22:25 legon |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kde si NE-koupit moto: [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bart_Bart | 51 | 2.4.2025 v 09:42 TomasRA |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 57 | 11.3.2025 v 12:02 MMARTINK |
filtr na palivove čerpadlo Honda CRF1100L Africa Twin | čebus. | 1 | 5.2.2025 v 16:56 Tazdevil |