globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:02 | Nahoru | #391

Hippieguy píše: gugo> To jo, na VDO je to špatně docela dost, přední i nzadní tlumiče, vůle v řízení, v zadní kyvce a v rozetě, který je už jednou vylomená v úchytu.
Ale všechny tyhle závady jdou dát v domácích podmínkách rychle do pořádku. A to za nízký náklady.



A co máš v pořádku? Ventilky a sedlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:05 | Nahoru | #392
c.j.> Pokud ten unašeč stojí 3 stovky, tak chápu, já spíš čekal "opravu" na způsob lepení tekutym kovem a tak.

Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.

Naposledy editováno 30.01.2013 13:07:12

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:19 | Nahoru | #393
My máme na Kentoyu zase štěstí na kus, nevěřil bych, že čína bude takhle spolehlivá. Kolega má totéž jako Yuki Speedy 50 4T, během záruky 2x strhnul segment startovací páky, odpálil 2 startéry, elektrika mu často vůbec nefungovala, bylo to častěji v servise než v garáži. My to máme téměř od novoty, rv. dokonce 2003, montovalo se to v ČR, takže české šrouby, nikdy jsem nic nedotahoval. TeĎ jsem si vzpomněl, že jsem měnil podtlakový ventil v nádrži. Spolehlivé to je, ale čína jak vyšitá, podvozek a tlumiče tak akorát na okrasu, plasty děs a hrůza materiál, nepruží, praskají. Ale na druhou stranu lak odolný, nepraská a hlavně, jak říkám, mladá na tom za 4 roky najela 10tis km při dojíždění do práce a nikdy se nestalo, že by nedojela nebo nenastartovala.. Zadní guma se měnila na prohlídce v 10tis km, přední je ještě původní a čínskými nápisy

Předevčírem jsem to byl nastartovat a zprovoznit, protože měl dnes přijet kupec, ale ten to nakonec odvolal a nevím, jestli se ještě ozve..



Jinak k tématu - tady je adept na darování orgánů http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/690504-xt-125-18.html Ale zase to je skládat ze dvou motorů jeden, což je naprd.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:41 | Nahoru | #394

Martin-Holík píše: c.j.> Pokud ten unašeč stojí 3 stovky, tak chápu, já spíš čekal "opravu" na způsob lepení tekutym kovem a tak.

Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.


Kdy uz vecni obhajovaci levnych cinskych popripade korejskych motorek pochopi, ze neni problem udelat jeden dobry kus a pokud mas stesti a narazis na nej tak ti i 11tkm vkuse pojede. Problem je v nedodrzovani technologickych postupu a vystupni kontroly. Jeden den jsou ramy dobry protoze svarec co je varil povazoval odmenu jedne misky ryze za adekvatni, pak zjisti ze uz se naucil varit dost a ze chci misky 2, tak ho vyhodej/popravej a na jeho misto postavej jinyho joudu co do vcera za pul misky ryze oral pole.
Ze treba sroub M8 pevnostni trida 8.8 se neda nahradit obycejnym sroubem, kterej je z materialu , ze kteryho by se v civilizovanym svete nedelaly ani vruty. A ze na kazdem stupni , kde se ty motorky montujou ev se neco vyrabi, je treba nekdo kdo dle urciteho schematu zmeri pruslusnej vyrobek/cast vyrobku a ten pokud nebude v tolerancich hodi zpet.
Az tam tohle budou delat, budou vyrabet kvalitni motorky, ale ty nebudou stat tolik co ted, budou stat toliko co japonci..no mozna trosku mene.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 15:38 | Nahoru | #395

c.j. píše:

Je to úplně mimo a choppera z toho neuděláš, ale tohle bych si na tvém místě koupil já.. http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/689988-125-476.html



Tak do tý ČíZy bych šel z fleku taky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 16:23 | Nahoru | #396

Hippieguy píše:

Seš si jistej? To co tam vidim je teda jeden šoupátkovej karbec, Konkrétně Walbro PZ26.



To vypadá jako totální vrak už na první pohled!! A myslím jestli je to nové nebo ojeté... jenom Blbec si může koupit Čínskou sračku ,čekat od ní nějaký zázrak, natož aby z toho stroje měl nějaký pěkný pocit z jizdy Jsou to vraky od A do Z ,, postavené z bláta, navíc mnohdy velmi špatně okopírované.Nechápu jak tady s kolegou mužete ještě vezt tuhle diskusi a snažit se radit???? Já bych takový sráč nekoupil ani za vylohu,,natož abych na tom nasazoval holý život. Na trhu je řada jiných kvalitních Japonských strojů z kterých si člověk s normálním iq vybere i když zrovna nemá statisíce..... Tot vše,, tento///Hippieguy/// si z vás akorát dělá prdel,,, v opačném případě je jeho iq na ůrovni houpajicího se koně z jasanu.Sorry ale tolik sraček kvůli úplnému hovnu jsem dlouho nečet!!

Úplní diletanti a amateří bez jakých koli elementárních znalostí a zkušenosti se pouštějí do generálky byt by Čínské sračky,,a pak tady se vysírají z hovna do hovna.Ty woe to je fakt už silné kafe i na mne co si říká Sempre Moderato Critico!!! Hod to někde do prdele a chod raděj pěšky... sorry ale za vše si můžeš sám jsi totální BLB!!!!!!

Dle mne to zde řadě lidí způsobilo bolesti bránice,,,takže jediné pozitivum je že to zde pobaví velkou většinu normálních lidí. Jestli se mé slova někomu zdají urážlivé,, je mi to líto..taky cítím a vím že takhle nereaguji ale co je moc to je prostě příliš..Mio ultimo parolo.!!

Naposledy editováno 30.01.2013 16:26:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 17:28 | Nahoru | #397

Giovanny píše: To vypadá jako totální vrak už na první pohled!! A myslím jestli je to nové nebo ojeté... jenom Blbec si může koupit Čínskou sračku ,čekat od ní nějaký zázrak, natož aby z toho stroje měl nějaký pěkný pocit z.... (zkrátil Starous68)....
Dle mne to zde řadě lidí způsobilo bolesti bránice,,,takže jediné pozitivum je že to zde pobaví velkou většinu normálních lidí. Jestli se mé slova někomu zdají urážlivé,, je mi to líto..taky cítím a vím že takhle nereaguji ale co je moc to je prostě příliš..Mio ultimo parolo.!!



Hele, nekaz to, je tu krásných 14 stran a to se ještě nezačalo opravovat! Až se začne, to bude teprve rachot!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 18:11 | Nahoru | #398

Starous68 píše: Hele, nekaz to, je tu krásných 14 stran a to se ještě nezačalo opravovat! Až se začne, to bude teprve rachot!



Jak nezačalo? Vždyť to má po GO!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 18:15 | Nahoru | #399

Giovanny píše: To vypadá jako totální vrak už na první pohled!! A myslím jestli je to nové nebo ojeté... jenom Blbec si může koupit Čínskou sračku ,čekat od ní nějaký zázrak, natož aby z toho stroje měl nějaký pěkný pocit z jizdy Jsou to vraky od A do Z ,, postavené z bláta, navíc mnohdy velmi špatně okopírované.Nechápu jak tady s kolegou mužete ještě vezt tuhle diskusi a snažit se radit???? Já bych takový sráč nekoupil ani za vylohu,,natož abych na tom nasazoval holý život. Na trhu je řada jiných kvalitních Japonských strojů z kterých si člověk s normálním iq vybere i když zrovna nemá statisíce..... Tot vše,, tento///Hippieguy/// si z vás akorát dělá prdel,,, v opačném případě je jeho iq na ůrovni houpajicího se koně z jasanu.Sorry ale tolik sraček kvůli úplnému hovnu jsem dlouho nečet!!

Úplní diletanti a amateří bez jakých koli elementárních znalostí a zkušenosti se pouštějí do generálky byt by Čínské sračky,,a pak tady se vysírají z hovna do hovna.Ty woe to je fakt už silné kafe i na mne co si říká Sempre Moderato Critico!!! Hod to někde do prdele a chod raděj pěšky... sorry ale za vše si můžeš sám jsi totální BLB!!!!!!

Dle mne to zde řadě lidí způsobilo bolesti bránice,,,takže jediné pozitivum je že to zde pobaví velkou většinu normálních lidí. Jestli se mé slova někomu zdají urážlivé,, je mi to líto..taky cítím a vím že takhle nereaguji ale co je moc to je prostě příliš..Mio ultimo parolo.!!



Nechci tě nějak kritizovat,nebo urážet ,ale to co jsi napsal jsou z půlky pěkný howna. já třeba sem jak Ty píšeš "BLBEC" a k japonci mám i čínu a to několik. MIKILON,BENZHOU,KENTOYA. Nemám je proto,že nemám prachy na jiný,ale vyhovují mi ve všech směrech. Třeba mikilon 250 sem kupoval nový za 21 000. Nejezdím trať a výjezdy si dávám stejný jako na xr400,Benzhou 50 jsem kupoval pro ženskou,ale nakonec na něm lítám do práce já za 2L/100 km.Kentoya Blow up 250 Tu sem koupil když se pojedu provětrat s babou jen kolem komína(kolem 50km-dál nikam nemám potřebu jezdit a savage je pro jednoho. )
To co s tou motorkou předvedl hipík nějak nechápu v tom Ti dávám za pravdu. V.D.O jsem měl pouze endurko 200 tak nemůžu posoudit jak je na tom ta jeho s kvalitou,ale číny co znám,měl jsem a mám jsou né sráče,ale v normálních rukách provozuschopné stroje co jezdí za minimální náklady. A o to v dnešní době jde většině lidem co si to kupují.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 18:25 | Nahoru | #400

FiffiQ píše: Jak nezačalo? Vždyť to má po GO!



Těším se na TOGO! (totální oprava po GO)

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #401
a nemohl bys domontovat radio s repro, co by při jízdě přehlušilo to klepání ??
udělej si jízdu příjemnou , no né ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:31 | Nahoru | #402

cmelda222 píše: a nemohl bys domontovat radio s repro, co by při jízdě přehlušilo to klepání ??
udělej si jízdu příjemnou , no né ??



třeba Yuki už to má od výrobce konkrétně model V3

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #403

c.j. píše: My máme na Kentoyu zase štěstí na kus, nevěřil bych, že čína bude takhle spolehlivá. Kolega má totéž jako Yuki Speedy 50 4T, během záruky 2x strhnul segment startovací páky, odpálil 2 startéry, elektrika mu často vůbec nefungovala, bylo to častěji v servise než v garáži. My to máme téměř od novoty, rv. dokonce 2003, montovalo se to v ČR, takže české šrouby, nikdy jsem nic nedotahoval. TeĎ jsem si vzpomněl, že jsem měnil podtlakový ventil v nádrži. Spolehlivé to je, ale čína jak vyšitá, podvozek a tlumiče tak akorát na okrasu, plasty děs a hrůza materiál, nepruží, praskají. Ale na druhou stranu lak odolný, nepraská a hlavně, jak říkám, mladá na tom za 4 roky najela 10tis km při dojíždění do práce a nikdy se nestalo, že by nedojela nebo nenastartovala.. Zadní guma se měnila na prohlídce v 10tis km, přední je ještě původní a čínskými nápisy

Předevčírem jsem to byl nastartovat a zprovoznit, protože měl dnes přijet kupec, ale ten to nakonec odvolal a nevím, jestli se ještě ozve..



Jinak k tématu - tady je adept na darování orgánů http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/690504-xt-125-18.html Ale zase to je skládat ze dvou motorů jeden, což je naprd.


Já bych to vzal, škoda že jsi tak daleko.

Naposledy editováno 30.01.2013 20:42:00

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #404

wolken píše: třeba Yuki už to má od výrobce konkrétně model V3



Rádio k přehlušení klepání motoru,jo?

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:44 | Nahoru | #405
Kdo má YUKI šuká kluky

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 20:49 | Nahoru | #406
K tomu asi né,ale má ho

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 21:47 | Nahoru | #407
ahoj ale podle mě maš tři možnosti bud to zapalit nebo sehnat funkční motor nebo to dát doromady někomu kdo tomu rozumí po vašem zasahu to bude asi složitý.
Motor se musí rozebbrat asi celej i kdybys přišel na to co klepe tak jak budeš řadit motykou nebo přivařit krumpač ten toho utahne nebo to vyřešilo to moc utahlé řazeni?
At se daří a jak bylo řečeno ma to cenu to asi musiš vědět sam.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 21:52 | Nahoru | #408

gugo píše: HornisGSX> NO taky nevericne kroutim hlavou, ale s usmevem. Hlavne jsem pochopil ze Hipik nechce poradit, popravde tedy nevim co chce, ale ja bych si prisel jak tydyt, ve vsech svych i cizich vlaknech branit svoji a jine chiny do posledniho dechu, branit "mechanika" co poskladal motor tak jak poskladal se slovy ze on umi.
Ja bych tam nehledal nic co ma smysl, proste kutil Tim, Southpark, Cimrman a HOmer Simpson dohromady.
Me by to asi ani tak nepobavilo, kdybych si predevcirem v jinem vlakne neprecet, ze mas stejnej motor jako nejaka honda , a ze ten motor je super akorat ma nahradni dily laciny.

tyhle motory je nějaka kopirovana honda ,take sem to četl u me bejvale yuki jestli to neni podobne

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 21:55 | Nahoru | #409
Yuki V3 je podle mě jaksi rádobyaprílový žert od konstruktéra... zkřížit chopper a scooter, to nemůže dopadnout dobře. Už jsem jich po cestě pár potkal s mrtvou elektrikou, na pumpě viděl jeden s rozpraskanými plasty (musely prasknout samy, ne od nárazu) a především - montovat kazetový přehrávač v době, kdy i CD má prakticky odzvoněno, kor v motorových vozidlech - konstruktér zaspal dobu o 15 let. A měla-li to být snaha "dodat té směsi čínské (ne)kvality hodnotu", pak se rozhodně nemohla setkat s úspěchem.
Nemíním rozpoutávat žádné bouřlivé diskuse, ale tento "motockyl" jest v mých očích neskutečnou fraškou.

A gugo má pravdu v tom, jak se v čínských fabrikách kašle na výstupní kontroly a kvalifikaci dělníků a dalším problémem jest, že "bezpečnost práce" jest pro ně neznámým termínem, pracovní podmínky jsou otřesné a leckdy se skoro bez nádsázky dá tvrdit, že co hotové vozidlo, to jedem mrtvý dělník.
Trochu z jiného soudku, ale stačí se podívat na situaci ve fabrikách firmy FOXCONN. Vzhledem k tomu, že i v té kutnohorské pobočce to není žádný med (pár sebevražd tam také bylo), tak potom je jasné, jak to musí vypadat v těch čínských, tchajwanských atd. To, že v jedné (možná nejedné) z nich visí přes halu obří transparent s nápisem "Pracuj těžce dnes, nebo zítra budeš těžce hledat práci", snad řekne vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #410
J.M.K.> Pro mě je to rádio taky k nepochopení,ale třeba brácha(17) byl z toho vydřenej a hrozně ji chtěl. A to myslím není jedinej náctiletej co potřebuje víc než kvalitu tak machrovat před holkama,že má mašinu s hudbou. Otázka je jestli to je slyšet i za jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 22:23 | Nahoru | #411
wolken> Potkal jsem jednoho, co měl rádio na VS1400, repráky na řidítkách a když zastavil, bylo to docela hlasité, ale netuším, jak dobře to mohl slyšet za jízdy. Já osobně bych ale na motorku nic takového nedával, repráky při vyšších rychlostech a kor ve spojení s kvalitním blembákem nebudou skoro vůbec slyšet a pouštet si to do sluchátek je nebezpečné už jen proto, že člověk pak neslyší důležité zvuky z okolí, což může být někdy i smrtelne nebezpečné.

Osobně bych zakázal možnost mít v autě zesilovač s možností nastavení vysoké hlasitosti a už vůbec bych nepovolil sluchátka, kor na motorce (s vyjímkou toho, kdy slouží pro poslech hlasových pokynu GPSky, nebo komunikaci přes intercom, ale NE pro poslech hudby). Zní to sice extremisticky, ale kdo už párkrát viděl mladíčka v autě s černými skly, z kterého duněly basy na 50 metrů, jak vjel do cesty houkajícím hasičům a Ti jej jen tak tak nesmázli, nebo dojel chodce potloukajícího se v polovině šířky okresky, nereagujícího na troubení a při míjení si všiml, že chodec má sluchátka v uších, tak se mi divit nebude. Jednou jsem takového puberťáka málem přejel v nepřehledné zatáčce (a to jsem jel klidně a mírně) a když jsem si toho všiml, měl jsem sto chutí zastavit, vystoupit, ta sluchátka mu vyrvat z uší, rozdupat a ještě mu vyfackovat, co by se do něj vešlo.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 22:28 | Nahoru | #412

