mm-art-airbrush>Mno, Káwy jsem měl 2, starý ZXR J byl držák. Jinak jsem jich měl pár otevřených,ale asi bych si to už nepořídil.
Hi hi ... H-D Sice z toho leje olej, koncepce z roku raz dva ...ale to je právě vono Ani by mě nebavila motorka, která se nikdy neposere, funguje jak elektromotor a je rychlejší než já navíc bez "duše" Takže prostě H-D
Tomu taky rozumim, na to si nechavam Jawu.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
1 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
Naposledy editováno 03.09.2009 16:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
zzzahy>Bubrak ZX10R> jsem laik, takže nemůžu říct, jak moc je to pro tu spojku nevhodný..?.. ale pár lidí mi to už říkalo, tak nevim Jinak, na tý mojí mám teď necelých 30tis. km a spojka mi jednou za čas klouzne, vlastně jen když mám 4.stupeň, 11tis. otáček a víc. A není to ze zvedání spojkou, to jsem udělal jen párkrát. Dělám to plynem. Asi taky hodně záleží, jak se o to kdo stará(kvalitní oleje a tak). Předchozí majitel zrovna u tý mý, co vim, moc na pravidelnou údržbu nedbal..a mě to teď saje peněženku
Hele, trochu ji to da zabrat, ale je to fakt zanedbatelny. Nez sem zacal jezdit po zadnim, tak sem taky kolikrat slysel, ze nekdo za sezonu oddelal 2-3 spojky a hrozne se toho bal. Zajimavy je, ze me ZX9 taky prokluzovala na 4ku. Resp. me proklouzla na 2ku kdyz sem to chtel zvednout na zadni (na 1 ne), na 2 sem to proste nezvednul a propalil spojku. Tak sem to na 2 nezvedal a naucil se radit. Na 1 ale bez problemu. Na 4 mi poprve proklouzla kdyz sem jel s kamosem co mel krosnu a jeste s kufrem. Jeli sme asi 200 na 6 a ja chtel trochu pridat, tak sem podradil na 4, pridal a otacky vylitly jak to proklouzlo. Pak mi to proklouzlo jeste v tunelu normalne po prerazeni v cervenym ze 3 na 4. Je to i na videu ze SH tunelu.
ALE, takhle se to chovalo pri najetych 22tis km a uplne stejne i pri 65tis km. Po zadnim sem jezdil asi od 30tis km odo. Chtel sem to pak nejak resit, nechal sem si vymenit plechy (asi ve 45tis), pac lamely byly porad v toleranci, a nic se nezmenilo. Proste porad stejny chovani, prokluz na 2 pri zvedani a na 4 vyjimecne pri akceleraci a zaroven vetsi zatezi.
Jinak taky sem mel vetsi prokluzovani, kdyz sem dolil nejakou plnou syntetiku, asi 0.5 l, hned to bylo znat, ze spojka prokluzuje uz na 1.
Kdyz nekdo oddela spojku, tak ji nejak zatezuje extremne, proste ji treba nemacka dostatecne rychle. Pak sem slysel ze jeste napr. u R1 04+ nema spojka moc dobrou zivotnost, ale Kawasaki tenhle problem evidentne nema a se spojkou zvedat na zada neni nic co bych nekdy resil. U ZX10 mam ted 47tis a spojka je v klidu a zvedal sem to i na 2 spojkou. Ted to zas nekdy zkusim at vim. Ale zvyk sem si na 1, je to i pro spojku/retez mensi zatez.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
1 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
Naposledy editováno 04.09.2009 12:52:25
zzzahy>Bubrak ZX10R> jj, sehnal jsem si kontakt na někoho, kdo se tim živí a prý je v tom uznávanej, tak uvidim. Jen jsem od servisu jako je MS Motors čekal, že mi to daj do kupy..
Pokud jsou srovnaný šmedsky a oni to zjistili, tak ti nabídli jejich výměnu jak jsi psal a tu jsi odmítl, takže se nediv že problém přetrvává. Sice jsem tam motorku nikdy neměl, ale v Kawě přístup ke mě vždy super i když jsem chtěl jen informaci.
Naposledy editováno 04.09.2009 15:30:09
1 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
JJ_999ccm_min>L.u.k.i.n.zx9> Obsah ceho,ctverce? Mel by jsi vedet ze se mluvi o objemu,vsichni ste chytry jak jitrnice. Hodnotite jestli je neco o pul vteriny lepsi a hned je to top. Fakt mi tohle prijde jako debata uplne o hovne.
Nechapu co je spatnyho napsat porovnani dvou motorek z osobniho dojmu, jedna je lepsi v tomhle druha v necem jinym. Nechapu vpodstate tvuj prispevek. To muzem zavrit internet a nebavit se o nicem. Nejlip jak za komancu co?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 929RR VS ZX-9R ninja 00
Na tom která motka se zvedne na 1,2,3 to jsou jen ryndy pindy o hovínku,o to tu přeci vůbec nejde i Jawa 21 se dala zvednout i kdÿž si málem utrhl řidítka Kawa patří do rukou spíš zkušenějším riderům zatím co Honda je víc tolerantní a klidnější,to že by nejela je apsolutní blbost,zkušenost mám jen z 954 a ten je Good, dle mého máš správný směr,ohledně té spojky,používám Motul 5100 10w40 200kč/1L a nikdy a na ničem problém ze spojkou nebyl,jinak ať už je kua Jaro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |