![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Taky jste někdy řešili "neřešitelné"? Pochlubte se...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
powl>Bracha jezdil na tatove trialce a prisel domu ze mu to chciplo a nemuze to nastartovat (Montesa 311). Tata prones neco jakoze dneska ty mlady kluci....prisel k motorce, posteloval smes, slapnul bez zapalovani, zapnul elektriku, dupnul...a motorka zacala horet lol lol Krapet chytly saze...
lol lol lol lol lol lol lol
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/6.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/6.gif)
Měl jsem, za mlada Jawu 500 OHC.
V dobách 350tek a 125 Čz to byl ukrutnej stroj.
Ze dvou motorů jsem dělal jeden, nástřik plechařiny atd...
Po smontování byl první slavnostní výjezd a samozřejmě se na to přišlo podívat spousta kamarádů.
Nastartováno, ukrutný zvuk čtyřtaktu všechny ohromil, já zařadil za 1 pustil spojku a ... a nic, začal jsem tam kopat kvalty, ale stál jsem pořád na místě.
A už začaly rady, že jsem špatně složil převodovku.
Polil mne pot s vidinou opětovného půlení motoru.
Ale asi po půl hodině chytrých rad a důležitého zkoumání jsme přišli na to, že jsem v tom těšení na první jízdu zapomněl nasadit řetěz.
EDIT : překlep
Je to spousta let zpátky, ale pořád se při pomyšlení na to červenám.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 30.07.2008 21:30:34
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
jinak, nejvíc mi dala zabrat na mustangu ucpaná dírka ve špuntu na nádrži. Co to dělalo nemusím ani psát.. jelo to, nejelo to... furt dokola, krvavé oči a dvakrát vytáhnutý a rozebraný karbec, nové trysky, filtr.... bože, já byl v patnácti ale mačo...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
tedka jsem dělal pobláznenou el. na skutru 2dny kompletně rozdělané svazky a nakonec byl prasklej tišták na budíkách
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
jezdil jsem z babetou na ředidlo co rozpustilo gumičku v kohoutku , přijít na to byl mazec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jednou jsem s kamarádem šteloval karbce a pořád nám něchtěl naskočit motor. Motorka točila, ale čerpadlo furt nic a k tomu takový divný zvuk...
Až jsem si vzpomněl, že při odstrojování motorky jsem sundal sedlo i s řídicí jednotkou... a to mi ještě před tím, jak jsem to sedlo sundával, kamarád říká, jestli to nemám lepší tu řídicí jednotku odšroubovat celou, než pracně vytahovat konektory...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Problém číslo dvě. Jak motorka viděla vodu přestala fungovat. Když jsem stál dvě hodiny v průtrži mračen na dálnici u Lince, chtěl jsem ukončit život Blackbirda a pak svůj. Nic už nemělo smysl... Už jsem několikrát prohlédl celou elektriku. Co šlo přeizolovat jsem přeizoloval, co šlo utěsnit,utěsnil ani ponorka nebyla vodovzdornější....
Po několika dalších týdnech jsem na to přišel. Nějaký doveda použil příliš tenkou hadičku odvětrání nádrže. Ta je vyvedená od víčka dolů pod motorku. V mokru se do hadičky dostala vodní mlha zvířená motorkou a vytvořila "špunt" vody. Celý systém byl tak dokonale vyvážený, že přestal téct benzín z nádrže....motorka nejela. Když voda vykapala, všechno fungovalo. A pak že voda v elektrice...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Motorka na stojanu, nastartovaná, volnoběžné otáčky na normálu, dám levý rejd - ok, dám pravý rejd - motorka chcípne, popř. když jí podržím plyn, klesnou otáčky o 1000. HA! Vyjímečně není chyba ve mně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Závada nalezena po hodině pátrání a prolejzání a vymýšlení: lanko plynu bylo jednou stahovací páskou přisvorkované k rámu, čím se o něco zkrátilo a způsobovalo tuhle neplechu. :o