Téma: palivo E85
 
4.7.2010 v 21:54
zkoušel jste už někdo tohle palivo?

tady je nějaký povídání: ODKAZ

prý dojde lehce ke zvýšení spotřeby, ale zase tohle stojí cca 23Kč. Navíc lidi co to používají v autech zaznamenali každopádně zvýšení výkonu - ODKAZ

Předchozí
1 2 3
Následující

palivo E85

4.7.2010 v 21:57 | Nahoru | #1
Ještě sem nepotkal stojan s E85

palivo E85

4.7.2010 v 21:58 | Nahoru | #2
tad je jejich seznam: ODKAZ

palivo E85

4.7.2010 v 22:01 | Nahoru | #3
Musíš na to mít upravenej motor, má to 109 oktanů a je v tom 85% lihu. "sotiyzfreplica" to natankoval, tak mu napiš PM
sotiyzfreplica

Naposledy editováno 04.07.2010 22:03:53

palivo E85

4.7.2010 v 22:03 | Nahoru | #4
Fčecko daleko Ale kdyby to tu měli tak bych to pribnul.Stejně mam 2T a ten chlemtá jakej koli bezín.

palivo E85

4.7.2010 v 22:18 | Nahoru | #5
co myslite?? MZ to schrupne ne?, ale jak se to bude misit s olejem??? mate nekdo zkusenosti??

1 reakcí na tento příspěvek palivo E85

4.7.2010 v 22:37 | Nahoru | #6
ani se to neodvažuji dát do moto .mladej to dal do Ymahy neose a musel tahat celou nádrž protože to nejelo,kuckalo a netáhlo,upřimnou soustrast.

palivo E85

5.7.2010 v 10:19 | Nahoru | #7
týý vole to si děláš prdel ne ? :D To máš asi tak jak kdybys chtěl cpát naftu do motorky :D ale když sem to tady četl , tak se se celkem pobavil

(reakce na) palivo E85

5.7.2010 v 11:12 | Nahoru | #8

MILOS61>ani se to neodvažuji dát do moto .mladej to dal do Ymahy neose a musel tahat celou nádrž protože to nejelo,kuckalo a netáhlo,upřimnou soustrast.


Jo, to je přesně to samý co popisoval sotiyzf.......

palivo E85

5.7.2010 v 11:13 | Nahoru | #9
mame, fuguje to, ale musi se na to palivo naladit jednotka..vykon vyssi protoze se posouva detonacni limit pri vyssim tlaku..
do seriovyho auta/motorky je to picovina a da to tam jen blbec

1 reakcí na tento příspěvek palivo E85

6.7.2010 v 10:00 | Nahoru | #10
V Bechyni jsem si toho nedávno všimnul na pumpě, litr za 23,- pumpař ríkal že se to musí ředit 50:50 s benzínem, v podstatě říkal přesně to co píšou v těch článkách. Do auta to nezní jako špatnej nápad, mám starýho civica 5g, motor D15B2 (1500cm, jednobod. vstřik) až vyjezdím tak to vyzkouším

(reakce na) palivo E85

6.7.2010 v 10:27 | Nahoru | #11

Whistler>V Bechyni jsem si toho nedávno všimnul na pumpě, litr za 23,- pumpař ríkal že se to musí ředit 50:50 s benzínem, v podstatě říkal přesně to co píšou v těch článkách. Do auta to nezní jako špatnej nápad, mám starýho civica 5g, motor D15B2 (1500cm, jednobod. vstřik) až vyjezdím tak to vyzkouším



já tě varuju,..ty poloosy stejně jednou ukroutíš
sem na to zvědavej,hlavně na výkon

palivo E85

6.7.2010 v 10:37 | Nahoru | #12
Je to hrozně daleko, takže ikdyž to je za těch 23kč tak se to nevyplatí..
O modifikacich ridici jednotky nemluvě..

palivo E85

6.7.2010 v 10:37 | Nahoru | #13
Ve Švédsku to je už tak 20 let, v Brazílii tak 100 a schválně proč bylo v ČR za první republiky tolik lihovarů (když tehdejší ČSR neměla ropovod a z uhlí BE dělat tak dobře nejde) ? Nic nového.

Hlavním důvodem proč se to ve Švédsku začalo používat jsou nízké emise CO a nespálených uhlovodíků. Vysoké oktanové číslo nevadí a pokud má motor vyšší kompresní poměr tak to palivo využije lépe jeho potenciál. Pro někoho je zajímavé to, že se jedná o palivo z obnovitelných zdrojů - i když to má řadu daklších diskutabilních aspeků, včetně jeho ceny - prostě ropovod ničím nenahradíš nebo velmi těžce a draze.

Do lihu/ethanolu se může extrahovat voda, pomocí různých aditiv tomu jde zabránit ( i když v ČR je možné vše Do běžného motoru je právě z důvodu koroze nebo z důvodu obecné nesnášenlivosti s některými materiály u těsněních nevhodné požívat palivo s vysokým podílem lihu\ethanolu. U nás je tuším možné používat max. E10 tedy palivo kde je 10 % lihu (gasohol) - a na to se i konstruují běžné motory - nemám přesnou informaci co přesně se musí upravit, aby bylo možné jezdit na E85 (myslím upravit hlavně z hlediska materiálů ne nějakých map v řídící jednotce.)

Kvasný líh se už dnes přepracovává na alkyl-terc. alkylethery - třeba ETBE. Co se týče nižší spotřeby, tak to souvisí s nižší výhřevností lihu a i s jiným tvarem destilační křivky u tohle paliva.

Edit: Do mojí Hondy SH to je výrobcem zakázáno dávat, max E10. Jinak nižší cena bude asi zapříčiněna jinou sazbou spotřební daně.

Naposledy editováno 06.07.2010 10:39:10

2 reakcí na tento příspěvek palivo E85

6.7.2010 v 10:42 | Nahoru | #14
Takovou sračku bych do svojeho auta (svojí motorky, svojí sekačky, svojí pily, svojeho vařiče) nenatankoval ani za nic!

palivo E85

6.7.2010 v 11:14 | Nahoru | #15
myslim že rozumu jsem měl tolik na základce a nedostatek financí na střední aby mně bylo zapotřebí vyméšlet voloviny jako jak do mašiny na benzín nalit lih

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) palivo E85

6.7.2010 v 11:36 | Nahoru | #16

Číkus>Takovou sračku bych do svojeho auta (svojí motorky, svojí sekačky, svojí pily, svojeho vařiče) nenatankoval ani za nic!



voe ale ono to fakt funguje jen se musi upravit zapalovani a mapy v jednotce, davat to tam bez toho nebo to michat 50:50 je vicemene knicemu a spis tomu motoru uskodis nez pomuzes nehlede na to ze kdyz motor nema knock sensor tak jsou to jen vyhozeny prachy (stejne jako shell vpower) ale blbcum to nevysvetlis

(reakce na) palivo E85

6.7.2010 v 11:37 | Nahoru | #17
Lobo> želví póvl do mých motorů taky nesmí

1 reakcí na tento příspěvek palivo E85

6.7.2010 v 15:18 | Nahoru | #18
No a zkoušel jste to někdo už tankovat? Jak se chová motor? Třeba v poměru 50:50? Je v tom nějaký problém?Cenovej rozdíl mi příjde dost podstatnej 23kč nebo 33Kč.Ale jestli je to opravdu sračka tak nic

palivo E85

29.7.2010 v 22:29 | Nahoru | #19
hele napred si o tom neco zjistete nez to odsoudite,musite na to samozrejme upravit motor pridanim pridavne ridici jednotky ktera se pripoji mezi vstriky a prodlouzi dobu vstriku cca o 30% jelikoz benzin ma smes, pom, 14,7:1 a ethanol 9,7:1 protoze ma mensi ucinost takze tam musi dostat vice paliva. navic pri horeni e85 nevznika tolik skodlivin/castic po spalovani a rozpousti to ropne usazeniny takze to cisti motor a nezasira tolik olej a jeste je potreba pulznich svicek ktere zlepsuji studene starty. k cene upravy 1-4valec cca 3000-4000kč 6valec cca 5-6000kč včetne svicek a filtru K&n apod. takze kdyz je o cca 10kč levnejsi takova palice to neni.

Je videt že jsme v čechach ,kdyby se nemusel plyn stlacovat tak si ho kazdej nasere do nadrze a pak bude nadavat ze to nejede/nefunguje...

palivo E85

29.7.2010 v 22:33 | Nahoru | #20
jo jeste je to min agresivni nez benzin takze to ze to rozezira gumove hadicky a tesneni je mytus jelikoz si to pletete z Methanolem!!!!!!! a co se tyce vodivosti je pravda ze na sebe vaze vodu a u nekterych el.pupm paliva muze dojit ke snizeni jejich vykonu ,ALE to uz mate misto ethanolu v nadrzi spise smes do ostrikovacu...

palivo E85

29.7.2010 v 23:56 | Nahoru | #21
Klasika jak se všemi hity - nafta, LPG, CNG, teď E85... 23,- není žádná diskotéka! Na nic - jak se to trochu rozšíří po republice, tak budem opět na starých dobrých 30++. Hřešíš jen na momentální nevšímavosti státu, výpalné, daně, daně z daní, tvoří největší část ceny. Se podívej - nafta stojí jako benzín, LPG se nevyplatí vůbec, CNG k tomu též spěje. Ekologické neekologické, až naletí dostatečný počet zaslepených, tak tam narazí daně také. Jak důchodci u Lídla tydle hurá akce...

Osobně - výrobce v manuálu píše N95, výdaje za benzín tvoří zanedbatelnou položku, takže si tendle zázrak můžou strčit zase zpět zezadu a hluboko Za zkurvení motoru mi sockování kde mají o korunu nebo o dvě levnější náhražku náhražky fakt nestojí... Jako by bylo málo, že se u nás prodává největší humus z celé evropy, jsme zase jednou papežštější než papež

(reakce na) palivo E85

30.7.2010 v 00:01 | Nahoru | #22

Číkus>Takovou sračku bych do svojeho auta (svojí motorky, svojí sekačky, svojí pily, svojeho vařiče) nenatankoval ani za nic!



Jsi zapomněl na zapalovač, dovedeš si představit připalovat nějakým svinstvem bez poctivé vůně starého dobrého benzínu? To fakt nejde

(reakce na) palivo E85

30.7.2010 v 00:07 | Nahoru | #23

HansB>No a zkoušel jste to někdo už tankovat? Jak se chová motor? Třeba v poměru 50:50? Je v tom nějaký problém?Cenovej rozdíl mi příjde dost podstatnej 23kč nebo 33Kč.Ale jestli je to opravdu sračka tak nic



50:50? To není rozdíl 33/23 ale 33/28, to poprvé. Podruhé zvýšená spotřeba. Kolik za sezonu natankuješ? Kolik by stály úpravy? Kolik jsou výdaje mimo benzín? (olej a jiný spotřebák, servis...) Stále ti připadá ten rozdíl podstatný?

palivo E85

30.7.2010 v 06:50 | Nahoru | #24
Asi před měsícem jsem se o tom dohadoval na jiném fóru, je dost lidí co to bere do běžných aut s obyčejným starým vstřikem MPI. Jede jim to prý k nepoznání.

Jediná věc jak si to umím vysvětlit je že lih je zapálitelný i ve velmi chudých směsích.

palivo E85

30.7.2010 v 09:20 | Nahoru | #25
Známý to tankuje do Filcky 1.6(MPi?)..že prej mezi benzinem a timhle v jizdě rozdil nevidi...ale mam to hodně "votužené",vyfuk,přímé sání(z burzy, bez ladění)
kamoš to po jeho vzoru vzal do Xantie(jednobod) a proklinal ho ja bych to do auta asi nevzal...o motce samozřejmě ani nemluvim...

palivo E85

30.7.2010 v 09:41 | Nahoru | #26
Svinstvo... to nikdo nedokázal, čistotu hoření ale ano, však vemte 2 sklenice v jedné zapalte lih a v druhé lžičku benzínu a zaduste zavřením...
Black & white. Proto s lihem dna pístů a svíčky jen září.

Jen ten směšovací poměr nechápu.
Proč to funguje??

palivo E85

30.7.2010 v 09:45 | Nahoru | #27

palivo E85

30.7.2010 v 12:21 | Nahoru | #28
Já to leju do favorita a problém s tím nemá. Dokonce mám pocit že to i o něco lépe jede

2 reakcí na tento příspěvek palivo E85

30.7.2010 v 12:38 | Nahoru | #29
co to udělá když to naleju do ČZy která je dělaná na 80 oktanovej benzín?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) palivo E85

30.7.2010 v 12:43 | Nahoru | #30
posmiros> Už ji nikdy nezastavíš
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist