paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 00:25 | Nahoru | #4441

Rebel83 píše: Víte někdo jak jsou na tom tyto třmeny ve srovnání s Nissin ZX6R 08?





to jsou z 08+ ZX10R ? ty by mely byt v pohode, cili srovnatelny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 05:03 | Nahoru | #4442

Bubrak-ZX10R píše: to jsou z 08+ ZX10R ? ty by mely byt v pohode, cili srovnatelny

ano, jsou z 08. Koupil jsem komplet předek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 08:40 | Nahoru | #4443

Rebel83 píše: ano, jsou z 08. Koupil jsem komplet předek



Takze problem s vibrovanim predku nevyresen?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 09:10 | Nahoru | #4444

dejf. píše: Takze problem s vibrovanim predku nevyresen?

asi vyřešen. U původních vidlic jsem odšrouboval vršky a zkusil jak to chodí. Levá 1cm po zasunutí se mírně zadrhne o spodní pouzdro. Pravá taky. Když na levé tubus stáhnu na max a za něj to zvednu tak se vidle vahou stáhne. Pravá to neudělá bo jde víc ztuha. To dle mě bude jádro pudla.

Včera jsem se nasral a za 1000 USD koupil komplet předek z 08





ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 09:33 | Nahoru | #4445
hmm…to bych se z toho voprcal.
No tak ti preju, at ti to konecne chodi, jak ma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 10:59 | Nahoru | #4446
Rebel83> Nepovim ti srovnání se ZX6R ale můžu srovnat třeba s brzdama z CBR954RR nebo s tim co bylo na Corsaru a to zlatý Bremba
A za mě teda můžu říct že zatim nejlepší brzdy co sem měl... Po přesednutí z Corsara sem poprve šel málem přes řidítka
Brzdim dvouma prstama a naprosto v pohodě. Maj celkem dobrej nástup ale žádný kousavky, dá se to hezky dávkovat. Brzděj jak sviňa a nepozoruju že by nějak vadnuly, páčka se i při kudle nepropadá ale co neni na silnici může bejt na okruhu
Dal sem pancéř. hadice, novou brzdovku a víc už neni asi třeba

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 11:08 | Nahoru | #4447

dark-demon píše: Rebel83> Nepovim ti srovnání se ZX6R ale můžu srovnat třeba s brzdama z CBR954RR nebo s tim co bylo na Corsaru a to zlatý Bremba
A za mě teda můžu říct že zatim nejlepší brzdy co sem měl... Po přesednutí z Corsara sem poprve šel málem přes řidítka
Brzdim dvouma prstama a naprosto v pohodě. Maj celkem dobrej nástup ale žádný kousavky, dá se to hezky dávkovat. Brzděj jak sviňa a nepozoruju že by nějak vadnuly, páčka se i při kudle nepropadá ale co neni na silnici může bejt na okruhu
Dal sem pancéř. hadice, novou brzdovku a víc už neni asi třeba

tak to rád čtu

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 11:08 | Nahoru | #4448
kdyby chtěl někdo set Nissin pumpa + třmeny, bude to k mání

Naposledy editováno 16.07.2015 11:08:37

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 16:45 | Nahoru | #4449

Rebel83 píše: Víte někdo jak jsou na tom tyto třmeny ve srovnání s Nissin ZX6R 08?




Netuším, ale jsou to Tokica. Takže bych od toho moc nečekal.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 16:50 | Nahoru | #4450
Jako hodně dobrý jsou brzdy na ZZR1400 bez ABS, docela překvapily na takovej autobus, když jsem ho půl dne proháněl, byly tam desky Nissin a pecka, fakt mě na tom bavilo to zakápnout na "Trpišáka"

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 18:16 | Nahoru | #4451

dewwil píše: Jako hodně dobrý jsou brzdy na ZZR1400 bez ABS, docela překvapily na takovej autobus, když jsem ho půl dne proháněl, byly tam desky Nissin a pecka, fakt mě na tom bavilo to zakápnout na "Trpišáka"

ty ze zzr nyní mám. Tak uvidím zda-li ponechám Tokica či tam dám Nissiny

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.7.2015 v 23:23 | Nahoru | #4452
ty Tokica na 08 fungujou bez problemu, ty tam klidne nech. ostatne me na 04 fungovaly Tokica taky v pohode, pouze ve vedru a vetsim zatizeni se zacal posouvat brzdnej bod, ale brzdilo to vyborne, oproti ZX9R ci GSXR1000 K1 ci Buse je to uplne jinej level, temer stejnej jako u R1 98 ci 954RR ktery maj nejostrejsi brzdy co sem zazil. jasne radialni pumpa nastup jeste vylepsi, ale podle me to uz vubec neni potreba.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 06:34 | Nahoru | #4453
Technický dotaz. Mezi předkem 08 a 06 jsem narazil na jeden malý rozdíl. Na 06 jsou kotouče o průměru 300mm a na 08 310mm. Tudíž pokud na tu mou mrchu dám předek z 08 nebudou mi třmeny o 5mm sedět.
Ofrézovat vidle o těch 5mm je dle mě prasárna. Pak je možnost stáhnou třmeny. Obojí se mi nechce. Tudíž bych volil cestu výměnu kotoučů. Kotouče se mezi ročníky liší pouze tím vnějším průměrem. Jelikož jsem teď krapet finančně vykrvácel sehnal bych kotouče z ročníku 08+ za jeden až dva měsíce.

Když bude třmen o těch 5 mm "nesedět" je to velké zlo, bo se hovno stane?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 07:19 | Nahoru | #4454
Rebel83> jestli ti nebude vadit, že si na destičkách vyjedeš "rantl"

jenom bacha, abys ten rantl nevyjel tak velký, že by se tím ty destičky potkaly

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 07:31 | Nahoru | #4455

havrajz píše: Rebel83> jestli ti nebude vadit, že si na destičkách vyjedeš "rantl"

jenom bacha, abys ten rantl nevyjel tak velký, že by se tím ty destičky potkaly

jak jsem psal je to dočasné řešení na 1 až 2 měsíce. Max 3000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 17:53 | Nahoru | #4456

Rebel83 píše: Technický dotaz. Mezi předkem 08 a 06 jsem narazil na jeden malý rozdíl. Na 06 jsou kotouče o průměru 300mm a na 08 310mm. Tudíž pokud na tu mou mrchu dám předek z 08 nebudou mi třmeny o 5mm sedět.
Ofrézovat vidle o těch 5mm je dle mě prasárna. Pak je možnost stáhnou třmeny. Obojí se mi nechce. Tudíž bych volil cestu výměnu kotoučů. Kotouče se mezi ročníky liší pouze tím vnějším průměrem. Jelikož jsem teď krapet finančně vykrvácel sehnal bych kotouče z ročníku 08+ za jeden až dva měsíce.

Když bude třmen o těch 5 mm "nesedět" je to velké zlo, bo se hovno stane?


A proč si nevyrobíš distanční podložku o tlouštce 5 mm mezi třmen a vidlici?

Naposledy editováno 20.07.2015 17:53:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 18:16 | Nahoru | #4457
Poggy> protože už by mu to nesedělo o cenťák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 18:26 | Nahoru | #4458

Jasek píše: Poggy> protože už by mu to nesedělo o cenťák

áno

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 18:42 | Nahoru | #4459
Rebel83> jinak, abych si tu jen nedělal prdel z nepozornosti kolegy ,já bych to v těch vidlích ufrézoval,zas až taková prasárna mi to nepříjde a pak bych machroval,že prohazuju různý průměry kotoučů jak v motoGP

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 19:53 | Nahoru | #4460
Zdar, pořádný kotouče maj průměr 320mm GSX1000R K4 mělo 300mm, ale Ďábelská babička co ji měl přede mnou, když chtěl prasit na okruhu nebo Road racing v provozu tak tam vždy vrazil 320mm a podložky... Jako ufrézovat by to asi šlo, ale hlavně dej bacha jestli je tam dost masa na prodloužení závitu dovnitř, aby ti pak nedržel třmen na 4. zavitech... Jinak podložky a kotouče 320mm na GSX1000R K3-K4 mám k dispozici, ten co ji ode mě bral ty kotouče nechtěl, tak mi zůstaly

Naposledy editováno 20.07.2015 19:54:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 19:56 | Nahoru | #4461

dewwil píše: Zdar, pořádný kotouče maj průměr 320mm GSX1000R K4 mělo 300mm, ale Ďábelská babička co ji měl přede mnou, když chtěl prasit na okruhu nebo Road racing v provozu tak tam vždy vrazil 320mm a podložky... Jako ufrézovat by to asi šlo, ale hlavně dej bacha jestli je tam dost masa na prodloužení závitu dovnitř, aby ti pak nedržel třmen na 4. zavitech... Jinak podložky a kotouče 320mm na GSX1000R K3-K4 mám k dispozici, ten co ji ode mě bral ty kotouče nechtěl, tak mi zůstaly

jaký maj rozměry ty kotouče. Průměry a rozteče

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 20:01 | Nahoru | #4462

Jasek píše: Poggy> protože už by mu to nesedělo o cenťák


Když už nic, tak mi alespoň neprší do krku, no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 20:15 | Nahoru | #4463
Rebel83> No jsou z Hayabusy 06, 320mm, uchycení ke kolu na 5 šroubů, rozteč nevím (oměřím zítra v práci a dám ti vědět), ale nemaj, žádný offset (zepředu kotouč i unašeč v ose, což by se případně dalo vyřešit podložkou pod unašeč, a když frézuješ co jsem viděl, tak pro tebe žádný problém). Cenovka cca 2000,-Kč za oba kotouče i s podložkama, já je tam neměl a jen se mi válej ve skříni, dostal jsem je k motorce... Změřím a zejtra dám vědět...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 20:53 | Nahoru | #4464

dewwil píše: Rebel83> No jsou z Hayabusy 06, 320mm, uchycení ke kolu na 5 šroubů, rozteč nevím (oměřím zítra v práci a dám ti vědět), ale nemaj, žádný offset (zepředu kotouč i unašeč v ose, což by se případně dalo vyřešit podložkou pod unašeč, a když frézuješ co jsem viděl, tak pro tebe žádný problém). Cenovka cca 2000,-Kč za oba kotouče i s podložkama, já je tam neměl a jen se mi válej ve skříni, dostal jsem je k motorce... Změřím a zejtra dám vědět...

bude-li rozteč sedět tak je beru

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.7.2015 v 21:03 | Nahoru | #4465
Rebel83> Jinak to jsou identický kotouče s GSX750R SRAD, TL1000S/R, Hayabusa do 06, GSX1400 a možná i další Suzuki... Zejtra ti dám vědět, jo a maj zlatej unašeč (aby ti to sedlo k moto )

Naposledy editováno 20.07.2015 21:04:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.7.2015 v 00:55 | Nahoru | #4466

Rebel83 píše: bude-li rozteč sedět tak je beru



super ja bych vzal ty tvoje z 06, mely by na 04 pasovat stejne, jesli by byly taky za nejakou rozumnou cenu moje jsou ok, ale limit 5.5mm (novy maj 6) byl prolomen nekdy pred 2 lety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.7.2015 v 05:07 | Nahoru | #4467

Bubrak-ZX10R píše: super ja bych vzal ty tvoje z 06, mely by na 04 pasovat stejne, jesli by byly taky za nejakou rozumnou cenu moje jsou ok, ale limit 5.5mm (novy maj 6) byl prolomen nekdy pred 2 lety

ty moje by měli být OK. Je na nich necelých 18 tkm

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.7.2015 v 05:07 | Nahoru | #4468
A cenovka by byla podobná

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.7.2015 v 14:46 | Nahoru | #4469

Rebel83 píše: ty moje by měli být OK. Je na nich necelých 18 tkm



(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.7.2015 v 15:30 | Nahoru | #4470
Rebel83> Tak rozteč šroubů jsem naměřil 85mm, střed unašeče 69mm,










Naposledy editováno 21.07.2015 15:39:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist