globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Piaggio MP3 500 LT
14.9.2011 v 18:56
Jaké máte zkušenosti s Piaggio MP3 300-500 LT
">http://img7.rajce.id...images/001.jpg[/img]


Naposledy editováno 11.07.2012 09:53:54

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

14.4.2015 v 11:06 | Nahoru | #271

Saimon1 píše: Chytla na drc.


Jsou to kvalitní stroje

Piaggio MP3 500 LT

24.4.2015 v 09:00 | Nahoru | #272
Tak zítra směr Křtiny

Piaggio MP3 500 LT

25.4.2015 v 17:51 | Nahoru | #273

Piaggio MP3 500 LT

28.5.2015 v 16:03 | Nahoru | #274
Zdravím,
mohu mit dotaz k MP3karum ?
Zajima me kolik mate najeto a v kolika KM se projevili jake chyby, nebo bylo potreba neco menit.
Take by me zajimalo jakou mate spotrebu pri jake jizde (uvazuji o 250ccm nebo i pokud bude dobra cena i o 400ccm)
Myslíte ze 50tis. km najeto jeste jde a ze s tim jeste dalsich 50tis. najedu ? .... a prave me zajima co budu muset kdy menit....
Diky za vase zkusenosti
Tom

Piaggio MP3 500 LT

28.5.2015 v 21:30 | Nahoru | #275
no mp3 je tazky stroj takze o 250 by som ani neuvazoval minimalne 400.a ohladom km ti neviem povedamm mal len 12 tis a pohodicka

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

29.5.2015 v 06:47 | Nahoru | #276
Diky za nazor, vcelku to odpovida i nabidce inzeratu... nejvice se prodavaji ty 125ccm a 250ccm a tezko sehnat 400ccm nebo novejsi 500ccm.
Je hodne znát na spotřebě styl jizdy ? Dejme tomu ze s 400ccm pojedu kolem 90 (nebo budu to jen tak solichat na rovince) bude spotreba razatně nižší , než kdybych jel 120? Vubec si to neumim predstavit a z praxe je to take jine.
Diky Tom

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

1.6.2015 v 08:49 | Nahoru | #277
tpuschel> Mám 250 a jezdím výhradně po Praze, eventuálně si to převezu v obytňáku do jiného města. Stejně to bude vypadat, že hájím svoje, ale výkon na město postačuje. Když jedu ve dvou, tak je to slabé a výrazně hraje roli jestli vezu urostlého kolegu nebo subtilní partnerku. Městskou spotřebu mám +/- 5l/100 km.

Piaggio MP3 500 LT

1.6.2015 v 08:55 | Nahoru | #278
Kdyby Vás zajímaly podrobnější informace o MP3 která je v 4:55 v nejnovějším dílu Tondy Blaníka https://www.stream....ako-firma#nejnovejsi tak se ptejte

Naposledy editováno 02.06.2015 08:45:04

Piaggio MP3 500 LT

1.6.2015 v 22:24 | Nahoru | #279
no neviem ako komu ja mam 500 rv 2013 a spotreba 4,3 a hore ale maximalka bola tusim necelých 5 l ale to som siel 120 a viac po dialnici

Piaggio MP3 500 LT

2.6.2015 v 13:30 | Nahoru | #280
Mám najeto 20t. a zatím bez jediného problému r.v.2011

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

8.6.2015 v 21:11 | Nahoru | #281
Ahoj, my mame 250, jezdime na tom ve dvou a spotreba 3,5 L ale jezdime dalky.Jak je to s tema B ridicaky, podle ceho policajt pozna jestli mas verzi LT nebo klasickou?ja mam po pravde klasiku bez nozni brzdy a jen B a zatim jezdim.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

9.6.2015 v 15:29 | Nahoru | #282

oizik píše: Ahoj, my mame 250, jezdime na tom ve dvou a spotreba 3,5 L ale jezdime dalky.Jak je to s tema B ridicaky, podle ceho policajt pozna jestli mas verzi LT nebo klasickou?ja mam po pravde klasiku bez nozni brzdy a jen B a zatim jezdim.



Zpravidla podle technického průkazu Riskuješ 4 body, 25.000 – 50.000 Kč a 1-2 bez papírů. Nevím jestli Ti to svezení za to stojí.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

10.6.2015 v 08:24 | Nahoru | #283
A vcem se to liší ve VTP podle me tříkolka jako tříkolka LT je přeci jen technické označení.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

10.6.2015 v 12:19 | Nahoru | #284
oizik> Ahoj,

Ta verze LT má vetší rozchod předních kol a má nožní brzdu.
text z letáku "MP3 YOUrban ve verzi LT je díky širšímu rozchodu předních kol (465 mm ) homologován jako dvoustopé vozidlo - tříkolka a na jeho řízení tedy postačuje řidičský průkaz kategorie B pro řízení osobních automobilů"
- verze bez LT má rozchod předních kol 425 mm
- další je vytažení blinkrů do tykadel. Ne LT verze mají blinkry v kapotáži.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

11.6.2015 v 17:31 | Nahoru | #285
Tak to je jasný ale policajt ti přece nebude merit rozchod kol a koukat jestli mas nožní brzdu.Bude ho zajímat co mas v TP a klasická verze mp3 má v technicaku motocykl a verze LT má tristope vozidlo nebo jak to mají?

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

12.6.2015 v 00:24 | Nahoru | #286
Nebo spíš co mají napsáno v TP ty co můžeš řídit s Bckem

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

12.6.2015 v 12:17 | Nahoru | #287
oizik>
to bude dost problém, protože v malém TP je jen :
Tovární značka, typ, varianta, verze : Piaggio, M75, 1, 00
Druh vozidla: Motocykl.

Ve velkém je - bohužel ho nemám po ruce, tak asi budu přeskakovat
- tříkolka
- skútr

z toho si myslím, že z malého TP to nepozná, ale když tě kontrolují, tak to v autě datlují do notebooku, tak možná jestli tam jim to nevyjede.

Naposledy editováno 12.06.2015 12:23:41

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

12.6.2015 v 12:26 | Nahoru | #288
oizik>
k tý nožní brzdě - je to nejjednodušší způsob jak poznat LT a ne LT verzi hned na první pohled. LT ji totiž musí mít. Bez ní nelze skútr homologovat tak, aby stačily papíry na auto.

Piaggio MP3 500 LT

13.6.2015 v 19:24 | Nahoru | #289
Ve VTP mám motocykl tříkolka a v malým jen motocykl

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

13.6.2015 v 19:30 | Nahoru | #290
A kategorii vozidla mám LE

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

16.6.2015 v 14:22 | Nahoru | #291
oizik>
Tak jsem si to načetl a je jedno co máš v techničáku. Je to dáno legislativou ve skupinách řidičských oprávnění. Tudíž bys podle tohoto výkladu mohl řídit i tříkolky bez brzdového pedálu - tedy pokud jsou homologovány jako "tříkolová motorová vozidla skupiny A".

https://cs.wikipedia...C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD

oprávnění B

Motorová vozidla, která nespadají do žádné ze skupin AM, A1, A2, A a B1, jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti:
Nepřevyšující 750 kg.
Převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg.
Převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu.
K řidičskému oprávnění v rozšířeném rozsahu „Harmonizační kód 96“ postačuje složení tzv. „doplňovací zkoušky“ podle § 45b zákona č. 247/2000 Sb.

Řidičské oprávnění skupiny B platí i pro vozidla skupiny A1 s automatickou převodovkou a pro vozidla skupiny B1.

Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje držitele, který dosáhl věku 21 let, i k řízení tříkolových vozidel skupiny A.

tříkolová vozidla skupiny A

Tříkolová motorová vozidla nespadající do skupiny A1 (tj. s vyšším výkonem než 15 kW).

Naposledy editováno 16.06.2015 14:24:39

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

16.6.2015 v 19:41 | Nahoru | #292
Už to mám potvrzeny od dopravaku že mužů i když nemám skupinu A do 21 let jen do 15kw od 21 let neomezené. Piaggio mp3 musí být zapsána jako tříkolka tzn. Motocykl tříkolka kategorie LE tu lze řídit jen s Bckem jeli ale zapsána jako motocykl ale už bez tříkolky tak je potřeba Ackem

Piaggio MP3 500 LT

16.6.2015 v 19:41 | Nahoru | #293
A nemusí to být LT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

21.6.2015 v 10:41 | Nahoru | #294

oizik píše: Už to mám potvrzeny od dopravaku že mužů i když nemám skupinu A do 21 let jen do 15kw od 21 let neomezené. Piaggio mp3 musí být zapsána jako tříkolka tzn. Motocykl tříkolka kategorie LE tu lze řídit jen s Bckem jeli ale zapsána jako motocykl ale už bez tříkolky tak je potřeba Ackem



To že s "B" nemůžeš řídit kdy je to zapsáno jako motocykl bez tříkolky čerpáš z čeho? V § 82 odst. 3 zák. č. 361/2000 Sb. je definice Řidičské oprávnění udělené pro skupinu B opravňuje držitele, který dosáhl věku 21 let, také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A. O homologaci se nic nepíše. Podle mého názoru tedy stačí zápis v TP či OTP motocykl a potom schopnost umět počítat do tří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

25.6.2015 v 11:02 | Nahoru | #295
Rambo007>

no právě "také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A"

tudíž musí být ve velkém techničáku napsáno Motocykl a tříkolka (LE ). Pokud bude homologována jako motocykl (LC) pak máš smůlu. Jde tedy o to LE a nebo LC.

motocykly
LC – motocykly – dvoukolové motorové vozidlo přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) dvoukolového mopedu
LD – motocykly s postranním vozíkem – vozidla se třemi koly umístěnými asymetricky a přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) tříkolového mopedu
LE – motorové tříkolky
motorové tříkolky – vozidlo se třemi koly umístěnými souměrně ke střední podélné rovině, přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) tříkolového mopedu
čtyřkolky jiné než lehké – hmotnost v nenaloženém stavu (v případě elektrického pohonu bez baterií) do 400 kg, v případě vozidla pro přepravu nákladů 550 kg, maximální čistý výkon motoru nejvýše 15 kW.
LM – motokolo – jízdní kolo s trvale zabudovaným motorem s objemem válců motoru nejvýše 50 cm³ (v případě spalovacího motoru), maximální konstrukční rychlost nejvýše 25 km/h

Naposledy editováno 25.06.2015 11:03:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

26.6.2015 v 17:30 | Nahoru | #296

Tygrik75 píše: Rambo007>

no právě "také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A"

tudíž musí být ve velkém techničáku napsáno Motocykl a tříkolka (LE ). Pokud bude homologována jako motocykl (LC) pak máš smůlu. Jde tedy o to LE a nebo LC.

motocykly
LC – motocykly – dvoukolové motorové vozidlo přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) dvoukolového mopedu
LD – motocykly s postranním vozíkem – vozidla se třemi koly umístěnými asymetricky a přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) tříkolového mopedu
LE – motorové tříkolky
motorové tříkolky – vozidlo se třemi koly umístěnými souměrně ke střední podélné rovině, přesahující parametry (objem válců nebo rychlost) tříkolového mopedu
čtyřkolky jiné než lehké – hmotnost v nenaloženém stavu (v případě elektrického pohonu bez baterií) do 400 kg, v případě vozidla pro přepravu nákladů 550 kg, maximální čistý výkon motoru nejvýše 15 kW.
LM – motokolo – jízdní kolo s trvale zabudovaným motorem s objemem válců motoru nejvýše 50 cm³ (v případě spalovacího motoru), maximální konstrukční rychlost nejvýše 25 km/h



Asi je to neracionální diskuze, protože si nedokáži představit, že by MP3 nebyla zařazena do LE. Kdyby se tak ale náhodou stalo, tak je otázkou zda pojem "tříkolová" musí být de facto nebo de iure. Vzhledem k tomu, že v zákoně není odkaz na homologaci, tak podle mého názoru by měl jít obhájit i fyzický stav bez ohledu na homologaci. Ale v praxi taková situace těžko nastane, takže nás těžko někdo rozsoudí.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

29.6.2015 v 09:43 | Nahoru | #297
Rambo007>

že to je šaškárna se shodneme všichni.

bohužel úřednický šiml stále řehtá a proto muselo Piaggio rozšířit rozchod předních kol z 420mm na 465mm a rázem už je to dokladově tříkolka. S rozchodem 420mm to byla motorka i když měla tři kola.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

30.6.2015 v 08:42 | Nahoru | #298
Mám jednoznačně motorku, tedy nerozšířenou a bez brzdového pedálu a v TP zápis tříkolka LE. Nemohl by se někdo napsat druh vozidla a kategorii u Piaggie, s brzdovým pedálem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

30.6.2015 v 13:09 | Nahoru | #299
Rambo007>

mám tříkolku s pedálem brzdy a rozšířeným rozchodem a je tam tříkolka LE. Ze začátku prodeje těchto tříkolek v tom byl podle mě na úřadech zmatek (byla verze LC a LE - myslím, že víc jak dva roky už jiná verze než LE není) a tak když dovozce zařizoval velké TP, tak mu tam mohli i napsat tříkolka LE i když podle zákona mělo být moto LC. Dle selského rozumu to máš ale dobře. Je to tříkolka a pár mm navíc rozchodu je jen kokotina pro úředníky. Pedál brzdy je ještě větší blbost, protože to jen jeho použitím skoro nebrzdí a jen překáží noze. Dost uvažuji o jeho demontáži (tedy jen páky). Používám ji jen jako frajeřinu když stojím na semaforech aby to nepopojelo když se nedržím rukama.

Ono vůbec celá kategorie LE je blbost, protože až někdo udělá supersport s dvojicí předních kol, 150 koní, dvojspojkovou automatikou, tak jako co? Taky to budu řídit s papíry na auto? Myslím, že to nebude dlouho trvat, než to některý výrobce vyzkouší. Viz náznaky u Hondy.

p.s. Vše je totiž nakonec o lidech. Je to stejné v TP u aut. Někdo tam má jen jedny možné pneu a v jiném je u stejného auta ve spodní části dodatek s dalším možným rozměrem (rozměry). Když tam nemáš ten dodatek, tak tam papírově nesmíš dát jiné gumy než co jsou v TP i když výrobce schválil a homologoval i jiné rozměry ráfků a pneu pro daný model auta. Je to jen o tom, zda si úředník při vyplňování TP usnadnil práci a nebo si usnadnil práci dovozce a tyto rozměry alternativních ráfků a pneu na úřad při zápisu nedodal.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

1.7.2015 v 12:36 | Nahoru | #300
Tygrik75> Jenom pro upřesnění to LE tam je již 8 let
Ten příměr s pneu není moc příhodný. Máš pravdu, že oboje je o neschopnosti úředníka, ale v případě nesprávných gum neprojdeš STK a tak si ji za nějaký peníz s novýma pneu zopakuješ. Tady se bavíme o tom jestli budeš mít rok papíry nebo ne. To je trochu jiná liga.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT MEPA 16 13.3.2016 v 15:54 MEPA


TOPlist