paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 21:09 | Nahoru | #4591

FiZzeR píše: Zdar jak sviň, tak jsem vyrazil na toulky s kawou, a takhle večer mi za jízdy padá teplota na nějakých 67 stupňů... Termostat v pitchi???

řekl bych u zx10 normální stav

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 22:06 | Nahoru | #4592
67 je uplne v pohode, jednou sem mel na dalnici v 15 stupnich jen 64 pri normalni jizde kolem 130 na 6ku

termostat se otevira od 58 do 75 st, cili cokoliv mezi je v pohode

v podstate cca od 58 do 120 je to v norme

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 22:09 | Nahoru | #4593
a samozrejme v zime kolem 0 stupnu pri eco jizde 59 stupnu, pak nekde v zacpe na semaforu to vyleze i na 100

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 23:06 | Nahoru | #4594
Jo, jakmile zpomalím, vylítne to nahoru. Chm, to ale tímpádem jezdim se studeným motorem, ne? Čidlo je v hlavě a olej se chladí taky vodou...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 23:24 | Nahoru | #4595
Fizere ty ses neskutecnej resic ... misto abys jezdil, tak porad vymejslis co by ciste teoreticky mohlo bejt spatne

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 23:33 | Nahoru | #4596

FiZzeR píše: Jo, jakmile zpomalím, vylítne to nahoru. Chm, to ale tímpádem jezdim se studeným motorem, ne? Čidlo je v hlavě a olej se chladí taky vodou...



cidla jsou udajne dve, jedno v hlave a druhy nevim, moc sem to nepochopil, kazdopadne kdyz se termostat otvira uz v 58, tak 58 je v poradku, ostatne odesla mi jen hlava motoru, nic vic , za ty roky , tak asi dobry

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.8.2015 v 23:53 | Nahoru | #4597

Ozzy_ píše: Fizere ty ses neskutecnej resic ... misto abys jezdil, tak porad vymejslis co by ciste teoreticky mohlo bejt spatne



ja mu fandim, uz sem se diky Fizzovi dozvedel mraky veci a nebyl sem tak v soku kdyz sem objevil prasklinu na ramu

Naposledy editováno 21.08.2015 23:54:04

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.8.2015 v 06:22 | Nahoru | #4598
Tyhle motory maj prd náplň chladící kapaliny, buď rád, že to jezdí a nepřehřívá se to. Taková R1 07-08 se zahřeje na můj vkus strašně rychle až se bojím, že tomu bouchne chladič. Nastartuješ a ani nedokouříš vajgla a už je tam kolem 90°C a za jízdy se bojíš pak zastavit na červenou... Prostě tě to nutí jet kudlu, aby jsi to neuvařil...

Naposledy editováno 22.08.2015 06:23:12

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.8.2015 v 08:53 | Nahoru | #4599
Todle je to samý, ve městě jsou tam hausnumera...

Jo a přes noc si cucla decku z expanzky, asi jsem to blbě odvzdušnil... Ach jo, budu dolejvat destilkou, snad to nebude vadit

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.8.2015 v 10:37 | Nahoru | #4600
To se odvzdusnuje samo přece, jen dolej expanzku. Deci destilky neva. Po naliti náplně se to ani jinak neodvzdusnuje než že jezdis a 2-3x dolejes expanzku.

ZX10R je masakr nejvetsi!

26.8.2015 v 21:13 | Nahoru | #4601
Zdravím,
schválně takovou otázku - jakou máte vůli na plynové rukojeti? V nějakým pornočasáku o motorkách psali, že je lepší nemít žádnou. Tuším, že v manuálu k ZX10 06-07 nějaký milimetr doporučují.

ZX10R je masakr nejvetsi!

26.8.2015 v 21:16 | Nahoru | #4602
Předepsanej milimetr a sere mě. Akorát jsem línej si to seštelovat

ZX10R je masakr nejvetsi!

26.8.2015 v 21:37 | Nahoru | #4603
asi 1-2mm a je to v pohode, ono jde o to aby se pri nejakym zasmodrchani bowdenu pri zatoceni riditkama samovolne nepridal plyn, tj rezerva 1mm je ok a da se na to plne zvyknout, me to teda vubec nevadi, samo kdyz to vyleze treba na 3-4mm tak uz si to steluju zpatky na 1-2

ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 06:51 | Nahoru | #4604
Já si na moto šteluju plyn s minimální vůlí, jen vyzkouším oba rejdy, aby mi to nepřidávalo a hotovson...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 09:17 | Nahoru | #4605
bez vůle, zbytek viz dewwil a mám ještě vložen kroužek na maximální zkrácení plynu co stávající rychlopal dovoluje.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 09:24 | Nahoru | #4606
Fugo> Kdes ho štípnul?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 09:28 | Nahoru | #4607
nikde, stočil jsem si to ze silonu na soustruhu, je to jen kroužek který se pak uřízne a obrousí aby šel pod stávající úchyty lanek na rukojeti, nic složitýho, jen si vyhrát s tím průměrem, vnitřek je jasnej dle heftu a vnějšek se musí doměřit a zkoušet aby to nedrhlo. Vypadá to nějak takhle





Naposledy editováno 27.08.2015 09:45:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 10:29 | Nahoru | #4608
Fugo> Já myslel, žes to už někde koupil hotový. To je fuk. Mám tam hefty od Rizomy, tam je bubínek součástí heftu a má asi o něco větší průměr, takže už se tam nic nevleze.

Btw kdybyste je někdo chtěl, vyměním za originál nebo něco jinýho, sice jsou hezký, ale děsně mě serou, chci něco měkčího.


Naposledy editováno 27.08.2015 10:29:44

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2015 v 20:02 | Nahoru | #4609

FiZzeR píše: Fugo> Já myslel, žes to už někde koupil hotový. To je fuk. Mám tam hefty od Rizomy, tam je bubínek součástí heftu a má asi o něco větší průměr, takže už se tam nic nevleze.

Btw kdybyste je někdo chtěl, vyměním za originál nebo něco jinýho, sice jsou hezký, ale děsně mě serou, chci něco měkčího.



No tyhle černý ještě na oko jdou, ale ty barevný jsou jak od kolotočů, já bych je na svý moto nesnesl, zlatý gumový.... líp se to drží a na podzim tolik nezebou do rukou

ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2015 v 20:11 | Nahoru | #4610
Tak řidítka poškádlený a pecka, motorka jakoby shodila dvacet kilo a konečně mě to nutí na tom správně sedět.

Akorát místo zápěstí mě teď bolej záda

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2015 v 20:13 | Nahoru | #4611
Jo a nějak hůř to poslední dobou chytá, už to není na první škytnutí, ale až tak po vteřině točení. Asi se budu muset podívat, esivá tam mám taky henty ony svíce.

Dělá to ňák od toho gg...Může je odrovnat dbkiller a 1500km s otáčkama do 7tis?

Naposledy editováno 28.08.2015 20:14:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2015 v 20:27 | Nahoru | #4612
FiZzeR> jasně, že jo, horší výplach, podtáčení to vše zamezuje samočistící funkci svíček. Zvlášť jestli jsi je nikdy neměnil, už můžou být na odchodu... Mě jakmile se zhoršily starty tak jsem to měl jako indikátor výměny svíček. Mrkni na ně

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 02:32 | Nahoru | #4613
neni moc mastnej airbox ? oleje mam tak do 3/4 okna, ale mozna sem mival prelito driv, tak si nejsem jistej jestli to je nova nebo stara 'zavada' ci zda to neni v poho uplne kazdopadne i filtr byl mastnej a proto mnohem rychleji KO





ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 02:35 | Nahoru | #4614
a konecne cistej filtr ale zjistil sem ze se mi nehejbou lanka od privery, motorek v podselaku toci ale lanka se nehybou a jen se vyboulujou ven na ty strane kde se ma zatlacit do bowdenu, tak na to zkusim mrknout zitra, problem bude evidentne dole, ale uz si skoro rikam ze bych tu priveru vykopnul uplne





ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 02:37 | Nahoru | #4615
a taky konecne konecny reseni upevneni nafuku
























1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 02:39 | Nahoru | #4616
+ pospravovany kapoty, spravne nalicovany drzaky, diky tomu ze sem byl u kamose s celou motkou, tahat jen dily je dost riziko ze to nebude sedet no, tak mam spoustu veci bytelne opravenejch a zas chvili vydrzim, teda obzvlast kdyz se ten cumak ted ani nehne, to reseni je super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 07:29 | Nahoru | #4617
Bubrak-ZX10R> Teď už jenom lak a bude jak nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 12:51 | Nahoru | #4618

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Teď už jenom lak a bude jak nová



mam nachystanej nalakovanej celej podsedlak, ale VUBEC se mi ho nechce tam davat ted ale chtel bych to postupne povymenovat no

co ten airbox? je to v poho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 13:00 | Nahoru | #4619
Bubrak-ZX10R> No jestli jsi měl přelitej oil tak si to holt odplivlo do airboxu, ideál je přesně mezi ryskami, max. kousek pod horní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.8.2015 v 13:51 | Nahoru | #4620

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> No jestli jsi měl přelitej oil tak si to holt odplivlo do airboxu, ideál je přesně mezi ryskami, max. kousek pod horní...



kdyz ja tam nemam rysky zadny mate nekdo na desitce gen1 rysky nekde u okna oleje ?
ale snazim se tak do 3/4 okna no
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist