paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 10:54 | Nahoru | #5101
Kopriw> základní nastavení karbecu je:
bohatost směsy - dvě a čtvrt otáčky - tzn. dotáhnout a povolit
nastavení trysky - je myslím třetí drážka od vrchu

Keihin je super. Dívej se na ebay. Na ostré vačky ti pošlu odkaz.

KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 11:04 | Nahoru | #5102
na ebay se divam, akorat nemam paypal.jeste tu na motorkarich v inzerci viseji dva Keihini 45 s plochym soupetem, ale nikde jsem se nedocetl, jestli ho nekdo na lc4 zkousel.
zakladni nastaveni zkusim.zkouseli jste nekdo, jak s otevrenym sanim a vyfukem slape motorka na seriovy setup?bude stacit bohatsi smes nebo se nevyhnu pretryskovani?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #5103

Kopriw>Radar> jj.baterku tam mam.schvalne zkusim udelat o volno fotku.ted se nedostanu do garaze pres tyden nejspis.karbec mam origo mikuni.do FCR41 nakonec nejspis pujdu,ale az pres zimu.ta tabulka by celkem bodla, jen jsem cetl, ze cisla trysek jednotlivych vyrobcu se neshodujou jestli je na tom neco pravdy.ta jejich olejova kontrola je nejaka emericka



Tak jasně každý výrobce má svoje trysky takže to vzájemně nepasuje. Trysku vhodné velikosti jakou budeš potřebovat v pohodě objednáš podle katalogového čísla url=http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp](zde pro Mikuny pod #23)[/url] u každého KTM dealera. Hele já se řídil podle těch tabulek od SOMMERa takže jsem sériovou trysku ani nezkoušel a zrovna sem to přetrysknul, ale podle mě laďák a otevřenej filtr šroubem bohatosti nedoženeš, udělá to hodně ale samozřejmě záleží na tom jak moc je výfuk a sání "otevřené". Ty tabulky Ti pošlu až se večer dostanu domu jetli je teda najdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #5104

Jirka77>Kopriw>
nastavení trysky - je myslím třetí drážka od vrchu



předpokládám že ses asi jenom upsal a myslíš jehlu...tryska nijak nastavit nejde...

jo při přetryskování je potřeba občas i změnit polohu jehly nebo dokonce vyměnit jehlu za jiný typ to někdy dělá taky hodně (hlavně na reakci při přidání plynu) všechno je v těch tabulkách, možná by nebylo od věci ty tabulky přidat v sekci Motodatabáze mezi manuály ať to nemusím pořád někomu posílat , protože na stránkách Sommera už je taky nemají vystavené...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 12:31 | Nahoru | #5105

Radar>Tak jasně každý výrobce má svoje trysky takže to vzájemně nepasuje. Trysku vhodné velikosti jakou budeš potřebovat v pohodě objednáš podle katalogového čísla url=http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp](zde pro Mikuny pod #23)[/url] u každého KTM dealera. Hele já se řídil podle těch tabulek od SOMMERa takže jsem sériovou trysku ani nezkoušel a zrovna sem to přetrysknul, ale podle mě laďák a otevřenej filtr šroubem bohatosti nedoženeš, udělá to hodně ale samozřejmě záleží na tom jak moc je výfuk a sání "otevřené". Ty tabulky Ti pošlu až se večer dostanu domu jetli je teda najdu



Kopriw> napiš mi svůj mail třeba do PM ať vím kam to mám poslat

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 12:34 | Nahoru | #5106

Radar>Jinak měření oleje je u LC4 trochu proti logice, podle manuálu:

při vypnutým motoru by měl olej sahat k dolní rysce v okýnku, při nastartovaným k horní rysce, držel jsem se toho takhle aby byl olej vždy mezi ryskami a nikdy nebyl problém ani jsem nemusel nikdy dolévat, ale je fakt že jsem měnil olej po 2500km takže jsem to někdy ani nestíhal kontrolovat a už jsem zase měnil



no v manuálu je chyba studenej olej horní ryska teplej spodní, maj tam překlep

KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 12:50 | Nahoru | #5107
vyfuk je otevrenej uplne a filtr je zatim cista serie, ale uz objednavam sportovni.ono to delalo s tim vyfukem tak decentne (myslim tu strelbu pri ubrani a sem tam se to pridusilo) a jak sem vycistil vzduchac tak konecna....tabulky posli a ja je sem zkusim nahrat stejne nakonec dosetrim na ten fcr.ma tu nekdo zmereny vysledky s timhle karbecem a vackama?docela by me to zajimalo jak az se ta investice vyplati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 17:23 | Nahoru | #5108
Radar> předpokládám že ses asi jenom upsal a myslíš jehlu...tryska nijak nastavit nejde...
Máš pravdu předsedo, myslím jehlu, píšu trysku.

Mám otevřený sání a výfuk Leo Vince s race vložkou.
Nechal jsem si přidat na bohatosti směsy a JEHLU mám na čtvrté drážce. Do výfuku jde střelba za druhé světové. Trysku jsem kupoval o něco větší, ale zatím jsem ji tam nedal. Bo ti co to zkoušeli přede mnou se se zlou potázali. Nešlo to prý vytočit a některým to žralo o litr víc. Tak jsem zvědavej na ty tabulky.

KTM LC4 640 Adventure

11.8.2010 v 07:51 | Nahoru | #5109
Ty tabulky, kdyžtak vyvěs tady na forum, taky chcu koupit výfuk, ale musím počkat do září (italové přes prázky nemakají). Tak si aspoň nastuduju co budu všechno potřebovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.8.2010 v 15:19 | Nahoru | #5110
Jirka77> a neni ta strelba trochu nezdrava?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.8.2010 v 09:55 | Nahoru | #5111
Kopriw> vadí to akorát těm co jedou za mnou. Nevím co s tím, nikomu s těch co jezdíme to tak nestřílí. Na zimu to dám asi pořádně seřídit.

KTM LC4 640 Adventure

12.8.2010 v 19:46 | Nahoru | #5112
tak o ty zase az tak nejde hlavni je aby se tim netrapil motor

KTM LC4 640 Adventure

13.8.2010 v 07:23 | Nahoru | #5113
tak dekuju Radarovi za tabulky.Dneska sem to nahral a ceka to na schvaleni.tabulky jsou mezi manualama pro Duka 640 a pak mi poslal jeste dva katalogy s dilama pro adventure (nahrano mezi manualy adventure) a pro 660smc (nahrano mezi manualy 660smc)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.8.2010 v 07:30 | Nahoru | #5114
Radar> covece podle tabulek bych mel dat 180 (sport filtr, Y mezisvod a otevreny koncovky) to mi prijde jako docela velika konkretne leerlauf luftduse 1,1 , haupt duse 180 a pak tam sou ty dve k olonky kterym moc nerozumim serie 3.V.O a tuning 2.oder 1.V.O. nemecky neumim ani hovno kde si objednaval trysky?

Naposledy editováno 13.08.2010 07:48:49

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.8.2010 v 10:06 | Nahoru | #5115

Kopriw>Radar> covece podle tabulek bych mel dat 180 (sport filtr, Y mezisvod a otevreny koncovky) to mi prijde jako docela velika konkretne leerlauf luftduse 1,1 , haupt duse 180 a pak tam sou ty dve k olonky kterym moc nerozumim serie 3.V.O a tuning 2.oder 1.V.O. nemecky neumim ani hovno kde si objednaval trysky?



tak nadpis sloupce "Seriennadel position von oben" znamená nastavení polohy jehly při použití originál sériové jehly Mikuny tedy doslovně "Pozice sériové jehly odzhora" tj. 3.V.O. znamená TŘETÍ ZÁŘEZ OD ZHORA (na jehle) a sloupec "Tuningnadel-pos. v. oben" znamená pozici jehly při použití Tuning jehly (TUNINGNADEL) od Sommera tj. 2. oder (NEBO) 1. v.o. (ZAŘEZ ODZHORA). Tu TUNINGNADEL od Sommera máš na stejné straně jako DUKE tabulku v levém sloupci za 12,90 Eur a na str. 117 ju máš i s fotkou a vysvětlením její funkce a významu) ty máš předpokládám originál jehlu takže se tě týká první sloupeček "Seriennadel position von oben". Pokud něčemu nerozumíš není nic jednoduššího než použít překladač třeba tento . Jak už jsem uváděl minule já měl karb. FCR 41 a u něj to nastavení podle tabulky fungovalo takže si myslím že těm tabulkám se věřit dá (maj to vyzkoušený a odbržděný na brzdě) a z ta tryska zas tolik nestojí tak bych se toho nebál... Jinak nevím jak do Mikuny ale do toho Keihinu jsem trysku objednal úplně jednoduše: zde jsem si v microfischi našel objednací číslo trysky a podle něho jsem ji objednal u nás u dealera KTM a do týdne jsem ji měl v ruce, takže tak

KTM LC4 640 Adventure

13.8.2010 v 11:09 | Nahoru | #5116
jeste ze tu ses clovece diky za rady.jinak co sem koukal do tech katalogu od sommera tak super veci celkem maji i nejaky cesky zastoupeni?

KTM LC4 640 Adventure

18.8.2010 v 14:20 | Nahoru | #5117
Ahoj všichni!
Chci Vám nabídnout závod
Odkaz
http://mastodontmaraton.cz/

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.8.2010 v 22:14 | Nahoru | #5118
nedaval jste uz nekdo na lc4 keihina fcr 39 nebo 41? mam možnost koupit fcr 41 mx.tak jestli je to vhodná volba

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.8.2010 v 06:37 | Nahoru | #5119
to je otevreny karbec a AC pumpou ne?pokud to je on tak do nej jdi.Motka jede uplne jinak

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

20.8.2010 v 19:27 | Nahoru | #5120
mel by byt.Jinak tu mam zadost o dalsi rady dneska sem dal hlavni trysku 180 (dle tabulek, na seriovej Mikuni karbec).Na plnej plyn uz de krasne, svicka pekne cihlova.Problem je tak cca na ctvrt plynu v tahu se porad mirne dusi a kdyz brzdim motorem tak strili.Jinak svicku jsem kontroloval zpusobem plnej plyn do kopce a pred omezovacem jsem motor vypnul, aby to nebylo ovlivnovany volnobehem.nicmene co dal, cim doladim chovani na ctvrtplyn?polohou jehly?nebo otevrenim/privrenim smesi?????

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

23.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #5121
Čau kluci, mám LC4 Adv. rok asi 99, a špatně dostávám na zem, dá se nějak snížit? Třeba změkčit nastavení zadního centrálu a pod.? Možná se ptám blbě, ale docela dost mi to vadí

Mám ji 3 dny, pořádně ještě nevím co a jak. Nestačil jsem ji pořádně poznat.

Naposledy editováno 23.08.2010 21:31:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

25.8.2010 v 09:32 | Nahoru | #5122

Kopriw>mel by byt.Jinak tu mam zadost o dalsi rady dneska sem dal hlavni trysku 180 (dle tabulek, na seriovej Mikuni karbec).Na plnej plyn uz de krasne, svicka pekne cihlova.Problem je tak cca na ctvrt plynu v tahu se porad mirne dusi a kdyz brzdim motorem tak strili.Jinak svicku jsem kontroloval zpusobem plnej plyn do kopce a pred omezovacem jsem motor vypnul, aby to nebylo ovlivnovany volnobehem.nicmene co dal, cim doladim chovani na ctvrtplyn?polohou jehly?nebo otevrenim/privrenim smesi?????



Mělo by to jít doladit polohou jehly, jehla ovlivňuje poměr směsi při otevření plynu do 1/3, zbytek řeší hlavní tryska, popř. šroub bohatosti. Takže zkusit posunou jehlu, popřípadě zkontrolovat jestli ji máš na správném zářezu podle tabulky...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.8.2010 v 11:29 | Nahoru | #5123
Radar> takze jehla posunuta, uz mi to necuka, ale mam dalsi problem asi mi z toho jebne brzo takze motorka jede na vsechny polohy plynu super, svicka krasne cihlova, ale kdyz jedu dyl ne plny plyn tak ji najednou dojde dech,zacuka a zdechne problem je , ze predchozi majitel odpojoval EPS (jestli to pisu dobre, je to ta vrchni hadice od membrany z jehlou) a nevim jestli je to odpojeny okay(je to ucpany).z karbecu de jeste jedna hadice.po pravy strane vzadu (z pohledu kdyz se sedi na moto) a ta je taky vypojena........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #5124
TonyR> gratuluju, budeš s ní spokojenej:) jinak já řeším opačný problém, mám na kačeně snížený sedlo a potřeboval bych original nebo naopak trochu zvýšený. Kdyby pasovalo na rok 99 sedlo z 02, tak ti můžu pomoci tímto způsobem...

KTM LC4 640 Adventure

26.8.2010 v 13:23 | Nahoru | #5125
Tak jsem si dneska objednal na motrkar.net výfuk Leo Vince x3. To jsem zvědav co to bude dělat až to nasadím jak to tady čtu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.8.2010 v 06:59 | Nahoru | #5126
Kopriw> FCR 41 s plochým šoupátkem a s AC pumpou je ta nejlepší volba . Mám tuto kombinaci na LC4-640 enduro.
Je třeba ale otevřít air-box, odpojit z motoru všechny ekonesmysly (přisávání vzduchu, blokování CDI do třetího převodového stupně), vyměnit sériový výfuk a hlavně to celé nechat naladit na brzdě u někoho kdo ví co dělá. Pak budeš velmi příjemně překvapen, jak to jede..... Nějaké samo-domo ladění přes net je k ničemu a slušnému výsledku se ani nepřiblížíš.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.8.2010 v 12:49 | Nahoru | #5127
PavelETV> no ja se zatim snazim docilit stavu, ze jedeme jinak co se tyce lazeni, tak az na jare btv.znate nekdo nejakou slusnou firmu na nalazeni pobliz Kladna?

KTM LC4 640 Adventure

29.8.2010 v 12:57 | Nahoru | #5128
TonyR - ja mám rv.98 a mám to znížené. Ak chceš menit pošli ss.

KTM LC4 640 Adventure

30.8.2010 v 19:11 | Nahoru | #5129
kluci kdo mate zkusenosti se spravnym nastavenim hladiny u mikuni bst 40? ja jestli sem dobre pochopil manual a delam to spravne....

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.8.2010 v 21:03 | Nahoru | #5130
Rumas> Myslím že ty sedla jsou jiný, já mám ještě srarý model, průhledné plexi, staré budíky a pod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist