1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jinak ten menší torx je k ničemu, je to dost dotažený, takže to nedá....
Hele, tady ji maj ještě levnějc. A prodává ji i Prona pod svou značkou, takže to šit není. http://gola-sady.he...71-dilu-1-4-3-8-1-2/
http://www.heureka.c...in=&max=&o=3
Naposledy editováno 14.04.2016 11:26:27
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Nějaký trumpet tam píše, že hlava je v úrovni břicha. Asi problém s očima.
Když pořádně ochrání olejnici a svody, nebude problém. Motor se dá kotlit od 3t nahoru, tak i fandové jednoprdů nemusí moc kvičet.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Naposledy editováno 15.04.2016 20:38:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
burlad píše: Trilord> mám za to že se MT s omezeným výkonem prodávalo levněji
Ne, neprodávalo. Cena byla standardní + příplatek za omezení.
Rozdíl v cenách byl kvůli ABS.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Trilord píše: Kdyby jsi chtel vymenim za ixil :D a doplatim ale to asi pochybuju :))
od ixila mě zaujal jen ten trojúhelník X55 ale ne už tak zvukem.
tak jsem vejfuk zase povolil abych se dostal na šroubek.. a stejně jsem tu vložku nedostal ven (rval jsem ji dvojicí kombinaček). oni to maj asi přilepený. ale abych jen nehanil tak už jsem si našel velké plus - ten graf od akrapa s průběhem výkonu a krouťáku nekecá. dřív se nedalo přehlédnout jak to při 6000 otáčkách ožilo a to se teď nekoná. za plynem to jde odspoda pěkně plynule a s chutí.
IXRACE šel na reklamaci a výrobce se neměl k tomu aby se vyjádřil.. tak jsem odstoupil od kupní smlouvy. loupala se z něj barva krom jiného. ale každej říkal ať ho tam vrátim že je perfektní. dokonce i jeden motorkář který ho ani neslyšel vrčet
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: vyndej to dusítko a pak to bude pravá rychta Trochu se s tim poper, ono to pude. Mě to u Mivva taky šlo na hovno, asi půl hodiny sem se s tim sral. Zvuk teď neskutečná bomba. Nízko letící B29 Nebo to zahřej, třeba to povolí,
jenomže ten tvůj mivv má perfektní zvuk už v základu i s tlumítkem. za tu cenu snad nemá konkurenci. teda soudím podle videí co jsem porovnával.
u IXRACE jsem sundal na zkoušku jedno tlumítko a byl to jen kravál. úplně to ztratilo to kouzlo měnícího se projevu podle toho jak se brnklo na plyn.
četl jsem že loni proškolili 300 policajtů aby dokázali posoudit úpravy na motorkách. a mě se nechce provokovat ani ty neproškolený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
burlad píše: ...loupala se z něj barva krom jiného...
A to další bylo co? Já o něm totiž uvažuju, tak abych měl představu co mě čeká, nebo to rovnou přehodnotil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Brisket píše: A to další bylo co?
už ty sváry mě překvapily. pak to napasování do sebe nebylo ideální a hlavně mi vyšel těsně pod držák zadní stupačky a ten se o výfuk při zátěži opíral. za stupačkou řidiče byl tak vysoko že jsem se o něj opíral botou. když se podíváš na fotky a videa tak ho máš pokaždý jinak vysoko/daleko. jak je to možný? jo a podle toho jak bylo vočouzený těsnění u válců tak ani tam neseděl jak měl. výrobce si vyžádal fota uchycení a za 40 dní se k tomu nevyjádřil. takových pár drobností se ti sejde a máš po radosti.
teď jsem ale hotovej z Akrapa. tedy z toho jak změnil jízdní vlastnosti. po 15 000 km si připadám jak na úplně jiný motorce. vůbec nechápu proč to takhle vyladěný nejde už od výrobce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Zajímá mě zvuk a jak jsi psal, ty jízdní vlastnosti, jak se u akrapa změnili? A u ixrace se taky něco změnilo oproti standartnímu vejfuku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Brisket píše: burlad> A kdybys porovnal ixrace a akrapa, tak kterej je lepší a proč, kterej bys koupil znova?
Zajímá mě zvuk a jak jsi psal, ty jízdní vlastnosti, jak se u akrapa změnili? A u ixrace se taky něco změnilo oproti standartnímu vejfuku?
IXRACE Z7 prostě super hravej zvuk kterému přívlastek LADĚNÝ sedí protože se jeho výrazný charakter pěkně mění podle toho jak zataháš. a to včetně katalyzátoru a nasazených koncovek (bez nich jde jen o kravál). navíc měníš vzhled pootáčením koncovek.
jízdní vlastnosti? nic nového nepřinesl.
jen bych zmínil že po zařazení nebo podřazení jsem míval někdy výpadek v záběru (MT byla ucukaná) ale to jsem pozoroval už po ujetí 900 km. výměna za ixrace to asi nezhoršila a proběhla až v cca 9000 km.
AKRAPOVIČ TITAN je precizně udělanej a drahej. já dal 22 650,- bez katalyzátoru. prý utlumuje zvuk a byl bych první kdo ho namontuje. zvuk je hutnej hladkej a ne tak hlasitej jako ixrace.
zvuk je pro mě zklamání nemám ani tendenci brnkat na plyn stejně se nikdo neotočí. chci proto sundat koncovku ale ta nejde ven ani boha.
hladkej zvuk bez kudrdlin odpovídá i jízdě. výpadky po řazení se prakticky nekonají a motor táhne odspoda bez nějakých výkyvů takže typický nástup krouťáku na začátku a za polovinou se nekoná. kolikrát mě překvapí v jakých otáčkách se zrovna pohybuju protože podle zátahu a zvuku se to už jednoznačně nepozná. daleko lépe teď využívám otáček až do 8 tisíc.
Naposledy editováno 20.04.2016 22:43:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 38 | 28.5.2024 v 17:53 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | 28.5.2024 v 13:27 Hekryd |
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |