jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: to jsou z 08+ ZX10R ? ty by mely byt v pohode, cili srovnatelny
ano, jsou z 08. Koupil jsem komplet předek1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: ano, jsou z 08. Koupil jsem komplet předek
Takze problem s vibrovanim predku nevyresen?
dejf. píše: Takze problem s vibrovanim predku nevyresen?
asi vyřešen. U původních vidlic jsem odšrouboval vršky a zkusil jak to chodí. Levá 1cm po zasunutí se mírně zadrhne o spodní pouzdro. Pravá taky. Když na levé tubus stáhnu na max a za něj to zvednu tak se vidle vahou stáhne. Pravá to neudělá bo jde víc ztuha. To dle mě bude jádro pudla.Včera jsem se nasral a za 1000 USD koupil komplet předek z 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
A za mě teda můžu říct že zatim nejlepší brzdy co sem měl... Po přesednutí z Corsara sem poprve šel málem přes řidítka
Brzdim dvouma prstama a naprosto v pohodě. Maj celkem dobrej nástup ale žádný kousavky, dá se to hezky dávkovat. Brzděj jak sviňa a nepozoruju že by nějak vadnuly, páčka se i při kudle nepropadá ale co neni na silnici může bejt na okruhu
Dal sem pancéř. hadice, novou brzdovku a víc už neni asi třeba
dark-demon píše: Rebel83> Nepovim ti srovnání se ZX6R ale můžu srovnat třeba s brzdama z CBR954RR nebo s tim co bylo na Corsaru a to zlatý Bremba
A za mě teda můžu říct že zatim nejlepší brzdy co sem měl... Po přesednutí z Corsara sem poprve šel málem přes řidítka
Brzdim dvouma prstama a naprosto v pohodě. Maj celkem dobrej nástup ale žádný kousavky, dá se to hezky dávkovat. Brzděj jak sviňa a nepozoruju že by nějak vadnuly, páčka se i při kudle nepropadá ale co neni na silnici může bejt na okruhu
Dal sem pancéř. hadice, novou brzdovku a víc už neni asi třeba
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Jako hodně dobrý jsou brzdy na ZZR1400 bez ABS, docela překvapily na takovej autobus, když jsem ho půl dne proháněl, byly tam desky Nissin a pecka, fakt mě na tom bavilo to zakápnout na "Trpišáka"
ty ze zzr nyní mám. Tak uvidím zda-li ponechám Tokica či tam dám Nissiny2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ofrézovat vidle o těch 5mm je dle mě prasárna. Pak je možnost stáhnou třmeny. Obojí se mi nechce. Tudíž bych volil cestu výměnu kotoučů. Kotouče se mezi ročníky liší pouze tím vnějším průměrem. Jelikož jsem teď krapet finančně vykrvácel sehnal bych kotouče z ročníku 08+ za jeden až dva měsíce.
Když bude třmen o těch 5 mm "nesedět" je to velké zlo, bo se hovno stane?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jenom bacha, abys ten rantl nevyjel tak velký, že by se tím ty destičky potkaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Technický dotaz. Mezi předkem 08 a 06 jsem narazil na jeden malý rozdíl. Na 06 jsou kotouče o průměru 300mm a na 08 310mm. Tudíž pokud na tu mou mrchu dám předek z 08 nebudou mi třmeny o 5mm sedět.
Ofrézovat vidle o těch 5mm je dle mě prasárna. Pak je možnost stáhnou třmeny. Obojí se mi nechce. Tudíž bych volil cestu výměnu kotoučů. Kotouče se mezi ročníky liší pouze tím vnějším průměrem. Jelikož jsem teď krapet finančně vykrvácel sehnal bych kotouče z ročníku 08+ za jeden až dva měsíce.
Když bude třmen o těch 5 mm "nesedět" je to velké zlo, bo se hovno stane?
A proč si nevyrobíš distanční podložku o tlouštce 5 mm mezi třmen a vidlici?
Naposledy editováno 20.07.2015 17:53:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jasek píše: Poggy> protože už by mu to nesedělo o cenťák
áno1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 20.07.2015 19:54:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Zdar, pořádný kotouče maj průměr 320mm GSX1000R K4 mělo 300mm, ale Ďábelská babička co ji měl přede mnou, když chtěl prasit na okruhu nebo Road racing v provozu tak tam vždy vrazil 320mm a podložky... Jako ufrézovat by to asi šlo, ale hlavně dej bacha jestli je tam dost masa na prodloužení závitu dovnitř, aby ti pak nedržel třmen na 4. zavitech... Jinak podložky a kotouče 320mm na GSX1000R K3-K4 mám k dispozici, ten co ji ode mě bral ty kotouče nechtěl, tak mi zůstaly
jaký maj rozměry ty kotouče. Průměry a rozteče1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Rebel83> No jsou z Hayabusy 06, 320mm, uchycení ke kolu na 5 šroubů, rozteč nevím (oměřím zítra v práci a dám ti vědět), ale nemaj, žádný offset (zepředu kotouč i unašeč v ose, což by se případně dalo vyřešit podložkou pod unašeč, a když frézuješ co jsem viděl, tak pro tebe žádný problém). Cenovka cca 2000,-Kč za oba kotouče i s podložkama, já je tam neměl a jen se mi válej ve skříni, dostal jsem je k motorce... Změřím a zejtra dám vědět...
bude-li rozteč sedět tak je beru2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: bude-li rozteč sedět tak je beru
super ja bych vzal ty tvoje z 06, mely by na 04 pasovat stejne, jesli by byly taky za nejakou rozumnou cenu moje jsou ok, ale limit 5.5mm (novy maj 6) byl prolomen nekdy pred 2 lety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: super ja bych vzal ty tvoje z 06, mely by na 04 pasovat stejne, jesli by byly taky za nejakou rozumnou cenu moje jsou ok, ale limit 5.5mm (novy maj 6) byl prolomen nekdy pred 2 lety
ty moje by měli být OK. Je na nich necelých 18 tkm1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |