Téma: Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
20.7.2010 v 07:54
Zdravím vás.Mám problém nemužu nastartovat studené crf motor se jen jakoby prevalí ale neroztočí, na roztlačení chytne okamzite a po chvilce kdy se ohreje motor chytá na prvni slápnuti.Ventily mám premerené vule jsou v porádku filtr vycistený karburátor jsem mel venku vsechny trysky vycistené svíčka je tam nová 4mth.Na motorce jsem v pondelí jezdil vse bez problémů ve ctvrtek jsem prisel a uz jsem ji nenašláp.Došli mi nápady co s tim a nikdo neni schopen poradit.Dik za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:10 | Nahoru | #1
Asi ventil. Přeměř je. Možná jsi se sletl. A zkontroluj trysku sytiče.

Naposledy editováno 20.07.2010 08:10:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:21 | Nahoru | #2
prackarr> co myslíš tou tryskou sytiče? já když ji roztlacim bezi na volnobeh a pustim sytič tak se zvednout otáčky ale nebezi ciste prská a ty otáčky se meni mozná ze chyba bude tam?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:32 | Nahoru | #3
co je to "nebezi"?

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:33 | Nahoru | #4
Stáňa> A chytá to líp na sytič nebo jen tak nebo na hotstart?

Když kolísají otáčky tak to někdy ukazuje na nestabilitu směsi - třebas nedotáhl přírubu nebo jsi zapoměl nasadit nějakou hadičku?

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:36 | Nahoru | #5
prackarr> nu zvednout se otáčky ale na volnobeh jsou ty otáčky konstantni ale když pustim sytič tak se zvednout ale meni se

Naposledy editováno 20.07.2010 08:37:48

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:36 | Nahoru | #6
Mě šlo o to,jestli motor reaguje na sytič. Pak zkus prohlídnout ochuzovač a jak psal Vespić,prohlédni sání a hadičky. Těžko radit od stolu...

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:40 | Nahoru | #7
prackarr> jo reaguje na sytič.co by mohlo bejt s ochuzovačem ? ten behá bez problémů.motorka prestala startovat pres noc coz nechápu hadičky jsou zapojené a priruba je taky stáhlá taky jsem myslel ze to nekde saje falešnej vzduch.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:41 | Nahoru | #8
V tom případě to dej někomu,kdo tomu rozumí,at ti to opraví. Mě nenapadá už nic.
Akorát ještě zkusit jinou svíčku.

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:47 | Nahoru | #9
prackarr> svička me napadla ale ze by odesla behem 4mth a kupovat novou se mi nechce docela drahá sranda.tady u nás to neni komu dát.

Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 08:55 | Nahoru | #10
svíčka je cerná to znamená ze je to bohatý jestli se nepletu je mozné ze by to melo az takovej vliv na ten start? nemám tuseni jak moc je citlivé to nastaveni.kazdopádne motorka chytala a pres noc prestala aniz bych na neco sáhnul.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 09:34 | Nahoru | #11
1)svíce (konečně pokud to nebude svící tak budeš mít náhradní a to se vypalatí)
2)před startem naprazdno 3x klapnout plynem (osvědčená rada by Pračkarr)
3)před startem několikrát prošlápnout s zmačknutým chcípákem a pak razantně kiknout
4)všechno co ti tu radili + vyměň benzín, zkontrolovat všechny pičičmundy jak píší ochuzovačatd, bodku svíce, + kabely Jak píšeš v pondělí jsi dojel a za tepla to fungovalo a funguje i teď. Klidně je možné že se ti do čtvrtka vysražela voda v palivu a tim startovaním už i dokur.ila svící atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 09:45 | Nahoru | #12
Mega-CZ> pred startem s tim plynem delám taky motorku mám uz dva roky a vzdy to fungovalo jak pises ty.to s tou vodou v tom benzinu to by nebezelo prece ani teplý ne?

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 11:33 | Nahoru | #13
Stáňa> no to by teda běželo... ono se to může chovat tak že :
1) motorka stojí - (tudíž chládne) a voda kondenzuje mikro kapičky se tím pádem naserou pod benzín a jsou první na řadě při startu v karbecu i v nádrži u kohoutu.
2)zatím co když s tím chvíli laboruješ tak se to stopové množství vody s tim benzínem (jakoby) promíchá A nakonec to i chytne
3) a pak naopak můžeš mít někdy za vlhka pocit že to lépe jede protože se v horkým motoru ta stopová voda mění v páru a tak se tam te výbušné směsi vleze jakoby víc... Dokonce pamatuji že kutilové podobné zařízení na přístřik vody montovali i do Š120 jako tuzing
no a za 4) to může být také víc věcí naráz.. voda odpalila svíci, někde probijí kabel a tak jiskra na studene svíci a u studeného motoru palivo není dost silná.. atd

Ale to jsou jen tipy..nejsem žádnej znalec ..to je spíš pračka...

Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 11:46 | Nahoru | #14
Tak pokud je svicka cerna(spatne spalovani smesi) i po jizde, tak je zrada:

1) ve smesi (spatny benzin, znecisteny karburator, spatne nastaveny karburator, vybehany karburator)
jsou ted docela horka, tak by mela byt smes chudsi....

2) mala kompres(ventili,pist)....spatny pracovni tlak

3) spatne zapalovani(svicka, kabel, fajfka, zapalko)

Osobne bych si to tipnul na spatnou svicku...proste jsi to nekde ulil a uz je po ni hovno

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 11:49 | Nahoru | #15
99,9 % to jsou ventily.
Na crf jsou titanové ventily které se po čase začnou dřív nebo později zaklepávat - obzvlášť rychle s laděným výfukem a špatným tryskováním .. Pokud se vůle poprvé hnou , je možné je jednou doštelovat podložkami , to je ale tak na 3 - 5 motohodin , pak se ventil zaklepe znovu a o to rychleji . Doporučuji znovu vůle ventilů zkontrolovat , uvidíš že (většinou na pravým sacím) zase žádná vůle nebude , podložky už neměň , nemá to smysl ujedeš jeden trenink a ventil je znova v pí.i ... Pokud se rozhodneš pro nové ventily titanové připrav si víc peněz - pokud zvolíš ocelové , nezapomeň vyměnit i pružiny , musí být silnější (ocelový ventil je těžší)

Naposledy editováno 20.07.2010 12:02:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 12:30 | Nahoru | #16
Bangabagasaua> proč zrovna na pravým sacím? a jakej má vliv na startováni to ze se zacnou ventily zaklepávat?

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 12:36 | Nahoru | #17

Stáňa>Bangabagasaua> proč zrovna na pravým sacím? a jakej má vliv na startováni to ze se zacnou ventily zaklepávat?


žádný. Ale naopak,zaklepaný ventil způsobí,že to studené nechytá.
Proto já ventily prakticky skoro neměřím,ale vždy studený motor startuju startovačkou,i když mám el.startér.
Pokud by to nechytalo,jdu po ventilech. Zatím mám 235 MTH a ventily jsou cajk.

Naposledy editováno 20.07.2010 12:38:12

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 12:38 | Nahoru | #18
ale já nechápu duvod proč když jsou ventily zaklepané tak to studené nechytá?

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 12:39 | Nahoru | #19

Stáňa>ale já nechápu duvod proč když jsou ventily zaklepané tak to studené nechytá?


Co tak malý tlak,hm?
Hele,nelaboruj a dej to někam,kde tomu rozumí...

Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 12:41 | Nahoru | #20
jako když se zaklepaj tak se zmensi komprese?

Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 13:24 | Nahoru | #21
Tak to je snad samozrejmne ze se zmeni kdyz ti potom budou otevirat drive nez by mely.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 14:05 | Nahoru | #22

Stáňa>Bangabagasaua> proč zrovna na pravým sacím? a jakej má vliv na startováni to ze se zacnou ventily zaklepávat?

1. část otázky: karburátor je nasměrován do motoru pod úhlem , to způsobuje že jeden ventil je chlazený palivovou směsí víc a druhý míň - ten míň chlazený (pravý ) se začne vyhřívat a mění se jeho pevnost (změkne) a začne se zaklepávat .
2. část otázky: zaklepané ventily nezmění zas až tak časování, ikdyž taky trochu - ale co je důležité pro chod motoru - zůstává neustále otevřený - nedovírá , ve válci tak není tlak ani potřebné množství směsi . Na roztlačení to sice chytne ale už podle výkonu poznáš že je něco špatně .

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 14:19 | Nahoru | #23
Bangabagasaua> dobre pochopil jsem ale ventily jsou skutečnš v porádku mám ted na motorce novej pist i nikasil takze má kompresi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 15:36 | Nahoru | #24

Bangabagasaua>1. část otázky: karburátor je nasměrován do motoru pod úhlem , to způsobuje že jeden ventil je chlazený palivovou směsí víc a druhý míň - ten míň chlazený (pravý ) se začne vyhřívat a mění se jeho pevnost (změkne) a začne se zaklepávat .
2. část otázky: zaklepané ventily nezmění zas až tak časování, ikdyž taky trochu - ale co je důležité pro chod motoru - zůstává neustále otevřený - nedovírá , ve válci tak není tlak ani potřebné množství směsi . Na roztlačení to sice chytne ale už podle výkonu poznáš že je něco špatně .

No to čučim.. do teď jsem si myslel že se ventil rozklepává zhora na tyčce a ne na sedle, a že to funguje přesně opačně, tudíž že se málo otevře a proto dá málo paliva. Jak potom pomůže jej vypodložít?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 15:40 | Nahoru | #25
nepomuze ho podlozit zaklepanej ventil musis vymenit i se sedlem, nebo dobrousit pokud je ocelovej. a zaklepava se do sedla kde by se zaklepal na tycce ?

Naposledy editováno 20.07.2010 15:41:33

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 15:48 | Nahoru | #26
Joraell> Bangabagasaua piše v příspěvku 15 že to jde doštelovat podložkama. na tyčce jsem myslel v místě kde do něj ťuká vačka nebo takovej ten mostík co to z vačky přenáší a když to přeženu tak jakoby se roztemovával majzlík

Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 15:53 | Nahoru | #27
viděl jsem to jednou dávno na autě kde byl na ventil ještě nasazen takový klobouček (obracený hrnec) s podložkama a olej mezi těma podložkama měl vymezovat vůle aby to netikalo. Na ty kloboučky přímo pak najížděli vačky. ty kloboučky měly vyťukané nebo prostě prohnuté ta dna a tak se pak na ventil málo natlačil a neotevřel jej dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 16:36 | Nahoru | #28

Mega-CZ>No to čučim.. do teď jsem si myslel že se ventil rozklepává zhora na tyčce a ne na sedle, a že to funguje přesně opačně, tudíž že se málo otevře a proto dá málo paliva. Jak potom pomůže jej vypodložít?



Rozklepava neni zaklepava.

(reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 16:55 | Nahoru | #29

Bubrak ZX10R>Rozklepava neni zaklepava.

pravda.... zase jsem chytřejší... to víte ja su ešče školenej na čz 2takt tam nějaký ventily nehrozily..

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF

20.7.2010 v 16:58 | Nahoru | #30
no a kam teda se cpe ta podložka?jak píše Bangabagasaua v 15tem příspěvku? pod výměnné ventilové sedlo? Už jsem samo hlavu a sedla viděl i zabrušoval takovým bazmekem s vedením skrz hlavu ale že by ta lůžka šla oddělat a vypodložit to nevím...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist