jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Airbox je v pohodě, s prstem v nose a za deset vteřin, s těma vzpěrama je to větší vopruz, když je utáhneš v nesprávným pořadí, tak rupne rám
jaký vzpěry?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Počkej až je budeš měnit, takovej oser, díky vzpěrám rámu je očistec, toho japonce co vymyslel ten rám a airbox jsem snad při demontáži proklel tak, že celý jeho dvě generace budou mongoloidi Ale možná ten airbox navrhli podle plánu Jana Tleskače z jeho zápisníčku, kterej našli ve Stínadlech Taky ho musíš natáčet jak ichtyl všemi směry, aby šel ven a ty šprcky co vedou rámem ke krku řízení... radši už to nebudu komentovat
hele ten airbox je fakt v pohode, priste az ti to privezu na neco internejsiho, tak ti to predvedu jeste na miste
ale drzaky motoru alias vzpery, to je fakt opruz, na to je treba vyhnuty ocko 12ka (na ty 2 zadni) a nemoh sem ho najit, navic ten predni sroub sem bocnim klicem nemoh povolit ani za nic, cims to utahoval?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Bouchačkou, neasi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše:
No co je, však je to gumoservis, ne? Tam zpravidla neznaj jiný nářadí než palici a bouchačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> No tak teď už ho tyky vycuknu hned, ale poprvý to bylo fakt jak ježek v kleci. Jinak utahoval jsem to momenťákem přes klíč s okem, musí bejt pořádný nářadí
pokud sis očkem prodloužil páku momenťáku, neovlivní to velikost momentu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Hej Bubráku! asi to budeš mít přetažený, tak aby ti zas neprasknul rám, nebo tak něco...
havrajz píše: dewwil> halooo?
Hej Bubráku! asi to budeš mít přetažený, tak aby ti zas neprasknul rám, nebo tak něco...
no cekam na Dewwila co na to povi noooo momenty jsou tusim v manualu, jen to poradi tam neni napsany a asi nebude tak zasadni, to by nikdo nikdy nemoh menit svicky a pochybuju ze to vedi v Kawasaki, i kdyz bych se mohl zeptat mozna kazdopadne ram mi neprdnul, jen svar, coz je v klidu na ten najezd, dalsich 100tis to vydrzi, ale asi by bylo lepsi to povolit pokud je to teda popleteny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
havrajz píše: pokud sis očkem prodloužil páku momenťáku, neovlivní to velikost momentu?
Já si nemyslím, zkoušel jsem to na své moto jak moc to ten moment ovlivní u osy zadního kola, které se má utáhnout na 100Nm a výsledek byl o 2Nm víc, zkoušel jsem i jiné rozměry klíčů na jiné šrouby a výsledek haproval vždy o 2-4Nm, tudíž jsem u Bubrovy Kawy nastavil o 5Nm míň, pro sichr. Momenťáky máme kalibrovaný každej půlrok.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Já si nemyslím, zkoušel jsem to na své moto jak moc to ten moment ovlivní u osy zadního kola, které se má utáhnout na 100Nm a výsledek byl o 2Nm víc, zkoušel jsem i jiné rozměry klíčů na jiné šrouby a výsledek haproval vždy o 2-4Nm, tudíž jsem u Bubrovy Kawy nastavil o 5Nm míň, pro sichr. Momenťáky máme kalibrovaný každej půlrok.
Zkusil jsem si to spočítat a vůbec mi to teda nesedí:
Pro moment M=100Nm by rozdíl +2Nm na páce R=0,5m činil 1cm...
Očka dlouhá 1cm asi mít nebudeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Věřím ti, že co zkoušíš a sem píšeš je pravda. Co jsem ale zkusil zagooglit, tak prodloužená páka opravdu moment ovlivňuje:
citace:
"V důsledku prodloužení páky momentového klíče je nutné přepočítat nastavený moment na momentovém klíči. Pro tyto potřeby Vám je poskytnuta tabulka pro automatický přepočet. "
Jak dlouhá máš ta očka a momenťák?
Naposledy editováno 17.08.2015 14:02:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
havrajz píše: dewwil> ale znervoznil jsem tě co...
nejen jeho
ale ac mi dewwil sem tam vrati motorku a par sroubku bokem v krabicce, tak v nej mam porad velkou duveru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nejen jeho
ale ac mi dewwil sem tam vrati motorku a par sroubku bokem v krabicce, tak v nej mam porad velkou duveru
Jj, to jsou ty strašný kapoty, ty kdo vymyslel by zasloužil Nejhorší je, jak mám motorku na servisu dlouho rozebranou a skládám to znovu po 1-2měsících tak nějakej ten šroubek uvnitř kapoty někdy zapomenu, ale vracím majiteli (většinou ZX10R 04-05) s upozorněním, že mi něco zbylo, ale vše drží...
Naposledy editováno 17.08.2015 16:15:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Jj, to jsou ty strašný kapoty, ty kdo vymyslel by zasloužil Nejhorší je, jak mám motorku na servisu dlouho rozebranou a skládám to znovu po 1-2měsících tak nějakej ten šroubek uvnitř kapoty někdy zapomenu, ale vracím majiteli (většinou ZX10R 04-05) s upozorněním, že mi něco zbylo, ale vše drží...
je pravda, ze ten blinkr na 1 sroubu drzel v pohode no a je fakt, ze je to docela hlavolam, hlavne ta leva vrchni strana (jak je pod ni kabelaz), navic tam uz ne malo veci neni origo a vareny plasty chtej trochu vic citu napasovat. cili priste klidne radeji prijedu na tu montaz zpatky me samotnymu to taky de jak psovi pastva, tak ve dvou a s tvoji vybavenou dilnou by to taky mohlo jit lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Jj, to jsou ty strašný kapoty, ty kdo vymyslel by zasloužil Nejhorší je, jak mám motorku na servisu dlouho rozebranou a skládám to znovu po 1-2měsících tak nějakej ten šroubek uvnitř kapoty někdy zapomenu, ale vracím majiteli (většinou ZX10R 04-05) s upozorněním, že mi něco zbylo, ale vše drží...
to jsou ještě OK kapoty. Mě se jednou na zx6r 2008 podařilo sundat kapoty až na druhý pokus. Furt někde zavazel nejeden šroubek či rivet1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: to jsou ještě OK kapoty. Mě se jednou na zx6r 2008 podařilo sundat kapoty až na druhý pokus. Furt někde zavazel nejeden šroubek či rivet
a je tam taky sroub, kterej spojuje 3 plastovy dily a je totalne zastrcenej ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Taky ti vede spojkový lanko tak debilně, že kvůli němu musíš oddělávat ten držáček mezi plastem s blinkrem a bočním dílem čumáku?
ten drzacek tam vubec nemam uz od koupe jinak kdyz chces rozebrat predek , tak ten drzacek musis sundavat tak jako tak ne... to je stejny jako na levy strane drzak tech konektoru, ten tam mam a do plastu s blinkrem mam 2 srouby a do levyho plastu kapoty mam jen stahovaci pasku
Naposledy editováno 18.08.2015 20:38:36
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |