a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem
3 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
A nejde říct že by nějaká síť pump měla kvalitnější benzín, nikdo to neví protože výsledky kontrol jsou tajný.
5 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Já beru na benzině. Mám ho o dvě kačky levnější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
4 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
lepší brainstorming už jsi nevymyslel že jo?? Taková píčovina, 20% větší výkon...
a o 1/4 menší spotřeba... LOL
A ten magnetizér, nezlob se ale, to snad může koupit jen důchodce v Teleshoppingu.
Motory jsou konstruovaný na palivo s oktanovým číslem 95. Oktanové číslo je dáno konstrukcí motoru a ovlivňuje jej několik faktorů (např komprese, předstih, atd atd.)
Použitím paliva s vyšším oktanovým číslem něž určije výrobce mění provozní vlastnosti chodu motoru. Jiná výhřevnost, zápalnost - důsledek toho je jiný tlak a provozní teplota. Nemusíš být fyzik nebo chemik, případně mechanik aby sis odvodil že tím sice může dojít ke zvýšení výkonu ale v řádech několika málo procent (většina důvěryhodných testů uvádí výsledky okolo 2-3 procent). Motor může jít lépe a rychleji do otáček. Každopádně na úkor životnosti!!
Paliva s výšším oktanovým číslem jsou určená pro moderní automobily s počítačem řízeným předstihem - v takovém motoru dochází k automatické optimalizaci spalování směsy. Tyto motory jsou ale dimenzovány na danný možný rozsah teplot a tlaků a jako jediné dokážou takovou směs využít.
SHRNUTO: Na motorce je ti to úplně na hovno, radši se před jízdou pořádně vyser a vyčůrej, páč je OPRAVU věděcky dokázáno že motorka s lehčím jezdcem jede líp!
Jinak k palivu, každej rok vychází průzkum kvality paliva, dá se to najít na netu. Otázkou je do jaké míry je to objektivní protože benzínové pumpy mají různé dodavatele, tudíž i kvalita benzínu se mění s místem kde benzín kupuješ. Říká se že ONO má špatný paliva, dle testů je v něm větší obsah vody než u jiných benzínek, proto s tim maj některé motory problémy. Ale zas je to závislý na tom kterou dávku schytáš... :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Poly_>Fidži.V-Strom> LOL...
lepší brainstorming už jsi nevymyslel že jo?? Taková píčovina, 20% větší výkon...
a o 1/4 menší spotřeba... LOL
A ten magnetizér, nezlob se ale, to snad může koupit jen důchodce v Teleshoppingu.
Motory jsou konstruovaný na palivo s oktanovým číslem 95. Oktanové číslo je dáno konstrukcí motoru a ovlivňuje jej několik faktorů (např komprese, předstih, atd atd.)
Použitím paliva s vyšším oktanovým číslem něž určije výrobce mění provozní vlastnosti chodu motoru. Jiná výhřevnost, zápalnost - důsledek toho je jiný tlak a provozní teplota. Nemusíš být fyzik nebo chemik, případně mechanik aby sis odvodil že tím sice může dojít ke zvýšení výkonu ale v řádech několika málo procent (většina důvěryhodných testů uvádí výsledky okolo 2-3 procent). Motor může jít lépe a rychleji do otáček. Každopádně na úkor životnosti!!
Paliva s výšším oktanovým číslem jsou určená pro moderní automobily s počítačem řízeným předstihem - v takovém motoru dochází k automatické optimalizaci spalování směsy. Tyto motory jsou ale dimenzovány na danný možný rozsah teplot a tlaků a jako jediné dokážou takovou směs využít.
SHRNUTO: Na motorce je ti to úplně na hovno, radši se před jízdou pořádně vyser a vyčůrej, páč je OPRAVU věděcky dokázáno že motorka s lehčím jezdcem jede líp!
Jinak k palivu, každej rok vychází průzkum kvality paliva, dá se to najít na netu. Otázkou je do jaké míry je to objektivní protože benzínové pumpy mají různé dodavatele, tudíž i kvalita benzínu se mění s místem kde benzín kupuješ. Říká se že ONO má špatný paliva, dle testů je v něm větší obsah vody než u jiných benzínek, proto s tim maj některé motory problémy. Ale zas je to závislý na tom kterou dávku schytáš... :/
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Mimochodem, na Ford Focus foru jsem čet, že chlap co má 170ti koňovýho Focuse, tak to měřil a vyšla ma spotřeba rozdílná o necelý dva litry, na stejný trase. Tušim z 11,5 na 9,5litru na 100km. Podle mě na tom něco málo bude
Jinak za mě nebrat na Benz, Luk Oil a Ono.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
čoud>Tak já mám s Shell v-Power špatný zkušenosti.Jede to sice podstatně líp,ale špatně to startuje(hlavně studený).Obsahuje to nějaký přísady,který reagujou s mosazí.Minule jsem ho měl přes zimu v nádrží.Na jaře byly totálně zacpaný trysky.Tentokrát jsem naposled před zimou tankoval u Benziny.Dneska jsem uváděl motorku do provoru (ZX9R).Stačilo nandat baterku,naplnit čerpadlem plný plovákový komory a motorka šla hned,ale na ten loňskej benzín to míň táhne.Po vyjetí nádrže jsem natankoval novej a šlape jak má.
Já tam měl tu Vervu 95 a bez sebemenšího problému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Fidži.V-Strom>Nejlepší je Shell W-Power Racing 100+. Vědecky i laicky dokázáno, že zvyšuje výkon až o 20% a spotřebu o 25%. Ideální je to spojit s Magnetizérem.
Ty jsi ale popleta
Je fakt, ze mne synchrony karbcu delali s Shell V Power.
Jinak na natural 95 od shelly to taky jede bez problemu.
Jednou jsem zkousel od OMV ten racing 100 oktanu a uz nikdy vic, masina po case zacla divne cukat a celkove prubeh nic moc. Po zmene opet na Shell V-Pover bez problemu.