Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
přeposlal jsem jej ostatním kolegům v Radě AMK
jinak
viděl jsem že sháníš věci s HB tematikou
mam doma čepisi HB jakou si ještě neviděl
ne "bejsbolku"
je to klasická kšiltovka
a mám taky plakát na 300 ZGH
na kterém byla veliká fotka Hondy 250 v HB barvách
tuším to je Helmut Bradl
když kouřím tqak HB nebo Lucky Strike
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Plně jinak chápu vaši snahu udržet dvoutakt 250, ale i když je vás 47, prostě proti trendu čtyřtaktů se bojovat nedá, stejně jako plavat proti proudu času. Motocyklový svět vždy směřoval někam dál, byl zajímavý tím, že přinášel novinky, ukazoval cestu vývoje. Oživení 10 - 20 let starých cestovních motocyklů bohužel cesta vpřed není. Já si myslím, že na okruh v Hořicích patří stějně jako v minulosti závodní motocykly.
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1. Nevím odkud je čerpán ten počet závodníků, ale kdyby bylo pole nafukovací, tak počet novodobých strojů bude 3x převyšovat počet 250 SP.
2.Těrlicko- Argumentovat časem na trati která je jedna velká rovina je hezké, ale neobjektivní.
3. 250 SP nemá žádnou tradici a stářím motorek se to přibližuje třídě klasiků.
4. Třída nemá budoucnost - Na kříšení dávno nevyráběných strojů je tu třída klasik.
5. V Hořicích 2009 250 sp nic moc nepředvedli.
6. Momentálně není v řádech.
7.Utichnou dvoutakty ? Tak proč se v Hořicích objeví 2t ve čtyřech třídách. (bez sp250)
8.Proč by měly jet 2 třídy SP a žádní klasici?
PS: Klidně aď se 250 jedou, ale ne na úkor jiných tříd. (můj názor)
Naposledy editováno 15.12.2010 15:13:02
Příjmi mé poděkování, určitě mám zájem!!
příští rok 3 jezdci v barvách HB ve složení:
Richard Drešer - replika Reinhold Roth
Tomáš Linduška - replika Helmut Bradl
Tomáš Heimerle - replika Doriano Romboni
zde foto našeho HB racing Teamu:
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1. nerozumím
2. pozorně sleduj výsledky 2011 a začni porovnávat, když furt něco potřebujete porovnávat
3. ale bež...
4. dtto
5. souhlasím, byl to první rok
6. Co to tu řešíš? Ty seš z AČR, znáš problematiku? Řádý SP250 v Evropě existují a dají se převzít. My pojedeme snad mistrovství republiky? Já tomu nerozumím, ale tohle není problém myslím.
7. nemám sílu
8. Ty jezdíš závody? Proč dvě třídy SP? Proč ne!? Nehledě na to, že se jedná o dvě diametrálně odlišné třídy, nebo snad ne?
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Vždyť tady se opakuje kus závodní historie!!!!
Kde jinde bude opět k vidění Schwatz, Roth, Biagi, Cadalora, Bradl, Mang, Kocinski, Pons Lavado atd.
Pro mě byly nejkrásnější závody v devadesátých letech
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
loni jsem jel za Hondu Rothmans, pak jsem to ale podepsal u HB racing, ovšem od Hondy neodejdu nikdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1. Nevím odkud víš kolik lidí třeba ve volnejch jezdí ?
2. Pozorně sleduju a hlavně Hořice kde byl rozdíl 250/125 nula nula nic.
3. Nejdu je to pravda. Průměr 250 je 20 let stáří...
4. Kdyby jezdily závody třeba 250 rothmans hondy(HB taky pěkná ), tak ani nekváknu, ale stroje "dodělej doma" mi moc racing nepříjdou.
6. Kde se jezdí road race 250SP ?
7. Nemáš sílu nebo se ti nechce odpovídat ? Spočti 2t a 4t moto z minulého roku a počet bude vyrovnaný a možná i více 2T. A když chci vidět špičku závodní 2T techniky, tak kouknu na gpčka.
8. Rozlišné v kubíkách a stáří motocyklů. A otázka byla položena jinak. "Proč SP a ne Klasik ?"
Závody jsou i o divácích a ty z 250 moc nadšení nebyli,ale třeba dostanete šanci nás přesvědčito o opaku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Naposledy editováno 15.12.2010 16:12:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
risko píše: Larry> na závodech kouřím HB, jak jinak
loni jsem jel za Hondu Rothmans, pak jsem to ale podepsal u HB racing, ovšem od Hondy neodejdu nikdy
pravda je
že když se na některý motorky koukám
tak to je takový nostalgický vzpomínání
na motorky v barvách HB Rothmans Chesterfield Lucky Strike Pepsi
Naposledy editováno 15.12.2010 16:27:47