J.M.K. píše: wolken> Potkal jsem jednoho, co měl rádio na VS1400, repráky na řidítkách a když zastavil, bylo to docela hlasité, ale netuším, jak dobře to mohl slyšet za jízdy. Já osobně bych ale na motorku nic takového nedával, repráky při vyšších rychlostech a kor ve spojení s kvalitním blembákem nebudou skoro vůbec slyšet a pouštet si to do sluchátek je nebezpečné už jen proto, že člověk pak neslyší důležité zvuky z okolí, což může být někdy i smrtelne nebezpečné.

Osobně bych zakázal možnost mít v autě zesilovač s možností nastavení vysoké hlasitosti a už vůbec bych nepovolil sluchátka, kor na motorce (s vyjímkou toho, kdy slouží pro poslech hlasových pokynu GPSky, nebo komunikaci přes intercom, ale NE pro poslech hudby). Zní to sice extremisticky, ale kdo už párkrát viděl mladíčka v autě s černými skly, z kterého duněly basy na 50 metrů, jak vjel do cesty houkajícím hasičům a Ti jej jen tak tak nesmázli, nebo dojel chodce potloukajícího se v polovině šířky okresky, nereagujícího na troubení a při míjení si všiml, že chodec má sluchátka v uších, tak se mi divit nebude. Jednou jsem takového puberťáka málem přejel v nepřehledné zatáčce (a to jsem jel klidně a mírně) a když jsem si toho všiml, měl jsem sto chutí zastavit, vystoupit, ta sluchátka mu vyrvat z uší, rozdupat a ještě mu vyfackovat, co by se do něj vešlo.



(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 11:05 | Nahoru | #413
Giovanny> Souhlasím stebou.Jen stím že tu Činu si koupí člověk co k ní má důvěru a nemá tolika třeba peněz na něco jiného.Nemůže člověk zas takhle soudit.Já sám jsem měl čtyřkolku Čínskou a koupil jsem jí jen proto že jsem na lepší neměl,ale u té jsem vše musel zaměnit za díly co něco vydrželi.Pak když jsem vše sečetl tak mi spadl usměv.Každopádně si už nikdy nic takového nepořídím raději.Je to každého věc co si pořídí,ale tohle co tu píše je fakt moc.Já taky motorum nerozumím a taky se do toho neseru.Dám to do servisu a mám klid než si někde rozmlátit hubu.Jinak pro pobavení to nemá chybu číst co tu všichni píšete.Se tu člověk valí po podlaze stoho.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 11:06 | Nahoru | #414
Starous68>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 11:25 | Nahoru | #415

wolken píše: Nechci tě nějak kritizovat,nebo urážet ,ale to co jsi napsal jsou z půlky pěkný howna. já třeba sem jak Ty píšeš "BLBEC" a k japonci mám i čínu a to několik. MIKILON,BENZHOU,KENTOYA. Nemám je proto,že nemám prachy na jiný,ale vyhovují mi ve všech směrech. Třeba mikilon 250 sem kupoval nový za 21 000. Nejezdím trať a výjezdy si dávám stejný jako na xr400,Benzhou 50 jsem kupoval pro ženskou,ale nakonec na něm lítám do práce já za 2L/100 km.Kentoya Blow up 250 Tu sem koupil když se pojedu provětrat s babou jen kolem komína(kolem 50km-dál nikam nemám potřebu jezdit a savage je pro jednoho. )
To co s tou motorkou předvedl hipík nějak nechápu v tom Ti dávám za pravdu. V.D.O jsem měl pouze endurko 200 tak nemůžu posoudit jak je na tom ta jeho s kvalitou,ale číny co znám,měl jsem a mám jsou né sráče,ale v normálních rukách provozuschopné stroje co jezdí za minimální náklady. A o to v dnešní době jde většině lidem co si to kupují.



Já se neurážím,, každý máme právo na názor,a taky si můžem jezdit na čem chcem a co je našemu srdci blízké.

Že máš Čínany mi nevadí,proč taky,,konec konců někdo natom jezdit musí když už to kluci vyrobili..Za mně už z principu bych to nekoupil,,popsal jsem to pro mne bude raděj vždy volba Japan origo //třeba starší motorka ale motorka//bez urážky//.

Nejsou to jej jejich pseudo motorky,, jsou to také auta které s neůspěchem kopírují,,a také vyrábějí která jsou doslova životu nebezpečná!! Jsou to kopie všeho na co se na světě podíváš..velké procento co ti malí Čínani vyrobí tak stojí za HOVNO!! Je to škoda pěněz a ůsilí,, Kuwa nedávno jsem koupil ocelový kartáč a přehnal jsem to s aktivitou a on se zlomil ve dví... to že mněl po 10 minutách 35%drátu v prdeli ani nemluvím. Ejhle žasnu..po ošetření tržné rany na ruce zkoumám onen kartáč,,a drobným písmem Made in China Běžte mně do prdele ze vším Čínským..a to je jen ocelák!!! Sorry za OT už vám to nebudu zasírat at dokončite tu generálku..a ty se nezlob člověče..

PS mám alergii na všechny Činské sračky!!

Naposledy editováno 31.01.2013 11:28:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 11:42 | Nahoru | #416

wolken píše: K tomu asi né,ale má ho



Ten přehrávač tam není na hudbu, ale na přehrávání zvuků klepajícího motoru. To pro případ, že to zrovna na chvíli pojede, aby uživatel nevyšel ze cviku.

Edit: Anebo k tomu, aby zvuk klepajícího motoru přehlušil zvuk klepajícího motoru.

Naposledy editováno 31.01.2013 11:46:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 12:09 | Nahoru | #417
Starous68> Pánové tak tady to nemá chybu.Být majitelem té motorky co tu opravuje 14 stránek tak si snad i smažu profil a motorku hodím do sběru. .Víte proč májí Čínské motorky tak tlusté návody k obsluze? Půlka je návod a druhá jízdní řád vlaků.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 12:21 | Nahoru | #418
Hippieguy> Nechceš se pustit už do tohohle?popřemýšlej At se pobavíme?
Je to tvá JAWA.

Tahle mašina stála si dvacet let v chlívku, stačilo nalít benzín do karbce, stříknout ho trochu pod svíčku a pak se motor rozezvučel.

Recenze
Tuhle mašinu jsem koupil za 3 000kč. Byl trošku problém jí nakopnout. Rozebral jsem celý zapalování, nastavoval předstih a nic. Nakonec jsem zjistil, že i když je klíček ve spínačka ve správná pozici, musí bejt klíček zasunutej ve spínačce uplně, jinak se tam prostě jiskra neobjeví. Ale jiskru má krásnou. Trochu zlobí karburace, přestože jsem jí vyčistil, tak se občas zanáší bordelem z nádrže a zlobí. Hned jak budu mít chvíli čas tak to opravim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 12:24 | Nahoru | #419
Fireblade77> Chlapec zřejmě stále věří na zázrak, že dokáže uplést z ho*na bič. A jestli tu motorku nakonec zprovozní, pak se na ní přizabije, až se mu za jízdy rozpadne pod těma dvěma půlkama a kvůli trvalým následkům úrazu bude moci motorky nadosmrti jen obdivně okukovat, je to jeho problém.
Jinak ten vtip se už kdysi vykládal o Trabantech... že součástí dokumentace je jízdní řád autobusů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

31.1.2013 v 12:31 | Nahoru | #420
J.M.K.> Já tento vtip přirovnal k této motorce. Jsem v práci a řežu se tu jak svině.To dát k tisku všechno a vydat knížku tak prodejem předběhnu Herryho Pottera.Snad to tu nesmažou a on bude servisovat dál.Jen přemýšlím že bych mu tam hodil svou na servis na prohlídku,ale nevím zda nemá u něj v servisu po tomhle článku narváno.Hold jsem měl přemýšlet dřív a né těsně před sezonou.TAk asi jindy.

Naposledy editováno 31.01.2013 12:31:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist