pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Perkelnik píše: Tyhle fotky jsou nová kategorie porna
jo,řiká se jí G.O. po K.O.1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
TL ma preci stejny system jako u RSV a to, ze je predni a zadni hlava proti sobe otocena o180stupnu.
Jen takova technicka vsuvka co by me zajimala.
U RSV je to reseny v serik tak, ze vybrani v pistu je stejne jak pro saci a vyfukovy kanal. Takze se offsetem davaji pisty stejnym smerem otaceni
Naposledy editováno 24.08.2014 14:34:38
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To davate oba pisty proti sobe s tim presazenim cepu? To asi nebude delat dobrotu
Naposledy editováno 24.08.2014 18:34:22
dakarista píše: No a jak jste vyresili ofset na cepu? Mate pisty bez ofsetu?
To davate oba pisty proti sobe s tim presazenim cepu? To asi nebude delat dobrotu
ten samí typ pístu byl použitý v 1078 akorád od wiseca a funguje to tam do tet výborně ale wiseco tento typ pístu dělá jen do 103mm a my jsme chtěli 104mm tak je tam totožný typ jen od jiného výrobce
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To jsem myslel, ze to mss vychytanejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: dakarista> Je to odzkoušené bez problémů v 1078ccm, jinak by jsme do toho nešli, píst to vydrží a ojnice taky
No spis se uvido dlouhodobe, je to kvuli tomu aby se pisty nekejvaly. No uvodome co to udela po 10tkm...
No cekal jsem, ze jste to vychytali tou upravu vybranim pro ventili. Ze to udela zrcsdlove aby vam vysel ofset dobrym smerem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: dakarista> žádnej problem v tom nevidim přesazení čepu je kuli tomu aby se to v horní úvrati nepřeklápělo a motor nezvonil.... a je uplně jedno jestli to máš na v2 přesazený ve stejnym směru,proti sobě nebo od sebe.....
Tak uplne jedno to neni, jinak by to nedelali...
gagtoy píše: dakarista> žádnej problem v tom nevidim přesazení čepu je kuli tomu aby se to v horní úvrati nepřeklápělo a motor nezvonil.... a je uplně jedno jestli to máš na v2 přesazený ve stejnym směru,proti sobě nebo od sebe.....
Tak nějak to vidím i já... Jinak 1078ccm takto šlape už přes 8tkm a žádnej problém, oil nežere, nic v tom neklepe a chodí jak víno Toho přesazení píst. čepu se bojíme nejmíň... V TL motoru je po téhle úpravě nejslabší místo klika, ale uvidíme co to provede... ono minimalizovat škody s touto úpravou ani nelze... je to buď a nebo, tak 50 na 50, že vydrží nebo ne... Když se to neposere hned po startu a zajetí cca 500-750km a pak brzda u Murkina tak už to něco musí vydržet
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Momentalne premyslim jestli koupit oem ojnice nebo nechat udelat ty kovany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Navíc kdyby byly ojnice výrazně lehčí, už by to chtělo vybalancovat ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Spis resim to, ze do roku 2003 byly jine ojnice nez od 2004+. Ty novejsi jsou masivnejsi a o 30g tezsi. Tak ted resim jestli je muzu hodit na starsi kliku... vyvyzovaky, pisty jsou po celou dobu stejne
e: Nebo můžeš použít přístup jako Pepa s Honzou, a neřešit to
Naposledy editováno 25.08.2014 10:02:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Stev> no to mam prave taky v hlave. Protoze ja to budu delat na V60 RSV a to ma jeden vyvazovak u kliky a druhej v hlave. Tak by ty ojnice asi musel byt stejne tezke...
Spis resim to, ze do roku 2003 byly jine ojnice nez od 2004+. Ty novejsi jsou masivnejsi a o 30g tezsi. Tak ted resim jestli je muzu hodit na starsi kliku... vyvyzovaky, pisty jsou po celou dobu stejne
jo je to celé záhada a jestli jsou stejné vyvažováky písty i klika tak tam potom musí být nějaká tolerance když tam hodili o 30g těší masivnější ojnice je to všechno alchymiie jsem na to taky zvědavý jak to RSV někdo udělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: To není žádná záhada, každej motor se snad musí dovažovat zvlášť. Já třeba mám na jednom setrváku 3 vyvažovací dirky, a na dalším jednu.
Ale pochybuji ze to dovazuji s konkretni soustavou. Spis si myslim, ze to vyvazujou na nejaky prumer. Nez ze to vyvzujou presne na tuhle ojnici a kdyz tam dam novou, ze to nebude fungovat...
No musim to nejak vykoumat. Popripade necham udelat kovany se stejnou vahou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Pepa1098> jedinou kliku nejsem schopnej porovnat. Rozmerove jsou stejny. Mam tu pridrenou z RR a pak jednu dobrou z RP... takze resim co ta vaha ojnic. Pokud to nejak resili v Rotaxu nebo ne
Raku víš nebylo špatné zkusit nějak tu kliku podložit pod hlavními čepy aby byla volně ve vzduchu a pak dát ojniční čep ze setrvákama do vodorovné polohy( přímky) a potom pod setrvák vložit váhu zvážit a pak zase svážit protikus ten ojniční čep ale to je v praxi nereálné zvážit tu stranu s tím čepem (setrvák to bude převažovat) ale zvážením těch setrváků na obou klikách ti taky asi něco řekne jestli to uděláš napiš sem jak dopadlo měření jsem zvědavý jestli tam budou odchylky