1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Ale co s takovou mrdkou těžkou...
Kazdej den se s tim svizne dopravovat 60 km do a 60 z prace..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: Kazdej den se s tim svizne dopravovat 60 km do a 60 z prace..
coz treba trojkovej golf dokaze taky a za pulku... mozna min :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Má někdo z vás zkušenost z Renaultem Kangoo 1,2?
Sháním nějaké levné a praktické auto... Je dobrej ten motor? Motorku tam asi nouzově nenarvu co?
auto s pičů
Edit: prodává tam i pár zajímavých veteránu.. ale su zvědavý co je to za ocasa, když neumí ani napsat správný název auta...
na kolik asi vyjde cca výměna rozv. řemene?
Naposledy editováno 06.08.2015 18:09:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01 píše: Když je tady tolik znalců, tak toho využiju...
Má někdo z vás zkušenost z Renaultem Kangoo 1,2?
Sháním nějaké levné a praktické auto... Je dobrej ten motor? Motorku tam asi nouzově nenarvu co?
auto s pičů
Edit: prodává tam i pár zajímavých veteránu.. ale su zvědavý co je to za ocasa, když neumí ani napsat správný název auta...
na kolik asi vyjde cca výměna rozv. řemene?
řemen + kladka cca 800,- - 1000,-...kde servisuješ ? pokud nikoho nemáš, v Dol boj má jeden náš zákazník servis doma, ceny rozumné...
Naposledy editováno 06.08.2015 18:43:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01 píše: Když je tady tolik znalců, tak toho využiju...
Má někdo z vás zkušenost z Renaultem Kangoo 1,2?
Otec jedno potkal,vzal ho na bok,kangoo slo ze strane pres strechu,posadka vystoupila bez ujmy,jen ridic mel otres mozku
Tenkrat to moc funny nebylo,ale dneska je to jedna ze zkusenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kubák píše: Otec jedno potkal,vzal ho na bok,kangoo slo ze strane pres strechu,posadka vystoupila bez ujmy,jen ridic mel otres mozku
Tenkrat to moc funny nebylo,ale dneska je to jedna ze zkusenosti
no dobré, ale já se ptám hlavně na ten motor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Rogerer píše: řemen + kladka cca 800,- - 1000,-...kde servisuješ ? pokud nikoho nemáš, v Dol boj má jeden náš zákazník servis doma, ceny rozumné...
no většinu se snažím dělat sám (kapaliny, brzdy, díl za díl, atd.) ...jen na motor (rozvody) už radši nešahám...
jak se jmenuje?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
u společnosti RENOCAR
Pavel Eliáš , 18. 4. 2015 (poslední aktualizace 24.7.2015), pavel@elias‐family.cz
Také si myslíte, že BMW patří mezi prémiové značky, vyrábí kvalitní vozy a poskytuje perfektní servis svým zákazníkům? Ano? Pojďte si přečíst můj příběh a možná změníte názor.
Na sklonku roku 2014 jsem si objednal „pod stromeček“ nový vůz BMW 335d Xdrive. Co že jsem na něj čekal více než 4 měsíce, dne 6.3.2015 nastal ten slavný den a já si šel převzít tento krásný vůz.
Bohužel jsem s ním nedojel ani domu, abych se pochlubil rodině. Ještě týž den, po ujetí pouhých 48 km, se vůz porouchal (elektronika, motor, převodovka, podvozek, no bylo toho víc a najednou), prostě se zastavil a žádal si odtah.
BMW Po 6-ti hodinách provozu, ujelo 48 km, stejný den kdy jsem si vozidlo převzal
Následuje telefonát na asistenční službu BMW, kde mi slečna oznámí, že nejdříve musí ověřit zda je vozidlo v záruce (!), v systému jej totiž nevidí. Zřejmě na těchto vozech vznikají závady rychleji než se zadají do systému, a že v servisu RENOCAR nyní stejně nikdo není (bylo cca 20:00). V pohodě, říkám, ověřte si, zatelefonujte, dejte si čas já počkám. Za cca 45 minut slečna volá zpět, že v servisu nikdo není, auto naštěstí v systému našla takže mi pošle smluvního dopravce na odtah. Vozidlo se nakonec podařilo odtáhnout do servisu RENOCAR. Byl pátek večer.
V pondělí odpoledne, za tři dny, když se mi stále nikdo z BMW ani RENOCAR neozýval, jsem vyrazil osobně do Čestlic do RENOCAR a začal jsem hledat svoje auto. První na koho jsem narazil, pracovník servisu, který měl zrovna vozidlo na starost (jméno nechci uvádět, ale znám), na mě kouká a povídá – „teď na vás nemám čas, sedněte si támhle a počkejte 20 min“. Aha... nuž tedy spustil jsem „bandurskou“ a žádal okamžitou výměnu vozidla za nové a ejhle samotný pan ředitel se přišel se mnou seznámit. Hodinku mě uklidňoval, že zas tak zle nebude. Závěr toho dne? Uvěřil jsem mu. Dostal jsem náhradní vozidlo, ale o příčině závady se nic neví – bádáme. V den číslo dva bádání, v úterý, jsem měl telefonát ze servisu – bádáme dál! Třetí den bádání mi radostně pracovník RENOCAR sděluje, „už to máme!“ Příčina, špatně zapojený drát od originál BMW satelitního vyhledávání, které odborníci v RENOCAR odborně instalovali.
A tak jsme se všichni radovali, že autíčko je v pořádku... a co občas taky strčíte drát někam kam nepatří, ne? Tedy budeme kamarádi, říkám si a proto jsem taky mávnul rukou nad tím, když mi při předání vozu pracovník servisu sděluje, že žádné papíry nepotřebuji, přeci, autíčko jezdí, ne?
To jsem ještě netušil, že pokus RENOCARu o opravu nevyšel. S autem jsem jezdil následujících 14 dnů, ujel bez nehody téměř 2000 km a... znovu! Přesně ta samá závada a opět večer. Psal se den 25.3.2015, celých 21 dnů od prvního převzetí vozu.
BMW Po 16 dnech provozu, ujeto 2000 km, stejná závada jako první ze dne 6.3.2015
Protože v servisu nikdo opět nebyl, bylo lehce před půlnoci a slečna na BMW asistence opět dohledávala moje vozidlo v systému zda je v záruce, dohodli jsme se na 7 hodinu ranní na odtah.
Ráno přijel přesně v 7 h milý pán a jen procedil – to je ostuda... ano, bohužel nikdo z BMW ani z RENOCAR si to dodnes nemyslí.
Jistě chápete, že po předchozím neúspěšném pokusu o opravu, nemám další trpělivost na další bádání v odborném servisu RENOCAR za on-line asistence odborníků z BMW a žádám tedy znovu nové vozidlo nebo vrácení peněz a na vše zapomeneme, kluci jo?
Kluci měli jiný názor a proti mojí vůli bádali další tři týdny!!!!, aby mi pak slavnostně oznámili, že už to mají. Tentokrát prý zase řídící jednotka převodovky. Hurá, ale já už na další pokusy fakt nemám náladu. Ke cti RENOCARU budiž zmíněno, že po týdnu urgencích, přesně po velikonocích jsem dostal adekvátní náhradní vozidlo.
A tady náš příběh zamrznul, protože já auto odmítám převzít, a odborníci z RENOCAR mají za to, že už mají hotovo a náhradní vozidlo jsem musel vrátit. Bohužel mi odmítají sdělit příčinu závady. Nepodezírám je z toho, že nechtějí, ale oni sami nevědí. Teď prostě jako auto jede, ale už mi neřeknou jak mu to dlouho vydrží.
Když jsem žádal vydání protokolů o první a druhé závadě, dostalo se mi neurčitého zakázkového listu, očividně manipulovaného, na kterém neseděl ani jeden datum, s nekompletním seznamem provedených pracích, a o příčině závady ani slovo. Co je, ale zarážející, že nikdo z RENOCAR ani BMW, a to jsem psal dopisy na všechny strany, za celou dobu nepřišel, neomluvil se, nenavrhl jiné řešení než bádání a já v roli testovací jezdec.
Závěr je ten, že já nemám ani peníze (nemalé) ani vozidlo. Naklusal jsem tedy do osvědčeného autosalonu domácího výrobce a pořídil si auto, sice ne „prémiové, ale spolehlivé. Vím totiž, že mě čeká soudní spor a ten jak známo u nás bude trvat dlouho. Já však budu trpělivý a celý průběh tohoto sporu budu dokumentovat a postupně zveřejňovat a možná tím pomohu někomu v rozhodnutí, někomu jako jsem byl já, kdo si šel s radostí splnit svůj dětský sen a koupil si první BMW ve svém životě. Rozhodně poslední!
BMW
Aktualizace 11.5.2015
A protože se celý příběh zajímavě vyvíjí dále a já slíbil informovat o průběhu, tak zde je pokračování. 22.4.2015 se mi ozval pán z BMW (waranty specialista) s tím, že se tedy omlouvá za zdržení, ale měl dovolenou. Budiž. Nastínil, že je možná výměna vozu nebo vrácení peněz. Konečně! Toto mi následně písemně potvrdili i z Renocaru. Říkáte si "spravedlnost existuje" a pomalu berete značku BMW na milost. Chyba lávky! Po dvou týdnech když se nikdo neozval jsme se zdvořile zeptali "jak tedy?" dostalo se nám odpovědi, že si to v BMW rozmysleli a prý je najednou auto v pořádku a že jako nabízejí prodloužení záruky na 6 let. KIA dává 7 a na auta co jezdí (moje poznámka). Jako příčinu závady nyní BMW uvádí vadný kabelový svazek. Všímáte si? Satelitní vyhledávání, pak řídící jednotka převodovky a nyní kabelový svazek... Přijde to divné jenom mě?
Takže na Renocar odchází žaloba a BMW definitivně ztrácí glanc slušné značky.
Aktualizace 1.6.2015
Požádal jsem ještě o vyjádření BMW, hlavně k postupu Renocar a pracovníků BMW. Prostě jsem napsal stížnost. Dostalo se mi obecné odpovědi, že litují, ale že se to prostě stává (!) a že jako prodloužení záruky je maximum co pro mě mohou udělat. Na dotaz proč nemohu dostat příčinu závady, popis opravy, seznam provedených prací a vyměněných komponent - ticho, nic. Napadá mě co asi BMW tají? Nejedná se náhodou o nějakou širší systémovou závadu? Nebo prostě jen neví? Obrátil jsem se tedy 23.5.2015 na ředitele prodeje BMW ČR se stejným dotazem, proč se mnou nekomunikují, bohužel nekumunikuje také. Vůbec nic... ani třeba odpověď typu "dej nám pokoj a neotravuj", prostě nic. Myslím, že už jsem to tu někde v textu uváděl "ryba smrdí od hlavy". Nezbývá mi tedy nic jiného než se přihlásit na kurz němčiny a ptát se jinde. Třeba se mnou někdo mluvit bude.
Aktualizace 5.6.2015
Tak včera 4.6.15, tedy po dvou týdnech bez jednoho dne, jsem dostal odpověď od ředitele prodeje BMW, že cituji: Pripad je v reseni pravniku. Nikterak mi neprislusi a ani nejsem k tomu opravnen do těchto zalezitosti zasahovat." No to je mi překvapení, že je v řešení právníků když mě tam jejich pracovník sám odkázal. Takže na moje dotazy ohledně údajné opravy zřejmě dostanu odpovědi až u soudu. No to je Kocourkov. Ale protože mi to nedalo, a rychlost soudu je závratná, zavolal jsem ještě "waranty specialistovi" z BMW a říkal jsem si, že se třeba dohodnem jako lidi a konečně se dozvím co s autem je a co s ním tedy jako dělali a proč se liší v příčině závady s Renocarem. K mému údivu jsem se dozvěděl, že "to neví" a že mu "stačí ujištění Renocaru, že auto je opravené". Pak mi ještě vysvětlil, že na sdělování podrobného popisu provedených prací, jako majitel auta, stejně nemám nárok. To jsem trochu zalapal po dechu. Přesto se mi ho podařilo přesvědčit, že moje dotazy znovu pošle na Renocar s žádostí o odpověď. Díky za ty dary! Pokud nějakou odpověď dostanu, tak ji tu opět zveřejním a hlavně tuto stránku přeložím do němčiny ať se pobaví i naši přátelé v Bavorsku.
Aktualizace 16.6.2015
Dnes jsem dostal vyjádření výrobce BMW, že cituji: "10.06.2015 byl technickou podporou BMW vykonán na vozidle diagnostický test a bylo potvrzeno, že chybové záznamy v ŘJ motoru a převodovky ze dnů 09.03 a 27.03.2015 již nejsou přítomné" Aleluja, zázrak! Podotýkám, že tuto strohou větu nedoprovázel žádný protokol o provedené kontrole a nedej bože snad požadovaný seznam provedených prací a vyměněných komponent na vozidle. Vše je stále obestřeno tajemstvím a TY zákazníku se spokoj s vyjádřením: "chybové záznamy již nejsou přítomné". Hustý!
Když to tak počítám, jsou to už více než tři měsíce kdy se mi Renocar pokusil prodat vozidlo, které se hned první den stalo nepojízdným. Za tu dobu už mohli stihnout vyrobit nové.
BMW
Aktualizace 24.7.2015
Příběh pokračuje. Nějakou dobu jsem byl v jednání s BMW a Renocarem, kdy dokonce byli ochotni se se mnou i sejít. Zřejmě na nátlak ze strany jejich generálního ředitele pro ČR, se kterým jsem si mimochodem moc hezky popovídal. Bohužel je jediný v celé organizaci BMW v ČR, který skutečně projevil zájem o co nejrychlejší řešení. To se bohužel nedá říci o Renocaru, kde na schůzku čekáte 3 týdny. Asi mezi tím prodávali jiná auta, jiným důvěřivcům, já už si ho koupil, tak co? A jaký je výsledek našeho troj-setkání? Ze strany BMW jsem se dozvěděl, že se přeci již nejedná o nové auto, tak nemohu "logicky" požadovat náhradu za nové auto. Zřejmě vozidla BMW mají životnost 48 km a cca 6 hodin, pak už nejsou nová! Ze strany Renocaru jsem se dozvěděl, že rozhodně nedostanu seznam provedených prací na vozidle, že se o mě vždy vzorně chovali a že tedy zváží případnou kompenzaci (pozor, vypadá to chvíli, že začínají uznávat, že ne vše bylo v pořádku), ale rozhodně (!) ne ve výši, aby snad na "vozidle prodělali". Slova pana ředitele Renocar.
Následně mi přichází návrh na částku 120 tis. Kč plus DPH. Na vysvětlenou se jedná cca 7% kupní ceny. Moje náklady, za dobu 4 měsíců bez vozidla, se však vyšplhali k částce 500 tis. Kč! Po odmítnutí této "skvělé" nabídky přihazují na celých 130 tis. Kč, panečku.
V tomto okamžiku ve mě mizí poslední zbytky dobré vůle, že bych snad převzal 2x opravovaný vůz a vyšel Renocaru tak vstříc. Zůstávám u soudního sporu a třeba za několik let, až soud rozhodne, dostanu pěkný dáreček - nové auto. Třeba taky ne, ale rozhodně se sebou nenachám zametat.
Po téměř pěti měsících se ptám sám sebe co jsem udělal špatně, zda jsem nemohl něco udělat lépe? Vždyť jsem si chtěl jenom koupit auto. Jediná dvě pochybení co mě napadají je, že jsem důvěřoval značce BMW a koupil jsem si auto v Česku.
Všechna tvrzení v tomto článku mám pečlivě zdokumentována a včetně jmen jsem připraven je kdykoliv zveřejnit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: 2LEKO> Jak dlouho delaji tenhle model, ze ho jeste nemaji vychytanej? ten majitel kolem toho dela trosku velky halo, ale nasranej bych byl taky..
No pokud bych zaplatil 2 mega a jednali se mnou jak s otrapou, tak bych delal to samy....
Jak jsem pochopil, tak to neni ani tak problem BMW (ta vada), ale Renocaru a jejich instalace....
_monty píše: 2LEKO> Jak dlouho delaji tenhle model, ze ho jeste nemaji vychytanej? ten majitel kolem toho dela trosku velky halo, ale nasranej bych byl taky..
...dle mě žádné nové auto není vychytané a bez problémů,bez ohledu na značku a cenu....a každý prodejce potvrdí,že prodej auta je jen začátek nekonečné cesty do "servisu" pro nového majitele ,a že prodejci /servis ,následně z toho "žije"!...základ je "ulovit" kupce a prodat...pak už se karta otáčí...a nový majitel je tak svázán smluvně,že mu ani jiná možnost nezbývá,aby jezdil jen k "lemplům",kde to koupil!....tento případ ,bez ohledu na detaily,je asi jen zrnko v písku,že to chce dotáhnout do konce... odhaduji,že 95% lidí nechá se sebou "vymrdávat"!..to neplatí jen u a aut ,ale všeobecně!
Naposledy editováno 14.08.2015 07:54:24
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 15.08.2015 15:27:37