1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
PS: Slyšel jsem, že kluci co maj tyhle Housky si pro lepší startování nastavujou hodně vysokej volnoběh a startujou pak úplně bez dalšího přidávání plynu. Prý je to ideální aby se neuchlastala atd...
Naposledy editováno 09.12.2010 22:53:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
Naposledy editováno 09.12.2010 22:57:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410
Kdyz cokoliv z tohohle zjistis, tak je Ti pootocily magnety a jiskra neprijde jak ma.
Reseni:
1. vyrazit magnety...jednoducha metoda je busit celym zapalovanim o kus silonu(at se neposkodi ten konus v rotoru) primo na diru v rotoru z vnitrni strany, tak aby magnety vlastni vahou vypadly
2. vsechno poradne ocistit...je na tom docela dost lepidla
3. zdrsnit vnitrek rototu, napr. dulcik a udelat jemne vrypy
4. najit na magnetech vetsinou modrou barvou prostriknutou tecku...pres dirku co je v rotoru
5. poradne namerit tecku na diru, at to tam nedas blbe
6. zalepit vysokoteplotnim tmelem, nebo prumyslovym lepidlem na lepeni lozisek apod. magnety do rotoru(vysokoteplotni tmel je minimum, jelikoz se to dokaze vsechno poradne zahrat)
7. nasadit na kliku a nastartovat
jo a tatovi kopla zpatky (v teniskach) a rozlamala mu naky kosti v chodidle:) ja to naslapuju i v pantoflich a ok... chce to grif..
Naposledy editováno 10.12.2010 09:50:58
1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410
1. Demontáž magneta z klikové hřídele.
Pro tyto učely bude určitě potřebovat stahovák magneta a nějakou pomůcku na zafixování magneta. Stahovák si můžete nechat vysoustružit nebo se můžete pokusit ho vyrobit ze šroubu. Závit v magnetu je metrický pravotočivý s průměrem 28mm a stoupáním 1.5mm (M28x1.5). Na fixaci magneta jsem použil hranolek cca 5x5mm, který jsem tak nějak pokroutil aby to připomínalo oroginální fixátor co je uveden v manuálu od husqvarny. Jeho použití můžete vidět na následujícím obrázku.
Při stahování pokračujte tak, že stahovák zatáhněte hodně pevně do magneta(aby nedošlo ke stržení závitu). Potom dotáhněte šroub stahováku taky vcelku dost velkou silou. Pokud se magneto neuvolní, což se určitě neuvolní, tak krátce bouchněte kladivem po hlavě šroubu stahováku (né moc ani zas úplně málo) a dotáhněte zase šroub stahováku. A tak pořád dokola dokud magneto nebude dole...
2. Kontrola pozice magnetů
Tady je to trochu komplikovanější, protože na přelomu roku 2000 došlo ke změně konstrukce magneta a tak se můžete potkat s dvěma typy magneta. Starší typ magneta má rysku horní úvratě jinde než model po roku 2000.
Tady vidíte starší model magneta s ryskou v přímce s dírami v magnetu. (Tedy jedná se pouze o modely s označením 610 do roku 2000)
Na dalším obrázku je model magneta, která se určite používal v modelech 570 a 610 po roku výroby 2000. Tady je ryska posunuta o něco dál proti směru rotace.
Tyto fotky jsou z mé husqvarny TE570 2002
Natočení magnetů budeme určovat podle vzdálenosti této rysky TDC a prolisované dírky v plastu co drží magnety. Tento prolis najdete tak, že když se podíváde ze spodní strany magneta, tak v plastu co drží magnety najdete hromadu malých prolisů o stejne hloubce a průměru, a mezi těmito prolisy jsou další s větším průměrem a jeden z nich má podstatně větši hloubku než ostatní. Můžete ho vidět na následujícím obrázku magneta (TE610 1997) viz právý hrot šuplery.
Na šupleře hned můžete vidět, že vzdálenost mezi značkou TDC a tímto prolisem je 64mm. (Platí pro modely starší než rok 2000, kde je značka TDC v přímce s dírami).
Pro modely mladší než je rok 2000 a magnetem , kde je značka TDC posunuta (viz obrázky nahoře) je tato vzdálenost menší a ta 40.5mm.
Pouze pro přesnost aby, kdyby nebylo patrné z obrázků, tak značku TDC si vyneseme na zadní stranu magneta a poznačíme například fixou. Vzdálenost k prolisu určujeme proti směru otáčení magneta.
Pokud Vám tedy pozice magnetů odpovídají podle obrázků, tak už nemusíte číst dál a můžete začít hledat problém nekde jinde smile
3. Přilepení magnetů
Takže poku jste podle bodu 2. zjistili, že máte pootočené magnety tak gratuluju, protože oprava této závady je velice levná stači jenom vyčistit odmastit a nalepit. Nejprve všask musíte dostat magnety zalité v plastu z kovového koše magneta. Pokud to nejde roukou, tak můžete vzít šroubovák a pomalu a jemně(je to celkem máslo plast) můžete zkusit pozvednout plastový kroužek s magnety zespodu.
A takhle to vypadá, když se vám to podaří dostat ven.
Lehce ošmirglujte rez z vnitrřní strany magneta, protože voda a následná koroze pravdepodobně způsobila, že se ty magnety odlepily. Nakoce odmastěte jak kovový koš tak plastový věnec s magnety.
Pro nalepení magnetů jsem se rozhodl pro dvousložkové epoxidové lepidlo Loctite Double Buble.
Nemám s tímto lepidle žádné zkušenosti, takže nevím co můžu očekávat důvod proč sem se rozhodl je ten, že obecně dvousloškové expoxidové lepidla lepí hodně dobře, ženská v obchodé co mi ho dala byla celkem pěkná smile a hlavně to byl vzorek zdarma big_smile. Každopádně pokud se to hned odlepí tak zde budu referovat.
Před samotným slepením si zkuste magnety sesadit nasucho a dobře se podívejte po krajích magneta, kde se setkává s plastovým věnečkem. Jelikož se magneto stříká barvou až po nalepení magnetů můžete někde vidět odloupanou barvu, která odpovída kapkám barvy na plastovém věnečku. I takto můžete získat představu o správnosti natočrní magnetů. Doporučuji před zahájením lepeni si udělat značku jak chcete magnety do koše magneta nalepit. Je pravděpodobné, že pokud magnety nalepíte špatně a lepidlo zatvrdne, tak už ty magnety ničím s toho koše nedostanete smile
1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410
3 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 | Kennylm98 | 6 | 29.6.2023 v 13:44 assassin |