Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 01:18 | Nahoru | #4861
bulldogbiker> Tak to slo docela rychle, od slov k činům...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 07:43 | Nahoru | #4862

SVSkritek píše: Jenze on ma jinej problem. Vsechny tri alternatory do toho auta pujdou, ale kazdej muze (a asi bude) mit jinej vnitrek, kterej chce repasovat.

já to pochopil. normální postup by byl,zavolat do servisu a podle vin si nechat zjistit typ alternátoru. tedy normální by bylo,zajet k elektrikáři,ten by zjistil,jestli je chyba v alternátoru nebo v baterce a rovnou by to opravil. ale to by byla nuda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 08:14 | Nahoru | #4863

nemako píše: já to pochopil. normální postup by byl,zavolat do servisu a podle vin si nechat zjistit typ alternátoru. tedy normální by bylo,zajet k elektrikáři,ten by zjistil,jestli je chyba v alternátoru nebo v baterce a rovnou by to opravil. ale to by byla nuda



BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 08:36 | Nahoru | #4864

_monty píše: BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..

alternátor zrovna bude nejspíš podobnej bosch jako v dacii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 08:48 | Nahoru | #4865

nemako píše: alternátor zrovna bude nejspíš podobnej bosch jako v dacii



Tak proto vydrzel tak dlouho..

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 08:57 | Nahoru | #4866

_monty píše: Tak proto vydrzel tak dlouho..

třeba ještě žije.

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 08:57 | Nahoru | #4867
Tak jsem to začal monitorovat. Teď altík dává 14.1-14.3, nezávisle na zapnutým příslušenství, takže asi ještě úplně ve smrti nebude (ale minimálně vyměnit uhlíky a zkontrolovat sběrnej kroužek by to chtělo, obojí je korunová položka). Ale zato baterka, se zapnutým zapalováním (+ rádio + DRL) 11.8, při startu to padne na 8.8 - to by asi nemělo, což?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 09:00 | Nahoru | #4868

FiZzeR píše: Tak jsem to začal monitorovat. Teď altík dává 14.1-14.3, nezávisle na zapnutým příslušenství, takže asi ještě úplně ve smrti nebude (ale minimálně vyměnit uhlíky a zkontrolovat sběrnej kroužek by to chtělo, obojí je korunová položka). Ale zato baterka, se zapnutým zapalováním (+ rádio + DRL) 11.8, při startu to padne na 8.8 - to by asi nemělo, což?

baterka je dobrá závada. tu umím opravit i sám alternátory tady dělá pán ve velvarech,maximálně do druhého dne. nepamatuju,že by někdy něco neměl,a to mu tam vozíme fakt exoty. jen nevím,jestli opravuje funkční,to tu ještě nikdo nezkusil

Naposledy editováno 18.12.2015 09:42:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 10:30 | Nahoru | #4869
nemako> Co to řešíš za mechanickou stříkačku?
Jaký to je typ a v čem to je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 10:43 | Nahoru | #4870

Pher píše: nemako> Co to řešíš za mechanickou stříkačku?
Jaký to je typ a v čem to je?

bosch. typ nevím a je to porsche 924,92kw,rok 78.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 10:51 | Nahoru | #4871
nemako> Má to lambdu?
Vede na rozdělovací hlavu nějaký drát?
Kdysi jsem na něco takovýho koukal, ale nepamatuju se, co to bylo za ročník. Byl to obyč K-JET doplněný o elektronický regulační ventil na stříkačce

Naposledy editováno 18.12.2015 10:52:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 10:58 | Nahoru | #4872

Pher píše: nemako> Má to lambdu?
Vede na rozdělovací hlavu nějaký drát?
Kdysi jsem na něco takovýho koukal, ale nepamatuju se, co to bylo za ročník. Byl to obyč K-JET doplněný o elektronický regulační ventil na rozdělovači...

je tam nějakej ventil,vypadá jako klasickej chcípák. zespoda je váleček,kterej vyjíždí a zajíždí,podle přidání plynu,ten je pohyblivej. byla kouslá pumpa u nádrže,tak jsem jí rozchodil a normálně to jelo, potom to začalo blbnout,tak jsem dal novou a je to furt stejný. má to pátou trysku v sání,na tu ti na drc chytne,běží krásně pár vteřin a zdechne. údajně je tam nějaký relátko,který po startu pustí palivo do vstřiků ale tvrdí to člověk,kterej je debilní,tak se mi nechce tomu věřit.dokonce jsem si koupil chytrou knihu a o relátku tam nic není,je to čistě mechanický

Naposledy editováno 18.12.2015 10:59:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:12 | Nahoru | #4873
nemako> ...já tohle provozuju v R5 podobě...
Čerpadlo v nádrži by mělo spouštět relátko snímající impulzy z cívky, tzn nestartuješ, čerpadlo neběží. Pokud je relé 100% ok, po zapnutí zapalování čerpadlo během vteřiny dotlakuje benzín.
5. vstřik studenýho startu je ovládanej elektricky, tam jde benzin pořád, do vratné větve taky. Je to citlivý na dostatečný tlak, stačí pokles o pár desetin baru a nejedeš.
Taky je třeba 100% dodržet těsnost sacího traktu, nemá to možnost korekce jako mpi
Změř tlak paliva na dodávací větvi před stříkačkou, nesmí to padat pod 5. Relé palivového čerpadla se u audin dá nahradit obyč světelným a jede ti čerpadlo už při zapnutém zapalování.
924,kterou jsem viděl na Sosnový, měla na rozdělovači paliva na jedný trubičce elmag vetil, který podle lambdy reguloval řídící tlak a tím korigoval bohatost. Asi to bude ten tvůj chcípák...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:18 | Nahoru | #4874
Pher> celý palivový potrubí,včetně filtru jsem dal nový,je to na 100% těsný. pumpička vrkne,natlakuje a při startu běží. musím něco vymyslet,čím změřím tlak. podle štítku by ta nová měla dávat 6. zkoušel jsem i z audiny,která vrčela a je to uplně stejný. na ten nízkej tlak to vypadá,jenomže nevěřím,že tři pumpy jsou v háji

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:21 | Nahoru | #4875

FiZzeR píše: Tak jsem to začal monitorovat. Teď altík dává 14.1-14.3, nezávisle na zapnutým příslušenství, takže asi ještě úplně ve smrti nebude (ale minimálně vyměnit uhlíky a zkontrolovat sběrnej kroužek by to chtělo, obojí je korunová položka). Ale zato baterka, se zapnutým zapalováním (+ rádio + DRL) 11.8, při startu to padne na 8.8 - to by asi nemělo, což?


Jo to mi dava stejne i repasovany. Ale jak rikas, po trech kilech ho urcite vyndat, ale spis asi az po svatcich a inventurach, abych se nahradni dily nezasekly.

Baterku jsem testoval timhle, to je asi nejvic spolehlive, i kdyz pri my sikovnosti skoro az nebezpecny
Tester autobaterií zátěžový ZB-12 . Kazdej lepsi servis a autolektrikar to bude mit.

Naposledy editováno 18.12.2015 11:22:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:33 | Nahoru | #4876
nemako> já tam mám filtry dva, před čerpadlem je ještě hrubej plastovej.
Jaký máš ztráty napětí na čerpadle? Dokáže to úspěšně snížit jeho výkon...
Já tlakoměr napojuju na šestihranný mezikus, co je mezi trubkou a pancéřovou hadicí v motorovém prostoru, sehnal jsem si další a navařil do něj vývod. Tohle ale můžeš mít jiný.
Máš na bloku motoru kostku jak cigára, do který vedou dva dráty, dvě hadice ze stříkačky, případně vzduchová ze sání?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:43 | Nahoru | #4877

Pher píše: nemako> já tam mám filtry dva, před čerpadlem je ještě hrubej plastovej.
Jaký máš ztráty napětí na čerpadle? Dokáže to úspěšně snížit jeho výkon...
Já tlakoměr napojuju na šestihranný mezikus, co je mezi trubkou a pancéřovou hadicí v motorovém prostoru, sehnal jsem si další a navařil do něj vývod. Tohle ale můžeš mít jiný.
Máš na bloku motoru kostku jak cigára, do který vedou dva dráty, dvě hadice ze stříkačky, případně vzduchová ze sání?

to nemám,mám tam takový cecka,který vypadaj podobně jako regulátor tlaku vzduchu na liazce. mám jich asi 5. takže jsem to taky měnil. já se v tom zase tolik nevrtal,dal jsem to místnímu znalci,ten tvrdil,že to je relátkem,že ho překlemoval a vrčí to,potom tvrdil,že tam dal nový a je to cajk. ještě měl nalepit přední okno ale za dva měsíce to nedal,tak jsem to odtáhnul a mám to zase na krku.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:54 | Nahoru | #4878
nemako> ta Porsche instalace je trochu jiná, než u pětihrnku, ale céčka??? Na čtyřválcích jsou nad motorem pneumatický elmagventily, ovládající volnoběžný otáčky ap., ale 924 co jsem viděl, měla klasické šoupě přidavného vzduchu za studena jako starší verze K-jetu.
Nějak to musí mít řízenou bohatost podle teploty motoru. U mne to dělá ta kostka, u KE-jetu už řj podle čidla teploty motoru, ale tam zas vedou na stříkačku dva konektory... Pokud opravdu nemáš nikde na bloku mnou popsaný bazmek, šel bych i po snímání teploty vody.
A lambdu to má???
Máš to na fotce, nebo v dosahu Prahy?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 11:58 | Nahoru | #4879
né céčka ale cecky,to byl překlep mám to v kralupech,lambdu to nemá a řídící jednotku taky ne. může to vypnout palivo při blbě nastavenejch rozvodech? tam byl taky problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 12:18 | Nahoru | #4880
nemako> to se mi nezdá, pokud to nastavení nemáš rozesraný pořád, jak vačku, tak předstih. Tyhle motory by se potkat neměly, takže i vačka může být těžce mimo. A na dodávku paliva by pak absence podtlaku v sání samo vliv měla...
jedinná elektrická fíčura je to palivové relátko řízené cívkou. Když to člověk někde rozpráší, má to zabránit kremaci.
řídící jednotka v té době vypadala např jako trochu větší relé zabodlé do normální patice, ne takový krám jako dneska.
Vyfot motorový prostor, Kralupy jsou v dosahu, to bych za sucha mohl vyvětrat pixlu.
Mrkni na přívod paliva, pokud mezi trubkou a pancéřovkou najdeš 3cm kus šestihranu na 17 klíč, vzal bych i měřák

Naposledy editováno 18.12.2015 12:21:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 12:21 | Nahoru | #4881

Pher píše: nemako> to se mi nezdá
jedinná fíčura je to palivové relátko řízené cívkou. Když to člověk někde rozpráší, má to zabránit kremaci.
řídící jednotka v té době vypadala např jako trochu větší relé zabodlé do normální patice, ne takový krám jako dneska.
Vyfot motorový prostor, Kralupy jsou v dosahu, to bych za sucha mohl vyvětrat pixlu.
Mrkni na přívod paliva, pokud mezi trubkou a pancéřovkou najdeš 3cm kus šestihranu na 17 klíč, vzal bych i měřák

zítra ráno odjíždím a vracím se 5.1.,tak bych to nechal na pak. dneska se tam zastavím a nafotím to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 12:26 | Nahoru | #4882
nemako> to děláš dobře

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.12.2015 v 12:28 | Nahoru | #4883

Pher píše: nemako> to děláš dobře

je to nutný pro přežití

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.12.2015 v 22:50 | Nahoru | #4884




(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 00:10 | Nahoru | #4885

_monty píše: BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..



Hmm vedel bych o horsim...

Dalsi anabaze, dnes po prijezdu z rise po vystoupeni auta cejtim brzdy - zadni - disky jsou ohraty vic nez predni, kdyz auto zvednu tak zadni kola jdou volne, takze pistky nevisi (musely by viset na obou stranach - topi obe kola) takze nejspis auto brzdi zadkem vic nez vpredu - coz podle me muze byt je rozdelovac brzdne sily, v tomto pripade elektronickej - uz ted se tesim az se dozvim cenovku tohodle udelatka - zarazi me ale ze to nehlasi zadnej problem na diag...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 08:48 | Nahoru | #4886
netuším,jestli je to možný i u osobáku ale tahač může mít věc,která hlídá rovnoměrný opotřebení desek,aby se měnily všechy současně. pokud dáš jen zadní,nebo jen na jedno kolo,dělá to přesně to,co popisuješ.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 11:01 | Nahoru | #4887
Nemako: jenze minuly zadni desky mi to sezralo behem 15tis km na plech, predni jsou stale skoro novy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 11:04 | Nahoru | #4888
assassin> mě to právě dělalo to samý a bylo to blbě nastavenýma čidlama. někdo vyměnil desky a nenastavil je na 100%. navíc je vyměnil jen na jedný straně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 11:11 | Nahoru | #4889

nemako píše: assassin> mě to právě dělalo to samý a bylo to blbě nastavenýma čidlama. někdo vyměnil desky a nenastavil je na 100%. navíc je vyměnil jen na jedný straně.



Jo tohle zadny cidla na desky nema - kdyz jsem se v servisu podivoval, ze to nehlasi sjety desky tak na me koukali jak na debila, ze jak by to asi zjistilo - kdyz jsem rikal ze treba tak jak to dela moje 20let stare bmw, tak jen mavli rukou, no jo bmw - cim min elektronickejch udelatek tim lepsi - tak to me rozesmali - volvo ma elektronickou kdejakou blbost, ale nic uzitecnyho. Bawo naopak.

Nechcete nekdo v70?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 11:17 | Nahoru | #4890

assassin píše: Jo tohle zadny cidla na desky nema - kdyz jsem se v servisu podivoval, ze to nehlasi sjety desky tak na me koukali jak na debila, ze jak by to asi zjistilo - kdyz jsem rikal ze treba tak jak to dela moje 20let stare bmw, tak jen mavli rukou, no jo bmw - cim min elektronickejch udelatek tim lepsi - tak to me rozesmali - volvo ma elektronickou kdejakou blbost, ale nic uzitecnyho. Bawo naopak.

Nechcete nekdo v70?

subaru za milion taky desky nehlásí dacia jo. asi ty pomocníci u kamionu budou o něco chytřejší,protože když to funguje,fakt to ty desky rovná. musí bejt ale všechno v pořádku,jinak se to plaší

Naposledy editováno 20.12.2015 11:18:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist