globalmoto_kveten





Téma: parkovací zóny v praze
 
9.3.2016 v 14:15
za měsíc před/za barákem namalují modré, fialové a jiné parkovací proužky - sháním informace, jak řešit svůj problém...když sem zkopíruji konverzaci s nějakým joudou, reagujícím na mé dotazy a neumějícím se ani podepsat, zjistíte, že nebydlet v praze je taky fajn

aktuálně - od sedmi ráno do půl páté odpo se nahrnou mimopražští a je problém zaparkovat, jinak naprostá pohoda

v kostce:
na p4 spoluvlastním dům, kde i bydlím (spíše občas přespím a 3x v týdnu tam pár hodin něco řeším, většinou souvisejícího s chodem bytovky). nemám tam trvalé bydliště, což by nebyl problém zařídit, spíš jsem se vyhýbal té onanii okolo výměn dokladů a změn smluv, když to mám na původní adresu 10 minut.
standardně využívám služebních vozidel zaměstnavatele (většinou jezdím jedním, občas jiným...nezáleží to úplně na mě) a mám dodávku kvůli motorkám.

jelikož nejsem schopen jezdit ve více autech najednou, chtěl jsem "kartu na jméno, nikoli spz".
24.000/rok a občasné přejezdy pro dodávku, která bude parkovat mimo zóny

pokud si napíšu "na kartu" služební spz, občas tam nebudu moct (respektive platit 40 kč za hodinu), pokud soukromou, budu 3-4x týdně střídat 2x denně auto mimo tuhle zónu (pokaždé ztráta půl hodiny času). vychází líp služební spz a pro dodávku si někam dojedu (asi na jižňák, kde se parkuje ještě hůř...zvlášť se sedmimetrovým autem).
1.200/rok za spz + "hodinovou sazbu" a občasné přejezdy
reálně 12.000/rok

nejlevnější, co mě napadá - nechat spz dodávky napsat na sousedy (a dát jim nějaký prezent).
2x 1.200/rok na spz + "hodinovou sazbu"
reálně 6.000/rok

pokud bych neměnil trvalé bydliště, včetně onanie okolo, pak jsem pouze spolumajitelem nemovitosti a kromě prvního případu připočtu 11.000 - jelikož tam ještě chvíli bydlet chci, pak se vyplatí změnit

napadá vás jiná varianta, jak "parkovat v klidu"? pro mě parkování v klidu právě přestává
www.parkujvklidu.cz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 07:46 | Nahoru | #331

Daart píše: clovece neres dalsi okolnosti, dal jsem ti modelovy priklad z duvodu, ze z tebe chci vytahnout informaci o tom jak bys to rozdelil Ty. proste bys tam mel vsechny ve stejny cas, nikdo by Ti nerekl kdo prisel driv a ted to rozdel. jak to udelas?



Jenomže to je modelová blbost. Prostě bych tam neměl všechny ve stejny čas. A i online nedojde 200.000 žádosti ve stejny čas. Zkus se někdy zúčastnit nějaké internetové soutěže kde jde o to být první. Já to odmeruju i stopkama a málokdy to vyjde . Navíc nevidím důvod prodávat všechna místa v jeden den. Lze jednoduše zavést systém kdy se bude pronajímat třeba 500 míst denně na délku jednoho roku. A já se snažím odpovědět na tvé otázky. Pak tě tedy žádám ať odpovíš i na mé. Připadá ti správný a funkční systém kdy jednu věc prodas\pronajmes 3 lidem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 07:50 | Nahoru | #332

Twister píše: Jenomže to je modelová blbost. Prostě bych tam neměl všechny ve stejny čas. A i online nedojde 200.000 žádosti ve stejny čas. Zkus se někdy zúčastnit nějaké internetové soutěže kde jde o to být první. Já to odmeruju i stopkama a málokdy to vyjde . Navíc nevidím důvod prodávat všechna místa v jeden den. Lze jednoduše zavést systém kdy se bude pronajímat třeba 500 míst denně na délku jednoho roku. A já se snažím odpovědět na tvé otázky. Pak tě tedy žádám ať odpovíš i na mé. Připadá ti správný a funkční systém kdy jednu věc prodas\pronajmes 3 lidem?

no tak se domu nevyhybej a proste odpovez nebo proste duvod vyhybani je ten, ze bys to proste musel rozdelit spravedlive, tj prvne zdejsi, potom ostatni?
netusim jestli plocha pro parkovani odpovida cca 20m2 na 3 lidi, priznam se ze tohle jsem nezjistoval, kazdopadne se jedna o pronajem moznosti parkovani, nikoliv konkretniho parkovaciho mista, coz je zcela logicke. delit to na parkovaci mista by byla absolutni kravina protoze by to pri dopravni infrastrukture v praze bylo zcela nerealne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:00 | Nahoru | #333

Twister píše: Připadá ti správný a funkční systém kdy jednu věc prodas\pronajmes 3 lidem?



Asi měsíc nazpět to zjišťoval kolega kvůli zónám na P6 a cca. polovina parkovišť v Dejvicích pronajímá negarantovaná místa, tzn. pronajme víc míst, než má kapacitu. Dokonce tam nebylo možné garantované stání vůbec zakoupit.

Stejný případ je i u všech domácích přípojek do internetu. ISP vždycky pronajímá větší konektivitu (několikanásobně) než je fyzicky linka schopna obsloužit, protože by garantované připojení doma nikdo nezaplatil.

A takových příkladů se podle mě najde i víc.

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:02 | Nahoru | #334

Roubi_R1 píše: Pořád ale neopovídáš na otázku. Říkáš, jak si to vysvětluješ ty a vytváříš pouze modelové situace. Já nikde přece o samostatnosti Prahy nemluvím, mluvím o vlastnictví parcely, na které se parkuje. Je tedy ta parcela města nebo státu? KN říká, že je města. Kde je tedy pravda???? Takže, když si koupím pozemek pod dům, jsem podle tebe jen jeho správce, nebo vlastník? Ty pořád dokola mluvíš o samostatnosti a nesamostatnosti města, ale já se bavím o pronájmu (hospodaření) vlastního majetku. Nebo dle tebe majetku svěřeného městu do správy. /Banka taky obchoduje s tvými penězi, které jsi jim svěřil do správy a každá jinak = nemorálně/. Pokud vím, správce majetku s ním může nakládat dle libosti, pokud to vlastníkovi nevadí. Budu li tedy respektovat tvojí teorii o tom, že vše je státu, pak státu očividně zavedení zón nevadí a souhlasí s nimi. Dokonce je podporuje zákonem, protože jak jsme se poučili, bez trvalého bydliště žádná karta. Pak tedy stát diskriminuje své obyvatele, ne město.
Pouze nechápu, proč pořád tvrdíš, že vše patří státu a mluvíš o městských stát. Kdyby vše bylo státu, nemůžou vzniknout církevní restituce, nemůžou být soukromí vlastnící nemovitostí a pozemků, atd.
Trochu už mi připomínáš Kalouska v PS. Zkus odpovědět na otázky jinak, než slovy "Praha je jen správce majetku" Potom by v KN nemohla být zapsaná jako vlastník, můj názor. Tvůj názor taky chápu, vše je státu, tedy socialistický přístup. Ale předpokládám, že ten přístup "vše je státu, tedy všech" končí u plotu tvého pozemku.



Myslím že si vůbec nerozumíme a trochu mi docházejí nápady jak to vysvětlit. Zkusme to třeba na příkladu nějaké společnosti. Existuje velká společnost, která vlastní menší společnost. Ta velká společnost má 10mio akcionářů čili majitelů. Predpokladas že malá společnost je samostatný celek, co se nemusí zodpovídat za své činy velké společnosti co ji vlastní? Já ne. A teď dejme příklad. Že vedení malé společnosti podá návrh na kontrakt, který je pro 1mio akcionářů přínosný, ale pro 9mio akcionářů ne. A 9mio akcionářů ho neschválí. Predpokladas že i přesto si bude malá společnost dělat co chce?

To že stát necinnym prihlizenim diskriminuje většinu svých obyvatel tvrdim od začátku.

Pokud je někde zapsán jako majitel třeba Tesco tak věc taky reálné nevlastní nějaká endomorfologicka bytost. Ale právnická osoba vede vždy k fyzickým osobám. To že je někdy pro někoho výhodné když se zrovna nedá jednoduše zjistit kdo to je nám možná poví pan Babiš, dle toho jak to dopadne. Ale to je jiný příběh... Pokud je tedy jako majitel zapsány třeba horní dolni. Znamená to že konečným majitelem jsou přes správní celky a stát občané toho státu.

Nevím kde si přišel na socialistický přístup. A vše je státu. Nikdy jsem to netvrdil a todle si vyprosuju. Naopak jsem daartovi kontroval když nabízel jako záchytná parkoviště prostory hypermarketů. Které si pozemky řádně a za čestných podmínek odkoupili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:08 | Nahoru | #335

Daart píše: no tak se domu nevyhybej a proste odpovez nebo proste duvod vyhybani je ten, ze bys to proste musel rozdelit spravedlive, tj prvne zdejsi, potom ostatni?
netusim jestli plocha pro parkovani odpovida cca 20m2 na 3 lidi, priznam se ze tohle jsem nezjistoval, kazdopadne se jedna o pronajem moznosti parkovani, nikoliv konkretniho parkovaciho mista, coz je zcela logicke. delit to na parkovaci mista by byla absolutni kravina protoze by to pri dopravni infrastrukture v praze bylo zcela nerealne



Nechapu. Já se nevyhýbám odpovědi. Zcela několikrát jsem odpověděl že bych to dělil dle toho kdo dřív přijde. A ty furt kontrujes že tam bude ve frontě stát 200 000 lidí přes sebe. Což je v dobré fungujícím vesmíru fyzikálně nemožné. Ale asi máš rád projekt Eldridge tam taky údajně došlo k prolnutí hmoty

Jenomže říct že neprodavas parkovací místo. Ale pouze povolení k tomu že zaparkujes když najdeš místo. Ke stejná hovadina. Jako když tě nemůžou potrestat za to že tvoje auto spáchalo přestupek. Tak tě potrestají za to že sis nezaridil aby ho nespáchalo. A sám si odpověděl že Praha nemá reálné dost parkovacích míst kolik potřebuje. Takže budu platit povinné 1200 a stejně nezaparkuju.. To mi jako good řešení nepřijde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:09 | Nahoru | #336

PetrS píše: Asi měsíc nazpět to zjišťoval kolega kvůli zónám na P6 a cca. polovina parkovišť v Dejvicích pronajímá negarantovaná místa, tzn. pronajme víc míst, než má kapacitu. Dokonce tam nebylo možné garantované stání vůbec zakoupit.

Stejný případ je i u všech domácích přípojek do internetu. ISP vždycky pronajímá větší konektivitu (několikanásobně) než je fyzicky linka schopna obsloužit, protože by garantované připojení doma nikdo nezaplatil.

A takových příkladů se podle mě najde i víc.



To že to dělá víc lidí neznamená. Že to budu považovat za správné ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:26 | Nahoru | #337

Twister píše: To že to dělá víc lidí neznamená. Že to budu považovat za správné ne?



Nebuď takovej mrzout a nehledej za každým příspěvkem hned útok na tvojí osobu či tvůj názor : )

Jen jsem chtěl rozšířit tvé obzory a i když to nepovažuješ za správné, tak to respektuješ a odebíráš služby, které tuto politiku podnikání prosazují. Toť vše.

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:29 | Nahoru | #338

PetrS píše: Nebuď takovej mrzout a nehledej za každým příspěvkem hned útok na tvojí osobu či tvůj názor : )

Jen jsem chtěl rozšířit tvé obzory a i když to nepovažuješ za správné, tak to respektuješ a odebíráš služby, které tuto politiku podnikání prosazují. Toť vše.



Neberu to jako útok. Neboj Ano odebírám tyto služby, stejně jako budu odebírat služby s pražskými parkovacími zonami. A to pouze z důvodu, že nemám žádné jiné lepší východisko. Což ale neznamená, že budu držet hubu a krok a ještě to vychvalovat.

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:50 | Nahoru | #339
Twister> Prosím tě, kde jsi zjistil, že parkovací karty na modré zóny jsou PRODEJ parkovacího stání?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 08:56 | Nahoru | #340

PetrS píše:

Stejný případ je i u všech domácích přípojek do internetu. ISP vždycky pronajímá větší konektivitu (několikanásobně) než je fyzicky linka schopna obsloužit, protože by garantované připojení doma nikdo nezaplatil.

.



To není úplně šťastný příklad, dneska si už ISP hlídají, aby uživatele při běžném chování nebyli omezování a k navyšování kapacit dochází dle potřeb relativně rychle, což u parkování asi jen tak lehce nepůjde, obzvlášť když vybrané peníze nepujdou na budování dalších míst, ale na úplně jiné veci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:31 | Nahoru | #341
Veverčák> a navíc 10 lidí na jedné sdílené přípojce najednou znamená pomalejší provoz pro každého, ale ne to že první službu užívá a ostatní mají smůlu jako tomu je u parkování…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:35 | Nahoru | #342

Veverčák píše: To není úplně šťastný příklad, dneska si už ISP hlídají, aby uživatele při běžném chování nebyli omezování a k navyšování kapacit dochází dle potřeb relativně rychle, což u parkování asi jen tak lehce nepůjde, obzvlášť když vybrané peníze nepujdou na budování dalších míst, ale na úplně jiné veci


Ono taky možná správnější cesta je spíš omezení počtu aut snížením komfortu všem /jedněm, že se používání auta zřeknou a druhým, že sice budou mít víc místa, ale budou za to platit/. Pokud vybuduješ další nová parkovací místa, umožníš další navýšení aut a omezíš komfort na silnicích, zvýší se exhalace.

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:47 | Nahoru | #343

_zdenda_ píše: Veverčák> a navíc 10 lidí na jedné sdílené přípojce najednou znamená pomalejší provoz pro každého, ale ne to že první službu užívá a ostatní mají smůlu jako tomu je u parkování…



I to je složitější, ale mimo rozsah téhle diskuse :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:49 | Nahoru | #344

joone píše: Ono taky možná správnější cesta je spíš omezení počtu aut snížením komfortu všem /jedněm, že se používání auta zřeknou a druhým, že sice budou mít víc místa, ale budou za to platit/. Pokud vybuduješ další nová parkovací místa, umožníš další navýšení aut a omezíš komfort na silnicích, zvýší se exhalace.



Možná mas pravdu, ale musíš na to jit jinak než parkovacíma zonama. Imho třeba autonomní vozidla můžou byt cestou, odvezou te kam potřebujes a pak zmizí zaparkovat úplně jinam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:49 | Nahoru | #345

Veverčák píše: To není úplně šťastný příklad, dneska si už ISP hlídají, aby uživatele při běžném chování nebyli omezování a k navyšování kapacit dochází dle potřeb relativně rychle, což u parkování asi jen tak lehce nepůjde, obzvlášť když vybrané peníze nepujdou na budování dalších míst, ale na úplně jiné veci


K navýšení kapacit může docházet jen do limitu použité technologie. Tzn. pokud k nám do paneláku vede gigabitová přípojka a za ní bude viset víc jak 100 domácností se 100 Mbps připojením, není technologicky možné tento traffic obsloužit a ISP prodává 10x víc konektivity, než má, tak to prostě je. A to nemluvím o transitu.

Jinak to byla pouze reakce na (parkování s tím nemá vůbec nic společného):

Připadá ti správný a funkční systém kdy jednu věc prodas\pronajmes 3 lidem?

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:50 | Nahoru | #346

_zdenda_ píše: Veverčák> a navíc 10 lidí na jedné sdílené přípojce najednou znamená pomalejší provoz pro každého, ale ne to že první službu užívá a ostatní mají smůlu jako tomu je u parkování…


Viz. výše.

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 09:59 | Nahoru | #347

Veverčák píše: Možná mas pravdu, ale musíš na to jit jinak než parkovacíma zonama. Imho třeba autonomní vozidla můžou byt cestou, odvezou te kam potřebujes a pak zmizí zaparkovat úplně jinam


Dobrý postřeh, to mě vůbec nenapadlo, já viděl jednu z cest ve sdílení, ale autonomní auta vypadají lépe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 10:11 | Nahoru | #348

PetrS píše:



Tak se holt přípojka do baráků navysi z 1g na 10g a je to ;). Opakují, psal jsem o běžném chování, ve velkých počtech statistika funguje a teoretická agregace te nijak neomezuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 10:32 | Nahoru | #349

Veverčák píše: Tak se holt přípojka do baráků navysi z 1g na 10g a je to ;). Opakují, psal jsem o běžném chování, ve velkých počtech statistika funguje a teoretická agregace te nijak neomezuje.


A to všechno se připojí 1 Gbps uplinkem do transitu a všichni jsou šťastní : ) Ale určitě souhlasím s tím, že běžného uživatele, co si večer přečte iDnes, agregace netrápí. Nic méně takhle to zatím funguje i na tom Dejvickém parkovišti. Tam si také lidi platí měsíční paušál a netrápí je, že místo nemají garantované, protože zatím ještě nedošlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 10:36 | Nahoru | #350

PetrS píše: A to všechno se připojí 1 Gbps uplinkem do transitu a všichni jsou šťastní : ) Ale určitě souhlasím s tím, že běžného uživatele, co si večer přečte iDnes, agregace netrápí. Nic méně takhle to zatím funguje i na tom Dejvickém parkovišti. Tam si také lidi platí měsíční paušál a netrápí je, že místo nemají garantované, protože zatím ještě nedošlo.



Nevím jak ty, ale já mám aktuálně externí konektivitu svoji sítě az 115Gbps . A samozřejmě velmi pečlivě hlidam stav každé linky v páteří ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 11:04 | Nahoru | #351

Veverčák píše: Nevím jak ty, ale já mám aktuálně externí konektivitu svoji sítě az 115Gbps . A samozřejmě velmi pečlivě hlidam stav každé linky v páteří ;)


To je otázka, co myslíš externí konektivitou : ) To, že bys měl 115 Gbps do transitu je nesmysl, to tu nemá nikdo. To, že bys měl 115 Gbps do NIXu případně jiného peeringové centra je už reálnější, pokud jsi teda správce/majitel datového centra. No a pokud máš 115 Gbps konektivitu jen ke svému ISP a nemáš ani vlastní AS, tak pak je to hezké virtuální číslo, ale chápu, jak jsi to myslel : ) Tímto tě zdravím, kolego z oboru a končím úplně nesmyslný offtopic : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 12:32 | Nahoru | #352

PetrS píše: To je otázka, co myslíš externí konektivitou : ) To, že bys měl 115 Gbps do transitu je nesmysl, to tu nemá nikdo. To, že bys měl 115 Gbps do NIXu případně jiného peeringové centra je už reálnější, pokud jsi teda správce/majitel datového centra. No a pokud máš 115 Gbps konektivitu jen ke svému ISP a nemáš ani vlastní AS, tak pak je to hezké virtuální číslo, ale chápu, jak jsi to myslel : ) Tímto tě zdravím, kolego z oboru a končím úplně nesmyslný offtopic : )



Externí konektivitou myslím součet tranzitu, NiXu privátních peeringu (nix je z toho jen 40g) ;)

PG596-RIPE

(reakce na) parkovací zóny v praze

19.3.2016 v 12:49 | Nahoru | #353
Veverčák>

2 reakcí na tento příspěvek parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 10:37 | Nahoru | #354
Možná by problému s parkováním pomohla podpora zaměstnanosti mimo Prahu.
V dnešní době není nic zvláštního,že někdo dojíždí každý den do Prahy za prací i 100 Km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 10:41 | Nahoru | #355

Míra píše: Možná by problému s parkováním pomohla podpora zaměstnanosti mimo Prahu.
V dnešní době není nic zvláštního,že někdo dojíždí každý den do Prahy za prací i 100 Km.



Tak to je výrazně levnější a rychlejší postavit dost záchytných parkovišť .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 10:55 | Nahoru | #356

Míra píše: Možná by problému s parkováním pomohla podpora zaměstnanosti mimo Prahu.
V dnešní době není nic zvláštního,že někdo dojíždí každý den do Prahy za prací i 100 Km.

dneska hrozi tak maximalne podpora velkych spolecnosti...nicmene je kazdeho volba kde dela(jestli v Praze nebo jinde)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 10:57 | Nahoru | #357

Veverčák píše: Tak to je výrazně levnější a rychlejší postavit dost záchytných parkovišť .



Připočti k tomu i :

Kolik je příspěvek na dojíždění do práce 2016

Výše příspěvku na dopravu závisí na dojezdové vzdálenosti z místa trvalého bydliště do místa výkonu práce. Jak vidíte z tabulky níže, tak minimální vzdálenost pro nárok na příspěvek na dopravu je 10 km. Výjimkou je situace kde mezi místem trvalého bydliště a místem výkonu práce neexistuje spojení veřejnou dopravou. Při dopravě do zahraničí se příspěvek na dopravu do zaměstnání neposkytuje, výjímkou je Moravskoslezský kraj.
Dojezdová vzdálenost Výše příspěvku
do 10 km 1 000 Kč - v případě že neexistuje spojení veřejnou dopravou!
10 - 24 km 1 500 Kč
25 - 50 km 2 500 Kč
nad 50 km 3 500 Kč

Možná i tak je to levnější.Já bych osobně podporoval menší dojezdovou vzdálenost.

(reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 11:07 | Nahoru | #358

Daart píše: dneska hrozi tak maximalne podpora velkych spolecnosti...nicmene je kazdeho volba kde dela(jestli v Praze nebo jinde)



To je jeden názor.
Ten kdo bydlí třeba v Žatci řekne něco jiného.
Když by dostal o 3.000 Kč míň za stejnou práci jako v Praze se na dojíždění vyprdne.

Edit.: písmenko

Naposledy editováno 28.03.2016 11:07:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 11:14 | Nahoru | #359

Míra píše: Připočti k tomu i :

Kolik je příspěvek na dojíždění do práce 2016

Výše příspěvku na dopravu závisí na dojezdové vzdálenosti z místa trvalého bydliště do místa výkonu práce. Jak vidíte z tabulky níže, tak minimální vzdálenost pro nárok na příspěvek na dopravu je 10 km. Výjimkou je situace kde mezi místem trvalého bydliště a místem výkonu práce neexistuje spojení veřejnou dopravou. Při dopravě do zahraničí se příspěvek na dopravu do zaměstnání neposkytuje, výjímkou je Moravskoslezský kraj.
Dojezdová vzdálenost Výše příspěvku
do 10 km 1 000 Kč - v případě že neexistuje spojení veřejnou dopravou!
10 - 24 km 1 500 Kč
25 - 50 km 2 500 Kč
nad 50 km 3 500 Kč

Možná i tak je to levnější.Já bych osobně podporoval menší dojezdovou vzdálenost.



A kdo ma na příspěvek nárok? Určité ne všichni. Tyhle dávky, stejně jako různé podpory pro investory, kteří se po jejich vypršení přesunou dal, apod. jsou jen dalším pokrivovanim věci přirozených.

Firmy zaměstnávají lidi tam, kde je to pro ne vyhodne. Např. my máme nemalé procento lidi v Chrudimi, Ostravě, Ústí, Táboře ... jenže to většina lidi ani netuší, vidí jen to sídlo v Praze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

28.3.2016 v 12:54 | Nahoru | #360

Veverčák píše: A kdo ma na příspěvek nárok? Určité ne všichni. Tyhle dávky, stejně jako různé podpory pro investory, kteří se po jejich vypršení přesunou dal, apod. jsou jen dalším pokrivovanim věci přirozených.

Firmy zaměstnávají lidi tam, kde je to pro ne vyhodne. Např. my máme nemalé procento lidi v Chrudimi, Ostravě, Ústí, Táboře ... jenže to většina lidi ani netuší, vidí jen to sídlo v Praze


Podpora je určená těm, kteří jsou více než rok bez práce nebo o ní přišli při hromadném propouštění.
Zdroj: http://ekonomika.id...141722_ekonomika_ozr

Není nad přerozdělování, jednomu vezmu, druhého poškodím, další toho zneužije.

Naposledy editováno 28.03.2016 12:55:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist