paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.7.2010 v 17:06 | Nahoru | #5071
Zrovna dneska jsem svoji starou (poškozenou) vačku odvezl na opravu, oprava toho jednoho palce by měla přijít zhruba na 600 - 700,- Kč, což je super, pokud všechno klapne
Nebudou to navařovat, což by ani u vačky s rolnama prý nešlo, protože by se to za chvílu sloupalo, ale obrousí ji celou dokola, tak aby zdvih zůstal zachovanej.
Pak udělají nitridaci povrchu.

je to firma:
Pavlíček–motordíly
Pražská 94
Brno – Bosonohy
642 00
www.pavlicekmotordily.cz
Příjem zakázek (p. Kubela): tel. 777 81 85 83

Od pondělka mají ale 14 dní dovolenou.
Jinak jsme se ptal i na životnost vačky po opravě - prý srovnatelná s novou vačkou, nezná žádný důvod proč by se životnost měla v tomto případě zkrátit.
Tož tak asi, uvidím víc až ju o optavě namontuju...

Jo ještě záleží na tom kolik je ten palec sedřenej, aby se to dalo dokola obrousit, já ho měl tak 4 desetiny, ale asi by se dalo i kdyby to bylo trošku víc..

Hyml>zdar. Při výměně oleje jsem rám samozřejmně odvzdušnil. Rolny mě vyměnovali v servisu a točili se volně. začínám mít podezření, že to je nemoc LC4. výfuková rolna a vačka je jek nová. možná proto, že je širší.
jinak pro info - ze skladu KTM mi napsali, že vačka bude k dostání až v půlce září.
Mě ale pořád vrtá hlavou, jakto, že se stala dvakrát za sebou stejná závada, když jsem dal všechno nové.

P.S. nezkoušel jste někdo hladt firmu která umí vačky opravit?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.7.2010 v 17:12 | Nahoru | #5072
Norbert> Ta moje vačka vypadá podobně, samozřejmě že to taky zpískala ta užší rolna od sacích ventilů, vačku jem měl možná malinko míň smetenou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.7.2010 v 15:28 | Nahoru | #5073
Jirka77> Copak se děje, že Tě marně hledám v přihláškách na Maratonu? Psal jsi, že jedeš, zvrtlo se něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.8.2010 v 17:33 | Nahoru | #5074
Klasika> Zvrtlo se to že mám motku opět v servisu a čekám kolik bude stát oprava. Podle toho se rozhodnu jestli pojedu nebo ne. Peníze na startovný totiž s největší pravděpodobností padnou na opravu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.8.2010 v 15:04 | Nahoru | #5075
Jirka77> A safra, nelibá předtucha se potvrdila .... to klepání?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.8.2010 v 20:22 | Nahoru | #5076
Klasika> Přesně tak. Nahoře je všechno OK. Takže šel ven motor a válec dolů kvůli kontrole pístu a ojnice. Zítra bych měl vědět víc.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.8.2010 v 15:22 | Nahoru | #5077
Jirka77> Už něco víš?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.8.2010 v 19:29 | Nahoru | #5078
Takže klepání se nepodařilo odhalit. Což je blbý. Zítra mi řekne cenu za rozborku a zborku, výměnu těsnění atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 06:10 | Nahoru | #5079
Jirka77> tak to je na pytel No ale třeba se ten trpaslík s kladívkem leknul a utek, když mu začal rozebírat obývák
Třeba to po sborce klepat nebude, zázraky se dějí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 06:25 | Nahoru | #5080
ahojte,chystam se na koupi Lc4 640.Musim se ale priznat,ze v tom mam trochu hokej.nektere maji US vidle,nektere ne.oznaceni super comp-co to znamena?nektere maji cerny motor a nektere sedy-je v nem nejaky rozdil?chci kupovat neco kolem roku 00.Doufam,ze nevadi,ze to pisu do tohodle vlakna,ale prislo mi zbytecne zakladat nove.Budu rad,za kazdy postreh.Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 07:27 | Nahoru | #5081
zula> Zdárek, u našich LC4 ADV mají motorky rok 2000-2001 myslím černý motor a pak už šedý. Rok 2000 má ještě klasické vidle a jinou masku - tu s průhledným plexi, rok 2001 má černý motor, USD vidli a Masku s neprůhledným štítkem. Nejlepší bude když si projdeš registrace tady na motorkářích podle roku. U LC4-E to může být trochu jinak

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 07:32 | Nahoru | #5082
dawka> diky.Na tech motorech se neco zmenilo nebo jenom barva?A co to oznaceni supercomp,nejsem si jisty,ale myslim,ze takto oznacene nemaji starter,tak nevim jestli nejsou jako vic off zamerene(treba i tlumice)

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 08:19 | Nahoru | #5083
V motorech se myslím dělaly nějaké drobné inovace každý rok, nějaké zásadnější věci se měnily myslím v roce 1998 a 2003. Ty sportovní verze myslím mají většinou označení 625, což je skutečný objem motoru LC4 - 640. Myslím ale že všechny LC4 mají startér.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 08:28 | Nahoru | #5084
dawka> a je nejaky vylozene spatny rok,kteremu je lepsi se vyhnout?S tim znacenim to vim,jen nevim jaky je v tom rozdil?Ted jsem treba jeste nasel oznaceni SXC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.8.2010 v 09:04 | Nahoru | #5085
tak asi preci jen zalozim vlakno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.8.2010 v 10:00 | Nahoru | #5086
zula> Zásadní změny se konaly v roce 2001, 2003 a 2004, být tebou sáhl bych po roce 2003, má novější palubku, jinou kyvku, inovovaný motor, dělala se stříbrná a stříbrno - oranžová.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.8.2010 v 10:37 | Nahoru | #5087
KTMatěj> ja bych po ni taky rad sahl,ale to uz bych pak asi nesahl na manzelku To je nad fin.limit

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.8.2010 v 20:46 | Nahoru | #5088
zula> Nerad to říkám, ale když se podíváš do historie fóra, asi dojdeš k podobnému závěru a to, že do starší motorky nainvestuješ podobné peníze, jako kdybys koupil novou. Můžeš mít samozřejmě velké štěstí, nebo velkou smůlu a i novější motorka se může sypat, jsou to jen stroje a bude to do jisté míry loterie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.8.2010 v 22:35 | Nahoru | #5089
zula> Verze 625 SXC je klasicka LC4, teda ma stejny ram, motor a odpruzeni, akorat je to trosilililililinku vic do terenu. Mela by byt trochu odlehcena, coz spociva v tom, ze to treba ma hlinikovej vyfuk a ne tu hroznou tezkou zeleznou rouru od kamen a z vyroby je otypovana pro jednoho a tudiz nema zadni stupacky(to vis, gramy jsou gramy)
Nejzasadnejsi zmena je ta, ze je tam primej karbec, tudiz ten motor taha uplne jinde a jinak.
Jinak vymena oleje a pod. jsou stejny intervaly.

Celkem me nedavno zarazilo, ze v uzivatelskym manualu na prvni strane je vyfocena tahle motorka, nema susplech a neni tam ten velkej olejovej filtr takze mozna nektery verze maji jen ten malej filtrik za packou zadni brzdy a mozna je tam i min oleje(coz teda nechapu, tady uz se na vaze snad ani usetrit neda)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.8.2010 v 07:33 | Nahoru | #5090
ZbyneKTM> Diky.Takže 640 a 625 sxc maji uplne stejne motory,jen rozdilne karbce?Jde mi o pozdejsi shaneni nd.Pak by me jeste zajimalo jestli maji i stejne pruměry osy kol?mam na mysli jestli jsou zamenna kola treba i se supermoto?

KTM LC4 640 Adventure

9.8.2010 v 12:54 | Nahoru | #5091
cau kluci.potrebuju radu.mam duka II.chcal mi benzin z karbece, tak jsem ho dal opravit do servisu a od ty doby mi motorka nejede jako pred tim.myslim si, ze mi seridily karbec na seriovej setup coz nebude k otevrenymu vyfuku to prave.motorka pri ubrani plynu strilela a motor se dusil.ted jsem mel trochu casu, tak jsem vycistil vzduchac (notne zajebanej a zaolejovanej po predchozim majiteli) a je to jeste horsi.pri prezazeni na cca ctvrt plynu se motorka dusi az skoro chcipne.pri plnym chvilku jede, ale pak cuka a pri ubrani brutal strili.muj nazor je chuda smes.nemate nekdo nejaky nastaveni +- jaka tryska a na kolik otacek od ktereho bych se mohl odrazit?mam jen otevreny airbox (behem tydne bude pruchodnejsi filtr) a Y potrubi do otevrenych koncovek.
a jeste mam jeden problem a tim je olej v chladici.a celkove mi mereni hladiny oleje na lc4 prijde nejaky divny.kdyz ohreju, necham padnout olej a doleju k horni rysce, tak mi to po par jizdach stejne klesne k ty spodni a mam olej v sani.... diky vsem za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.8.2010 v 13:31 | Nahoru | #5092
jeste jeden dotaz.mate nekdo zkusenosti s temahle filtrama? DNA BMC
jestli sednou bez uprav nebo je treba neco dodelavat...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.8.2010 v 18:49 | Nahoru | #5093
zula>jj, melo by to tak byt. Co se tyka ND, tak v brne to funguje tak, ze zajdes do Autonovy, reknes co potrebujes, pan prodavac se te opta na VIN-ko a podle toho najde presne dil na tvoju motorku...

Tak osy jsem nikdy nemeril, ale mrkni tady ktm mikrofise , zadej rok, typ motorku a co chces videt a muzes srovnavat do haleluja...

Rozdil je urcite mezi zadnim kolem u LC4 SXC a LC4 advik, u advika je gumovej silent-blok mezi nabojem a rozetou, u SXC je to natvrdo, ale jak je to tam s prumerem osy, to fakt nevim

KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 06:53 | Nahoru | #5094
nikdo nic??

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 06:54 | Nahoru | #5095
jinak kluci shanim keihin fcr41 a ostrou vacku....jen kdyby jste nekdo nahodou o necem vedel

KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 07:15 | Nahoru | #5096
Mám seriový výfuk, takže ti s laďákem neporadím, ale pokud máš olej v chladiči tak máš podle mě prasklé těsnění pod hlavou mezi vodním kanálkem a olejovým prostorem. Někdo mi tady před časem poradil, že když motku přeleju tak ten olej přeteče do airboxu. Mám na airbox napojené odvětrání převodovkové skříně a tudy mi to asi jde. Jakmile dolívám pod horní rysku tak je airbox už bez oleje. (olej se měří se zašroubovanou měrkou)

Naposledy editováno 10.08.2010 07:15:49

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 07:30 | Nahoru | #5097
na to tesneni mam taky podezreni.na dukovi ta merka prave neni.jen to priblbly okenko.podle manualu zastavit motor, nechat 5minut stect a zkontrolovat jestli je mezi ryskama..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 09:47 | Nahoru | #5098

Kopriw>jeste jeden dotaz.mate nekdo zkusenosti s temahle filtrama? DNA BMC
jestli sednou bez uprav nebo je treba neco dodelavat...



Měl jsem ten DNA na mojí bývalé SMC 660 a byl v poho, ale SMC má myslím větší airbox protože DUKE má ještě za airboxem baterku né? Já měl SMC bez startéru tzn. bez baterky takže bych tam dostal i větší (delší) filtr ale šel jsem do toho DNA a byl super (akorát je potřeba naimpregnovat K&N sprejem). Tobě by tam měl určitě pásnout bez úprav jako prdel na hrnec, ale neviděl jsem tvůj airbox na Dukovi takže ruku do ohně za to nedám, fotka boxu by pomohla... Jinak co se týče nastavení s DNA filtrem měl jsem tam originál ale OTEVŘENOU fabrickou koncovku "SXC" a karbec teda FCR 41 (ty máš asi Mikuny né?) nicméně trysku jsem doladil podle tabulek nastavení karbců od SOMMERa a místo trysky 165 jsem podle tabulky dával 168 a bylo to naprosto OK, dokonce i spotřebu zůstala kolem 5 litrů . Ty tabulky tryskování mám někde ještě asi uložený v PDF, jsou tam všechny modely s LC4 motory, v případě potřeby můžu najít a přeposlat .

Naposledy editováno 10.08.2010 09:57:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 09:53 | Nahoru | #5099

Kopriw>na to tesneni mam taky podezreni.na dukovi ta merka prave neni.jen to priblbly okenko.podle manualu zastavit motor, nechat 5minut stect a zkontrolovat jestli je mezi ryskama..



Jinak měření oleje je u LC4 trochu proti logice, podle manuálu:

při vypnutým motoru by měl olej sahat k dolní rysce v okýnku, při nastartovaným k horní rysce, držel jsem se toho takhle aby byl olej vždy mezi ryskami a nikdy nebyl problém ani jsem nemusel nikdy dolévat, ale je fakt že jsem měnil olej po 2500km takže jsem to někdy ani nestíhal kontrolovat a už jsem zase měnil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.8.2010 v 10:52 | Nahoru | #5100
Radar> jj.baterku tam mam.schvalne zkusim udelat o volno fotku.ted se nedostanu do garaze pres tyden nejspis.karbec mam origo mikuni.do FCR41 nakonec nejspis pujdu,ale az pres zimu.ta tabulka by celkem bodla, jen jsem cetl, ze cisla trysek jednotlivych vyrobcu se neshodujou jestli je na tom neco pravdy.ta jejich olejova kontrola je nejaka emericka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist