paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm
22.12.2010 v 08:49
Ahoj, nevíte někdo zda CZ nebo Jawa udává limit opotřebení brzdového bubnu? Byl jsem nucen stočit buben, neb byl opravdu dost šišatej a vydrenej a odebral jsem dost materiálu, tak aby se mi ta litinova vlozka v bubnu nerozpadla pod prdeli

EDIT: Ted ma buben prumer 161.3

Naposledy editováno 22.12.2010 10:27:40

1 reakcí na tento příspěvek Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 10:27 | Nahoru | #1
Tak pokud si nevzal 5 mm tak bych s toho strach neměl.spíš bych měl strach jestli nebudeš mít moc malý obložení na paknách ,aby se ti nepřetáčel klíč.

(reakce na) Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 11:52 | Nahoru | #2
lewisss> Tak 5 mm urcite ani ta vlozka nema

1 reakcí na tento příspěvek Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 15:19 | Nahoru | #3
Tak já nevím co je u tebe dost materiálu.to je třeba 1 mm v průměru?

(reakce na) Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 16:30 | Nahoru | #4

lewisss píše: Tak já nevím co je u tebe dost materiálu.to je třeba 1 mm v průměru?



No ja nevim, jak silna ta vlozka je, podle obrazku v knizce moc ne, proto se ptam jestli vyrobce primo nepredepisuje nejakou mezni hodnotu, jako treba u kotoucu . Jak jsem psal, nyni je buben 161.3 a proti novymu je to vizualne velkej rozdil

Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 17:09 | Nahoru | #5
Jestli je to moc, tak to poznas. Ona nejdriv praskne napric a zacne kopat. Nerozleti se hned....nejspis

Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 18:47 | Nahoru | #6
Vůbec se toho neboj, jak je vložka silná netušim, ale ubrání 65 stovek je podle mě v pohodě. I kdyby z vložky zbyla jen slabá slupka, je kolem pořád masa hliníku, nevěřím, že by se roztrhla, je zalitá. To dřív urveš lanko nebo zlomíš páčku (v místě u válečku, už se mi to povedlo), pokud se bavíme o předku. Jinak vřele doporučuju stočit i nové obložení (upnout celý štít s paknama), ale na malé otáčky, aby odstředivá síla pakny neroztahovala. Pak to brzdí hned od začátku luxusně. Obložení pak lepený, vydrží podstatně dýl a hlavně mnohem líp brzdí oproti původnímu azbestovýmu (aspoň to co mam já).

edit: teď sem se byl podívat na fungl novej buben, co se mi povaluje na ponku a opravdu nemusíš mít strach. Materiálu je okolo vložky habakuk plus chladicí žebra.

Naposledy editováno 22.12.2010 19:01:16

1 reakcí na tento příspěvek Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

22.12.2010 v 20:29 | Nahoru | #7
ok, dam to tam a uvidim . Kazdopadne je to zadni brzda.

(reakce na) Limit opotřebení brzd. bubnu CZ (Jawa) pr. 160mm

23.12.2010 v 10:32 | Nahoru | #8
petrvtr_new> No tak to jo, když se něco posere tak to ukočíruješ snadněji než na předku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik

TOPlist