Nemusí to bejt nic extra mega silnýho,klidně staršího tak za cca 80tis.Kč,možná by stačila nějaká šetska.
Měl by někdo tip na bytelnou motorku s pověstí držáku,s rozumnýma provozníma nákladama která by byla vhodná jak na okruh tak na to letiště?Klidně i dvouvál.
Jde mi o to, aby nebyla náchylná třeba na přidření při delším wheelie, nebo slabší na prsa v oblasti krku řízení, jak údajně nějaký GSXera jsou...
Mě by se zamlouvala třeba starší GSX750R, ale nevim, jestli je to rozumná volba.Do jaký třídy by se pak řadila, pokud by šlo o nějakej závod(třeba jak se jede teď ČMN Cup)?
Musí mít mašina SPZ a jak se to dělí na třídy, podle objemu, nebo výkonnosti jezdce(ve finále teda můžou závodit 6tky s litrama),nebo jak to je???
Díky
Naposledy editováno 12.05.2009 22:20:26
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
teda kromě xb12x samozřejmě
Naposledy editováno 12.05.2009 23:04:07
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
2 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
memphis.unv>xb12, ideál
teda kromě xb12x samozřejmě
to je nějakej Buell, či co???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
matrixbiker>cbr 600 f
Fko na okruh nee
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Elvis.>memphis.unv>Ty voe, buella s vzduchem a vetrakem chlazenym valcema trapit na okruhu
Buell na street možná, ale na okruh to asi není košer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Benja>CBR 125RR
Na stunt ideální
Mám takovej dojem, že mu tady moc dobře neradíte
Podle mě na okruh+stunt idealni rejže pokud možno 4vál, a to raději 600cc. Dat tam jinou rozetu a pojede to dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
0ndras>Benja>CBR 125RR
Na stunt ideální
Mám takovej dojem, že mu tady moc dobře neradíte
Podle mě na okruh+stunt idealni rejže pokud možno 4vál, a to raději 600cc. Dat tam jinou rozetu a pojede to dobre.
trošku to tady nahecovat CBR 125RR Má zátah od spodu jako kráva, až mě bolí ruce a ve špici to chytne druhej den .. tak kolem 17-19tisiců to chytne ten zprávnej rytmus
1 reakcí na tento příspěvek Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Přechod z Busy na 125 by asi neprošel...
Benja>0ndras>Benja>CBR 125RR
Na stunt ideální
Mám takovej dojem, že mu tady moc dobře neradíte
Podle mě na okruh+stunt idealni rejže pokud možno 4vál, a to raději 600cc. Dat tam jinou rozetu a pojede to dobre.
trošku to tady nahecovat CBR 125RR Má zátah od spodu jako kráva, až mě bolí ruce a ve špici to chytne druhej den .. tak kolem 17-19tisiců to chytne ten zprávnej rytmus
Ale minibike od Blaty je mnohem lepší. NA okruhu dáš v každý zatáčce kolínko a po zadním jede jen se stačí trochu zaklonit....
Jenže kdo se na mini neposkládá, musí koupit třeba tohle
mari>trochu seriozněji pleas, ať se to tady nezasírá malorážkama.
Přechod z Busy na 125 by asi neprošel...
tak Kymčo Quanon tak ne? ne sry, ale volil bych spíše naháče a s tím přidřením, pokud neděláš dlouhé wílí a nebo uplné špice tak se bát nemusíš, ale je dobré si pro stunt upravit to mazání ... zeptej se streeetakůůů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
2) buell je "nejlíp zatáčející mašina na světě"
3) zrychlení v nižších rychlostech má daleko lepší než kterékoliv kapotované japonské čtyřválcové litr, aji když jsou tak "moderní"
akorát jsem se ještě od nikoho nedozvěděl jaká je praxe, vím akorát že v běžnéch podmínkách má v zatáčkách bulík navrch a ty rychlosti na okruhu zdaleka nedosahují maximálek mašin.
ale jak říkám sám bych byl ale zvědavé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
memphis.unv>Elvis.> 1) okruh je technická záležitost
2) buell je "nejlíp zatáčející mašina na světě"
3) zrychlení v nižších rychlostech má daleko lepší než kterékoliv kapotované japonské čtyřválcové litr, aji když jsou tak "moderní"
...vím akorát že v běžnéch podmínkách má v zatáčkách bulík navrch a ty rychlosti na okruhu zdaleka nedosahují maximálek mašin.
Ty si z nas delas legraci ze jo? Byl jsi nekdy na okruhu?
matrixbiker> zkus si opravdoveho supersporta. Fka byly konkurenceschopne v dobe typu PC25, mozna PC31 ale hodne vody uteklo od te doby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
říkám, rád se dozvím něco novýho, pokud to bude rozumný. vím jenom to že ani na cílové rovince se zdaleka nejezdí 300 tady s těma sériovéma mašinama a to že zatáčky se taky neprojíždí 200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Naposledy editováno 13.05.2009 00:04:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
matrixbiker>Dawe02> Tak mi řekni co za 80 tis je dobrý na stunt i na okruh. Podle mě si na fku bezproblému zajezdíš a poslední neskončíš. Je to o pilotovi tzn střevo na nový motorce pojede mnohem horší čas než někdo co to umí na x let starým fku. Podle toho co říkáš ty by se vůbec nemuselo závodit a pořadí by bylo podle stáří motocyklu.
1. GSX-R s modifikovanym mazanim (myslim ze u K1 staci otocit kos?)
2. Nikdy jsem netvrdil ze to neni o pilotovi, ale kdyz se pta na vhodnou motorku, tak mu nebudu doporucovat vylozene nevhodnou motorku. Fko je kompromis a v dnesni konkurenci rozhodne neni vhodne na okruhovou motorku.
3. nepodsouvej mi neco co jsem nerekl (vysledky podle stari apod.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
udávaná životnost řemenu v novějším provedení pro 1125r je při normálním použití 80 tis.
radši kdyby to byly argumenty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
memphis.unv>matrixbiker> nevim jak by dopadlo případný přímý srovnání, ale caffe racer to neni, je to ostrá mašina. a v akceleraci i v zatáčkách je lepší, to je fakt.
udávaná životnost řemenu v novějším provedení pro 1125r je při normálním použití 80 tis.
radši kdyby to byly argumenty
Tak jo najdi časÿ např v mostě nebo v brně a porovnej si třeba to moje efko nebo tu k1 s buellem. Udávaná životnost řemenu za normálního použití, ale myslíš že okruh a stunt je normální použití ? A co můj argument peníze ?
Naposledy editováno 13.05.2009 00:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
No a na stunt? Jezdi se asi na vsem ... 954,FZ1,600F,GSX-R...tam je to imho mnohem subjektivnejsi a mnohem vice zalezi na rukach.
Z hlediska techniky je dulezite aby masina byla bytelna (videl jsi jak praskaji K5 ) a byla schopna mazat a jet v nezvyklych polohacha a tomu vyhovuje jak 600F tak GSX-R(strikacky).
Rekni mi proc teda doporucovat 600F? :\
čim techničtější je trať, tim líp pro bulíka, to je jasný. v pomalejších zatáčkovitějších oblastech má navrch bulík, na maximálku ale samozřejmě nestíhá.
no já nevim jaká může byt ta životnost při téhle námaze, ale myslim že nijak hrozný to nebude. kolik v těchhle podmínkách vydrží řetěz?
a v cenách náhradních dílů se taky neorientuju, ale nový mašiny stojí podobný peníze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Naposledy editováno 13.05.2009 00:38:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký moto na okruh+stunt. zároveň???
Jinak ty argumenty se servisni siti a ND plati v bledemodrem i pro Suzuki (dnes uz bohudik)
Toho Harleje/Buella si tu dores sam, to nema ani cenu dal komentovat
Naposledy editováno 13.05.2009 00:39:28