Možná by mě i zajímalo, jestli někdo šel zas např. z litru na šestku a proč.
Díky moc za vaše názory, je jasné, že si to určo musím vyzkoušet sám, ale zajímají mě i názory jiných. Mějte se
hned první jízdu na litru jsem jel rychleji než do tý doby na 6kilu a ani mi to nepřišlo...vono jak je to celý vetší,vidle širší tvrdší,guma širší, motor težší silnější, tak ti to přijde prostě OK...zpátky bych ale nešel:)
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlání z R6 na R1 .....????
Osobně jsem absolvoval opačnou cestu. Od velkých obsahů k šestce. Je to totiž jízda hravější, akčnější a míň odpouštějící chyby. Rozdíl ve spotřebáku také nezanedbatelný rozdíl (výdrž zadní pneu ad.).
Ona soudobá šestka jede jako 10-ti letý litr!!! A už 6-tku se naučí DOBŘE zvládnout řekněme < 10% motopopulace a litra?
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlání z R6 na R1 .....????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
Franky>Jede to pocitově "stejně" akorát máš na budíku o 20km/h více. Nu a tady je ten průser = protože to i "stejně" brzdí!
Osobně jsem absolvoval opačnou cestu. Od velkých obsahů k šestce. Je to totiž jízda hravější, akčnější a míň odpouštějící chyby. Rozdíl ve spotřebáku také nezanedbatelný rozdíl (výdrž zadní pneu ad.).
Ona soudobá šestka jede jako 10-ti letý litr!!! A už 6-tku se naučí DOBŘE zvládnout řekněme < 10% motopopulace a litra?
Souhlasím s tímto názorem.
A můj přechod byl takový, že mě R1 ze začátku štvala, těžká neohrabaná mrcha v zatáčkách. Oproti CBR 600 mastodont a opět jsem hledal styl, jak na to. Na rovině žihadlo, okamžitě jsem lítal 250-270, byl jsem zvyklý z CBR jezdit 250, ale litr je robustnější, takže ti dává větší, ač falešný pocit bezpečnosti. Zrychlejí je opojný pocit, leč brzo tě omrzí a zjistíš, že silnice a provoz ti stejně nedovolí to, co ta mašina umí. V zatáčkách je to pořád o zkušenostech, kámoš na CBR 600 je jede úplně stejně dobře a drží krok, jediné kde mu mizím, je dálnice. Podle mého je šestka na blbnutí dostačující a ideální. Jestli jezdíš dlouhé trasy po dálnici, pak je zase litr nedostčující. Ale opotřebení dílů nesrovnatelné. Na litra si připrav peněženku. Teda v případě, že ho nebudeš jen leštit v garáži, ale protáhneš ho pěknýma silnicema.
Jinak si občas CBR 600 půjčuji, takže na to mám náhled z obou stran.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
Naposledy editováno 23.01.2009 14:31:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
ale ty nový 6kila budou asi fakt good..
litr je dobrej třeba když to často zvedáš na zadní,navíc má taky hezčí zvuk,jede i vnižších otáčkách...prostě má taky svoje výhody
1 reakcí na tento příspěvek Přesedlání z R6 na R1 .....????
jinak 6ka nabízí lepší položení do zatáček, ale musí se sakra točit a pak můžou přijít velký chyby... litr ledacos odpustí, ale hodně záleží jakej litr, třeba K7 je docela krutá, v 8 tis. nastoupí slušnej fičák, kterej kdejakej 6kař nemusí zvládnout... je to hodně o výberu, třeba céébeero je docela "slušný", R1 má kvalitní podvozek, kawa je pro mě prostě kawa (neměl jsem možnost zkusit) a gixxer je výzva...
jinak, chci už jezdit jen okruhy, takže bych možná nějakou novější 6ku třeba jen na sezónu určo rád zkusil... ale jak to tak vypadá, tak ještě zakotlím staré R1 a bude to...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
Jinak bych chtěl říci, že je asi zybtečné řešit, jestli má tazatel rozum a probírat rozdíl ve výkonu. To si myslím, že ustojí, ale hlavní rozdíl je, aby si řekl, jestli litr využije, potřebuje a finančně utáhne.
Osobně nemám rád, když si někdo koupí litr, dva roky ho rasuje bez jakékoliv údržby a pak ho pošle do světa . Když náhodou má prachy, koupí ojetou gumu z okruhu. Litr mě přijde, že v dnešní době slouží ke zvýšení ega. Dřív si to lidi kupovali, protože jezdecky rostli, dneska proto, že je to móda, známka společenského postavení, ukázka majetku a nebo jen machrování na pumpě. Polovina motorek tomu svým stavem odpovídá.
Naposledy editováno 23.01.2009 15:08:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
jinak, to ohledně módního stylu naprosto souhlasím, dost mě štvou lidi co si koupěj litra, na pumpě vypadaj, jak když právě dorazili z diskotéky a ve finále na tom jedou jako na chopperovi... :\ ale takhle to prostě je, o důvod víc proč jít na okruh, tam už tyhle "playbojové" moc netáhnou a dá se pořádně kotlit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
cyklista>Roubi_R1> osobně si myslím, že např. s těma gumama to bude asi stejné, ať jsou na 1000ccm nebo na 600ccm(jakože lidi kupují jeté atd. -prostě to dneska stojí dost peněž, ale např. ceny 160tek(které mají starší 6tky), jsou cca max o 500kč levnější než 190tka-o víc ne. No a novější šestky mají všechny 180tky a tam je cena buď úplně stejná, nebo je ta 180tka o 100kč levnější...takže myslím, že v tom člověk na 6ti stovce oproti člověku s tisícovkou moc neušetří...
Akorat ze kroutak litru ten zadek ohobluje o 40 % driv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesedlání z R6 na R1 .....????
A těžko někdo bude měnit gumy podle toho, jestli pojede 500 km na výlet ve dvou, nebo 100 km zatáčkama. Něco jiného je plánovaná dovolená do zahraničí, to už se vyplatí dát turistické gumy, ale zase na blbnutí jsou "víc o hubu". Většina na to dáváme gumy, co nás v zatáčkách drží, takže na rovině a při blbnutý jde prostě střed do háje
2 reakcí na tento příspěvek Přesedlání z R6 na R1 .....????
Ovšem obutím na R1 se R1 degraduje na cestovní motorku=při přeřazení hrabe, v zatáčce projeté rychle u hranice přilnavosti (nastává dříve oproti třeba Pilot Sport, Qulaifer, nebo BT 002) a začínají trhavě oznamovat "konečnou"!!! Tohle vyděsí každého a slabší povaha narovná a......
S tím machrováním u pumpy = asi budu drsnej, ale KDO TO JE "TI DRUZÍ"? TI NAMACHROVANÍ? TO JSOU Z JINÉ PLANETY? Prdlajs! Jsem to já, Ty, Ty taky a Ty nekoukej=Ty jsi z nás ještě nejhorší .
Machírci jsme za řidítky vesměs všichni - kromě ženskejch (jsou i výjimky). Je třeba nesahat za hranici --- mramorový kámen moc namachrovanej nebývá.
Padlo tu """na 6-tce jsem jezdil 250km/h na litru 280km/h"""??? Kde proboha chceš na silnici takhle jezdit? Bráchova R1/07 ukáže na tacho 285km/h na konci cílové rovinky v Mostě=nutno si ovšem uvědomit, že výjezd na rovinku bývá cca 170km/h a cílovka je dlouhá kilometr!!! Brzíme naplno u hranice 150m a do první levé se letí ještě do půlky ostře s brzdama dobře okolo 100km/h. Tedy brzdná dráha cca 200metrů u dobrého jezdce!!!
Je potřeba si uvědomit a hlavně sám sobě přiznat, že normální rychlost na silnici je 100-110km/h a frajer to umí i v zatáčce. Rozumná hraniční spěchací končí na 140km/h.
No, myslím, žes to ani nebral "jezdím", ale "už jsem jel"!= klasické KDO HO MÁ VĚTŠÍHO (tak mi napadá: "není tohle náhodou ono machrování u pumpy" ="TĚCH DRUHÝCH" ?!!).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |