globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hladove oko
10.3.2009 v 18:29
zdravim, stale me na husce sviti hladove oko. nevite co s tim nebo kde hledat vadu?

a tipy jako nabrat plnou si nechce od cesty! :o))

Hladove oko

10.3.2009 v 19:04 | Nahoru | #1
to bude dělat transformátor,to já znám

1 reakcí na tento příspěvek Hladove oko

10.3.2009 v 19:17 | Nahoru | #2
Vadnej plová v nádrži?

Hladove oko

11.3.2009 v 19:40 | Nahoru | #3
tak dnes jsem to chtel projet a kdyz zaradim, tak zhasne jak kontrolka neutralu, tak i benzinu, jak zaradim neutral, tak se obe rozsviti! :o)

Hladove oko

13.3.2009 v 13:46 | Nahoru | #4
je to normalni ale me to sralo, tak jsem vykuchal v patici pod palubovkou diodu, ktera vazbí tu žárovku rezervy s neutrálem

(reakce na) Hladove oko

24.3.2009 v 16:17 | Nahoru | #5
Fanda29> žádnej tam není

1 reakcí na tento příspěvek Hladove oko

27.3.2009 v 13:59 | Nahoru | #6
vyhod to ! je to jen potencialni zdroj poruch ! (vzpomenes si na me az to budes jednou tlacit k benzince)
Kup si normalni kohout s polohou - OFF -ON -rezerva a mas to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladove oko

27.3.2009 v 16:19 | Nahoru | #7
HTB> ten tam je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladove oko

27.3.2009 v 17:58 | Nahoru | #8
Delta> neco na tom bude, sice tam je tenventil, ale dnes sucho v nadrzi a oko se neozvalo. kdyz jsme u toho, jaky polohy ma ten huska ventil?

dnes jsem ujel ca. 30km se zavrenym!? poloha zcela v pravo. nec to zaclo cukat, pak jsem to dal dolu a nic, nechytila, ujel jsem asi 3km na polohu zcela v levo nez zase zacala chcipat!? :o(

(reakce na) Hladove oko

27.3.2009 v 19:38 | Nahoru | #9
sosak> aby uplně chcípla musel by si zavřít i ten šroubovací na druhý straně nádrže

1 reakcí na tento příspěvek Hladove oko

12.4.2009 v 07:06 | Nahoru | #10
tak jsem vcera celou italku rozebral a chtel jsem se mrknout na to cidlo v nadrzi. a ejhle ono tam zadne nenni ani byt nema! :o)

(reakce na) Hladove oko

12.4.2009 v 13:50 | Nahoru | #11
sosak> sem to řikal

1 reakcí na tento příspěvek Hladove oko

12.4.2009 v 14:17 | Nahoru | #12
Správně máš mít ten kohoutek vlevo (šroubovací) uplně otevřenej a ten vpravo na ON. Ten na pravý straně má jenom dvě polohy ON a OFF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladove oko

13.4.2009 v 07:27 | Nahoru | #13
Peťula720> ten sroubovaci je me jasny, ale v pravo mam nejaky 3 polohovy. predpokladam, ze 1 je off, 2 je on, 3 je rezerva!?

nebo to je jinak?

[URL=

Hladove oko

13.4.2009 v 08:22 | Nahoru | #14
Šel by koupit celej tenhle systém a dát ho na jinou motorku?

(reakce na) Hladove oko

13.4.2009 v 12:11 | Nahoru | #15
sosak> to co tam máš není originál kohout

Hladove oko

13.4.2009 v 12:20 | Nahoru | #16
original kohout je tenhle
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Hladove oko

13.4.2009 v 17:10 | Nahoru | #17
To svícení kontrolky spol s neutrálem může dělat vadná kostra.Tohle je problém i v autech a vůbec celkově.Na tom kohoutu nemáš jednu z poloh označenu Pri?Ta se používá při delším stání kdy to v jiné poloze špatně chytá.Neumím to přesně vysvětlit ale už se to tu řešilo.A přímo u nádrže maj některé moto kohout na uzavření.Zkus na to mrknout,je to určo v manuálu pokud ho máš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladove oko

13.4.2009 v 18:22 | Nahoru | #18
Boda> prave ze na tom zadny poisky nejsou a vzhledem k tomu, ze to je neoriginal, tak jsem zadny pois nikde v textech nenasel. asi nezbude nez odpojit a vyzkouset ...

Hladove oko

13.4.2009 v 19:23 | Nahoru | #19
A nevíš teda z čeho to je?Takový exprt nejsem abych to poznál,ale to tě asi napadlo pátrat po původu a podle toho to zjistit ?Jinak podle toho jak si psal,že ti to jelo i když si ho přepínal tak si myslím že to polohu off nemá ?Mluvím sice jen ze zkušeností se svoji moto(GS 500E)ale ta polohu off nemá!Jenže na to Pri(přeplnování)se jezdit nemá,to je jen na"starty po zimě".Zkus to asi fakt rozebrat at víš jak to fakčí a případně tam hoď jinej,nejlíp origo .Ale možná písne někdo"zasvěcenější"

(reakce na) Hladove oko

26.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #20
sosak> cus hele nejlepši bude koupit jinej kohout ja mel taky problemi jak s kohoutem na origo je zezadu vedenej dratek na čidlo ten se uklepava a ta kontrolky koukni asi blba kostra taky mě to sralo sundaš masku nadrž sedlo a maš to jak na dlani muže bejt někde ubroušenej kabel

Hladove oko

28.4.2010 v 21:58 | Nahoru | #21
No já si hlavně myslim že aktivní čidlo maji jen cestovní LTéčka ne? Já to tada nikdy neskoumal ale drát tam taky nemám a oko svítí pouze s neutrálem.Na co hladový oko dyť otevřít nádrž trvá pár vteřin.Zbytečný komfort
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E karloss200 3 10.5.2022 v 08:14 puffybodie
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E HSQ610 13 16.2.2021 v 00:52 HSQ610


TOPlist