paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

Jawablázni

14.5.2014 v 22:44 | Nahoru | #38551
Zdenál tu zrovna není, tož nám to Kafi objasni ty, ať nejdeme spát hloupí

Jawablázni

14.5.2014 v 22:45 | Nahoru | #38552
skodovak> znas to prislovi: neser se do toho co funguje?

Jawablázni

14.5.2014 v 22:46 | Nahoru | #38553
Bimbam> v židovně mluvil o tom, že je kravina se bat menit oleje a řešit co do teho leješ a že to měníš...protože to prostě vylítá výfukem, jen to nesmíš šolichat jako někteří jezdci zde na fóru..prostě pokud za to tahaš tak je to fuk, protože to vylíta, spálí..pokud to podtáčíš a šolícháš tak pak je to jasné..něco v tom smyslu..a nemyslim si, že by zrovna končíto za to netahal..

a rozhodně ti dekarbonizace nepomůže k tomu, aby motor neztratil kompresy....jo vyčistit výfuky jednou za čas je jasné, ale tim bych asi skončil :)

Naposledy editováno 14.05.2014 22:48:00

Jawablázni

14.5.2014 v 22:53 | Nahoru | #38554
Dekarbonizace určitě neuškodí,ta je dokonce nutná,taky by jí jen tak nepředepisovali v údržbě. A už jsem viděl,třeba u fichtla výfukové koleno kde bylo zacpané karbonem na sílu malíčku.Co funguje,tak je lepší nesahat,to jasně.. Něco jiného je půlit motor,když není třeba,ale rozebrat a vyčistit výfuk nebo sundat hlavu,na tom se nemá co pos...

Jawablázni

14.5.2014 v 23:08 | Nahoru | #38555
smoula> tak jasne, vyfuky by se čistit meli:)jako jestli chce udelat hlavu tak proc ne, ale zbytek fakt ne

Jawablázni

14.5.2014 v 23:50 | Nahoru | #38556
Kafi - jednoduché jak facka, stačí si projet startovačkou oba válce a hned vidíš kde je a kde není komprese a navíc docela si pamatuju jakou měla Nasťa kompresi když jsi ji kupoval a jakou ji neměla loni v Rabakově. Že to jede, neznamená že je motor v cajku, jawa jede i když je vyběhaná až má neseřiditelnej volnoběh. A co bylo se šoupátkem v karbecu?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.5.2014 v 23:51 | Nahoru | #38557
Když už jsme u těch výfuků,zrovna předminulý týden jsem si říkal,že mi ta hudba z nich nějak divně zní.Tak jsem je rozebral,že je vyčistím a když jsem vysunul tlumič,tak přepážky co jsem tam dal posledně byly pryč.Zbyla tam jedna a ještě z ní byla půlka.Ten dnešní materiál nic nevydrží.. Sehnal jsem,ale jiné než posledně,tak jsem zvědav co vydrží.Ty poslední byly červené a už když jsem je tam dával,tak se mi zdály nějaké moc měkké.Na moto ústí jsem koukal,že mají nějaké šedivé,které vypadají taky na obyčejný klingerit,ale sehnal jsem nakonec ještě úplně jiné,které mají v sobě dokonce zalitý plech.Jsem zvědavý,jestli vydrží něco víc s tím plechem.Má s nimi někdo zkušenosti?

(reakce na) Jawablázni

14.5.2014 v 23:54 | Nahoru | #38558
Končíto> Podívej se jak moc je to zakarbonované. Syntetika karbon uvolňuje. Když ho tam bude hodně, tak ti může zasrat ložisko na ojnici a ta se bude hůř mazat.
A taky se ti vcelku rychle může uvolněným karbonem ucpat výfuk. Otázkou je, kolik se těch briket ve výfuku stihlo usadit.

Jawablázni

14.5.2014 v 23:57 | Nahoru | #38559
Plechový dával před časem Šaman a prej dobrý. Klingeritový měnil snad co dva tři měsíce jak byly orvaný a už nefungovaly. Podle popisu by to mohlo bejt ono, povídal že klingerit s plechem.

Jawablázni

15.5.2014 v 00:06 | Nahoru | #38560
Když vydrží,tak jedině dobře,ale to zjistím časem..

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 00:12 | Nahoru | #38561
smoula555> Taky jsem dal loni z klingeritu a napodzim byly spálený, nezůstal z nich ani popel. Nechal jsem si udělat plechový (dokonce z nerezu i kd\ž jsem kámošovi řikal že tam stopro nezreznou) a myslím že přežijou motorku i mě.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.5.2014 v 00:33 | Nahoru | #38562

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 00:45 | Nahoru | #38563
Sema> Myslím že ten klingerit už je tam zbytečnej, podle mých zatímních zkušeností je plech plně dostačující. Asi to bude individuální jako stím olejem a dekarbonizací. 100 lidí 100 názorů, ale asi to tak má být.

Naposledy editováno 15.05.2014 00:46:32

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 06:44 | Nahoru | #38564
kehaj> taky myslím a až shoří,tak tam můžou začít mlátit o sebe,těžko říci uvidíme na 10tkm,což mně čeká už za chvíli.

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 06:47 | Nahoru | #38565
Kafi> no například u elektronického zapalování jawa imsoft se dá nastavit předstih v závislosti na otáčkách

imsoft jawa

k tvému problému, pochopil jsem, že to dělá jen při nízkých otáčkách, zde by měl být předstih malý cca 3mm, při vysokých otáčkách větší klidně i 6mm, zdá se mi, že máš tedy moc velký předstih, a jelikož vape pálí nahoře i dole a má konstantní předstih, tak se asi občas trefí dolní zážeh a proto střelí, no uvidíš, až to přeměříš, byly tady popsány případy s předstihem i 8-10mm u vape, museli převrtat destičku uchycení, nebo vyndat kolíček na klice

Naposledy editováno 15.05.2014 07:04:13

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.5.2014 v 07:23 | Nahoru | #38566
Už tomu bude rok a pár dní . Jo, minulej rok se jezdilo často a dost, letos to bude mizerný.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 07:41 | Nahoru | #38567
Dan250> to souhlasim, loni touhle dobou už jsem měl natočíno pár tisíc, letos jsem se k tisícovce ještě nepřiblížil

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 07:56 | Nahoru | #38568
Martaffon> taky letos moc nejezdim,teprve 6tkm

Jawablázni

15.5.2014 v 08:52 | Nahoru | #38569
Čmoud - tak to jsi na tom líp než já, mám zatím asi pět a půl tisíce (tím svým prdláním do práce a z práce). No a k těm vejfukům- čeká mě taky udělat nový přepážky, po 17 000 od generálky už levej začíná prdlat a malinko chrastit. Takže jsou klingerity už vyklingeritovaný.
Jo a zjistil jsem že se mi jaksi ve spoji nahoře rozšklebil tlumič vejfuku na Smolíkovi a poněkud to fouká ven, dumám čím to zavařit - chromu už tam moc není, tak teď jestli céóčko (nemám) nebo autogen (k tomu se dostanu aspoň v depu). Předtím se to neprojevovalo neb tam byly tuny bahnooleje konzervačního

Naposledy editováno 15.05.2014 09:00:45

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.5.2014 v 08:55 | Nahoru | #38570
Kehaj - ty plechový co sis nechal udělat jsi udělal stejný velikosti jako ty výměnný klingerity?

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 09:04 | Nahoru | #38571
Bimbam> O 1mm menší vnější průměr a jsou tam pintlich. Samozřejmě nesmí bejt tubusy pomačkaný ale ty jsi zručný řenesník tak je ti to jasný.

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.5.2014 v 10:05 | Nahoru | #38572
sharp> ok budu na to muset casem mrknout...ale stihnu to asi až po dovče u moře... dřív se k tomu bohužel nedostanu...ale mohlo by to dělat asi ono...jen mi je divné, že by to dělal jen levý válec, protože to pálí najednou...

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 11:05 | Nahoru | #38573
Vrátím se k olejům: kdo neví, tak pozor ! Pokud motorka jezdí na M2T nebo jiný minerální olej, nesmí se do benzínu přidat syntetický olej. Rozpustí karbon a je průšvih. Motor se může i zadřít. Naopak to ale udělat lze.
Když jsem začínal v roce 1981 jezdit, měl jsem auto, škodovku, byl v ní olej M 6 A. Nesměl jsem do ní lít 6 AD, jinak hrozilo něco podobného - ucpání kanálků karbonem a konec motoru.
Tohle už mladí nikde nezjistí a v autoškole jim to neřeknou. Ne každý ale hned po autoškole bude jezdit Fabií a na Rockettu.
Ideální je naučit se jezdit na Jawě a ve staré Octavii, jako já...člověk se aspoň naučí pořádně řadit (pod volantem) , brzdit, dávat meziplyn a opravovat - ale to už by bylo jiné téma.

Naposledy editováno 15.05.2014 11:06:57

Jawablázni

15.5.2014 v 11:23 | Nahoru | #38574
Kafi - buď to prostě sem tam zapálí jindy nebo je to chudý. Když to dělá klasický zapalování, vím po čem jít, když to dělá vape tak nevím, protože vape v ničem nemám. A co bylo s tím šoupátkem?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.5.2014 v 11:26 | Nahoru | #38575
Kehaj - tak velký lochajzny v depu nemám, ale poptám se kde by mi to mohli z jedničky či jedenapůlky plechu udělat. Jednaapůl je asi lepší co?

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 11:33 | Nahoru | #38576

smoula555 píše: ...přepážky co jsem tam dal posledně byly pryč.Zbyla tam jedna a ještě z ní byla půlka.Ten dnešní materiál nic nevydrží..


s plechovými nemám zkušenost, ale potvrzuji, že když jsem tam minule dal tyhle z fichtlkrámku tak po 1500 km byly taky pryč...

a tak jezdím bez nich, pěkně to brumlá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 11:38 | Nahoru | #38577

Kafi píše: sharp> ok budu na to muset casem mrknout...ale stihnu to asi až po dovče u moře... dřív se k tomu bohužel nedostanu...ale mohlo by to dělat asi ono...jen mi je divné, že by to dělal jen levý válec, protože to pálí najednou...



...nechci šťourat, ale víš jistě, že pálí oba najednou? zkoušel jsi prohodit kabely, jak jsem ti psal minule?
může být přerušený jedno vinutí, přechodovej odpor, špatnej kabel, špatná fajfka, špatnej odrušovací odpor...

edit: "prohodit kabely" = vývod z cívky co vede na pravej válec přehoď na levej....

Naposledy editováno 15.05.2014 11:41:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 11:40 | Nahoru | #38578
Bimbam> až je budeš dělat,tak toho vem jednou tolik a mně stačí ta tolerance 1 mm.Uvidíme jak se to osvědčí.
maabo> docela ho obdivuju,že vyjede s vědomou závadou a ještě,tak zásadní.Mně by ta cesta moc nebavila.

Naposledy editováno 15.05.2014 11:42:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 11:56 | Nahoru | #38579

kehaj píše: Sema> Myslím že ten klingerit už je tam zbytečnej, podle mých zatímních zkušeností je plech plně dostačující. Asi to bude individuální jako stím olejem a dekarbonizací. 100 lidí 100 názorů, ale asi to tak má být.

Když jsme se o tom někde bavili, tak jsme (ryze teoreticky ) dospěli ke zdůvodnění, že kolem plechu bude mírná fuka, kdežto s tím vnitřním kroužkem to narveš až ke stěně výfuku. Plechové kroužky musíš udělat o chlup menší (což koukám píše i kehaj).

(reakce na) Jawablázni

15.5.2014 v 12:01 | Nahoru | #38580
Čmoud> Po ČR budiž, ale za hranice?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist