Téma: Proč chce každý litra ???
 
21.3.2009 v 17:05
Co vy na 6ky říkáte ???? Proč chce každý LITRA ???
mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???

Prosím pouze věcné názory
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:06 | Nahoru | #1
nástavec na péro

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:08 | Nahoru | #2
Je tu asi spousta pozérů... Neřeš to.

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:12 | Nahoru | #3
1 - výkon
2 - image
3 - na velikosti záleží
4 - sorry ale 6 ky mě nikdy nezajímaly (vzhledově mě nepřitahují)

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:14 | Nahoru | #4
každýmu vyhovuje asi něco jinýho ne ? taky jsem řikal že by mi 600 stačila a na co litra když nevyužiješ ani 600.Pak jsem se ale svezl a prostě mi to sedlo víc a kdybych kupoval silnici na civilní ježdění tak bych asi do 600 nešel a šel do litra,jezdí se mi na tom příjemnějc

Naposledy editováno 21.03.2009 17:16:34

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:15 | Nahoru | #5
sestka rozumem lepsi vec min zere gumy a benzin, ale litr je litr,vsechno dobry

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:15 | Nahoru | #6
a proč šestky?

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:16 | Nahoru | #7
gorkin> Projeď se na litru a budeš to vědět .
*
Né, to byl blbej vtip. Neber mě za slovo. Zkusil jsem kubatury 125, 175, 250, 350, 600, 750 a 1000. Jsou dny kdy toužím po lehké 600 a jsou dny kdy mi litr připadá slabej.
*
Není žádná ideální kubatura.

Naposledy editováno 21.03.2009 17:16:47

2 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:17 | Nahoru | #8
Každý není stejný..hodně lidí na litra zkušenostma má,tak proč ne,horší je,když si litra bere ten,co nevyužije výkon ani šestky..

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:24 | Nahoru | #9
Protože krouťák je u litru větší, výkon u mě nehraje tak velkou roli, to některé šestky jsou na tom lépe. A když jedeš s baťůžkem tak je to poznat tuplem.

Naposledy editováno 21.03.2009 17:24:52

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #10
protože se na 6-ku nevejdu

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:27 | Nahoru | #11
Protoze by mi to šmatlalo na jednu stranu

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:29 | Nahoru | #12
Raptor 650 - 63Nm
Raptor 1000 - 105Nm
"krouťák dělá zrychlení" takže nějaké další otázky?

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:29 | Nahoru | #13
Jen si myslím že 6tistovky jako takové jsou dost dobré nářadí na cesty v ČR !!!!
I na okruzích... v klubovém ježděni(ČMN Pireli Prospeed CUPECH) jsou velmi málo zastoupené (přitom umí naložit i Litříkum )

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:31 | Nahoru | #14
Měl jsem H6, H9 a teď R1... chci vyzkoušet všechno možný, ale myslim si, že nakonec zůstanu doživotně u XJR.. a v 50ti si koupim 1600ccm cruisera... a jako 70ti letej kmet nad hrobem se vrátim ke svý R1, co mám teď, protože v tý době to bude brutální veterán....

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:33 | Nahoru | #15
protože erjednapyčowoe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:33 | Nahoru | #16
Ruck> Zrovna KAWY 6ky jsou jakoby na posed nevstřícnější !!!!

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:34 | Nahoru | #17
gorkin:a jako jakou chceš slyšet konkrétně odpověď,i na okruhu je to o tom co ti víc sedí,a tam si tím péro prodlužovat nemusíš,tak je vidět kdo umí a kdo ne.prostě nekdo litr nebo sporta

(reakce na) Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:37 | Nahoru | #18

Palec_caferacer>gorkin:a jako jakou chceš slyšet konkrétně odpověď,i na okruhu je to o tom co ti víc sedí,a tam si tím péro prodlužovat nemusíš,tak je vidět kdo umí a kdo ne.prostě nekdo litr nebo sporta


Nejde o to jestli si potřebuji prodloužít péro:
V Itálii a Španělsku jsou na tom 6ky rozhodně více zastoupené

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:44 | Nahoru | #19
Karfe Tys to vystih ouplně přesně

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:45 | Nahoru | #20
Jo šeska nebo litr to je dilema ale je to hlavně o tom co komu sedí ale objem ničím nenahradíš a litry mně připadají dospělejší motky pro nás starší ale nic proti šestkám jsou některe hodně povedené

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #21
na silnici litr - hlavně kvůli lepšímu krouťáku a při menší úpravě zpřevodování, tahá odpravdu od spodu a není nutné tolik řadit. R1 mi jela na jedničku v omezovači 182 a na tři jsem jezdil od 60ti do 240. :)
na okruh jsem zastánce šestek - víc si k ní můžeš dovolit, lépe se vede v zatáčce a vzhledem k nižší váze i lépe brzdí. Na Moste správně vedená šestka bezproblému předjede litry. V Brně je chybějící výkon znát a je tam lepší litr, ale i tak jsem pro okruhové šestky. A navíc jich jezdí míň a je výrazně větší šance na pohár - ať už v ČMN, CEC nebo s agenturama.

(reakce na) Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:48 | Nahoru | #22

Šimonka>Každý není stejný..hodně lidí na litra zkušenostma má,tak proč ne,horší je,když si litra bere ten,co nevyužije výkon ani šestky..



tak to je volovina... ja treba vykon sestky nevyuziju, jezdim pohodove, spi cesty a taky chci litra. jezdim takrka porad na sestku a chci aby to na ni zrychlovalo vic z 50kmh. Dal verim ze v alpskej prusmicich se taky dvojak rozdyha rychle a nebudu muset dvojku roztacet tak dlouho ze jsem u druhe zatacky...

kazdej kdo ma litra jeho vykon vyuzije, nekdo v nizkej a nekdo ve vysokej otackach, ale vyuzije

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:49 | Nahoru | #23
šestky sou slabý voe,proto mám 650

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:50 | Nahoru | #24
Přijde mi, že šestky jsou čím dál tím víc sportovním nářadím určeným pro okruhy. No a při mé vysokosti 198 to ani jinak nejde. Ale u drobnějších postav je rozhodně na výběr.

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:52 | Nahoru | #25
danR1 - naprosto s Tebou souhlasím

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #26
Protoze 6tka nejede,proto jsem z NSR presedlal rovnou na skorolitra,abych se nazdrzoval nejakou mrchou,co bych utocil

Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 18:03 | Nahoru | #27
litry jsou fuj

(reakce na) Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 18:05 | Nahoru | #28

danR1>na silnici litr - hlavně kvůli lepšímu krouťáku a při menší úpravě zpřevodování, tahá odpravdu od spodu a není nutné tolik řadit. R1 mi jela na jedničku v omezovači 182 a na tři jsem jezdil od 60ti do 240. :)
na okruh jsem zastánce šestek - víc si k ní můžeš dovolit, lépe se vede v zatáčce a vzhledem k nižší váze i lépe brzdí. Na Moste správně vedená šestka bezproblému předjede litry. V Brně je chybějící výkon znát a je tam lepší litr, ale i tak jsem pro okruhové šestky. A navíc jich jezdí míň a je výrazně větší šance na pohár - ať už v ČMN, CEC nebo s agenturama.



Jo asi jo, na okruhu bych se videl na 6tce uplne v klidu, s litrem se asi zbytecne moc peru, dokavad nemam jezdeckou techniku, ale jinak mam rad zrychleni a maximalku, neco jako Burt Munro. Proste proc jezdit na fichtlu kdyz muzu na tripade.

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 18:13 | Nahoru | #29
bubrak:ale nemáš Indiana

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

21.3.2009 v 18:16 | Nahoru | #30
litr je na hovno,já si radši koupil 1600 a ted' mě trumfněte
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist