1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
2 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor
uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
c.j.>to tu dlouho nebylo..
jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor
uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki
Regler z VFR mu asi nepasne co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
c.j.>to tu dlouho nebylo..
jak píše Mrzout, na 99,9% vadný regulátor
uvažoval jsem o 1000 RR, no ještě že byl dražší než Sušukišuki
Já vím projížděl jsem to tady ,jenže to je taková z......á závada .Přijdu nastartuju v pohodě dojedu někam vypnu nenastartuju , roztlačím jezdím dojedu dom vyzkouším nastartovat a všechno zase v pohodě no a druhej den zase to stejný nebo někdy při zastavení a startování se motor sotva převaluje.Připadám si jak CYP ,když se to stane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
Mrzout>Regler z VFR mu asi nepasne co?
Mohl by..
Některé CBR mají 8mi pinový, ale v praxi to je pořád totéž - 3x fáze, +12V a zem.. Někde jsou jen dráty zdvojené pro menší proudovou zátěž..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
Dušan1>Já vím projížděl jsem to tady ,jenže to je taková z......á závada .Přijdu nastartuju v pohodě dojedu někam vypnu nenastartuju , roztlačím jezdím dojedu dom vyzkouším nastartovat a všechno zase v pohodě no a druhej den zase to stejný nebo někdy při zastavení a startování se motor sotva převaluje.Připadám si jak CYP ,když se to stane.
VFR mi dělala totéž.. A ani regler nepomohl Po chvilce bádání s ampérmetrem v ruce jsem přišel na to, že to na potkávací světlo (1x H4) dobíjí, ale na dálkové (2x H4) už ne A když jsem jel "ostřeji" s dálkovkama tak jsem pak prostě nenastartoval, stačilo odpojit jedno světlo a opraveno
1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
EDIT: to s tim slabym alternatorem co popisuje c.j. (pokud vymenil regulator za dobry )
Naposledy editováno 12.04.2010 00:06:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
c.j.>VFR mi dělala totéž.. A ani regler nepomohl Po chvilce bádání s ampérmetrem v ruce jsem přišel na to, že to na potkávací světlo (1x H4) dobíjí, ale na dálkové (2x H4) už ne A když jsem jel "ostřeji" s dálkovkama tak jsem pak prostě nenastartoval, stačilo odpojit jedno světlo a opraveno
My ted na NSR resili zahadu nesviticich svetel... A pak jsme zjistili ze nam prodali 6V zarovky a my si toho nevsimli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
Skalda>Mrzout> kdyby to bylo naopak, tak by svitily aspon trochu, takhle jste je nemohli vratit
Covece nevim co to bylo za zarovky ale dycky svitila jedna dalkova v pravym svetlometu, ostatni vlakna praskly... A to nas matlo Promerili jsme snad vsechny kabely a spinace na riditkach a pak ciste nahodou sme se podivali na zarovky
1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
Skalda>to jsou veci...
EDIT: to s tim slabym alternatorem co popisuje c.j. (pokud vymenil regulator za dobry )
No dělalo to ihned od koupě, to tam byl už vadný Ignietch. Koupil jsem nový Ignietch a taky dobíjel jen s jednou H4. Pak stejně po teřch letech u Baltu shořel, tak jsem dal Vape, je děláno na vyšší zatížení, ale taky to dobíjí jen s jednou H4. Na podzim jsem koupil tady z inzerce noname reglér za 1200Kč jen tak do zásoby a je to stejné.. Všechny 3 váze měly stejné hodnoty, konektor jsem čistil.. Ale co, jedna H4 stačí..
edit: baterky jsem za tu dobu měl 3, poslední jsem kupoval týden před prodejem, Yuasu YTX-12B.. Mám vlastně někde zakopaný v garáži i náhradní stator z kawy, rozměrově byl stejný, ale nikdy jsem se k výměně nedostal, nechtělo se, když to fungovalo..
Naposledy editováno 12.04.2010 07:36:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
Bubrak ZX10R>Tohle ze by delala Honda je Honda? Nechce se mi uverit, nedelas si z nas srandu?
Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.
prackarr>Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.
Ses nějak rozvohnil. Že ti praskne cévka starouši
Já sice nejsem kdoví jakej mechanik, ale troufám si říct, že je to rozbitý. A zkuste mi to někdo vyvrátit
2 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
Jednak jsem se vůbec nerozohnil.
V klidu jsem napsal chudáčkovi bubráčkovi,že je trapnej,jak trabant na dálnici,protože ty svoje slinty píše v každém druhém vlákně. A opakovaný vtip už moc vtipný není
Možná mu to žerou 16ky,nevím,ale jinak je to jen trapný,nicneříkající štěk.
A ted se dostávám k č.2,protože té motorce nemusí být absolutně nic. Nepíšu,že není,ale nemusí být. Mohla mu prostě jen odejít baterka. U té bych rozhodně začal,pak bych teprve měřil dobíjení.
1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR
Já psal hlavně autorovi vlákna,aby nekuchal relátka a regulátor,jak to udělalo x lidí před ním,ale šel prvně po baterce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
1100Virago>Zkrátka to chce nejdříve proměřit podle návodu z motoride.sk, který se tu na fóru povaluje už mockrát, a až pak utrácet peníze za náhradní díly.
návod mám staženej. Jen jsem se ptal odkud mám začít resp. jestli už někdo měl takovou závadu a poradil mě na co se zaměřit.
prackarr>Mýlíš se minimálně jednou,možná 2x.
Jednak jsem se vůbec nerozohnil.
V klidu jsem napsal chudáčkovi bubráčkovi,že je trapnej,jak trabant na dálnici,protože ty svoje slinty píše v každém druhém vlákně. A opakovaný vtip už moc vtipný není
Možná mu to žerou 16ky,nevím,ale jinak je to jen trapný,nicneříkající štěk.
A ted se dostávám k č.2,protože té motorce nemusí být absolutně nic. Nepíšu,že není,ale nemusí být. Mohla mu prostě jen odejít baterka. U té bych rozhodně začal,pak bych teprve měřil dobíjení.
Díky za odpovědi, vyprdni se na nějaký nesmyslný keci ,takovejch tady bude ještě hodně. Baterka je asi rok stará ,před zimou vydělaná z motorky a nabitá ,ale zkusím ju nechat změřit v Tikálu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
prackarr>Když se posere na hondě regulátor(zatím se mi to stalo jen jednou a to po cca 80tis. km,tak vezmu 3 litry,(možná méně,nevím,kolik ted stojí,mě tehdfy stál 2.800)a koupím si nový a mám navždycky pokoj. Je to sice nepříjemná věc,zvlášť,když se to stane někde v zahraničí,ale dá se to přežít. Kamoš takto jel domů až z FARA z Portugalska(krom toho jel na ZX6 ce ,ne na hondě a ten regulátor odešel taky,už cestou tam. Řešili to tak,že si prohazovali baterky a zdravá mootorka je dobíjela za dva.
Ty už jsi s tím bubráčku trošku trapnej,ale když tě to baví,tak prosím. Já bych radši vyměnil regulátor,jak řešil nefunkční podvozek a brzdy,co máš na té své dachli z výroby ty.
Chápu ale,že rovinkáře v plavkách nějaký podvozek nesere,že? Hlavně že to dobíjí.
Ne, me uz ani nevadi, ze si vymejslis. O zadnym regulatoru sem nic nepsal. Ale nestalo se ti to poprve, ze.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |