Téma: Nejkurióznější porucha
 
30.7.2008 v 21:10
Trochu to zkusme na fóru odlehčit. Já začnu s příhodou na dvacce. Zničeho nic přestala jít do otáček a nad pět tisíc se dusila. Tak klasika prvně vyčistit filtr, trysky ale nepomohlo. Nová svíčka, fajfka, zas nic. Sundat tlumič výfuku, opět nepomohlo. To už byl celkem houf rádců kolem motorky a padaly slova jako kroužky, přívěra... Takže válec dolů, jenže vše jak má být. Někdo pronesl "tak zapalování, počítej tak desítku", já v té době chudej študent sem bezradně šáhnul na podsedlák po cigárech a co nevidim. Do nátrubku sání se dostal celofán z krabičky a při většim proudu vzduchu sání téměř dokonale ucpával...
Taky jste někdy řešili "neřešitelné"? Pochlubte se...
Předchozí
1 2 3
Následující

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:13 | Nahoru | #1
A co jsi měl za 125?

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:16 | Nahoru | #2
jj.. sekly lanko plynu :o

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:17 | Nahoru | #3
maras> Endurko Cagiva Cruiser.

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:18 | Nahoru | #4
jo.. nešel tam benzín... 3 hodiny laborování... důvod byl kohoutek na poloze off

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:20 | Nahoru | #5
Bracha jezdil na tatove trialce a prisel domu ze mu to chciplo a nemuze to nastartovat (Montesa 311). Tata prones neco jakoze dneska ty mlady kluci....prisel k motorce, posteloval smes, slapnul bez zapalovani, zapnul elektriku, dupnul...a motorka zacala horet lol lol Krapet chytly saze...

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:23 | Nahoru | #6

powl>Bracha jezdil na tatove trialce a prisel domu ze mu to chciplo a nemuze to nastartovat (Montesa 311). Tata prones neco jakoze dneska ty mlady kluci....prisel k motorce, posteloval smes, slapnul bez zapalovani, zapnul elektriku, dupnul...a motorka zacala horet lol lol Krapet chytly saze...



lol lol lol lol lol lol lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:25 | Nahoru | #7
Mě se kdysi dostala do garáže myš a přes zimu mi nanosila psí granule do nátrubků sání pod sedlem GS500E, na jaře jsem motku prodával a kupci jsem vysvětloval, jak supr jsem se o ní staral a že měla pravidelnej servis (obojí byla pravda). Docela trapas no

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:26 | Nahoru | #8
No není to závada, ale stalo se toto.

Měl jsem, za mlada Jawu 500 OHC.
V dobách 350tek a 125 Čz to byl ukrutnej stroj.
Ze dvou motorů jsem dělal jeden, nástřik plechařiny atd...
Po smontování byl první slavnostní výjezd a samozřejmě se na to přišlo podívat spousta kamarádů.

Nastartováno, ukrutný zvuk čtyřtaktu všechny ohromil, já zařadil za 1 pustil spojku a ... a nic, začal jsem tam kopat kvalty, ale stál jsem pořád na místě.
A už začaly rady, že jsem špatně složil převodovku.
Polil mne pot s vidinou opětovného půlení motoru.
Ale asi po půl hodině chytrých rad a důležitého zkoumání jsme přišli na to, že jsem v tom těšení na první jízdu zapomněl nasadit řetěz.

EDIT : překlep

Je to spousta let zpátky, ale pořád se při pomyšlení na to červenám.

Naposledy editováno 30.07.2008 21:30:34

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:26 | Nahoru | #9
cort něco podobnýho se sáním jsem měl na Číze, byla to poslední věc co jsem rozebral - vzducháč. A v něm nacucnutá chcípla myš. Dodneška nevím, kterýho kamaráda to byl vtípek... :\ a už je to skorem dvacet let zpět

jinak, nejvíc mi dala zabrat na mustangu ucpaná dírka ve špuntu na nádrži. Co to dělalo nemusím ani psát.. jelo to, nejelo to... furt dokola, krvavé oči a dvakrát vytáhnutý a rozebraný karbec, nové trysky, filtr.... bože, já byl v patnácti ale mačo... lol lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:26 | Nahoru | #10
a ja jednou sem si chtel prdnout za jizdy a omylem jsem si umaznul sedlo, pak jsem to musel teda utrit, no

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:28 | Nahoru | #11
Calypso> lol lol lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:29 | Nahoru | #12
Jo, taky mam jednu, jel sem a zacal mi dochazet benzin tak sem prepnul na "rezervu" a za chvili motorka dojela, tak sem ji zaparkoval vycistil na miste trysky a motor naskocil, jenze po pridani plynu hned zdechla, pockal sem chvilu, nastartoval pridal, chcipla. Tak sem si domu dosel pro auto, motorku nalozil a odvezl do servisu, behem 2 minut sem byl pryc, neprepnul sem na rezervu, ale omylem sem benzin vypnul a kohout trochu protejkal, proto se tam vzdycky dostal nejakej benzin a chvilu to jelo :)

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:29 | Nahoru | #13
A ještě na Čz 250 místo filtru punčocha a plnej.
Punčochu to jasně vcuclo a co se stalo už ani po tolika letech nechci psát. lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 21:51 | Nahoru | #14
CAlypso stim reteze si me fakt rozesmal.-. lol lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 22:00 | Nahoru | #15
Jé tyhle storky o Českejch strojích mi připoměli mou okružní jízdu po vlasti. Plánovali jsme to půl roku, ale já nestihl dát tehdejší CBX co jsem koupil po bouračce do kupy. Tak jsem zprovoznil 477, přibalil díly a jelo se. Morava, Jih /nebo sever / a zpět do Čech. Ve Strakonicích najednou smyk zadního kola a šlus. Po sundání hlavy to bylo jasný, píst na tisíc kusů. Takže motor ven, rozpůlit, vyčistit, new píst, složit a nasadit motor. Po vzoru Pata a Mata jsme si s kámošem mlčky řekli co jsme za borce a hrrr na zkušební start. "Hele, počkej co se to blejská v tom hadru? Nejsou to ty nový kroužky?" Byly...

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 22:29 | Nahoru | #16
něco podobného tu řešilo několik servisáků na DR se sedlem z XT nebo opačně. vždycky to chvilku jelo a po pár km to úplně umřelo. rozdělat, vyčistit, jelo... a zase KO. až na tom jeden borec jezdil bez sedla, tak to jelo furt. to sedlo prostě nemělo vybrání v místě sání.

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 22:34 | Nahoru | #17
No radši tady nebudu zmiňovat kolik sprostejch slov a nadávek si vyslechla chudák moje nestartující motorka s přepnutym chcípákem

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 23:52 | Nahoru | #18
Bago> jj, chcípáklollol
kámoš na něj chronicky zapomíná a je na něj zajímavý pohled, když několikrát týdně roztláčí svou Cagivu Mito EVO a pak si všimne chcípáku... lol

Nejkurióznější porucha

30.7.2008 v 23:59 | Nahoru | #19
Je to tak 10let zpátk, kdysem ještě s kámošem proháněm jáwy250 (on ji má doted) a kdysi si to tak šinul nějak mým směrem a najednou mu to za jízdy začalo umírat, jak přidal tak se to dusilo-no dusilo, mělo to zvuk jak 4T a nešlo to do otáček..bez plynu pohodka.. tak následovalo klasická šamanské vcičení se svíčkou, zapalováním, karbecem a furt stejné.. na volnoběh pohodka, naprázdno šla normálně z aplynem ale s rychlostí dusící se 4T, z výfuku oblaka dýmu a skoro i stříkal benzín. Už sme nevěděli co s tím, došel tatka, tak mu to říkám a nahlas dedukuju: jak kdyby to mělo hadru v sání - tuknem se všichni 3 do čela, sundáme sedlo a z hrdla komory papírového filtru trčí kousek hadry - pochopitelně jí byl pořádný kus a celý tam byl v cucnutý - prostě kámoš pečlivka si sebou vozil pro případ kdyby něco narvanou pod sedlem a nějak se to cestou uvolnilo.... od té doby sem byl za odborníka lol

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 00:48 | Nahoru | #20
no tiez sme raz rozrobili babetu koli tomu ze nestartovala...
... proste tam nebol benzin!

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 01:42 | Nahoru | #21
Jawa 500 OHC před dobře 30 lety: Vypínač zapalování vtipně schovanej pod sedlem. na Kokoříně Lví sraz. Východní Němci okukujou čtyřtakta, já šlapu, šlapu.... kulový. Klasická rozborka, sborka, NULA. Baťůžek: "tatínku, co kdybys zapnul tu elektiku!"

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 01:48 | Nahoru | #22
při pucování karbce na Pařezovi mi spadnula do sání podložka, no dal jsem novou s tím, že spadnula na zem, no po roztlačení bylo jasné kde skončila..

tedka jsem dělal pobláznenou el. na skutru 2dny kompletně rozdělané svazky a nakonec byl prasklej tišták na budíkách

jezdil jsem z babetou na ředidlo co rozpustilo gumičku v kohoutku , přijít na to byl mazec

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:09 | Nahoru | #23
Mě jednou v Lužanech na srazu zmokla ČZ a nějak se dostala voda do vzduchovýho filtru. Když jsme v neděli ráno odjížděli domů, začalo to cukat, až to chcíplo a já vůbec netušil proč. Tak šla tryska ven, profouk jsem jí, dal z5 a dobrý...ale asi na 400 metrů a pak zase tryska ven.....a tak to šlo až do Kopidlna. Myslel jsem, že mám v benzínu vodu. Pak jsme ale přišli na to, že je vlhkej filtr a že si to po pár otočení kliky nasaje a je to v řiti...Vyřešilo se to sundáním gumové spojovací hadice mezi airboxem a karbcem. Takže na přímý sání bez filtru jsem dojel domu. Letělo to jako kráva

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:27 | Nahoru | #24
Má první lepší motorka banďour.Dovezu ji domú,doma se líbila tak ji jdu projet!Nastartuji,kvalt,chcípla-několikrát. Volám bývalímu majiteli ten na to že je vše v cajku a nikdy se mu to nestalo! Pak ještě trochu ze slovníku sprostých slov,no a nakonec to vyřešilo samozřejmě sklopení bočáku

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:32 | Nahoru | #25
Jojo, bočák je klasika. Taky otočení kohoutku na off
Jednou jsem s kamarádem šteloval karbce a pořád nám něchtěl naskočit motor. Motorka točila, ale čerpadlo furt nic a k tomu takový divný zvuk...
Až jsem si vzpomněl, že při odstrojování motorky jsem sundal sedlo i s řídicí jednotkou... a to mi ještě před tím, jak jsem to sedlo sundával, kamarád říká, jestli to nemám lepší tu řídicí jednotku odšroubovat celou, než pracně vytahovat konektory...

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:37 | Nahoru | #26
Když jsem si pořídil Blackbirda, věděl jsem že je dost v bordelu, ale byl tehdy za peníze, na které jsem dosáhnul.... však ty mouchy vychytám . Napřed jsem řešil díru ve výkonu kolem 6000-7000 ot. V autorizováném servisu Honda jsem nechal seřídit a vyčistit karbce, vyměnil svíčky, vzducháč....pořád nic. Až v jiném servisu zjistili, že tryska karburátoru třetího válce se válí v plovákové komoře. Prostě "odborníci"si naůčtovali jen práci...
Problém číslo dvě. Jak motorka viděla vodu přestala fungovat. Když jsem stál dvě hodiny v průtrži mračen na dálnici u Lince, chtěl jsem ukončit život Blackbirda a pak svůj. Nic už nemělo smysl... Už jsem několikrát prohlédl celou elektriku. Co šlo přeizolovat jsem přeizoloval, co šlo utěsnit,utěsnil ani ponorka nebyla vodovzdornější....
Po několika dalších týdnech jsem na to přišel. Nějaký doveda použil příliš tenkou hadičku odvětrání nádrže. Ta je vyvedená od víčka dolů pod motorku. V mokru se do hadičky dostala vodní mlha zvířená motorkou a vytvořila "špunt" vody. Celý systém byl tak dokonale vyvážený, že přestal téct benzín z nádrže....motorka nejela. Když voda vykapala, všechno fungovalo. A pak že voda v elektrice...

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:43 | Nahoru | #27
Taky mi před lety umřel regulátor, vycucla se baterka a tlačil jsem motku 20km. Kuriozní je, že to bylo na srazový akci a všichni se na mě vysrali

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:46 | Nahoru | #28
cort> ty vole, tys jezdil na dvacce? já sem myslel, že to sou slabý hujdy, kerý se zásadně přeskakujou lol lol lol

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 07:48 | Nahoru | #29
Řešila jsem minulý týden tuhle záhadu: při otáčení doleva pohoda, při otáčení doprava mi motorka chcípala. Už mně přestalo bavit poslouchat jak jsem nemožná, že se neumím otočit, tak jsem udělala následující demonstrační pokus:
Motorka na stojanu, nastartovaná, volnoběžné otáčky na normálu, dám levý rejd - ok, dám pravý rejd - motorka chcípne, popř. když jí podržím plyn, klesnou otáčky o 1000. HA! Vyjímečně není chyba ve mně
Závada nalezena po hodině pátrání a prolejzání a vymýšlení: lanko plynu bylo jednou stahovací páskou přisvorkované k rámu, čím se o něco zkrátilo a způsobovalo tuhle neplechu. :o

Nejkurióznější porucha

31.7.2008 v 08:21 | Nahoru | #30

Nefer>jo.. nešel tam benzín... 3 hodiny laborování... důvod byl kohoutek na poloze off



kua ty ses ale kus vola, a myslim ze po Vilaku to mohu v klidu prohlasit
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist