paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250R-technika
3.8.2009 v 17:52
Zdravíčko jednostopá rodino, přidávám další téma a to i s dotazem:chystám drobné úpravy na výkonu mé hondy...chci začít tím že jí šoupnu nějaký lepší vzduch.filtr...dělají od Twin Air nějaký sportovní vzducháče???

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 18:31 | Nahoru | #1
si radsi sezen neco s cim muzes na silnici..

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 18:44 | Nahoru | #2
Hanzy.> to je o ničem...

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 18:45 | Nahoru | #3
Hanzy.> navíc na varanovi to už určitě není zrovna požitek je línej jak veš...

Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 19:07 | Nahoru | #4
mno radeji si kup 450ccm. pokud ti vykon nestaci. vzhledem k nachylnosti 2504t bych s tim raci nic nedelal a raci se zamer na servisni intervaly vsech dilu v motoru protoze je to mazec. tim filtrem toho stejne prd nazenes

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 19:17 | Nahoru | #5
Už ti to nekouří? Co tomu bylo? A fakt chceš tunit CRF250R,když s tím lítáš za barákem?
No,nevím... Být Tebou,prodám to a jdu vod ní...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

3.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #6
Dnes jsem měl možnost se na téhle krasavaci svézt a jedním slovem shrnuto: SUPER!! jel jsem jen na 2T ale ten zátah odpodu je prostě krása.... dobrá motorka....
mě tedy ten výkon stačil bohatě...

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 09:12 | Nahoru | #7
prackarr> no teď momentálně není doma už ji mám u Staňka který to vidí jednoznačně na těsnění pod hlavou protože voda jde rovnou do spalovacího prostoru...a ono je lítat za barákem širokej pojem...někdo jede pětka pod otáčkama a někdo nad...nemám pocit že bych ji zrovna šetřil...a nemyslím ani tak nějaký extra tunění ale slyšel jsem o nějakých Twin Air že mají mít 4 vrstvy ale s vyšší průchodností vzduchu což zaručuje ještě lepší tah.....ale zatím jsem to viděl jen na 450....

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 09:15 | Nahoru | #8
papin01>
Takhle slabý mě to rozhodně nepřipadá a sedla mi do ruk lépe jak 2T....ten spodek dělá hodně ale nemyslím ani tak na výkon jako na to že chci mít vše 100% a tím od ní můžu taky očekávat 100% úspěch....

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 09:22 | Nahoru | #9
prackarr>
a vy by jste o něčem takovým věděl???třeba nějaký stránky na sportovní filtry???

Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 11:59 | Nahoru | #10
Ne,protože já nikdy motorky "netunil". Pokud mě byla slabá,šel jsem do většího objemu. "Tuněním" ještě zkracuješ už tak jepičí život takových motorek. Už jsem ti to říkal jednou- na ježdění za domem,do lesa a tak je CRFR nejméně vhodný vercajk. Měl jsi si koupit nějaké XR,DRZ a podobně. Vydrželo by ti to 10 let bez jediné investice. Do tohoto budeš pořád jen sypat. Podle mě motorka rok závodila a pašák ti to proda,jak se říká před smrtí. Počkej,až to Václav rozdělá. Nechci tě ztrašit,ale jen u toho těsnění nezůstane.
P.S:filtrem rozhodně žádný výkon nenaženeš.Pokud má větší "průtok vzduchu,akorát ochudíš směs a pojede to spíše hůře,musel by jsi poladsit i karbec(trysky) a to je vyšší matematika. Do toho bych rozhodně nešel doma na koleně.

Naposledy editováno 04.08.2009 12:03:17

Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 12:54 | Nahoru | #11
no tak si tu matematiku nechte... karbecu jsme společně s klukama snížila hladinu ph pro lepší zátah a proti zahlcení a pokud míníte dávat rady který už dávno vím tak si je nechte o takový Vám nestojím...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 16:05 | Nahoru | #12
aha,tak to jsem rád,že to vše víš a tím pádem už není,co bych ti mohl poradit.
Já mám spíše za to,že v tom pěkně tápeš,už jen tím,co jsi si vybral za motorku na rajčení kolem Strážku,takže to je vše-je to tvůj boj. čau.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 19:55 | Nahoru | #13
prackarr>
skuste taky uznat že chce někdo jezdit ne jen na trati kolem dokola...a hledejte extrem i mimo trať, pokud jste zastáncem toho že mimo trať jezdí každej sráč kterej má strach na trať vjed to jste na omylu..!!nevím kolik Vám je ale máte prapodivný názory jako by Vám bylo s prominutím 5 let.. člověk kterej se vychloubá tím že jezdí po trati a plive na ty co hledají s krosinou řádění jinde asi rozumu za život ještě nepobral no....to je ten můj boj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 20:46 | Nahoru | #14

PelosZdenal>prackarr>
skuste taky uznat že chce někdo jezdit ne jen na trati kolem dokola...a hledejte extrem i mimo trať, pokud jste zastáncem toho že mimo trať jezdí každej sráč kterej má strach na trať vjed to jste na omylu..!!nevím kolik Vám je ale máte prapodivný názory jako by Vám bylo s prominutím 5 le


Jsi vedle. Já jezdím převážně enduro,čili mimo trať. V profilu mám sice CRF450R,ale na té jezdím relativně málo. Enduro,tedy mimo trať je u mě číslo jedna. Neodsuzuji to,že jezdíš mimo trať,neodsuzuji vlastně vůbec nic,co se tebe týče,jen jako starší a snad i zkušenější jsem ti chtěl říct,že na enduro,které chceš jezdit,si máš koupit enduro motorku a ne crossku. Jako majitel endura a cross motorky ti mohu říct,že cross do lesa je na prd po všech stránkách a kór pro tebe. Myslel jsem,že chceš jezdit a ne být viděn. Protože pokud chceš to první,tak jsi si měl koupit úplně něco jiného. Vidíš sám,máš to doma chvilku a už je to v servisu. Já ti chtěl jen poradit, a co vím,tak Libor B. taky,ale je vidět,že máš svou hlavu. Navíc moje rady bereš agresivně,což je přinejmenším neuctivé. Ale uvidíš,že na to,co ti píšu jednou sám přijdeš.

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 21:49 | Nahoru | #15
prackarr>
tak pardon jsu mladej zobák vím že jsem si moc otevřel hubu...vážím si toho že mi někdo poradí ale cross je má záliba už moc dlouho 2T nebo 4T to je jedno prostě mám rád když se mašina kroutí pod prdelou a vím že má ještě rezervy....pokud mašinu dovezu s tím že měla jen špatné těsnění pod hlavou či válcem rozhodně si jí budu užívat dál i když s ní budou třeba problémi ale i to k tomu patří a protože nejsu sponzorovanej tak to bude trvat dýl než komu jinýmu než mašina zas povalí ale vždycky nakonec pojede....tak respektujte taky názory jiných a oni budou respektovat Vás...uznejte jako starší že mám taky pravdu ne???může být ta mašina po nějakým praseti ale taky nemusí v což doufám. Vás jsem ani na chvíli neodsuzoval, každej má svůj názor.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #16
A já ti svůj názor,aniž bych chtěl,aby ses jím řídil, napsal. Nic víc. Prostě podle mého názoru je CRF250R na rajčení po kopcích kolem Strážku kokotina. Budeš slyšet,budeš vidět a budeš srát půl obce. Už tak dost tam máte frmol,tak bych to nezhoršoval takovou mašinou. Nehledě na to,že s tou mašinou stejně nezajedeš více,jak s běžným endurem a už vůbec nehledě na to,že toto je pokladnička na prachy,které,pokud nejsi jak jsi psal,sponzorován,asi moc vzhledem k věku nemáš. Kdyby jsi si koupil "hodné enduro",svezeš se více a levněji,tišeji nenápadněji k okolí...

Naposledy editováno 04.08.2009 22:04:41

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 22:16 | Nahoru | #17
prackarr>
tady bude ostuda furt
nicméně mě tady ty mašiny dycky přitahovali pokud bude tady ta vpohodě taky mi vydrží nějakej čas počítám s tím že to je pokladnička měl jsem už i dva 2T....vím že to něco veme....ale konečně k mímu dotazu jde do toho sehnat sportovní filtr???

Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 22:18 | Nahoru | #18
A znovu moje odpověď- nevím,nikdy jsem to nesháněl! CRFka mám doma 4 a vše v origo.Ostatní už jsem psal. Stačí číst.

Naposledy editováno 04.08.2009 22:19:18

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

4.8.2009 v 22:29 | Nahoru | #19
na filtr se vyser ten ti nic nepřidá.. to radši kup komplet výfukovej systém(když chceš honit Kw a Nm)...
A kolik to má nalítáno ten tvuj stroj? (jentak pro zajímavost)

edit: abych to upřesnil, origo filtr už tak je průchozí dost a těžko budeš hledat průchodnější..

Naposledy editováno 04.08.2009 22:31:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250R-technika

5.8.2009 v 14:33 | Nahoru | #20
Hujer>
po výměně komplet pístu, spojky, oleje a filtru měla 4 mth....

Honda CRF 250R-technika

5.8.2009 v 14:35 | Nahoru | #21
Kolik myslíš,že ten borec na té motorce nalítal?

Honda CRF 250R-technika

13.10.2009 v 22:23 | Nahoru | #22
Chtěl bych se zeptat,jsem vlastně takovej začatečnik:).Přemýšlím mezi crf250r yz250f a suzou rmz250,jestli máte někdo nějaké zkušenosti s nějakou z těchto slečen tak poradtě.Budu moc rád za vaše připomínky a kladné a záporné vlastnosti.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

13.10.2009 v 22:23 | Nahoru | #23
Chtěl bych se zeptat,jsem vlastně takovej začatečnik:).Přemýšlím mezi crf250r yz250f a suzou rmz250,jestli máte někdo nějaké zkušenosti s nějakou z těchto slečen tak poradtě.Budu moc rád za vaše připomínky a kladné a záporné vlastnosti.

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

13.10.2009 v 22:50 | Nahoru | #24
iphone> Myslim že když seženeš jakoukoliv z těch tří v dobrým stavu( hlavně motorově),nebo bereš novku, tak to ani v jednom případě nebude šlápnutí vedle.. Záleží jen která ti bude víc pasovat, nebo která je ti sympatičtější, chce to si je vyzkoušet.
Říká se že jamahy kvuli delšímu rozvoru a většímu úhlu vidle se hůř voděj do zatáčky.. Každej motor má drobet odlišnej charakter.. atd atd.. Celkově se na tich motorkách jinak jede.. takže pokud máš možnost tak vyzkoušet
Mě osobně zatim žádná Honda obecně(CR125,CR250 05 06, CRF450 07,08) ani trochu nepadla do ruky, jakmile si sednu na Hondu tak mam pocit že je něco špatně.. Na sůze se mi jelo pěkně(RMz250,450 08) a yamahu jsem bohužel neměl možnost zkusit. :\ To jsou ovšem pouze nicneříkající subjektivní pocity

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

13.10.2009 v 23:23 | Nahoru | #25
PelosZdenal> Myslím, že tobě pomůže pouze turbo a NOS

Honda CRF 250R-technika

14.10.2009 v 07:19 | Nahoru | #26
Problémem těchto motorek je právě to,sehnat jetinu v dobrým stavu. Nay trať pro borce,co nemá metrák jistě dobré nářadí,na enduro absolutně nevhodná věc. Jinak jak psal kolega- všechny tři možnosti dobrý.

Honda CRF 250R-technika

14.10.2009 v 21:59 | Nahoru | #27
Horší to bude s tím zkoušením daných druhu motorek

Honda CRF 250R-technika

15.10.2009 v 18:20 | Nahoru | #28
Tak jinak... ber tu co je ti sympatičtější, jako hobík stejně nepoznáš pomalu rozdíl(vim o čem mluvim ), a holt si na ní zvykneš... V průběhu času budeš mít jistě možnost zkusit jiný stroje a když se ti bude nějakej páčit víc tak prostě vyměníš

ale novku nebo zánovku Aby ses z toho potom neosypal...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250R-technika

19.10.2009 v 12:00 | Nahoru | #29
No prave ze na novou chybeji trochu prachy..tak nejspis pujdu asi do jety co je vyrobena jeta od roku 2008.Na co bych si mel dat pozor??

(reakce na) Honda CRF 250R-technika

11.12.2009 v 15:03 | Nahoru | #30
iphone> no tak upřímě tu Hondu co jsem zmiňoval, dovezl jsem jí z opravy kde mě borec dal to nové těsnění pod hlavu, novej rozvoďák a doteď nebyl jedinej problém...byl jsem s ní už na pár trtích a kluci co na ní jely se absolutně nestěžovali...dal jsem si ještě novou vstřikovací jednotku do karbecu a je to drak...když to srovnám měl jsem 3 yamahy a všechny by kvalitou nedaly dohromady jednu hondu....když bych vybíral znova tak už jedině jí....ale když si počkáš tak prej ta 2010 je prej fakt mazel...navíc už má vstřikování bez karbecu...ale i ty starší bych řek že potěší...zdarec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist