1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
bohatost směsy - dvě a čtvrt otáčky - tzn. dotáhnout a povolit
nastavení trysky - je myslím třetí drážka od vrchu
Keihin je super. Dívej se na ebay. Na ostré vačky ti pošlu odkaz.
zakladni nastaveni zkusim.zkouseli jste nekdo, jak s otevrenym sanim a vyfukem slape motorka na seriovy setup?bude stacit bohatsi smes nebo se nevyhnu pretryskovani?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kopriw>Radar> jj.baterku tam mam.schvalne zkusim udelat o volno fotku.ted se nedostanu do garaze pres tyden nejspis.karbec mam origo mikuni.do FCR41 nakonec nejspis pujdu,ale az pres zimu.ta tabulka by celkem bodla, jen jsem cetl, ze cisla trysek jednotlivych vyrobcu se neshodujou jestli je na tom neco pravdy.ta jejich olejova kontrola je nejaka emericka
Tak jasně každý výrobce má svoje trysky takže to vzájemně nepasuje. Trysku vhodné velikosti jakou budeš potřebovat v pohodě objednáš podle katalogového čísla url=http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp](zde pro Mikuny pod #23)[/url] u každého KTM dealera. Hele já se řídil podle těch tabulek od SOMMERa takže jsem sériovou trysku ani nezkoušel a zrovna sem to přetrysknul, ale podle mě laďák a otevřenej filtr šroubem bohatosti nedoženeš, udělá to hodně ale samozřejmě záleží na tom jak moc je výfuk a sání "otevřené". Ty tabulky Ti pošlu až se večer dostanu domu jetli je teda najdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77>Kopriw>
nastavení trysky - je myslím třetí drážka od vrchu
předpokládám že ses asi jenom upsal a myslíš jehlu...tryska nijak nastavit nejde...
jo při přetryskování je potřeba občas i změnit polohu jehly nebo dokonce vyměnit jehlu za jiný typ to někdy dělá taky hodně (hlavně na reakci při přidání plynu) všechno je v těch tabulkách, možná by nebylo od věci ty tabulky přidat v sekci Motodatabáze mezi manuály ať to nemusím pořád někomu posílat , protože na stránkách Sommera už je taky nemají vystavené...
Radar>Tak jasně každý výrobce má svoje trysky takže to vzájemně nepasuje. Trysku vhodné velikosti jakou budeš potřebovat v pohodě objednáš podle katalogového čísla url=http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp](zde pro Mikuny pod #23)[/url] u každého KTM dealera. Hele já se řídil podle těch tabulek od SOMMERa takže jsem sériovou trysku ani nezkoušel a zrovna sem to přetrysknul, ale podle mě laďák a otevřenej filtr šroubem bohatosti nedoženeš, udělá to hodně ale samozřejmě záleží na tom jak moc je výfuk a sání "otevřené". Ty tabulky Ti pošlu až se večer dostanu domu jetli je teda najdu
Kopriw> napiš mi svůj mail třeba do PM ať vím kam to mám poslat
Radar>Jinak měření oleje je u LC4 trochu proti logice, podle manuálu:
při vypnutým motoru by měl olej sahat k dolní rysce v okýnku, při nastartovaným k horní rysce, držel jsem se toho takhle aby byl olej vždy mezi ryskami a nikdy nebyl problém ani jsem nemusel nikdy dolévat, ale je fakt že jsem měnil olej po 2500km takže jsem to někdy ani nestíhal kontrolovat a už jsem zase měnil
no v manuálu je chyba studenej olej horní ryska teplej spodní, maj tam překlep
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Máš pravdu předsedo, myslím jehlu, píšu trysku.
Mám otevřený sání a výfuk Leo Vince s race vložkou.
Nechal jsem si přidat na bohatosti směsy a JEHLU mám na čtvrté drážce. Do výfuku jde střelba za druhé světové. Trysku jsem kupoval o něco větší, ale zatím jsem ji tam nedal. Bo ti co to zkoušeli přede mnou se se zlou potázali. Nešlo to prý vytočit a některým to žralo o litr víc. Tak jsem zvědavej na ty tabulky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 13.08.2010 07:48:49
Kopriw>Radar> covece podle tabulek bych mel dat 180 (sport filtr, Y mezisvod a otevreny koncovky) to mi prijde jako docela velika konkretne leerlauf luftduse 1,1 , haupt duse 180 a pak tam sou ty dve k olonky kterym moc nerozumim serie 3.V.O a tuning 2.oder 1.V.O. nemecky neumim ani hovno kde si objednaval trysky?
tak nadpis sloupce "Seriennadel position von oben" znamená nastavení polohy jehly při použití originál sériové jehly Mikuny tedy doslovně "Pozice sériové jehly odzhora" tj. 3.V.O. znamená TŘETÍ ZÁŘEZ OD ZHORA (na jehle) a sloupec "Tuningnadel-pos. v. oben" znamená pozici jehly při použití Tuning jehly (TUNINGNADEL) od Sommera tj. 2. oder (NEBO) 1. v.o. (ZAŘEZ ODZHORA). Tu TUNINGNADEL od Sommera máš na stejné straně jako DUKE tabulku v levém sloupci za 12,90 Eur a na str. 117 ju máš i s fotkou a vysvětlením její funkce a významu) ty máš předpokládám originál jehlu takže se tě týká první sloupeček "Seriennadel position von oben". Pokud něčemu nerozumíš není nic jednoduššího než použít překladač třeba tento . Jak už jsem uváděl minule já měl karb. FCR 41 a u něj to nastavení podle tabulky fungovalo takže si myslím že těm tabulkám se věřit dá (maj to vyzkoušený a odbržděný na brzdě) a z ta tryska zas tolik nestojí tak bych se toho nebál... Jinak nevím jak do Mikuny ale do toho Keihinu jsem trysku objednal úplně jednoduše: zde jsem si v microfischi našel objednací číslo trysky a podle něho jsem ji objednal u nás u dealera KTM a do týdne jsem ji měl v ruce, takže tak
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mám ji 3 dny, pořádně ještě nevím co a jak. Nestačil jsem ji pořádně poznat.
Naposledy editováno 23.08.2010 21:31:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kopriw>mel by byt.Jinak tu mam zadost o dalsi rady dneska sem dal hlavni trysku 180 (dle tabulek, na seriovej Mikuni karbec).Na plnej plyn uz de krasne, svicka pekne cihlova.Problem je tak cca na ctvrt plynu v tahu se porad mirne dusi a kdyz brzdim motorem tak strili.Jinak svicku jsem kontroloval zpusobem plnej plyn do kopce a pred omezovacem jsem motor vypnul, aby to nebylo ovlivnovany volnobehem.nicmene co dal, cim doladim chovani na ctvrtplyn?polohou jehly?nebo otevrenim/privrenim smesi?????
Mělo by to jít doladit polohou jehly, jehla ovlivňuje poměr směsi při otevření plynu do 1/3, zbytek řeší hlavní tryska, popř. šroub bohatosti. Takže zkusit posunou jehlu, popřípadě zkontrolovat jestli ji máš na správném zářezu podle tabulky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Je třeba ale otevřít air-box, odpojit z motoru všechny ekonesmysly (přisávání vzduchu, blokování CDI do třetího převodového stupně), vyměnit sériový výfuk a hlavně to celé nechat naladit na brzdě u někoho kdo ví co dělá. Pak budeš velmi příjemně překvapen, jak to jede..... Nějaké samo-domo ladění přes net je k ničemu a slušnému výsledku se ani nepřiblížíš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |