kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Skresa píše: dejf.> Je pravda že antihop měl už i Tuňák od roku 2006.. Pokud i ten první model to nevím, ale u toho novějšího V2 tuona byl...
spajazacatecnik> Hele jako vzhled je kontroverzní, ale mě se to líbí. Spíš mě překvapilo že on řekl že to brzdí luxusně, ale kucí tady říkali že to nebrzdí.. Tak teď nevím kdo mačkal spojku a kdo mačkal brzdu ...
Brzdí nebrzdí. .. Co to asi může dělat, dyz to má monobloky Brembo (sice ne nejvyšší rady, ale monoblok to je), 320mm kotouče, pevný hadice a brembo pumpa (sice axial, ale průměr tam nakej je). Tak to asi bude trošku brzdit..
Ještě k tomu nastavitelný ABS ve třech stupních, takže můžeš brzdit jak bezmozek a na blok kol asi nespadnes..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na to je čas vždycky. Ale já jsem zatím spokojený..
Dřív jsem taky furt měl v hlavě radiální pumpy, ale poznal jsem, že axiálky brzdí dobře..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: Ale na druhou stranu tuono nepatří do rukou začátečníkům. Oni ale vědí co dělají a pochybuju že by chtěli ušetřit..
Co máš proti začátečníkům????? viz můj nick..
Attimovi už díky těm neskutečnejm brzdám, co má, vylítal mozek nosem ven..
Každej přece ví, že brzdí akorát poserové a brzdy snižujou rychlost a zvyšujou spotřebu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: dejavue> cau. Bracha ma 696 takze jsem se na tom svezl....a da se na tom jet dost svizne ted jsme nedavno jeli jeseniky (monstr testatretta a multistrada 1200) celkem sviznou jizdou - vyjizdeli jsme uz pred sestou rano a v nedeli - tudiz minimalni provoz - a drzel se jak hovno kosile takze da se na tom pekne pojezdit.....vyber co se ti libi vic
Díky hezky se to čte, uvidíme, zkusím projet 696 a rozhodnu se. Na S2R 1000 jsem jezdil takže srovnání bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Co máš proti začátečníkům????? viz můj nick..
Attimovi už díky těm neskutečnejm brzdám, co má, vylítal mozek nosem ven..
Každej přece ví, že brzdí akorát poserové a brzdy snižujou rychlost a zvyšujou spotřebu.
Je to naopak. Tuono prave je pro zacatecniky - hromada elektroniky ktera te podrzi, brzdy co nevydesi...vlastne muzes topit full gas a vse to vyresi samo. Cili spaja to ma spravne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2015 12:30:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale možná "talent" bych tam asi snesl
Ale jinak jo, já s tou elektronikou problém nemám, u motorek s takovým výkonem to kvituju, protože ti to může zachránit prdel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2015 12:48:58
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mimochodem tady už raší budoucnost Airbagy na motorku
Naposledy editováno 28.08.2015 13:05:32