globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.8.2014 v 14:06 | Nahoru | #271

dewwil píše: Pepa1098> jinak spolupráce



jjj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.8.2014 v 22:49 | Nahoru | #272

Perkelnik píše: Tyhle fotky jsou nová kategorie porna

jo,řiká se jí G.O. po K.O.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 09:02 | Nahoru | #273
Milosek.m> žádný KO nebylo Ten motor šlapal do vyndání z rámu jak hodinky (ne ty od větví, ale echt Švýcary)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 13:25 | Nahoru | #274
tak kluci teť jsem četl že KTM zastavuje výrobu RC8 a chystají se vstoupit do moto GP v roce 2016 a místo RC8 V2 budou vyrábět RC16 V4 zase o jedno V2 míň ale oni asi sází do běžného provozu na tu 1290 tak snad vychytají ty masařky co na tom mají a bude to OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 13:32 | Nahoru | #275
Pepa1098> njn, SuperDuke je nádhernej, ale takovej opravdu na vyřádění, na jízdu na plný kule kvůli odporu větru to moc není, leda pro masochisty Jestli zastaví i ty RC8 tak už bude mít Ducati monopol na sportovní V2 Ale zas jsem zvědavej na jejich V4, jestli budou mít vstup jako kdysi Ducati do MotoGP tak se máme na co těšit

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 14:01 | Nahoru | #276

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 14:33 | Nahoru | #277
Hele kluci, ted tak koukam na fotky a vsiml jsem si, ze jste vzali pisty z Raptora 700. Jak jste resili pisty, kdyz vidim, ze maji jine vybrani pro saci a vyfukove ventily. Vezmu v potaz, ze ty pisty maji offset na cepu. Takze je nemuzete otocit aby vam sedeli saci a vyfukove vybrani...

TL ma preci stejny system jako u RSV a to, ze je predni a zadni hlava proti sobe otocena o180stupnu.

Jen takova technicka vsuvka co by me zajimala.

U RSV je to reseny v serik tak, ze vybrani v pistu je stejne jak pro saci a vyfukovy kanal. Takze se offsetem davaji pisty stejnym smerem otaceni

Naposledy editováno 24.08.2014 14:34:38

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 15:27 | Nahoru | #278
dakarista> Ahoj, na první foto je píst bez úprav, a na dalších už vidíš vyfrézované otvory na ventily...

e: jsi všímavej

Naposledy editováno 24.08.2014 15:28:01

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 17:07 | Nahoru | #279
Takze jeden pist jde znackou Exh na vyfuk a na druhem valci na sani?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 17:30 | Nahoru | #280
dakarista> nn, oba jdou EXH na vejfuk

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 18:33 | Nahoru | #281
No a jak jste vyresili ofset na cepu? Mate pisty bez ofsetu?

To davate oba pisty proti sobe s tim presazenim cepu? To asi nebude delat dobrotu

Naposledy editováno 24.08.2014 18:34:22

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 18:49 | Nahoru | #282
jo jak píše Honza jde to EXH na výfuk sací ani žádnou ůpravu nepotřebovali jen víc sklonit ůhel od vybrání co jde ke dnu pístu (jiný uhel)a u výfuku jsou na suzuce středam ty ventily blíž k sobě a uhel sklonu taky ten samí jak u sacího jen zahloubení není tak hluboko ale proti 1078 jsme hloubku zahloubení udělali téměř stejnou jako u sacích zhodli jsme se na tom že tam asi líp prohoří palivo když bude ze všech stran téměř stejný prostor

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 18:56 | Nahoru | #283

dakarista píše: No a jak jste vyresili ofset na cepu? Mate pisty bez ofsetu?

To davate oba pisty proti sobe s tim presazenim cepu? To asi nebude delat dobrotu



ten samí typ pístu byl použitý v 1078 akorád od wiseca a funguje to tam do tet výborně ale wiseco tento typ pístu dělá jen do 103mm a my jsme chtěli 104mm tak je tam totožný typ jen od jiného výrobce

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 19:17 | Nahoru | #284
Takze ti jeden pist beha s presazenim cepu dobre a jeden spatne?

To jsem myslel, ze to mss vychytanejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 19:37 | Nahoru | #285
dakarista> Je to odzkoušené bez problémů v 1078ccm, jinak by jsme do toho nešli, píst to vydrží a ojnice taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 19:57 | Nahoru | #286

dewwil píše: dakarista> Je to odzkoušené bez problémů v 1078ccm, jinak by jsme do toho nešli, píst to vydrží a ojnice taky



No spis se uvido dlouhodobe, je to kvuli tomu aby se pisty nekejvaly. No uvodome co to udela po 10tkm...

No cekal jsem, ze jste to vychytali tou upravu vybranim pro ventili. Ze to udela zrcsdlove aby vam vysel ofset dobrym smerem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 20:31 | Nahoru | #287
dakarista> žádnej problem v tom nevidim přesazení čepu je kuli tomu aby se to v horní úvrati nepřeklápělo a motor nezvonil.... a je uplně jedno jestli to máš na v2 přesazený ve stejnym směru,proti sobě nebo od sebe.....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 21:07 | Nahoru | #288

gagtoy píše: dakarista> žádnej problem v tom nevidim přesazení čepu je kuli tomu aby se to v horní úvrati nepřeklápělo a motor nezvonil.... a je uplně jedno jestli to máš na v2 přesazený ve stejnym směru,proti sobě nebo od sebe.....



Tak uplne jedno to neni, jinak by to nedelali...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.8.2014 v 23:08 | Nahoru | #289

gagtoy píše: dakarista> žádnej problem v tom nevidim přesazení čepu je kuli tomu aby se to v horní úvrati nepřeklápělo a motor nezvonil.... a je uplně jedno jestli to máš na v2 přesazený ve stejnym směru,proti sobě nebo od sebe.....



Tak nějak to vidím i já... Jinak 1078ccm takto šlape už přes 8tkm a žádnej problém, oil nežere, nic v tom neklepe a chodí jak víno Toho přesazení píst. čepu se bojíme nejmíň... V TL motoru je po téhle úpravě nejslabší místo klika, ale uvidíme co to provede... ono minimalizovat škody s touto úpravou ani nelze... je to buď a nebo, tak 50 na 50, že vydrží nebo ne... Když se to neposere hned po startu a zajetí cca 500-750km a pak brzda u Murkina tak už to něco musí vydržet

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 08:59 | Nahoru | #290
kluci vy jste provokatéři ofset 0,23 není žádný ofset jsou to desetiny říká se že když chceš chytit velkou rybu tak si musíš vzít dospělácký trenky a pustit se do větší hloubky je to vývoj na koleni a buď to klapne nebo ne(si vemte tu 1290ktm se jim to sype a dělali to inženýři) já to vidím asi tak, proč bych si měl kupovat novou motorku k jen vůli tomu že líp jede od spodu má víc koní a dát za to 200-300 tisíc když to můžu udělat na motorce co mám rád dát jí koně i ten spodek a ona se nebude muset za to stydět a bude to stád desetinu ceny co by stála nová a mít velkou radost z odvedené ůpravy, práce kolem toho, špekulování a měření a čekání na to jestli to pojede nebo v tom jen zarachotí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 09:33 | Nahoru | #291
Pepa1098> ja to beru, clovek musi byt nadsenec, aby tohle udelal. Ja mit trochu vic penez, tak uz to mam postsvene .... sam jsem zvedav jak to dopadne ...

Momentalne premyslim jestli koupit oem ojnice nebo nechat udelat ty kovany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 09:39 | Nahoru | #292
dakarista> jestli nejsou ty ojnice výrazně lehčí, nebo nechceš hejbat se zdvihem, tak si myslím že nemaj žádnej smysl, pokud ty stávající snesou zvýšení výkonu. Ale jak už psal dewwil, tam to většinou limituje klika, u vtr je třeba rozumný zatížení 130 koní na kole.
Navíc kdyby byly ojnice výrazně lehčí, už by to chtělo vybalancovat ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 09:43 | Nahoru | #293
Stev> no to mam prave taky v hlave. Protoze ja to budu delat na V60 RSV a to ma jeden vyvazovak u kliky a druhej v hlave. Tak by ty ojnice asi musel byt stejne tezke...

Spis resim to, ze do roku 2003 byly jine ojnice nez od 2004+. Ty novejsi jsou masivnejsi a o 30g tezsi. Tak ted resim jestli je muzu hodit na starsi kliku... vyvyzovaky, pisty jsou po celou dobu stejne

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:02 | Nahoru | #294
dakarista> tak to už je na mě moc specifická otázka, protože nevím jak je ten motor vyváženej. Co vím na u vtr klidně jiný ojnice dát můžu, protože klika je vyvážená zvlášť.

e: Nebo můžeš použít přístup jako Pepa s Honzou, a neřešit to

Naposledy editováno 25.08.2014 10:02:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:07 | Nahoru | #295

dakarista píše: Stev> no to mam prave taky v hlave. Protoze ja to budu delat na V60 RSV a to ma jeden vyvazovak u kliky a druhej v hlave. Tak by ty ojnice asi musel byt stejne tezke...

Spis resim to, ze do roku 2003 byly jine ojnice nez od 2004+. Ty novejsi jsou masivnejsi a o 30g tezsi. Tak ted resim jestli je muzu hodit na starsi kliku... vyvyzovaky, pisty jsou po celou dobu stejne



jo je to celé záhada a jestli jsou stejné vyvažováky písty i klika tak tam potom musí být nějaká tolerance když tam hodili o 30g těší masivnější ojnice je to všechno alchymiie jsem na to taky zvědavý jak to RSV někdo udělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:28 | Nahoru | #296
Pepa1098> jedinou kliku nejsem schopnej porovnat. Rozmerove jsou stejny. Mam tu pridrenou z RR a pak jednu dobrou z RP... takze resim co ta vaha ojnic. Pokud to nejak resili v Rotaxu nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:51 | Nahoru | #297
To není žádná záhada, každej motor se snad musí dovažovat zvlášť. Já třeba mám na jednom setrváku 3 vyvažovací dirky, a na dalším jednu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:55 | Nahoru | #298

Stev píše: To není žádná záhada, každej motor se snad musí dovažovat zvlášť. Já třeba mám na jednom setrváku 3 vyvažovací dirky, a na dalším jednu.



Ale pochybuji ze to dovazuji s konkretni soustavou. Spis si myslim, ze to vyvazujou na nejaky prumer. Nez ze to vyvzujou presne na tuhle ojnici a kdyz tam dam novou, ze to nebude fungovat...

No musim to nejak vykoumat. Popripade necham udelat kovany se stejnou vahou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:58 | Nahoru | #299

dakarista píše: Pepa1098> jedinou kliku nejsem schopnej porovnat. Rozmerove jsou stejny. Mam tu pridrenou z RR a pak jednu dobrou z RP... takze resim co ta vaha ojnic. Pokud to nejak resili v Rotaxu nebo ne



Raku víš nebylo špatné zkusit nějak tu kliku podložit pod hlavními čepy aby byla volně ve vzduchu a pak dát ojniční čep ze setrvákama do vodorovné polohy( přímky) a potom pod setrvák vložit váhu zvážit a pak zase svážit protikus ten ojniční čep ale to je v praxi nereálné zvážit tu stranu s tím čepem (setrvák to bude převažovat) ale zvážením těch setrváků na obou klikách ti taky asi něco řekne jestli to uděláš napiš sem jak dopadlo měření jsem zvědavý jestli tam budou odchylky

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.8.2014 v 10:59 | Nahoru | #300
dakarista> já bych řekl že se dovažuje opravdu každej motor zvlášť, ale třeba někdo řekne líp jak to je, odborníci (což já určitě nejsem) se tu taky nějaký pohybujou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist