Nebudou to navařovat, což by ani u vačky s rolnama prý nešlo, protože by se to za chvílu sloupalo, ale obrousí ji celou dokola, tak aby zdvih zůstal zachovanej.
Pak udělají nitridaci povrchu.
je to firma:
Pavlíček–motordíly
Pražská 94
Brno – Bosonohy
642 00
www.pavlicekmotordily.cz
Příjem zakázek (p. Kubela): tel. 777 81 85 83
Od pondělka mají ale 14 dní dovolenou.
Jinak jsme se ptal i na životnost vačky po opravě - prý srovnatelná s novou vačkou, nezná žádný důvod proč by se životnost měla v tomto případě zkrátit.
Tož tak asi, uvidím víc až ju o optavě namontuju...
Jo ještě záleží na tom kolik je ten palec sedřenej, aby se to dalo dokola obrousit, já ho měl tak 4 desetiny, ale asi by se dalo i kdyby to bylo trošku víc..
Hyml>zdar. Při výměně oleje jsem rám samozřejmně odvzdušnil. Rolny mě vyměnovali v servisu a točili se volně. začínám mít podezření, že to je nemoc LC4. výfuková rolna a vačka je jek nová. možná proto, že je širší.
jinak pro info - ze skladu KTM mi napsali, že vačka bude k dostání až v půlce září.
Mě ale pořád vrtá hlavou, jakto, že se stala dvakrát za sebou stejná závada, když jsem dal všechno nové.
P.S. nezkoušel jste někdo hladt firmu která umí vačky opravit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Třeba to po sborce klepat nebude, zázraky se dějí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Nejzasadnejsi zmena je ta, ze je tam primej karbec, tudiz ten motor taha uplne jinde a jinak.
Jinak vymena oleje a pod. jsou stejny intervaly.
Celkem me nedavno zarazilo, ze v uzivatelskym manualu na prvni strane je vyfocena tahle motorka, nema susplech a neni tam ten velkej olejovej filtr takze mozna nektery verze maji jen ten malej filtrik za packou zadni brzdy a mozna je tam i min oleje(coz teda nechapu, tady uz se na vaze snad ani usetrit neda)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
a jeste mam jeden problem a tim je olej v chladici.a celkove mi mereni hladiny oleje na lc4 prijde nejaky divny.kdyz ohreju, necham padnout olej a doleju k horni rysce, tak mi to po par jizdach stejne klesne k ty spodni a mam olej v sani.... diky vsem za pomoc
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Tak osy jsem nikdy nemeril, ale mrkni tady ktm mikrofise , zadej rok, typ motorku a co chces videt a muzes srovnavat do haleluja...
Rozdil je urcite mezi zadnim kolem u LC4 SXC a LC4 advik, u advika je gumovej silent-blok mezi nabojem a rozetou, u SXC je to natvrdo, ale jak je to tam s prumerem osy, to fakt nevim
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 10.08.2010 07:15:49
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kopriw>jeste jeden dotaz.mate nekdo zkusenosti s temahle filtrama? DNA BMC
jestli sednou bez uprav nebo je treba neco dodelavat...
Měl jsem ten DNA na mojí bývalé SMC 660 a byl v poho, ale SMC má myslím větší airbox protože DUKE má ještě za airboxem baterku né? Já měl SMC bez startéru tzn. bez baterky takže bych tam dostal i větší (delší) filtr ale šel jsem do toho DNA a byl super (akorát je potřeba naimpregnovat K&N sprejem). Tobě by tam měl určitě pásnout bez úprav jako prdel na hrnec, ale neviděl jsem tvůj airbox na Dukovi takže ruku do ohně za to nedám, fotka boxu by pomohla... Jinak co se týče nastavení s DNA filtrem měl jsem tam originál ale OTEVŘENOU fabrickou koncovku "SXC" a karbec teda FCR 41 (ty máš asi Mikuny né?) nicméně trysku jsem doladil podle tabulek nastavení karbců od SOMMERa a místo trysky 165 jsem podle tabulky dával 168 a bylo to naprosto OK, dokonce i spotřebu zůstala kolem 5 litrů . Ty tabulky tryskování mám někde ještě asi uložený v PDF, jsou tam všechny modely s LC4 motory, v případě potřeby můžu najít a přeposlat .
Naposledy editováno 10.08.2010 09:57:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kopriw>na to tesneni mam taky podezreni.na dukovi ta merka prave neni.jen to priblbly okenko.podle manualu zastavit motor, nechat 5minut stect a zkontrolovat jestli je mezi ryskama..
Jinak měření oleje je u LC4 trochu proti logice, podle manuálu:
při vypnutým motoru by měl olej sahat k dolní rysce v okýnku, při nastartovaným k horní rysce, držel jsem se toho takhle aby byl olej vždy mezi ryskami a nikdy nebyl problém ani jsem nemusel nikdy dolévat, ale je fakt že jsem měnil olej po 2500km takže jsem to někdy ani nestíhal kontrolovat a už jsem zase měnil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |