Téma: Autíčko pro zábavu
 
30.10.2014 v 11:25
Ahoj,

protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.

Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.

Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i


Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:15 | Nahoru | #511

Poggy píše: Kdybys chtěl úplnou motokáru, tak za stejný peníze je třeba tohle. Neymslím nutně tohhle konkrétní, ale typ auta.


Popel(a) fakt nechci, navic s tim moturkem by me pojizdila kde jaka pochcafka...

assassin> Mas pravdu, ze poctive vykunena e36 325/328 bude mit dobry jizdni vlastnosti, ale zas to neni auto, kt. si dlouhodobe nechas. Mko je zaruka fin. jistoty nebo aspon jsem o tom presvedcenej.
A jak uvadis, jde mi prave o tu citelnost auta uz zahranici adheze. Nechci se nijak demonizovat, ale s velkym tezkym baworakem jsem se naucil jezdit tak, ze bych sam sebe v technickych horach spraskal na 190ti konovy motorce a to rozhodne zadnej loudal nejsem.
Jenze ono to vypada asi dost blbe, kdyz trapim auto, kt. ma slouzit k hlavne pohodove jizde. Proto me zacala zajimat ta M3.
Jen mne dost vadi, ze je to pro 95% lidi/ridicu obyceny cikansky auto a mne uz taky neni 20 a tak potrebuju pusobit verohodne.
Samo pocitam s tim, ze bych k tomu musel poridit nejakou jebku (delnika) typu jednickove pochcafky apod...

A pokud je ta e36 M3 vlastnostma obycejny, jen trochu rychlejsi auto (0-100 5,5s; vmax 280kmh), tak to pak taky nemam moc smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:22 | Nahoru | #512

SLEEPER píše:
Jen mne dost vadi, ze je to pro 95% lidi/ridicu obyceny cikansky auto



To je na tom právě to nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:28 | Nahoru | #513

FiZzeR píše: To je na tom právě to nejlepší



Pro me uplne ne, jsem docela rad, ze mam kraksu, o kt. si treba tech 95% lidi mysli, ze je to drahy luxusni bmw.
Jednou za cas nekam prijedes a aspon te to trochu reprezentuje, s e36 budes vsude za sociala s mentalitou cikana nebo rovnoksiltaka.

e: Nejsem zadnej egomaniak (nebo jen mozna trosku), ale e36 oproti treba tvoji e46 je uplne nekde jinde. E46 je pro mnohe stale tezce nadstandartni auto.

e2: Koukam po inzerci, ale tyhle auta proste nejsou a kdyby se v okoli nejaka objevila, hned a rad ji pojedu projet...

Naposledy editováno 19.11.2014 12:31:19

3 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:31 | Nahoru | #514
Sleeper: jo myslim ze to neni nic tak extremniho - co jsem se svezl treba v e92 325 a e90 335 - tak jsou ty auta vsude rychlejsi - podvozek a vse funguje lip, takze v rychlosti kde uz se e36 hrne tak tyhle jeste drzi - u 36 je vic znat mensi hmotnost a lepsi odezva - ze se ten smyk lip ridi...
Jinak ma ale i e36 klasickou baworackou geo - ze dokud to vylozene na prasaka neutrhnes tak je to auto nedotacivy - vpredu jsou v serii maly odklony aby se to takhle chovalo a normalni ridici si nerozbili hubu - pro vetsinu lidi je nedotacivej smyk "bezpecnejsi" - tzn je potreba zvetsit vepredu odklony aby to zcalo fungovat jak ma :)

Hele asi plati jako u vseho - musis se s tim svezt :) osobne bych ale hledal evo a ja i bez sibru ... Je tam dost zmen "k lepsimu" proti te starsi trilitrove...

A taky si myslim ze ta e60 bude rychlejsi ...
Ja kdybych si mel vybrat Mko - asi bych chtel e34 kombajna...

Naposledy editováno 19.11.2014 12:32:43

1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:32 | Nahoru | #515
Mno nevim, jestli u M3 pouzivat vyraz finacni jistoty. Ke klukum do dilny tam jezdi E36 M3 v cabriu. Typek taky mluvi o tom, ze uz to prodavat nebude. Ale jednou mi tam ukazovali dily v krabici za 40t, za jednu delsi navstevu.

Hlavne to je proste podle me pro lidi, co maji moznost a chut si spinit ruce, nebo pak pro ty, co to maji nekoho spolehlivyho a nevadi jim calovat...

Ja bych na tom klidne montoval, jako relax od PC a obcas se svezl. Lepsi nez se trapit s nejakou zenskou . Alspon by to melo vetsi smysl, na rozdil od tuctove E46.

Ale predstava, ze s tim budu jezdit zatacky bokem a jednou rocne to dam nejakymu obyc servisu na kontrolu, je podle me licha...

Naposledy editováno 19.11.2014 12:35:21

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:37 | Nahoru | #516

SVSkritek píše: Mno nevim, jestli u M3 pouzivat vyraz finacni jistoty.........
Ale predstava, ze s tim budu jezdit zatacky bokem a jednou rocne to dam nejakymu obyc servisu na kontrolu, je podle me licha...



Tak mam pocit, ze to auto na hodnote uz ztracet nebude. Jasne, ani z daleka to neni takovej exot jako stare 911, ale nejakou tu svoji cenu si to porad bude drzet.

Jo mam predstavu, ze by to bylo vikendove auto, kt. bych v sezone potrapil a strkal to do servisu.

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:37 | Nahoru | #517

assassin píše:
Ja kdybych si mel vybrat Mko - asi bych chtel e34 kombajna...



3.8 Dokonalej spáč

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:38 | Nahoru | #518

SLEEPER píše: Pro me uplne ne, jsem docela rad, ze mam kraksu, o kt. si treba tech 95% lidi mysli, ze je to drahy luxusni bmw.
Jednou za cas nekam prijedes a aspon te to trochu reprezentuje, s e36 budes vsude za sociala s mentalitou cikana nebo rovnoksiltaka.

e: Nejsem zadnej egomaniak (nebo jen mozna trosku), ale e36 oproti treba tvoji e46 je uplne nekde jinde. E46 je pro mnohe stale tezce nadstandartni auto.

e2: Koukam po inzerci, ale tyhle auta proste nejsou a kdyby se v okoli nejaka objevila, hned a rad ji pojedu projet...



Záleží co od toho čekáš, buď se chceš svézt, nebo chceš pózovat, pak ti stačí i E46 v kupáči a naftovym 4hrnku A pokud se chceš svézt i pózovat, tak 911, R8...

Naposledy editováno 19.11.2014 12:38:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:42 | Nahoru | #519

assassin píše: Sleeper:
Jinak ma ale i e36 klasickou baworackou geo - ze dokud to vylozene na prasaka neutrhnes tak je to auto nedotacivy - vpredu jsou v serii maly odklony aby se to takhle chovalo a normalni ridici si nerozbili hubu - pro vetsinu lidi je nedotacivej smyk "bezpecnejsi" - tzn je potreba zvetsit vepredu odklony aby to zcalo fungovat jak ma :)

Hele asi plati jako u vseho - musis se s tim svezt :) osobne bych ale hledal evo a ja i bez sibru ... Je tam dost zmen "k lepsimu" proti te starsi trilitrove...

A taky si myslim ze ta e60 bude rychlejsi ...
Ja kdybych si mel vybrat Mko - asi bych chtel e34 kombajna...



S tou nedotacivosti to plati jen pri zavrenem plynu (zadokolky se ridi plynem). Pokud tomu normalne das napit (zadny drama, proste jen akcelerujes ven), tak to auto uz neni ani trochu nedotacivy a naopak se predek ovlada velmi lehce (tam je strasnej rozdil od predokolek). Jo ale mas pravdu, ze treba zas tech 95% (oblibene cislo ) ridicu, o tomhle nema vubec poneti...

E60(545) je prekvapive dost rychla, ale preci jen je to auto pro komfort a to je oproti trojce znat. Jasne, pracuje tam ten dynamic drive (to je fakt vyborna vec), ale porad je to lod/pekac i kdyz se s tim teda blbnout da...

A kdybych (po svezeni) poznal, ze ta e36 m3 je postavena jako nekompromisni sportak, tak si ji snad poridim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:46 | Nahoru | #520

SLEEPER píše: S tou nedotacivosti to plati jen pri zavrenem plynu (zadokolky se ridi plynem). Pokud tomu normalne das napit (zadny drama, proste jen akcelerujes ven), tak to auto uz neni ani trochu nedotacivy a naopak se predek ovlada velmi lehce (tam je strasnej rozdil od predokolek). Jo ale mas pravdu, ze treba zas tech 95% (oblibene cislo ) ridicu, o tomhle nema vubec poneti...

E60(545) je prekvapive dost rychla, ale preci jen je to auto pro komfort a to je oproti trojce znat. Jasne, pracuje tam ten dynamic drive (to je fakt vyborna vec), ale porad je to lod/pekac i kdyz se s tim teda blbnout da...

A kdybych (po svezeni) poznal, ze ta e36 m3 je postavena jako nekompromisni sportak, tak si ji snad poridim.



Ne, i když tomu dáváš podlahu, furt se to hrne po tečně. Do doby, než překročíš adhezi na zadních kolech, pak se z nedotáčivosti během pikosekundy stane přetáčivost a jedeš prdelí napřed. Naštěstí je jednoduchý a skoro zadarmo změnit odklon vpředu, pak je prdel i s dvoulitrem na patnáctkách (akorát že ne-je-de)

Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:48 | Nahoru | #521
Skritek: hele ono na m3 nezbohatnes a udrzovat ji v kondici neni levne - ale spis jde o to ze o ty prachy neprijdes - bude to sulnul s prodas ji za plus minus to co te stala (jakoze treba ten narust pokreje i ty investice/opravy)
Kdyz koupis 330 za 350tis .... Par let a mas problem ji prodat za 50.....

Fizzer: jde o to svezt se a nehazet ori jakymkoliv zasahu do auta penize do kanalu - ja to vidim stejne jako sleeper a mam v planu to same co on, koupit si na zabavu auto co neztraci na cene - ale Mko to nebude,libi se mi jen jak funguje - jinak je hnusny a na to abych ho pouzival je mi ho lito - treba vyvratit kola kdyz trefis obrubnik - ono celkove jak se do kastle sahne svareckou uz to pro me u youngtimera neni ono :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 12:59 | Nahoru | #522

FiZzeR píše: Ne, i když tomu dáváš podlahu, furt se to hrne po tečně. Do doby, než překročíš adhezi na zadních kolech, pak se z nedotáčivosti během pikosekundy stane přetáčivost a jedeš prdelí napřed....



Covece tohle neni uplne pravda. Pri zrychleni presunes hmotnost na prdel a kam volentem zatocis, tam to auto proste jede. Vubec se nehrne ven.
Jak jsme psal v tom je obrovskej rozdil od predokolky, u kt. das plyn a jde to ven (a nemyslim jen pri ztrate adheze), zadokolka jde za tebou jak sportovni motorka...

Mozna kus od kusu nebo se ti moc brzy aktivuje dsc.....

Mel by se (v BM) udelat nejaky sraz, ja bych vas s tema pekacema naucil jezdit.

assassin> A to ja si skoro myslim, ze kdyby mi ta vrana vydrzela treba az do duchodu, tak by hodnota byla minimalne 2x vyssi, nez porizovacka...
Ale jinak je to tak, zaklad je nekupovat auto, u ktereho vim, ze jsem prodelal uz pri koupi, coz je u 95% aut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 13:42 | Nahoru | #523

SLEEPER píše:

Mel by se (v BM) udelat nejaky sraz, ja bych vas s tema pekacema naucil jezdit.



Já vim, z cizího krev neteče

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 14:05 | Nahoru | #524
FiZzeR> To je jasny, ze trapit se budou jen vase stroje (sranda).

Ale jak jsem tu psal, na mokru je cejtit, ze to hnaci ustroji nedostava na prdel a je to takove prijemne klouzani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 15:18 | Nahoru | #525

SLEEPER píše:
Mel by se (v BM) udelat nejaky sraz, ja bych vas s tema pekacema naucil jezdit.



Rad se prijedu podivat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 16:39 | Nahoru | #526
MedWed> Jasny, to mame prvni bramboru na holeni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 16:43 | Nahoru | #527

SLEEPER píše: MedWed> Jasny, to mame prvni bramboru na holeni....



V klidu... bramboru jsem videl vcera... a je z ni low rider... bez zadni napravy
Takze jestli to bude driv do roka, tak prijedu vlakem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 16:58 | Nahoru | #528

assassin píše: Sleeper: jo myslim ze to neni nic tak extremniho - co jsem se svezl treba v e92 325 a e90 335 - tak jsou ty auta vsude rychlejsi - podvozek a vse funguje lip, takze v rychlosti kde uz se e36 hrne tak tyhle jeste drzi - u 36 je vic znat mensi hmotnost a lepsi odezva - ze se ten smyk lip ridi...
Jinak ma ale i e36 klasickou baworackou geo - ze dokud to vylozene na prasaka neutrhnes tak je to auto nedotacivy - vpredu jsou v serii maly odklony aby se to takhle chovalo a normalni ridici si nerozbili hubu - pro vetsinu lidi je nedotacivej smyk "bezpecnejsi" - tzn je potreba zvetsit vepredu odklony aby to zcalo fungovat jak ma :)


E46 M3 na tom bude s tou geo asi taky podobně, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 17:03 | Nahoru | #529

Poggy píše: E46 M3 na tom bude s tou geo asi taky podobně, co?



... jiný vrchní uložení, jiný silentbloky (excentry - ale jen 3.0 nebo 3.2, teď nevím, jedna má excentry a druhá jen tvrdý s ďuzýnkou uprostřed).

Já měl na e36 excentr siláče a podložky mezi těhlicí a phersonem (teď nevím jestli 0,5 nebo 1,5 mm) a m3 stabík, sedělo to jak placka Škoda že jinak to byl děsnej škopek

edit: blbě čtu. myslel jsem že srovnáváš e36 sérii vs m3

Naposledy editováno 19.11.2014 17:05:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 17:21 | Nahoru | #530

MedWed píše: V klidu... bramboru jsem videl vcera... a je z ni low rider... bez zadni napravy
Takze jestli to bude driv do roka, tak prijedu vlakem



Nejaka "nehoda" nebo jdes na kompletni repas?

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 17:23 | Nahoru | #531

SLEEPER píše: Nejaka "nehoda" nebo jdes na kompletni repas?



Repas brzd, silentbloku a diferaku. A když už je to dole, tak opiskovat a nastříkat nějakým základem.

Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 17:42 | Nahoru | #532
Já to jako chapu, že dobrá M3 uz pod 200t nepujde, zatimco ostatni modely pujdou az na uroven destitek tisic. Ale s mym stestim, by slo do servisu hned prvni rok tak 100t

A vlastne staci vaznejsi porucha, nebo nekde trefit ten obrubnik. A je to skoro bezcenny. Takze na blbnuti, je to az moc drahy...

Naposledy editováno 19.11.2014 17:43:49

(reakce na) Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 18:18 | Nahoru | #533

FiZzeR píše: ... jiný vrchní uložení, jiný silentbloky (excentry - ale jen 3.0 nebo 3.2, teď nevím, jedna má excentry a druhá jen tvrdý s ďuzýnkou uprostřed).

Já měl na e36 excentr siláče a podložky mezi těhlicí a phersonem (teď nevím jestli 0,5 nebo 1,5 mm) a m3 stabík, sedělo to jak placka Škoda že jinak to byl děsnej škopek

edit: blbě čtu. myslel jsem že srovnáváš e36 sérii vs m3


E6 možná jo, ale já psal o E46. Tam je dle katalogu jen jedno horní uložení a a 330Ci má zcela jiná čísla dílů.

1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu

19.11.2014 v 19:52 | Nahoru | #534
Poggy: e46 neznam - ale myslim ze to bude stejny - e36 m3 ma taky jiny silace (s excentrem) a horni ulozeni (s vetsim zaklonem - u verze evo) nez obyc e36 - i tak jsou odklony na predku maly. Ale staci i jen podlozky na tehlici

Sleeper: jasne ze zadokolka se v zatacce chova jinak nez predokolka - ale pokud jedes cistou stopu a plynule pridavas tak prvni ztrati adhezi predek a jde ven po tecne - aby to slo bokem musis rozhodit auto volantem, spojkovat, podrazovat nebo brzdit ... Respektive da se to vykonem utrhnout na vyjezdu z pomaly zatacky - za apexem kdyz na tom stojis na 1 nebo 2 tak to ulitne i bez toho a v cisty stope- ale je to takovej drift nedrift - zvlast bez svoru....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 02:42 | Nahoru | #535

2LEKO píše: ..jasně..výjimky existuji...u starších aut určitě..a Golf tam patří...ale i tak si myslím že 300.t km je dost záhul...na 123 - 240 D - 1979...mám 380.t.km...a jezdí bezvadně a i dobře vypadá..ale do Paříže bych s tím asi nejel. ...






No, letos jsem dal s filckou bulharsko, skoro 5tis.km za dva tydny, sice neni tak stará, ale ctvrt mega ma taky najeto.
A s Trabantem Albánii kdysi, takže nějaká Paříž..
Mi to připomnělo jestli jsi cetl s Embeckem okolo světa, jak se vraceli dom a v němcich nebo kde se jich někdo ptal jestli se s tím nebáli vyrazit tak daleko..
Já si naopak myslim ze tahle stará auta jsou svým způsobem tak jednoduchá, ze je to mozna menší riziko než s novým dnešním počítačem na kolech, ale zas nechci aby to vyznělo ze mam něco proti modernizaci

(reakce na) Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 07:46 | Nahoru | #536

dva_hrnce píše: No, letos jsem dal s filckou bulharsko, skoro 5tis.km za dva tydny, sice neni tak stará, ale ctvrt mega ma taky najeto.
A s Trabantem Albánii kdysi, takže nějaká Paříž..
Mi to připomnělo jestli jsi cetl s Embeckem okolo světa, jak se vraceli dom a v němcich nebo kde se jich někdo ptal jestli se s tím nebáli vyrazit tak daleko..
Já si naopak myslim ze tahle stará auta jsou svým způsobem tak jednoduchá, ze je to mozna menší riziko než s novým dnešním počítačem na kolech, ale zas nechci aby to vyznělo ze mam něco proti modernizaci



...já to psal v kontextu v návaznosti na současnost..že kupovat auto na každodenní ježdění i když s poctivě najetými cca 300.t km není nejlepší volba...tím nemyslím auta 80.tých let...když se jelo se Škodovkou kdysi,tak se vezlo půl auta ND a na chodníku se dalo opravit vše.

a že jezdí stále a celkem v pohodě auta s půl milionem je možné..ale to už mají majitelé jen na dojetí a asi by to už nikdo nekoupil .

Naposledy editováno 20.11.2014 07:48:05

3 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 07:57 | Nahoru | #537
Tak jasné, pokud vím že dám 40tis.km ročně, tak to nekoupím, pokud mi nic jiného nezbývá.
Já najezdim tak 15-20tis.km a taky bych si radeji vozil prdel v něčem pohodlnějším a bezpečnějším, ale nejsou finance a popravdě vůbec nevim co bych si v cenové relaci cca 150tis.Kč koupil kdyby na to prislo.
Líbilo by se mi Subo outback, ale za tyhle penize pořídím právě něco okolo 10 let stáří a čtvr mega na tachu a popravdě se toho trosku bojím, nehledě na jiné provozní náklady..
A celkem se divím ze tu Subo jeste nepadlo jako možný tip, pokud jsem to nepřehlédl..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 08:09 | Nahoru | #538

dva_hrnce píše: Tak jasné, pokud vím že dám 40tis.km ročně, tak to nekoupím, pokud mi nic jiného nezbývá.
Já najezdim tak 15-20tis.km a taky bych si radeji vozil prdel v něčem pohodlnějším a bezpečnějším, ale nejsou finance a popravdě vůbec nevim co bych si v cenové relaci cca 150tis.Kč koupil kdyby na to prislo.
Líbilo by se mi Subo outback, ale za tyhle penize pořídím právě něco okolo 10 let stáří a čtvr mega na tachu a popravdě se toho trosku bojím, nehledě na jiné provozní náklady..
A celkem se divím ze tu Subo jeste nepadlo jako možný tip, pokud jsem to nepřehlédl..



co člověk to jiný názor...a každý se snaží prosadit to svoje...a de facto každý prosazuje svoje značky a naopak kritizuje jiné...viz Ital hnije i na obrázku,Francouz ani náhodou..atd.
..kdysi jsem koupil Omegu..2.2 DTI..každý mě odrazoval...plná výbava,kůže,klima,navigace,Bosse muzika,el.sedačky.vyhřiv,el.šíbr,xenony....luxusní svezení za 6.l...atd..má najeto cca 200.t..jako nová...žádná rez...vše funguje a menší závady v pohodě a za levno vyřešeno..chtěl jsem to prodat...15 - 20 t.Kč nabídky,méně než Felicie..tak to mám jen na občas vyjetí...a sem tam to někomu pujčím když potřebuje.







Naposledy editováno 20.11.2014 08:11:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 08:12 | Nahoru | #539

dva_hrnce píše: Tak jasné, pokud vím že dám 40tis.km ročně, tak to nekoupím, pokud mi nic jiného nezbývá.
Já najezdim tak 15-20tis.km a taky bych si radeji vozil prdel v něčem pohodlnějším a bezpečnějším, ale nejsou finance a popravdě vůbec nevim co bych si v cenové relaci cca 150tis.Kč koupil kdyby na to prislo.
Líbilo by se mi Subo outback, ale za tyhle penize pořídím právě něco okolo 10 let stáří a čtvr mega na tachu a popravdě se toho trosku bojím, nehledě na jiné provozní náklady..
A celkem se divím ze tu Subo jeste nepadlo jako možný tip, pokud jsem to nepřehlédl..



Tak presne s timhle rozhodnutim se ted potykam, podobna castka, podobny auto a podobnej najezd - jen teda najezdim tech cca 30-40rocne ....

Jinak subo uz tu nekde ze zacatku padlo - ale pokud se mluvi o zabave tak by to musela byt reza - za tyhle prachy tedy GT nebo prvni wrx a ty naklady sou u tohodle auta docela divoky...

(reakce na) Autíčko pro zábavu

20.11.2014 v 08:33 | Nahoru | #540

dva_hrnce píše: Tak jasné, pokud vím že dám 40tis.km ročně, tak to nekoupím, pokud mi nic jiného nezbývá.
Já najezdim tak 15-20tis.km a taky bych si radeji vozil prdel v něčem pohodlnějším a bezpečnějším, ale nejsou finance a popravdě vůbec nevim co bych si v cenové relaci cca 150tis.Kč koupil kdyby na to prislo.
Líbilo by se mi Subo outback, ale za tyhle penize pořídím právě něco okolo 10 let stáří a čtvr mega na tachu a popravdě se toho trosku bojím, nehledě na jiné provozní náklady..
A celkem se divím ze tu Subo jeste nepadlo jako možný tip, pokud jsem to nepřehlédl..



dle mě těžká rada...aut je mraky..ale udělat to rozhodnutí a vybrat..nelehký úkol ..a 150.je přesně ta hranice ceny auta - dobrý kup / špatný kup
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist