Téma: Elektrická endura
28.11.2024 v 12:54
Zdar,
nahodou nemate nekdo zkusenost se strojem EcoWheel Dush 12000W 65Ah?
Jedine co me na tom laka, je tichy pohyb po lese (ano i to ma svoje proti jako trebas vyplaseni zvere).
Papirove hodnoty nevypadaji zle, ale jaky to muze mit dojezd/kolik se najede mth na jedno nabiti a jak se na tom jezdi?

Pripadne dalsi (odzkousene) tipy?
nahodou nemate nekdo zkusenost se strojem EcoWheel Dush 12000W 65Ah?
Jedine co me na tom laka, je tichy pohyb po lese (ano i to ma svoje proti jako trebas vyplaseni zvere).
Papirove hodnoty nevypadaji zle, ale jaky to muze mit dojezd/kolik se najede mth na jedno nabiti a jak se na tom jezdi?

Pripadne dalsi (odzkousene) tipy?
1 reakcí na tento příspěvek Elektrická endura
U me tipuju tak do 30% z baterky. Bylo to nejaky dost mrdani na místě, kdyz za 2hod mas jen 11km… tenhle režim ty elektrice docela svědčí
Naposledy editováno 20.04.2025 10:25:56
Naposledy editováno 20.04.2025 10:25:56
Sally06>
Tak jsem ti to speciálně dneska při ježdění změřil, a bylo to lepší než jsem tipoval ve svém předchozím příspěvku - 11km si vzalo 23% energie z mé 60Ah/4,3kWh baterky, jezdil jsem ale v průměru rychleji než ty, protože čas byl kratší. Nejezdil jsem po rovině, byly to z 99% výjezdy, jeden za druhým, kilometricky rovným dílem nahoru/dolů a přejezdy téměř po rovině cca 1km celkem. K tomu drobná odchylka naměřených km vlivem častého vílísování a výjezdů s kolem nad zemí, kdy to km neměří, ale tipuju to max na +1,5km. Pro komplexnost ještě podmínky měření: Teplota baterie 27stC, pneu přední 0,6bar, zadní cca 0,05bar (neměřitelné), mírně vlhký písko-kamenitý podklad místy dost hluboký (cca 60%) +vlhká hlína s kameny v lese (cca 40%) . Dost jsem za to tahal, žádný kochačky. Z toho něco malinko vzala automatická zpětná brzda, která se párkrát aktivovala ve výjezdu, když jsem ho nedokončil, ale to je směšný odběr proti pohonu, takže s minimálním vlivem na měření. Rekuperace nebyla zapnuta. Měření zbytkové energie mi u Éčka celkem sedí, protože jsem v tomto režimu nakonec ujel 41km vč přejezdů celkem cca 6km s baterkou na nule..
Naposledy editováno 20.04.2025 21:05:57
Tak jsem ti to speciálně dneska při ježdění změřil, a bylo to lepší než jsem tipoval ve svém předchozím příspěvku - 11km si vzalo 23% energie z mé 60Ah/4,3kWh baterky, jezdil jsem ale v průměru rychleji než ty, protože čas byl kratší. Nejezdil jsem po rovině, byly to z 99% výjezdy, jeden za druhým, kilometricky rovným dílem nahoru/dolů a přejezdy téměř po rovině cca 1km celkem. K tomu drobná odchylka naměřených km vlivem častého vílísování a výjezdů s kolem nad zemí, kdy to km neměří, ale tipuju to max na +1,5km. Pro komplexnost ještě podmínky měření: Teplota baterie 27stC, pneu přední 0,6bar, zadní cca 0,05bar (neměřitelné), mírně vlhký písko-kamenitý podklad místy dost hluboký (cca 60%) +vlhká hlína s kameny v lese (cca 40%) . Dost jsem za to tahal, žádný kochačky. Z toho něco malinko vzala automatická zpětná brzda, která se párkrát aktivovala ve výjezdu, když jsem ho nedokončil, ale to je směšný odběr proti pohonu, takže s minimálním vlivem na měření. Rekuperace nebyla zapnuta. Měření zbytkové energie mi u Éčka celkem sedí, protože jsem v tomto režimu nakonec ujel 41km vč přejezdů celkem cca 6km s baterkou na nule..

Naposledy editováno 20.04.2025 21:05:57
1m neee,ja jsem vystpupal 1,6km a zas klesal 1,6km.
Takze vyjezdy a sjezdy.
A bylo celkem dost prejezdu.Teplota baterie 20stupnu.zadni pneu mousse x-edition s tlakem odpovidajicim 0,3bar.
Proste hard enduro s crosscountry prejezdama.
Kdo by chtel muze dojet a pridat se/vyzkouset.
Jezdim o vikendech a v tydnu obcas taky a se synem tak ob den ale ne hard jen okolni lesy.Takze motka furt v provozu.
Takze vyjezdy a sjezdy.
A bylo celkem dost prejezdu.Teplota baterie 20stupnu.zadni pneu mousse x-edition s tlakem odpovidajicim 0,3bar.
Proste hard enduro s crosscountry prejezdama.
Kdo by chtel muze dojet a pridat se/vyzkouset.
Jezdim o vikendech a v tydnu obcas taky a se synem tak ob den ale ne hard jen okolni lesy.Takze motka furt v provozu.
assassin> jestli se tomu podivuješ, tak to je moje klasická jízda. Přeskákal sem asi 100 stromů, půlka z toho byla bez rozjezdu, přední kolo se takřka netočilo, zadní o dost více, proto je blbost to porovnávat v km.
EnduroOnRoad díky výstižná odpověď
já se motal v kopcích bez přejezdu. 2jku sem dal výjimečně. Jak psal asasin tohle elekrice sedí a mě je to jasné a počítal sem s tím, že tenhle výsledek bude takový. Nicméně neortodoxní jízda na moje poměry. Zkusím dát dlouhou jízdu, jestli se mi povede, tam už bude km daleko více s větší průměrnou rychlostí....
a je mi jasné, že baterku nejvíce žere moc plynu v zátěži, takže dlouhé výjezdy...
EnduroOnRoad díky výstižná odpověď


Sally06> když ono se to s tim spalovákem docela blbě srovnává když nemůžem nasimulovat stejnej režim, v jakym si jel. Brát to na vyjetej benzín to asi neni ono, protože při pomalejch věcech promrdáš hodně benzínu na volnoběh a přitom žádný km.
Ale mohl bych ti dát srovnání Éčko vs KTM EXC250 2T a KTM EXC250 4T, když jezdíme spolu, kolik jim to sežere benálu na km a hodiny stejnejch výjezdů a přejezdů.. musel bych se spolujezdců zeptat po vyjížďce na stav nádrže. Na takový nějaký trial blbnutí na místě ta elektrika fakt přestane ubejvat, to jsme překonávali nějaký shnilý kluzký stromy a hroznej svinčik v rokli a po hodině snažení ubylo pár procent, tam právě spalovák utratí nejvíc paliva marně.
Ale mohl bych ti dát srovnání Éčko vs KTM EXC250 2T a KTM EXC250 4T, když jezdíme spolu, kolik jim to sežere benálu na km a hodiny stejnejch výjezdů a přejezdů.. musel bych se spolujezdců zeptat po vyjížďce na stav nádrže. Na takový nějaký trial blbnutí na místě ta elektrika fakt přestane ubejvat, to jsme překonávali nějaký shnilý kluzký stromy a hroznej svinčik v rokli a po hodině snažení ubylo pár procent, tam právě spalovák utratí nejvíc paliva marně.
Milagros> tak to máš velmi dobrej dojezd. Jakou máš energii baterky (nominal U x kapacita) a měřením ověřený největší příkon soustavy z baterie (Max. U x Max. I) ? Brzdu asi nemáš, abys změřil výkon.. Já mám příkon s plně nabitou bat max. 25kW a energii bat je 4,3kWh. Pro takovejhle dojezd jak máš ty bych musel teda hodně nafouknout gumy a netahat jak magor furt na plnej výkon..
Mam 24S a lion baterii 3,7V a 60Ah
Mam nastaveno max.160A vic neni potreba pri plne nabite baterce je to 16kw coz bohate staci na vse.
Vaha motorky je 98kg,jezdec 70kg bez vybavy.
Jezdim stejny trasy jak na spalovaku a jezdim s kamosem co ma Husqvarnu 250 4T.
Elektrika je min narocna na fyzicku a soustredeni na spojku,kvalt a esi to zdechne a pak to budu muset uchcany nakopavat atd......proste pohoda.
Ted stavim KTM EXC a tam uz budu mit vykon pres 30kw a vahu kolem 110kg tak uvidime.Baterie bude stejna ta to vpoho snese,Jen pouziju jinej motor a jinou BMS.
Mam nastaveno max.160A vic neni potreba pri plne nabite baterce je to 16kw coz bohate staci na vse.
Vaha motorky je 98kg,jezdec 70kg bez vybavy.
Jezdim stejny trasy jak na spalovaku a jezdim s kamosem co ma Husqvarnu 250 4T.
Elektrika je min narocna na fyzicku a soustredeni na spojku,kvalt a esi to zdechne a pak to budu muset uchcany nakopavat atd......proste pohoda.
Ted stavim KTM EXC a tam uz budu mit vykon pres 30kw a vahu kolem 110kg tak uvidime.Baterie bude stejna ta to vpoho snese,Jen pouziju jinej motor a jinou BMS.
1 reakcí na tento příspěvek Elektrická endura
Aha, tak pak ten tvůj dojezd už chápu. Mně teda bylo v několika specifickejch výjezdech, kde 2takťáci točí ty svý EXC300 do omezovače, aby to dali, skoro málo i 22kW na vstupu, až ty 3kW navíc vše vyléčily. S 16kW bych tam byl naprosto marnej. Ale to je fakt taková vyjímka, jinak všude jinde stačí mnohem míň, když se dívám na ampermetr za jízdy, to souhlasím. Ale výkonová rezerva na tý elektrice ve spoustě situací značně pomůže, protože když nemůžeš impulz točivýho momentu dát spojkou o roztočený setrvačník, nejde to jinak než pořádně vrknout plynem. A když to nic neudělá, protože už to nemá výkon, jseš v tu chvíli v pr.. Já toto využívám každou chvíli, prostě potřebuješ něco skočit nebo nečekanou spoušť v cestě přeletět po zadním, musí to reagovat ostře, neni čas na nic jinýho. Těch 30kW bude s tou váhou už zcela dostatečnejch.
O výhodách el. mně nemusíš povídat, mám na ní najeto přes 600mth a dobře vim o čem to je
Naposledy editováno 21.04.2025 21:43:46
O výhodách el. mně nemusíš povídat, mám na ní najeto přes 600mth a dobře vim o čem to je

Naposledy editováno 21.04.2025 21:43:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrická endura
EnduroOnRoad> ono to asi moc nejde srovnavat podle cisel, protoze je otazka co kterej ten kontroler na budikach zobracuje... minimalne podle toho co ctu tady... ja na vargu v lese stridam 40 a 45koni mapu a ta 40ti konova mi prijde extra vydechla, to treba na MX trati, i male ala Drazetice tu 40ti konovou na spouste mist drzim plnej ... kdyz tam nastavim neco co by odpovidalo 22kW tak to skoro nejede...
Ono totiz to co vnimas je kroutici moment na zadnim kole a ja kdyz mam prevody na 100kmh maximalku, tak s 30ti konema je jasny, ze ta akcelerace je slaba. Ty tam predpokladam v terenu mas na tech 22kW cvaknutej nejakej prevod kterej ma maximalku o dost nizsi = vetsi moment na kole.
Ono totiz to co vnimas je kroutici moment na zadnim kole a ja kdyz mam prevody na 100kmh maximalku, tak s 30ti konema je jasny, ze ta akcelerace je slaba. Ty tam predpokladam v terenu mas na tech 22kW cvaknutej nejakej prevod kterej ma maximalku o dost nizsi = vetsi moment na kole.
EnduroOnRoad> ono to asi moc nejde srovnavat podle cisel, protoze je otazka co kterej ten kontroler na budikach zobracuje... minimalne podle toho co ctu tady... ja na vargu v lese stridam 40 a 45koni mapu a ta 40ti konova mi prijde extra vydechla, to treba na MX trati, i male ala Drazetice tu 40ti konovou na spouste mist drzim plnej ... kdyz tam nastavim neco co by odpovidalo 22kW tak to skoro nejede...
To co vnimas je kroutici moment na zadnim kole a ja kdyz mam prevody na 100kmh maximalku, tak s 30ti konema je jasny, ze ta akcelerace je slaba. Ty tam predpokladam v terenu mas na tech 22kW cvaknutej nejakej prevod kterej ma maximalku o dost nizsi = vetsi moment na kole, pak se to zas blbe srovnava podle vykonu...
Naposledy editováno 21.04.2025 23:31:25
To co vnimas je kroutici moment na zadnim kole a ja kdyz mam prevody na 100kmh maximalku, tak s 30ti konema je jasny, ze ta akcelerace je slaba. Ty tam predpokladam v terenu mas na tech 22kW cvaknutej nejakej prevod kterej ma maximalku o dost nizsi = vetsi moment na kole, pak se to zas blbe srovnava podle vykonu...
Naposledy editováno 21.04.2025 23:31:25
1 reakcí na tento příspěvek Elektrická endura
assassin> no to jo, to ukazuje často pěkný hamotiny, ale já uvádím reálný naměřený proud z baterky, kterej si měřím svým ověřeným ampermetrem zcela nezávisle na kontroleru a mám to na solo displeji. A skutečně z baterky to cucne až 300A, když to dostane pořádnou zátěž třeba prudkým výjezdem a já pořádně zakroutim rukojetí. Kvalt používám nejčastěji dvojku, což je maximálka okolo 75kmh. Na trojku, kde už bude maximálka k tomu kilu (teď nevím přesně, měnil jsem rozetu), je to samozřejmě už míň ostrý. Mám to fakt pečlivě zoptimalizovaný, aby to byl pro mně ten ideální kompromis mezi co nejvyšším krouťákem a maximální rychlostí na daný kvalt a dobře se využil výkon bez nutnosti řadit. Řadím spíše vyjímečně při přejezdech na 3 a 4 a na hodně technickejch věcech, kde chci velmi pomalej pohyb, jako třeba velký šutry apod. na 1 s omezením krouťáku na půlku, abych se nezabil. Jinak skoro vše jedu na dvojku. Výkon (tedy příkon) mám 25kW.
Hele mně to taky docela zmátlo, jak ten přemotorovanej Varg vlastně jakoby nejel na ty slabší mapy, ale ono to je podle mně hlavně tim, že ten nástup krouťáku úmyslně škrtěj, aby se lidi nezabili a taky aby nepřetěžovali baterku těma velkejma nárazovejma proudama, což jí zkracuje život, možná se i bojej o kontroler, těžko říct. Ten motor na to má bez problémů a uchladí se, ale ten zbytek může utrpět, když není správně předimenzovanej. Nenapadá mně jiný vysvětlení. A rozeta s maximálkou 100kmh už neni malá, kdyby tam byla ta s maximálkou 160kmh, tak to ještě pochopím.
Jestli se zas někdy potkáme, půjčim ti schválně znovu Éčko na srovnání, to má teď znatelně větší páru než tehdy, když si se svezl.
Já jsem si aktuálně udělal takovou svoji "mapu" s velmi výrazným omezením krouťáku na nižších otáčkách, aby se mi bezpečněji dělaly pivoty a podobný věci a abych si při těchto manipulacích s moto tak snadno "nezatahal" za plyn a hned se mi to ve srovnání s kámošovým Éčkem dneska při závodění zdálo jakoby línější. Když jsme si motorky vyměnili, několikrát jsem to s plynem na té jeho dost přehnal, jak jsem si už zvyknul na pomalejší nástup u tý mý moto.
Takže subjektivně toto může hodně klamat.
Naposledy editováno 22.04.2025 00:52:22
Hele mně to taky docela zmátlo, jak ten přemotorovanej Varg vlastně jakoby nejel na ty slabší mapy, ale ono to je podle mně hlavně tim, že ten nástup krouťáku úmyslně škrtěj, aby se lidi nezabili a taky aby nepřetěžovali baterku těma velkejma nárazovejma proudama, což jí zkracuje život, možná se i bojej o kontroler, těžko říct. Ten motor na to má bez problémů a uchladí se, ale ten zbytek může utrpět, když není správně předimenzovanej. Nenapadá mně jiný vysvětlení. A rozeta s maximálkou 100kmh už neni malá, kdyby tam byla ta s maximálkou 160kmh, tak to ještě pochopím.
Jestli se zas někdy potkáme, půjčim ti schválně znovu Éčko na srovnání, to má teď znatelně větší páru než tehdy, když si se svezl.
Já jsem si aktuálně udělal takovou svoji "mapu" s velmi výrazným omezením krouťáku na nižších otáčkách, aby se mi bezpečněji dělaly pivoty a podobný věci a abych si při těchto manipulacích s moto tak snadno "nezatahal" za plyn a hned se mi to ve srovnání s kámošovým Éčkem dneska při závodění zdálo jakoby línější. Když jsme si motorky vyměnili, několikrát jsem to s plynem na té jeho dost přehnal, jak jsem si už zvyknul na pomalejší nástup u tý mý moto.
Takže subjektivně toto může hodně klamat.
Naposledy editováno 22.04.2025 00:52:22
Jezdil sem na Starku a on ma ten kroutak hrozne nahore,dole to proste nejede.
Ja mam oproti starku kroutak dole a vrknu plynem a kolo jde nahoru ale stark ne,samo se bavim o nastavenym mensim vykonu.
Prijde mi to takovy nestastny.Kamos na nem se snazi pres klady a nejde mu to
Ja mam oproti starku kroutak dole a vrknu plynem a kolo jde nahoru ale stark ne,samo se bavim o nastavenym mensim vykonu.
Prijde mi to takovy nestastny.Kamos na nem se snazi pres klady a nejde mu to
EnduroOnRoad> milagros: stark je uzavrenej system, prubeh mapy ma moznost upravovat jen tovarna, musite brat v uvahu, ze jste jeli na krosce (predpokladam, ze i milagros) a tam rozhodne neni nejaka spicka v kroutaku zadouci aby te to merozhodilo na skoku apod. Je to nastavene na konstantni tah v zavislosti na zvolene mape. Na 30koni to je slaboucke a ten slabej tah je tam porad az do maximalni rychlosti… se silnejsi mapou je ten moment vetsi, pokud chci kroutak aby to zvedlo kolo na male pootoceni rukojeti, musim nastavit silnejsi mapu… ale jo, tahne to tak potom porad. Ja mam treba do lesa hned po sobe slabou a silnou mapu, jezdim na slabou aby me to nenatahlo do stromu a abych neprohrabal ve vyjezdu a pred prekazkou ala klady si cvaknu tu silnejsi co ochotněji zveda kolo. Na enduru jsem nejel tak nevim jake mapy maji na nem, ale tovarni piloti je maji urcite custom..
Enduroonroad: od te doby co jsi na tom jel probehly nejak aktualizace, tak se to chova zase malicko jinak, ale spis je to hladsi… me prubeh maximalne vyhovuje, ale jak rikam, je to mx motorka a mx je pro me priorita a disciplina na kterou jsem si to poridil…na trati se nikde nejede 10kmh a kdyz treba nekdo chce jezdit enduro na spalovaci mx motorce tak s rychlou jednickou bojuje neustalou praci se spojkou, stejne tak mensi setrvak zmeni prubeh motoru a na klady je tam naakumulovano malo energie a motor neni tak gumovej a reakce je ostrejsi, stejne jako na vargu s mapama pres 50koni…
Jinak kvuli chlazeni baterky to urcite omezene neni, lidi co na tom jezdi supermoto jedou silny mapy a maly rozety (40z) a baterka s teplotama nema problem, prehriva se elektronika a motor - dava se tam dalsi chladic, klasicky na bok pod plasty…
Naposledy editováno 22.04.2025 09:14:29
Enduroonroad: od te doby co jsi na tom jel probehly nejak aktualizace, tak se to chova zase malicko jinak, ale spis je to hladsi… me prubeh maximalne vyhovuje, ale jak rikam, je to mx motorka a mx je pro me priorita a disciplina na kterou jsem si to poridil…na trati se nikde nejede 10kmh a kdyz treba nekdo chce jezdit enduro na spalovaci mx motorce tak s rychlou jednickou bojuje neustalou praci se spojkou, stejne tak mensi setrvak zmeni prubeh motoru a na klady je tam naakumulovano malo energie a motor neni tak gumovej a reakce je ostrejsi, stejne jako na vargu s mapama pres 50koni…
Jinak kvuli chlazeni baterky to urcite omezene neni, lidi co na tom jezdi supermoto jedou silny mapy a maly rozety (40z) a baterka s teplotama nema problem, prehriva se elektronika a motor - dava se tam dalsi chladic, klasicky na bok pod plasty…
Naposledy editováno 22.04.2025 09:14:29
napsal jsem kravinu (asi únava po 6h ježdění
). O baterku ani kontroler se oni určitě nebojej, když to na ten plnej výkon dává v pohodě. Tak je to prostě asi nějakej úmysl ať už z jakýchkoliv důvodů.. Možná kvůli tý linearitě krouťáku, kterej nahoře klesá, ho dole škrtěj ?? Asi by bylo dobrý, kdyby si tu křivku mohl uživatel tvarovat sám.. A´t si každej nabije hubu dle libosti za ty prachy 
A o špičce se určitě nedá hovořit, já bych řekl, že to mám poměrně dost lineární, až moc, právě už od nuly, tam jsem to úmyslně otupil..
Naposledy editováno 22.04.2025 09:30:24


A o špičce se určitě nedá hovořit, já bych řekl, že to mám poměrně dost lineární, až moc, právě už od nuly, tam jsem to úmyslně otupil..
Naposledy editováno 22.04.2025 09:30:24
1 reakcí na tento příspěvek Elektrická endura
díky moc chlapci
Z toho posledního co tu je se to konečně pěkně vystříbřilo. Vylezlo mi z toho, že Varg je docela nahouno na enduro. Na MX a loukokros dobrý, ale jakmile se jede hard, tak je potřeba na každém úseku něco jinčího, což varg schopně neumí? Přes klády a různé překážky je třeba silnější mapa aby to zvedalo přední kolo na lusknutí prstu a do traverzů apod. nesmyslů, zase pravý opak aby to nehrabalo a bylo to hodné na plynu, což se musí u Varga přepínat jo? Furt beru, že se tady bavíme o MX verzi. Ale asi nikdo neví, jak to má enduro verze co?

Lidi sice mají rádi číslíčka, ale já bych se nějakejma číslíčkama nevzrušoval, protože je to často dost zavádějící a zavání to spíš marketingem než nějakou relevantní informací. Prostě Varg má několik odstupňovaných předvoleb a každej si vybere tu, která mu v daný okamžik vyhovuje. Samozřejmě uživatelská editace by měla bejt u takhle drahýho stroje samozřejmostí, nevim proč s tim dělají drahoty. Předpokládám, že nejpozději do roka to nabídnou v upgradu. Napsat to rozhraní pro nastavování je pro programátora triviální úkol a každý by si to mohl vyladit dle sebe a nemohl by už nikdo remcat, že to jede moc nebo že to jede málo
Sally - Edie Kárl si nestěžuje a jede jak bůh, ale nevim jestli má MX nebo Enduro verzi..

Sally - Edie Kárl si nestěžuje a jede jak bůh, ale nevim jestli má MX nebo Enduro verzi..
Sally06 píše: díky moc chlapci Z toho posledního co tu je se to konečně pěkně vystříbřilo. Vylezlo mi z toho, že Varg je docela nahouno na enduro. Na MX a loukokros dobrý, ale jakmile se jede hard, tak je potřeba na každém úseku něco jinčího, což varg schopně neumí? Přes klády a různé překážky je třeba silnější mapa aby to zvedalo přední kolo na lusknutí prstu a do traverzů apod. nesmyslů, zase pravý opak aby to nehrabalo a bylo to hodné na plynu, což se musí u Varga přepínat jo? Furt beru, že se tady bavíme o MX verzi. Ale asi nikdo neví, jak to má enduro verze co?
Tak hlavně to píšu já, ze to tak delam, ale ja jsem uz nadosmrti začátečník a na enduro jsem uplne marnej. Netrénuju to, bojim se skal, stromu atd. takze se do takoveho terénu dostanu jen prilezistostne.
Nevim jak to maji lidi co to opravdu umi, ale ja na vargu vyjedu násobně víc než co jsem dával na 300 2t.
Milagrosuv kamos bude dost možná podobnej pilot jako ja, kdyz jezdi v lese tak slabou mapu, ze to blbě zved kolo a trapi se pres klady. Ja byl naposledy v lese s Kejmim, lital i na 80koni mapu a rozhodne to nevypadalo, ze by neprejel kladu … ale kdysi davno v superkrosu jezdil opravdu slusnej level…
Eddie jezdi uz enduro verzi. Jak uz jsem psal, ja si to tlumím jen kvůli tomu, ze neumim jezdit a nemam fyzičku, jinak bych tam mel porad 50+

Naposledy editováno 22.04.2025 14:17:43
Proste ten prubeh plynu......u varga.....u me elektro si to krasne upravim krivku plynu jak potrebuju......a to mam motku skoro o 2/3 levnejsi......
No snad to bude jako vyvoj.
A kamos jezdi na kross verzy ale ma upraveny tlumice a zadni 18ku kolo a jezdil enduro zavody takze vse umi jen proste musi dat tu silnejsi mapu coz zas zbytecne taha atd.....
Treba je ex verze trochu jina......ale to by musel napsat nekdo kdo jel na obou.
No snad to bude jako vyvoj.
A kamos jezdi na kross verzy ale ma upraveny tlumice a zadni 18ku kolo a jezdil enduro zavody takze vse umi jen proste musi dat tu silnejsi mapu coz zas zbytecne taha atd.....
Treba je ex verze trochu jina......ale to by musel napsat nekdo kdo jel na obou.
Rozhodne nehodlam kopat za varga a jeho pouziti v lese a vlastne ani na mx u lidi kterym nesedi, z meho pozorovani jsou velke zkusenosti se spalovakem nekterym spis na skodu, mam kamarada co jezdil v mx republiku na spicce a na vargu mu to nejde. Me to sedi dokonale a jedu o level lip nez na spalovaku, na tom jsem se spis trapil. Ostatne je to videt i na profikach, Blazusiakovi to neslo a Karlsson, Hill nebo Tomasunas na tom davaji fakt peklo. Treba flux ma upravitelne vse, ja nemam potrebu ladit nic. Dokonce bych to nevymenil ani za stavbu z nejakeho stareho endura s tim, ze by mi nekdo k tomu prihodil 2/3 ceny… v lese s prumernou rychlosti do 20kmh dost mozna kde co najede vic km, ale na trati je to nepouzitelne… ono v technickych hard enduro sekcich pri klasicke technice jizdy stejne nejvic chybi spojka, me ne, stejne jsem klady apod trial kousky neumel ani se spojkou. Varg je technikou jizdy bliz k bajku na kterem umim o kus vic…
Naposledy editováno 22.04.2025 22:09:32
Naposledy editováno 22.04.2025 22:09:32
1 reakcí na tento příspěvek Elektrická endura
..to jsem nečekal, že u Silnýho Vlka zareagují na mojí připomínku tak rychle.. Je vidět, že je to solidní výrobce.
Eště by mohli dodělat tu automatickou zpětnou brzdu, co mám jako jedinej na Éčku a bude Silný Vlk zase TOP
Ale měli by ty upgrady dát v ceně, lidi dost řvou s tim zpoplatněním, co jsem tak koukal na komenty
Eště by mohli dodělat tu automatickou zpětnou brzdu, co mám jako jedinej na Éčku a bude Silný Vlk zase TOP

Ale měli by ty upgrady dát v ceně, lidi dost řvou s tim zpoplatněním, co jsem tak koukal na komenty

EnduroOnRoad> tak to, ze budu nektere nadstandardni funkce placene se vedelo davno...
jinak teda mam dojem ze ten update te appky + predplatne se tyka jen EX vargu co maji ten novej telefon - arkenstone. Kroska ma jinej telefon a jinou appku, nema v ni mapy apod... co jsem se vcera dival tak me to zadnou aktualizaci nenabizi...
automaticka zpetna brzda funguje jak? nenecha to tocit kolem opacne?
jinak teda mam dojem ze ten update te appky + predplatne se tyka jen EX vargu co maji ten novej telefon - arkenstone. Kroska ma jinej telefon a jinou appku, nema v ni mapy apod... co jsem se vcera dival tak me to zadnou aktualizaci nenabizi...
automaticka zpetna brzda funguje jak? nenecha to tocit kolem opacne?
Jj, automaticky začne brzdit, kdykoliv se zadní kolo snaží otáčet dozadu a není v režimu zpátečky..
Neskutečná vychytávka, o který jsem snil od začátku, protože jsem věděl, že ten motor lze velmi jednoduše takto využívat.
Bohužel trvalo několik měsíců než jsem číňany přesvědčil, abychom to zkusili odladit a přidat jako funkci.
Vyřešilo to definitivně jeden velkej problém, kterej mně jako 4takťáka na všech elektrikách strašně nasíral a ze začátku jsem kvůli tomu párkrát éčko trochu domlátil. Všichni co maj rekluse to dobře znají. Prostě ti absolutně nebrzdí motor a kdykoliv jseš ve svahu a z nějakýho důvodu nemůžeš sahnout/šlápnout na zadní brzdu, jseš v pr. , motorka ti okamžitě ujíždí dozadu a nic nenaděláš. Mám sice už teďka brzdu i na ruku, přesto tuhle funkci v mnoha situacích velmi oceňuju.
Neskutečná vychytávka, o který jsem snil od začátku, protože jsem věděl, že ten motor lze velmi jednoduše takto využívat.
Bohužel trvalo několik měsíců než jsem číňany přesvědčil, abychom to zkusili odladit a přidat jako funkci.
Vyřešilo to definitivně jeden velkej problém, kterej mně jako 4takťáka na všech elektrikách strašně nasíral a ze začátku jsem kvůli tomu párkrát éčko trochu domlátil. Všichni co maj rekluse to dobře znají. Prostě ti absolutně nebrzdí motor a kdykoliv jseš ve svahu a z nějakýho důvodu nemůžeš sahnout/šlápnout na zadní brzdu, jseš v pr. , motorka ti okamžitě ujíždí dozadu a nic nenaděláš. Mám sice už teďka brzdu i na ruku, přesto tuhle funkci v mnoha situacích velmi oceňuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Frais Tilting Trike na e-Salonu 2024 [1, 2] KTM Freeride E-XC | xpetrv | 42 | 25.11.2024 v 03:05 xpetrv |
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC | JetsurfX | 28 | 3.9.2024 v 19:28 Milagros |
Elektro enduro / kolo [1, 2, 3, 4] KTM Freeride E-XC, Sur-Ron Light Bee | PetrXX | 119 | 7.8.2022 v 21:34 Fyro |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
KTM freeride E-XC KTM Freeride E-XC | Fuska | 4 | 30.7.2018 v 23:02 Matouch-pitbike |