Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
vilemx píše: Pro me nepouzitelny prubeh mezi 800 az 2.000 ot./min.
ještě dotaz na čem jezdíš?3 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

Kdybych chtěl jezdit mezi 800-2000ot tak si koupím chopera..
Naposledy editováno 02.10.2018 09:24:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
qwert píše: Viléme ale to je sportovní motor,sportovní..
Kdybych chtěl jezdit mezi 800-2000ot tak si koupím chopera..
To je ten problém, moc lidem to nevyhovuje. A mezi námi ani parametry na brzdě neměl zas tak úžasné.
Tech píše: To je ten problém, moc lidem to nevyhovuje. A mezi námi ani parametry na brzdě neměl zas tak úžasné.
Nějaké grafy z brzdy jsou v praxi celkem k hovnu.Já vím že když přidám plyn tak to vyrazí dopředu a když vletím do díry tak z toho nevypadnu nebo mi to nezlomí zápěstí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
qwert píše: Viléme ale to je sportovní motor,sportovní..
Kdybych chtěl jezdit mezi 800-2000ot tak si koupím chopera..
Jenže on píše že mu nevyhovuje projev v těchto otačkách, ne že na ně jezdí. Reakce mimo mísu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu

Naposledy editováno 02.10.2018 10:28:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
vilemx píše: Rad jezdim hodne pomalu v tezsim terenu, kdy rychlost obcas spadne i pod hranici volnobehu. Na tohle neni motor LC8 pouzitelny. Blbe se davkuje, chcipa nebo naopak hned hrabne. Proto je pro me nepouzitelne jak Bawo, tak LC8. Na tenhle zpusob pouziti proste nejsou delane.
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu
V praxi je to tak že ta lc8 projede to co ta afrika jen rychleji..

PS: Na svou přestavbu TA 650 jsem dal dozadu 18 kolo a chová se ted podobně jako lc8,od spoda nejede..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
qwert píše: vilemx> Tak blbej jako tech nejsem abych nevěděl že z afrikou můžu jet v terénu na jedničku pomalu.Ale všeználek asi neví že SER má úplně jiný sekundární převod než normální kc8 a je v terénu zase úpně jinde..
Hele vynech inevektiva. Na to tady není nikdo zvědavej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
vilemx píše: Rad jezdim hodne pomalu v tezsim terenu, kdy rychlost obcas spadne i pod hranici volnobehu. Na tohle neni motor LC8 pouzitelny. Blbe se davkuje, chcipa nebo naopak hned hrabne. Proto je pro me nepouzitelne jak Bawo, tak LC8. Na tenhle zpusob pouziti proste nejsou delane.
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu
foxdive píše: máš možnost změnit převod a upravit si to podle sebe, já sem snad nikdy na žádném enduru nejezdil sériový převod, a pokud jezdíš takovým stylem pomalu tak tě nemusí trápit že přijdeš o maximalku, ale každý podle sebe
Jo přesně.Není to vždy jen o charakteru motoru ale i o převodech..
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
MUSÍ si je obě zkusit, a pokud to s tím ježděním na dálku myslí vážně, vřele doporučuji se nespokojit jen s testovací jízdou, ale obětovat nějakou tu kačku a vzít si tu motorku z půjčovny třeba na víkend, nebo i na delší čas a pořádně ji protáhnout.
Rozhodoval jsem se mezi GS a AT, na GS jsem za víkend najel přes 1000 km a na AT za 5 dní 1900 km a mám jasno a rozhodně to nebyly vyhozené peníze, protože bez toho bych zvolil špatně...
AT se v půjčovnách už pohybuje, i tu KTM 1290 už jsem na půjčení zahlídl, pokud chceš kontakty tak si napiš do SZ.
3 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Ale tohle tady asi nema cenu resit, vlakno je o dvacet let mladsich nastupcich.
E: foxdive> diiy za rady. Ale obavam se, si v tom, co ocekavame od motorky, nerozumime. Tobe je 160 koni malo, mne i 20 nekultivovanych koni nekdy az moc.
Naposledy editováno 02.10.2018 11:13:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
vilemx píše: V praxi je to tak, ze diky podvozku se na LC8 spousta situaci vubec nemusi resit :) Jasne, TA v tech otackach je jeste vetsi mrtvola, takze umre na vykon, ale usne tak nejak hezky, kultivovane.
Ale tohle tady asi nema cenu resit, vlakno je o dvacet let mladsich nastupcich.


vilemx píše: V praxi je to tak, ze diky podvozku se na LC8 spousta situaci vubec nemusi resit :) Jasne, TA v tech otackach je jeste vetsi mrtvola, takze umre na vykon, ale usne tak nejak hezky, kultivovane.
Ale tohle tady asi nema cenu resit, vlakno je o dvacet let mladsich nastupcich.
Neřešíme..diskutujeme..

vilemx píše: V praxi je to tak, ze diky podvozku se na LC8 spousta situaci vubec nemusi resit :) Jasne, TA v tech otackach je jeste vetsi mrtvola, takze umre na vykon, ale usne tak nejak hezky, kultivovane.
Ale tohle tady asi nema cenu resit, vlakno je o dvacet let mladsich nastupcich.
E: foxdive> diiy za rady. Ale obavam se, si v tom, co ocekavame od motorky, nerozumime. Tobe je 160 koni malo, mne i 20 nekultivovanych koni nekdy az moc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
prcek80 píše: Předem se omlouvám, že jsem nepřečetl všech 17 stran co už tady je, takže to tu asi padlo, ale i přes to...
MUSÍ si je obě zkusit, a pokud to s tím ježděním na dálku myslí vážně, vřele doporučuji se nespokojit jen s testovací jízdou, ale obětovat nějakou tu kačku a vzít si tu motorku z půjčovny třeba na víkend, nebo i na delší čas a pořádně ji protáhnout.
Rozhodoval jsem se mezi GS a AT, na GS jsem za víkend najel přes 1000 km a na AT za 5 dní 1900 km a mám jasno a rozhodně to nebyly vyhozené peníze, protože bez toho bych zvolil špatně...
AT se v půjčovnách už pohybuje, i tu KTM 1290 už jsem na půjčení zahlídl, pokud chceš kontakty tak si napiš do SZ.
tak 5 dní se rozhoduješ a nakonec si koupíš horneta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
prcek80 píše: Předem se omlouvám, že jsem nepřečetl všech 17 stran co už tady je, takže to tu asi padlo, ale i přes to...
MUSÍ si je obě zkusit, a pokud to s tím ježděním na dálku myslí vážně, vřele doporučuji se nespokojit jen s testovací jízdou, ale obětovat nějakou tu kačku a vzít si tu motorku z půjčovny třeba na víkend, nebo i na delší čas a pořádně ji protáhnout.
Rozhodoval jsem se mezi GS a AT, na GS jsem za víkend najel přes 1000 km a na AT za 5 dní 1900 km a mám jasno a rozhodně to nebyly vyhozené peníze, protože bez toho bych zvolil špatně...
AT se v půjčovnách už pohybuje, i tu KTM 1290 už jsem na půjčení zahlídl, pokud chceš kontakty tak si napiš do SZ.
Ztoho co píšeš ale není uplně jasný co jsi nakonec koupil....

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Adventure 2021 [1 ... 18, 19] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R | Metric | 541 | 25.4.2025 v 13:33 MichalDK |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 47 | 25.3.2025 v 19:35 Koudy01 |
KTM SAR 1290 r (2018) - KOLA KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 13 | 19.11.2024 v 14:49 Ozzy_ |
KTM SAR 1290 r (2018) KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 23 | 1.11.2024 v 15:14 vDeviant |
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |