globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Alpy a Chorvatsko s přítelkyní - 8 dnů, 1 moto
18.12.2007 v 11:25
tak jsem konečně dopsal ten cestopis, co jsem kdysi sliboval :D
Tak pokud se nudíte, můžete si počíst.

Naposledy editováno 03.12.2008 10:01:25
1 2

18.12.2007 v 12:07 | Nahoru | #1
*yes* *yes* *yes* Bezvadne napsany. A, nekteri prominou, bez pravopisnych chyb. To se to hnedle cte lepe. ;)

18.12.2007 v 12:30 | Nahoru | #2
koukam bunda se dostala do sveta .. :) pekne napsany a fotky taky fajn

18.12.2007 v 12:53 | Nahoru | #3
angus - díky. To víš, pomohla mi kontrola pravopisu ve wordu ;)

Luigi - za bundu a kalhoty ještě jednou díky. Teď jsem ti poslal mail, komu všemu ty věci udělaly radost a kam všude se dostaly (kromě mě ještě 3 lidem).

18.12.2007 v 13:55 | Nahoru | #4
jinak teď v zimě jsou ty fotečky příjemné připomenutí léta.... *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy a Chorvatsko s přítelkyní - 8 dnů, 1 moto

18.12.2007 v 14:04 | Nahoru | #5
Ale abych jen neryl, fajn čtení. Vždycky při tom přemýšlím, jestli mám sepisovat svou letošní motodovolenou, ale mám tak nějak pocit, že by to moje ježdění po civilizaci stejně nikoho nezajímalo :lol:

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy a Chorvatsko s přítelkyní - 8 dnů, 1 moto

18.12.2007 v 14:34 | Nahoru | #6
1100Virago> super, věděl jsem že se někdo takový ozve, takže díky za opravy ;) To co jsi napsal jsem opravil (to by člověk nevěřil, kolikrát se v jednom cestopisu vyskytnou slova jsme a jsem.... :) )

18.12.2007 v 15:02 | Nahoru | #7
:cool: Skvělý cestopis, přečetl sem ho jedním dechcem. Stejnak jako ty ostatní :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alpy a Chorvatsko s přítelkyní - 8 dnů, 1 moto

18.12.2007 v 18:22 | Nahoru | #8
díky. Jinak napadlo mě, že bych tam mohl ještě dopsat, že nejrychleji jsem jel jenom 125 a to jen jednou v Rakousku na dálnici, jinak většinou 110, cesty 90-100 a jinak dost podle předpisů. Čím pomaleji člověk jede, tím více vidí ;)

18.12.2007 v 20:04 | Nahoru | #9
Moc pěkně napsané *yes* užili jste si to.. Letos doufma taky někam vyrazím. těším se na to moc

18.12.2007 v 20:53 | Nahoru | #10
mikro> díky. Jinak určitě myslíš příští rok ;)

Jinak nejdůležitější je mít mašinu v pořádku, našetřit prachy, sebrat odvahu a jet. Jak už člověk vyrazí tak mu to přijde všechno hrozně jednoduché ;)

18.12.2007 v 21:14 | Nahoru | #11
Hezký cestopis... *yes* Vzpomínal jsem při tom na léto, pár fotek máme velmi podobných... :P Je to jak píšeš, sebrat odvahu a jet, pak už to jde samo. Jak se jelo s těmi brašnami ještě na kufrech? Nebyl jsi už moc široký? :shy:

18.12.2007 v 21:18 | Nahoru | #12
Roman-Deauville>Moc pěkný cestopis a nádherné fotky.Krásně se mi to četlo *yes* .Adélka je Tvoje přítelkyně?Nechcete s námi příští rok v červenci vyrazit do Portugalska?

19.12.2007 v 06:34 | Nahoru | #13
lamac - ne ne, široký jsem byl prakticky jako kdokoliv jiný se dvěma bočními kufry, protože ty malé kuférky na Deauvillovi jsou myslím jen takové poloviční a navíc celkem dost v mašině a ty brašny jsem nerozepínal, nechal jsem je úzké.
Myslím si že jsem měl mašinu uzší, než kámoš, který ty brašny na své mašině rozepnul:

Tomy-Fazer1000 - jo jo, je. Od té doby jsme spolu. Do Portugalska by to bylo krásné... ale nevím jak to bude v létě s penězi a jestli bych vás nebrzdil, fakt jsem jel často pod stovku a nevím jestli bych to při plném nabalení na dálnicích držel pořád na 130. No ale nechal bych to otevřené... fakt ještě nevím, kam mě to bude v létě táhnou.

19.12.2007 v 11:34 | Nahoru | #14
tak jsem to ještě oživil tím, že jsem tam přidal mapky s trasami k jednotlivým dnům:

19.12.2007 v 11:46 | Nahoru | #15
*yes* paráda

19.12.2007 v 14:24 | Nahoru | #16
Covece 2005 sme jeli skoro stejnou trasu, na 9 dni, taky 3. den v Umagu (jeli sme teda od Prahy pres CB, pak Julsky alpy), nejdal v Zadaru, ta pobrezni 'Jadranska magistrala' nemela chybu, zpatky kolem Balatonu a na Bratislavu. *yes*

19.12.2007 v 16:08 | Nahoru | #17
Bubrak ZX10R> no ono se to tak přímo nabízí, jako "to nejlepší" na cestu tam a zpět ;) takže není problém se shodnout. A myslím že pro zkušené cestovatele to co jsem jel by byla spíš "tuctová nuda" :D Ale pro mě ne, pro mě to byl první delší výlet s jednou mašinou (jako že nás nejelo více mašin) a oba dva jsme si to užili.

19.12.2007 v 18:06 | Nahoru | #18

1100Virago píše: Roman-Deauville: Budu jedovatý, ale kontrola pravopisu ve Wordu je hodně děravá :lol: Máš tam pár - předpokládám - překlepů (taky se mi při psaní plete "jsme" a "jsem"), pár chyb v malých a velkých písmenech ("Chorvatským dálnicím" se píše s malým ch, zatímco "holanďané" zásadně s velkým H) a taky moderní a oblíbenou češtinářskou prasárnu: "aby jsme" místo "abychom". To už mrší tolik lidí, že v příštích Pravidlech českého pravopisu to podle mě odklepnou jako spisovné ;)

Ještě jsem se chtěl zeptat - co myslíš tím "ježdění po civilizaci"? To jako že spíš v privatech nebo v hotelech? Nebo že si myslím prohlížíš hlavně města, náměstí, budovy, architekturu?
O tom to myslím není, ale o tom co kdo vidí, jednoho láká jen pěkná cesta, druhého hory, třetího hrady a zámky, čtvrtého třeba muzea, pátého třeba rozhledny, šestého třeba Černobyl... atd. atd.....

19.12.2007 v 18:06 | Nahoru | #19
Roman-Deauville>My pojedeme taky ve dvou a nabalení,takže žádné rychlostní rekordy trhat nebudeme.Chceme jet na pohodu a užít si cestu a ne to proletět.Termín:5/7-25/7 2008.Tak dej kdyžtak za včasu vědět co a jak...

19.12.2007 v 20:43 | Nahoru | #20
Tomy-Fazer1000> no uvidíme, co bude příští rok, na jednu akci se těším už na jaře, zbytek roku zatím neřeším. Až podle toho jak to výjde či nevýjde ;)

20.12.2007 v 09:33 | Nahoru | #21
Roman-Deauville: "Ježdění po civilizaci" znamená, že se necítím jako cestovatel, ale spíš jako turista. Jezdím do zemí EU, převážně po solidních silnicích, vyhýbám se stanování a vaření (i když na to věci vezu, pro případ nouze)... Pro většinu lidí je to asi málo dobrodružné.

20.12.2007 v 09:57 | Nahoru | #22
1100Virago>>
No ale to neznamená, že by to nebylo zajímavé!
Já vím, že pro některé je málo dobrodružné automaticky už jenom to, když nevidí enduro (či krosku) a vidí že celý výlet vedl po asfaltu... ale je hromada jiných lidí, co cestují jako ty a nebo já. A taky si myslím, že kdyby jsi tu svou cestu sepsal, tak není důvod proč by to nemělo být dobré (ať už tomu říkáš jakkoliv, např. turistický výlet, ale já si myslím že i to je cestování, za spaní po privatech, ubytovnách nebo hotelích se přece člověk nemá za co stydět, spíš naopak ;) Taky k tomu třeba jednou dospěji (tj. budu mít více peněz).
A taky každý člověk si je schopen z každého cestopisu něco vzít, něco vybrat. Např. každého může zaujmout nějaký turistický cíl o kterém se zmíníš a který doposud nikdo jiný nepopsal.
A taky to, že cestopisy budou od lidi cestujících naprosto rozdílně, pomůže tomu, že mohou být více různorodé. A to by bylo taky dobře.
Takže jsem pro, aby jsi to sepsal.

20.12.2007 v 17:43 | Nahoru | #23
1100Virago>Ještě že se aspon u ježdění řídíš vlastními pocity :P , ale když si to rozmyslíš -já si to rád přečtu. Tůůůristo :lol:

20.12.2007 v 17:55 | Nahoru | #24
Roman-Deauville> Jeeej, Malacky, mal si dat vediet, prisla by som ta okuknut :P

21.12.2007 v 08:47 | Nahoru | #25
MinervaXT>>
Kdyby jsme tam byli déle, tak by se třeba dalo pokecat, ale byla to rychlovka, navíc jsme byli o kus dál, až v Sološnici, přijeli po setmění a pokecali s rodinou (to víš, plno otázek... když jsme jeli do zahraničí na motorce :) ) . Takže v Malacky jsme ráno vlastně jen projeli, s jednou zastávkou na benzínce.

21.12.2007 v 09:22 | Nahoru | #26
Roman-Deauville> no konečně ;) :P vyzařuje z toho pohoda a klídek, adélka byla zřejmě spokojená coby motopanna, protože na důvilu si sedí jako na trůně a ještě s tím vaším tempem z toho měla i hodně na koukání kolem :)

na pulu mám jednu veselou vzpomínku, když jsme se tam přesouvali pár zastávek autobusem a jeho řidič jel v těch úzkých uličkách jako šílenec, navíc jednou rukou telefonoval a druhou si ladil rádio, řídil pouze stehny :D

21.12.2007 v 09:59 | Nahoru | #27
refi> motopanna, pěkný výraz :D *yes*
Jinak jo jo, snažil jsem se ji udělat co nejlepší podmínky, dokonce pak uznala že tu kuklu co jsem ji říkal ať is vezme, si měla vzít, že vítr pak není tak otravý, že je to lepší než jen šátek na krk.
Ta doprava je asi na jihu všude divočtější ;)

23.12.2007 v 13:59 | Nahoru | #28
Roman-Deauville>>
No ale to neznamená, že by to nebylo zajímavé!
Takže jsem pro, aby jsi to sepsal. [/quote]
Jak píšeš... Každého baví a láká něco jiného, takže není důvod řešit, jestli to bude pro ostatní dostatečně atraktivní. Někoho to bavit nebude, jiný se v tom zase najde....

23.12.2007 v 15:32 | Nahoru | #29
Pekny cestopis, pocetl jsem si :)

23.12.2007 v 17:34 | Nahoru | #30
pěkný *yes* v zimě to obzvlášť potěší :)
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš