paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Asi závada dobíjení Honda CBR
11.4.2010 v 23:40
Mám nějakej problém s elektrikou a myslím ,že to dělá dobíjení.Přijdu do garáže v pohodě nastartuju a pak jsem ujel asi cca 30 km zastavím na benzínce natankuju a chci nastartovat a motorka ani ťuk s motorem to neotočilo a chovalo se to jak kdyby byla vymlácená baterka.Baterku jsem měl nabitou a den předtím jsem najel asi 130 km takže by měla být v pohodě.Tato závada se mi projevuje teď docela často .Zatím jsem neměl čas to proměřovat tak jsem to hodil sem abych se dozvěděl na co se mám zaměřit.Dík za každou radu.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

11.4.2010 v 23:41 | Nahoru | #1
Regulator...

2 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

11.4.2010 v 23:44 | Nahoru | #2
to tu dlouho nebylo..

jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor

uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

11.4.2010 v 23:44 | Nahoru | #3

Mrzout>Regulator...


To si myslím i já ,že to bude regl .Nojo problém Hondy. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

11.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #4

c.j.>to tu dlouho nebylo..

jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor

uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki


Regler z VFR mu asi nepasne co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

11.4.2010 v 23:52 | Nahoru | #5

c.j.>to tu dlouho nebylo..

jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor

uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki



Já vím projížděl jsem to tady ,jenže to je taková z......á závada .Přijdu nastartuju v pohodě dojedu někam vypnu nenastartuju , roztlačím jezdím dojedu dom vyzkouším nastartovat a všechno zase v pohodě no a druhej den zase to stejný nebo někdy při zastavení a startování se motor sotva převaluje.Připadám si jak CYP ,když se to stane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:01 | Nahoru | #6

Mrzout>Regler z VFR mu asi nepasne co?



Mohl by..
Některé CBR mají 8mi pinový, ale v praxi to je pořád totéž - 3x fáze, +12V a zem.. Někde jsou jen dráty zdvojené pro menší proudovou zátěž..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:03 | Nahoru | #7

Dušan1>Já vím projížděl jsem to tady ,jenže to je taková z......á závada .Přijdu nastartuju v pohodě dojedu někam vypnu nenastartuju , roztlačím jezdím dojedu dom vyzkouším nastartovat a všechno zase v pohodě no a druhej den zase to stejný nebo někdy při zastavení a startování se motor sotva převaluje.Připadám si jak CYP ,když se to stane.



VFR mi dělala totéž.. A ani regler nepomohl Po chvilce bádání s ampérmetrem v ruce jsem přišel na to, že to na potkávací světlo (1x H4) dobíjí, ale na dálkové (2x H4) už ne A když jsem jel "ostřeji" s dálkovkama tak jsem pak prostě nenastartoval, stačilo odpojit jedno světlo a opraveno

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:04 | Nahoru | #8

c.j.>Mohl by..
Některé CBR mají 8mi pinový, ale v praxi to je pořád totéž - 3x fáze, +12V a zem.. Někde jsou jen dráty zdvojené pro menší proudovou zátěž..


Strejda google napovedel ze to je stejny

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:05 | Nahoru | #9
to jsou veci...

EDIT: to s tim slabym alternatorem co popisuje c.j. (pokud vymenil regulator za dobry )

Naposledy editováno 12.04.2010 00:06:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:07 | Nahoru | #10

c.j.>VFR mi dělala totéž.. A ani regler nepomohl Po chvilce bádání s ampérmetrem v ruce jsem přišel na to, že to na potkávací světlo (1x H4) dobíjí, ale na dálkové (2x H4) už ne A když jsem jel "ostřeji" s dálkovkama tak jsem pak prostě nenastartoval, stačilo odpojit jedno světlo a opraveno


My ted na NSR resili zahadu nesviticich svetel... A pak jsme zjistili ze nam prodali 6V zarovky a my si toho nevsimli

Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:13 | Nahoru | #11
na tohle sem se tady ptal taky... a 99% lidí mi napsalo regulátor,a pak sem jen zahejbal kontaktama na baterce a jelo to... ale u tebe to bude reguláátor ..kup si novej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:26 | Nahoru | #12
Mrzout> kdyby to bylo naopak, tak by svitily aspon trochu, takhle jste je nemohli vratit

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:33 | Nahoru | #13

Skalda>Mrzout> kdyby to bylo naopak, tak by svitily aspon trochu, takhle jste je nemohli vratit


Covece nevim co to bylo za zarovky ale dycky svitila jedna dalkova v pravym svetlometu, ostatni vlakna praskly... A to nas matlo Promerili jsme snad vsechny kabely a spinace na riditkach a pak ciste nahodou sme se podivali na zarovky

Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 00:48 | Nahoru | #14
tyjo, jestli aspon jedno 6V vlakno prezilo 12V, tak to je slusnej vykon od ty zarovky

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 02:22 | Nahoru | #15
Tohle ze by delala Honda je Honda? Nechce se mi uverit, nedelas si z nas srandu?

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 02:31 | Nahoru | #16
Bubrak> Ja vedel ze si to nenechas ujit Žabáku

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:27 | Nahoru | #17

Mrzout>Bubrak> Ja vedel ze si to nenechas ujit Žabáku



Kdo je tady žabák ?

jinak taky se mi to nezdá, co víc, nemůžu tomu ano uvěřit

Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:29 | Nahoru | #18
Přesně toto se mi stalo taky. Prvně co udělej,tak proměř dobře baterku. Nůže to klidně dělat ona. Pak si změř dobíjení při různých režimech. Mělo by to házet 13,7-14,4V.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:34 | Nahoru | #19

Skalda>to jsou veci...

EDIT: to s tim slabym alternatorem co popisuje c.j. (pokud vymenil regulator za dobry )



No dělalo to ihned od koupě, to tam byl už vadný Ignietch. Koupil jsem nový Ignietch a taky dobíjel jen s jednou H4. Pak stejně po teřch letech u Baltu shořel, tak jsem dal Vape, je děláno na vyšší zatížení, ale taky to dobíjí jen s jednou H4. Na podzim jsem koupil tady z inzerce noname reglér za 1200Kč jen tak do zásoby a je to stejné.. Všechny 3 váze měly stejné hodnoty, konektor jsem čistil.. Ale co, jedna H4 stačí..

edit: baterky jsem za tu dobu měl 3, poslední jsem kupoval týden před prodejem, Yuasu YTX-12B.. Mám vlastně někde zakopaný v garáži i náhradní stator z kawy, rozměrově byl stejný, ale nikdy jsem se k výměně nedostal, nechtělo se, když to fungovalo..

Naposledy editováno 12.04.2010 07:36:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:38 | Nahoru | #20

Bubrak ZX10R>Tohle ze by delala Honda je Honda? Nechce se mi uverit, nedelas si z nas srandu?


Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:41 | Nahoru | #21

prackarr>Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.



Ses nějak rozvohnil. Že ti praskne cévka starouši

Já sice nejsem kdoví jakej mechanik, ale troufám si říct, že je to rozbitý. A zkuste mi to někdo vyvrátit

2 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:47 | Nahoru | #22
Mýlíš se minimálně jednou,možná 2x.
Jednak jsem se vůbec nerozohnil.
V klidu jsem napsal chudáčkovi bubráčkovi,že je trapnej,jak trabant na dálnici,protože ty svoje slinty píše v každém druhém vlákně. A opakovaný vtip už moc vtipný není
Možná mu to žerou 16ky,nevím,ale jinak je to jen trapný,nicneříkající štěk.
A ted se dostávám k č.2,protože té motorce nemusí být absolutně nic. Nepíšu,že není,ale nemusí být. Mohla mu prostě jen odejít baterka. U té bych rozhodně začal,pak bych teprve měřil dobíjení.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:50 | Nahoru | #23

prackarr>..že je trapnej,jak trabant na dálnici...



Co máš proti Trabíkovi?

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:53 | Nahoru | #24
nic,nemám nic ani proti bubrošovi,lidi jako je on svět potřebuje.
Já psal hlavně autorovi vlákna,aby nekuchal relátka a regulátor,jak to udělalo x lidí před ním,ale šel prvně po baterce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 07:58 | Nahoru | #25
Zkrátka to chce nejdříve proměřit podle návodu z motoride.sk, který se tu na fóru povaluje už mockrát, a až pak utrácet peníze za náhradní díly.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 08:49 | Nahoru | #26

1100Virago>Zkrátka to chce nejdříve proměřit podle návodu z motoride.sk, který se tu na fóru povaluje už mockrát, a až pak utrácet peníze za náhradní díly.



návod mám staženej. Jen jsem se ptal odkud mám začít resp. jestli už někdo měl takovou závadu a poradil mě na co se zaměřit.

Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 08:50 | Nahoru | #27
Vape/Ignitech...

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 08:57 | Nahoru | #28

prackarr>Mýlíš se minimálně jednou,možná 2x.
Jednak jsem se vůbec nerozohnil.
V klidu jsem napsal chudáčkovi bubráčkovi,že je trapnej,jak trabant na dálnici,protože ty svoje slinty píše v každém druhém vlákně. A opakovaný vtip už moc vtipný není
Možná mu to žerou 16ky,nevím,ale jinak je to jen trapný,nicneříkající štěk.
A ted se dostávám k č.2,protože té motorce nemusí být absolutně nic. Nepíšu,že není,ale nemusí být. Mohla mu prostě jen odejít baterka. U té bych rozhodně začal,pak bych teprve měřil dobíjení.



Díky za odpovědi, vyprdni se na nějaký nesmyslný keci ,takovejch tady bude ještě hodně. Baterka je asi rok stará ,před zimou vydělaná z motorky a nabitá ,ale zkusím ju nechat změřit v Tikálu .

Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 09:00 | Nahoru | #29
Mě ted odešla baterka,co byla stará 1/2 roku. Dojeď tam i s motorkou a nech změřit oboje. Pokud to bude tím regulošem,tak dáš nový a máš pokoj. Stát se to může. Prvně jdi ale po baterce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

12.4.2010 v 10:01 | Nahoru | #30

prackarr>Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.



Ne, me uz ani nevadi, ze si vymejslis. O zadnym regulatoru sem nic nepsal. Ale nestalo se ti to poprve, ze.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist