paolo_novy Přidat reklamu

Téma: problem se startovanim husqvarny te 410
9.12.2010 v 21:36
cau,mam husqvrnu te 410 ,rok 2000.ostrou verzi bez starteru a hazi krasnou silnou jiskru,ale nechce chytnout,vyfuk neni zasranej a karbec je vycistenej a spravne nastavenej...benzin tece a komprese je taky dobra.ani startovaci sprej nepomohl.co by to mohlo bejt???diky za odpovedi.
Předchozí
1 2
Následující

problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:08 | Nahoru | #1
Nechybí ti motor?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:19 | Nahoru | #2
vydrž, naleštím si křišťálovou kouli

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:20 | Nahoru | #3
seikos> uz to mam slozeny vole :D

problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:21 | Nahoru | #4
máš zaplou rezervu?

problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:22 | Nahoru | #5
a už to někdy jelo?

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:23 | Nahoru | #6
Zkoušels dát jinou svíčku?? pod tlakem nemusi házet jiskru pokud je špatna.. a jak víš že máš správně nastavenej karburátor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:46 | Nahoru | #7
Vojta_WR-f> skladal jsem motor a jsou tam novy naplne,svicka,ojnice,loziska,gufera na ventilech,zabrouseny ventily...komprese je kolem 9,5 ,jiskru hazi,civky jsou na ryskach spravne proti sobe....a nic nechce chytnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:50 | Nahoru | #8
Zek07> A šlo ti to dřív startovat, nebo se s motorkou teprv seznamuješ?? Ono je to potřeba trochu umět

PS: Slyšel jsem, že kluci co maj tyhle Housky si pro lepší startování nastavujou hodně vysokej volnoběh a startujou pak úplně bez dalšího přidávání plynu. Prý je to ideální aby se neuchlastala atd...

Naposledy editováno 09.12.2010 22:53:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:53 | Nahoru | #9
noend> koupil jsem ji s rozebranym motorem a skladal jsem ho.......mas pravdu,seznamuju se s ni.takze na plnej volnobeh bez sytice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:54 | Nahoru | #10
Zek07> Spíš se sytičem A né na plnej volnoběh, ale vyšší....ale je těžký to odhadnout, když ti to ještě nevrčelo a nevíš jakej tam máš teď.

Naposledy editováno 09.12.2010 22:57:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 22:59 | Nahoru | #11
noend> jojo,dobu sem ji nakopaval...parkrat me i kopla.....ale mel jsem crossovy boty,tak dobry,ale kdyz uz sem si myslel ,ze to je ulity,tak sme vyndali svicku,proslapal sem to a roztlaceli sme to a ani to neskytlo.....pro tom jiskra je pekne tmave modra a zapalko je ryskama proti sobe...svicka nova....startovaci sprej taky nepomohl .....nevim no....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:03 | Nahoru | #12
Zek07> Chce to pořádnej švih. Pro někoho, kdo to neumí, to není lehký nastartovat. Nejlíp nastavit si píst do horní úvrati a pak pořádně kopnout. Ani tak nejde o sílu, jako spíš o tu rychlost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:06 | Nahoru | #13
noend> s tim zkusenosti mam...mel jsem husaberga fe 600 s manualnim dekompresorem a pak i s automatickym......a na tom mi to slo...to byla pohodicka...ale tohle by na to roztlaceni musela skytnout aspon ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:08 | Nahoru | #14
Zek07> Těžko říct .... zkus najít fakt pořádnej dlouhej kopec a když ani tam nechytne, tak budeš mít jistotu, že je něco špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:10 | Nahoru | #15
noend> jojo....nejakej pan kotrba,co dela husqvarny mi rekl,ze je mozny,ze to muze bejt ridici jednotkou.....tak to bude asi tim,ale je divny,ze to jiskru hazi......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:12 | Nahoru | #16
Zek07> Zkus ten kopec a uvidíš. Pak to můžeš třeba dát Kotrbovi, osobní zkušenost s ním nemám, ale jsou na něj docela dobrý ohlasy.

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

9.12.2010 v 23:14 | Nahoru | #17
noend> jojo,zda se jako hodne ferovej chlapik......uvidim,jeste necham premerit predstih kdy to pali a uvidi se....

problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 08:39 | Nahoru | #18
Sedněte na ní dva at se zbytečně nesmyká lano a auto a šup na cestu. Když sem složil motor po go taky nechtěl chytnout. po roztáhnutím autem a zahrátím to chytá oki ale zkontroloval bych karburátor a pro první startování bych zdvihnul jehlu at chytá lepší a po zajetí ji sundat níž.

problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 08:52 | Nahoru | #19
rotor zapalování v P*I*Č*I na 99%, celkem klasika u těchto husek, prostě to hází jiskru někde ve vedlejší vsi. Vyndej ho a hoď sem fotku zevnitř

problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 09:42 | Nahoru | #20
Kdyz se podivas na rotor zapalovani, tak je v nem vevnitr takovy prstenec magnetu. Podivej se na ten prstenec poradne, jestli neni nejaky zpusobem nakrivo v tom kovovem rotoru, nebo jestli neni popraskana barva ve spare mezi rotorem a tim prstencem. Pripadne zkus pootocit nebo jinak pohnout prsty s tim prstemcem vuci rotoru.
Kdyz cokoliv z tohohle zjistis, tak je Ti pootocily magnety a jiskra neprijde jak ma.

Reseni:
1. vyrazit magnety...jednoducha metoda je busit celym zapalovanim o kus silonu(at se neposkodi ten konus v rotoru) primo na diru v rotoru z vnitrni strany, tak aby magnety vlastni vahou vypadly
2. vsechno poradne ocistit...je na tom docela dost lepidla
3. zdrsnit vnitrek rototu, napr. dulcik a udelat jemne vrypy
4. najit na magnetech vetsinou modrou barvou prostriknutou tecku...pres dirku co je v rotoru
5. poradne namerit tecku na diru, at to tam nedas blbe
6. zalepit vysokoteplotnim tmelem, nebo prumyslovym lepidlem na lepeni lozisek apod. magnety do rotoru(vysokoteplotni tmel je minimum, jelikoz se to dokaze vsechno poradne zahrat)
7. nasadit na kliku a nastartovat

problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 09:49 | Nahoru | #21
mam tu samou husku a obcas to naslapnout je horor, ja mam teda rozhasenej sytic takze na plne otevrenej to je chudy, staruju bez sytice, ale predtim motorku poradne uleju akcelerackou. taky sem mival problemy ze jsem na tom skakal pul hodiny a nic a jak to mam ve studeny garazi tak kondenzuje vlhkost kolem fajfky a na vzduchu svicka jiskru hazela, v motoru ne... jezdim na tom velmi malo takze sem to nedaval novy a pred jezdenim sem v garazi na fajfku a do diry v hlave se svickou pofoukal horkovzduskou, uleju slapnou motor udela par otacek a zdechne, takhle to uleju 4krat za sebou a to uz se ohreje dost na to ze stacim sahnout na packu sytice a lehce mu pridat (na plne otevrenej chudy) takhle to ohreju a jedem... husqvarna no

jo a tatovi kopla zpatky (v teniskach) a rozlamala mu naky kosti v chodidle:) ja to naslapuju i v pantoflich a ok... chce to grif..

Naposledy editováno 10.12.2010 09:50:58

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 10:03 | Nahoru | #22
já to dělal podle Offmoťáků:

1. Demontáž magneta z klikové hřídele.

Pro tyto učely bude určitě potřebovat stahovák magneta a nějakou pomůcku na zafixování magneta. Stahovák si můžete nechat vysoustružit nebo se můžete pokusit ho vyrobit ze šroubu. Závit v magnetu je metrický pravotočivý s průměrem 28mm a stoupáním 1.5mm (M28x1.5). Na fixaci magneta jsem použil hranolek cca 5x5mm, který jsem tak nějak pokroutil aby to připomínalo oroginální fixátor co je uveden v manuálu od husqvarny. Jeho použití můžete vidět na následujícím obrázku.

Při stahování pokračujte tak, že stahovák zatáhněte hodně pevně do magneta(aby nedošlo ke stržení závitu). Potom dotáhněte šroub stahováku taky vcelku dost velkou silou. Pokud se magneto neuvolní, což se určitě neuvolní, tak krátce bouchněte kladivem po hlavě šroubu stahováku (né moc ani zas úplně málo) a dotáhněte zase šroub stahováku. A tak pořád dokola dokud magneto nebude dole...

2. Kontrola pozice magnetů

Tady je to trochu komplikovanější, protože na přelomu roku 2000 došlo ke změně konstrukce magneta a tak se můžete potkat s dvěma typy magneta. Starší typ magneta má rysku horní úvratě jinde než model po roku 2000.

Tady vidíte starší model magneta s ryskou v přímce s dírami v magnetu. (Tedy jedná se pouze o modely s označením 610 do roku 2000)


Na dalším obrázku je model magneta, která se určite používal v modelech 570 a 610 po roku výroby 2000. Tady je ryska posunuta o něco dál proti směru rotace.


Tyto fotky jsou z mé husqvarny TE570 2002

Natočení magnetů budeme určovat podle vzdálenosti této rysky TDC a prolisované dírky v plastu co drží magnety. Tento prolis najdete tak, že když se podíváde ze spodní strany magneta, tak v plastu co drží magnety najdete hromadu malých prolisů o stejne hloubce a průměru, a mezi těmito prolisy jsou další s větším průměrem a jeden z nich má podstatně větši hloubku než ostatní. Můžete ho vidět na následujícím obrázku magneta (TE610 1997) viz právý hrot šuplery.

Na šupleře hned můžete vidět, že vzdálenost mezi značkou TDC a tímto prolisem je 64mm. (Platí pro modely starší než rok 2000, kde je značka TDC v přímce s dírami).

Pro modely mladší než je rok 2000 a magnetem , kde je značka TDC posunuta (viz obrázky nahoře) je tato vzdálenost menší a ta 40.5mm.


Pouze pro přesnost aby, kdyby nebylo patrné z obrázků, tak značku TDC si vyneseme na zadní stranu magneta a poznačíme například fixou. Vzdálenost k prolisu určujeme proti směru otáčení magneta.

Pokud Vám tedy pozice magnetů odpovídají podle obrázků, tak už nemusíte číst dál a můžete začít hledat problém nekde jinde smile

3. Přilepení magnetů

Takže poku jste podle bodu 2. zjistili, že máte pootočené magnety tak gratuluju, protože oprava této závady je velice levná stači jenom vyčistit odmastit a nalepit. Nejprve všask musíte dostat magnety zalité v plastu z kovového koše magneta. Pokud to nejde roukou, tak můžete vzít šroubovák a pomalu a jemně(je to celkem máslo plast) můžete zkusit pozvednout plastový kroužek s magnety zespodu.

A takhle to vypadá, když se vám to podaří dostat ven.

Lehce ošmirglujte rez z vnitrřní strany magneta, protože voda a následná koroze pravdepodobně způsobila, že se ty magnety odlepily. Nakoce odmastěte jak kovový koš tak plastový věnec s magnety.
Pro nalepení magnetů jsem se rozhodl pro dvousložkové epoxidové lepidlo Loctite Double Buble.

Nemám s tímto lepidle žádné zkušenosti, takže nevím co můžu očekávat důvod proč sem se rozhodl je ten, že obecně dvousloškové expoxidové lepidla lepí hodně dobře, ženská v obchodé co mi ho dala byla celkem pěkná smile a hlavně to byl vzorek zdarma big_smile. Každopádně pokud se to hned odlepí tak zde budu referovat.

Před samotným slepením si zkuste magnety sesadit nasucho a dobře se podívejte po krajích magneta, kde se setkává s plastovým věnečkem. Jelikož se magneto stříká barvou až po nalepení magnetů můžete někde vidět odloupanou barvu, která odpovída kapkám barvy na plastovém věnečku. I takto můžete získat představu o správnosti natočrní magnetů. Doporučuji před zahájením lepeni si udělat značku jak chcete magnety do koše magneta nalepit. Je pravděpodobné, že pokud magnety nalepíte špatně a lepidlo zatvrdne, tak už ty magnety ničím s toho koše nedostanete smile

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

10.12.2010 v 15:13 | Nahoru | #23
neznamyScooterD> prave ,ze jsem mel magnety na prekontrolovani a pana Kotrby a byli v poradku.........

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 10:21 | Nahoru | #24
Měls rozdělany karburátor?

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 14:32 | Nahoru | #25
Karlos89> jojo,mel,cistil sem ho benzinem,profukoval trysky a bohatost nastavil tak jak byla.....ale motorka ani neskytne,jen to strili do karbce obcas,obcas to streli,ale nechytne.zkousel jsem mit civky na ryskach vuci karteru ,taky soupnuty dopredu civky ,pak do zadu,zase sem je dal na rysky a porad nic.....nechce to chytnout ani na startovaci sprej...

3 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 19:54 | Nahoru | #26
Jestli střílí do karburátoru zpátky, tak ti dává jiskru v úplně jiném momentu, než by to mělo být. Podle mě je jiskra na svíčce daleko před horní úvratí. Ale opravdu hodně daleko, kdy je směs ve válci ještě příliš chudá.

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 20:18 | Nahoru | #27
Vlastee> jojo.....budu to nechavat premerit stroboskopem......

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 20:18 | Nahoru | #28
Vlastee> jojo.....budu to nechavat premerit stroboskopem......

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2010 v 20:18 | Nahoru | #29
Vlastee> jojo.....budu to nechavat premerit stroboskopem......

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

12.12.2010 v 11:49 | Nahoru | #30
Zek07> Zavolej Kotrbovi je to machr na Husky!!602666380 .Jinak čtyřtakty se startují bez plynu! A u Husek se utrhávaly magnety od rotoru, trohu se to hnulo a je to jako když se střihne klínek!! Dá to jiskru ale ve špatné poloze!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 Kennylm98 6 29.6.2023 v 13:44 assassin


TOPlist