Prostě to není o rychlosti a rychlost nezabijí, když pojede někdo 200kmh a bude to člověk co u toho myslí tak je to lepší než nějakej bezmozek co jede 90kmh. Když tu někdo ukáže video jak nějakej týpek jede po zadním a předjíždí při tom auta tak je to samej ohlas - ty vole, ten je hustej. To bych chtěl taky umět ale nikdo na něj nedržkuje tak jako na NOVAFEARA a přitom taky ohrožuje provoz a možná ještě víc než on!!! Jak psali v ČMN, rychlost vlastně nezabijí, je to o dalších faktorech člověka-předvídání a celkovém myšlení.
Jedou dva borci po městě. Jeden 50, druhý 70. Na vzdálenost 25 metrů jim tam něco vjede (vleze). Oba mají stejnou reakci - za jednu vteřinu brzdí. Brzdí jim to velmi slušně - zpomalení 1g (odpovídá zrychlení z 0 na 100 za 3 vteřiny).
Ten, co jel 50, to stihne dobrzdit jen tak tak.
Jakou rychlostí nabourá ten, co jel 70?
Myslíte, že 20 km/h.
lol lol lol
30? lol lol lol
40? lol lol lol
50? lol lol lol
60? - Jo!!!!
Nabourá rychlostí 60 km/h
Přemejšlejte o tom někdy, než řeknete, že rychlost nezabíjí.
650ccm>Taková maličkost z fyziky.
Jedou dva borci po městě. Jeden 50, druhý 70. Na vzdálenost 25 metrů jim tam něco vjede (vleze). Oba mají stejnou reakci - za jednu vteřinu brzdí. Brzdí jim to velmi slušně - zpomalení 1g (odpovídá zrychlení z 0 na 100 za 3 vteřiny).
Ten, co jel 50, to stihne dobrzdit jen tak tak.
Jakou rychlostí nabourá ten, co jel 70?
Myslíte, že 20 km/h.
lol lol lol
30? lol lol lol
40? lol lol lol
50? lol lol lol
60? - Jo!!!!
Nabourá rychlostí 60 km/h
Přemejšlejte o tom někdy, než řeknete, že rychlost nezabíjí.
Promin chapu to dobre ze chces rict ze kdyz clovek kterej ubrzdi z 50 na 0,tak druhej na stejnem useku ubrzdi ze 70 jen na 60???Tak to se na me nezlob,ale nez to teda pujdu overit do praxe tak uz ted se mi to jevi jako absolutni blbost...?!
Petr a Petr>noVAfear4> covece ono to tak bude, nepocital jsem to, ale tipoval bych, ze trik je v ty vterine na zacatku nez se neco zacne dit.
Za tu dobu bude ten 70kovej borec asi o 5,5 metru dal
No hele nechci se hadat,ale uz sam o sobe takovy vyzkum smrdi neobjektivitou,protoze bude sakra rozdil,jestli v dane chvili pojede vedle sebe ZX10 70 a vedle ni Jawa 50 a mezi nama treba VFR s ABS nemluve o tom,jake ma kdo desky na motorce a jake ma zkusenosti s tim jak se da mackat predni brzda!!! Podle me je to blbost
all> ..proto je potřeba (nebo aspoň já to tak dělám) při tom prdlání obcí kilem v případě podezření (děcko u cesty, cyklista v křižovatce, auto z vedlejší, motající se opilec, .....) zpomalit, ono člověk zpomalí 1000x zbytečně, ale párkrát se to vyplatí..a vzhledem k tomu, že jde o kejhák, opravdu se to vyplatí..
Naposledy editováno 24.07.2008 10:27:15
v 50 jedes 14 m/s (zhruba - pocitam jen z hlavy)
v 70 jedes 19,5
po sekuinde reakcni doby jsi o pet metru dal, ale ted nevim jak spocitam drahu zpomaleni ze zrychleni (uz jsem to zapomnel) ale vzhldem k tomu, ze rychlost zvysuje silu potrebnou na dalsi zrychlovani na kvadrat (s druhou mocninou) bude to stejne fungovat i pri brzdeni...
pokud ze stovky zabrzdis na 39 metrech nebo i men, kdyz ti da 1g, tak z 50 to klidne muze byt tak na 15 metrech a z tech mas o pet metru min, protoze jsi je projebal v te sekunde, kdes ujel o 4,5 metru vic nez ten co jel jen 50 kmh
je to neprijemny, ne ze bych mel rad jezdeni 50 po meste... ale tak nejak to bude, jak pise
noVAfear4>Petr a Petr>noVAfear4> covece ono to tak bude, nepocital jsem to, ale tipoval bych, ze trik je v ty vterine na zacatku nez se neco zacne dit.
Za tu dobu bude ten 70kovej borec asi o 5,5 metru dal
No hele nechci se hadat,ale uz sam o sobe takovy vyzkum smrdi neobjektivitou,protoze bude sakra rozdil,jestli v dane chvili pojede vedle sebe ZX10 70 a vedle ni Jawa 50 a mezi nama treba VFR s ABS nemluve o tom,jake ma kdo desky na motorce a jake ma zkusenosti s tim jak se da mackat predni brzda!!! Podle me je to blbost
650ka dal priklad co se deje za stejnejch podminek, tj. obe motorky stejny, stejny brzdy, gumy atd, a stejna reakci doba. Jasne ze ty zacnes brzdit o neco driv nez Mr.cerstvej-ridicak, co se na motorce sotva drzi.
A pripadny rozdily je presne to vo cem na zacatku mluvi Intolerant, ze je zkratka potreba jezdit hlavou
Čím vyšší rychlost,tím větší riziko, se někde něco zvrtne (cokoliv).
Pokud už se něco zvrtne, tak platí, že čím vyšší rychlost, tím horší následky pro všechny zúčastněné.
To je fakt se kterým nic neuděláš a proto se budou lidi bát vždy víc toho, kdo jede rychle, než toho kdo neumí, ale jede pomalu. Ten je totiž tolik při kolizi neohrožuje.
A v 70 ujedu 19metru a ny zbylych 6 metrech zpomalim jen na 60???
To zni zajimave,ale presto se mi tomu nechce moc verit,ale fyzika asi nelze ze
od doby kdy uz vis, ze chces spapnout na brzdu (zmacknout - promin :) ) nez doslapnes na plnej ucinek (preved si to na ruce to slapani) to trva asi tak 0,3 s mechanicka prodleva przd nez zacnou brzdit, se u starych aut brala 0,1 s (to si preber jak chces, zx10 snad reaguje o trochu rychlejc.. :) )
ale neni v to zapocitano jak dlouho trva od oci do nohy... (do ruky)
drive se delali nekde tsty, nejrychlejsi reakce mel Sterling Moss a rychlej taky byl Walter Röhl, u motorek nevim... ti chlapi to meli vyrazne lepis nez jejich profi kolegove tenkrat (nam tvrdili - ty dobovy materialy jsem nevidel)
takze pokud se povazujes za sikovnyho kluka na brzdy a s rychlou rekaci k tomu, asi bys tech 5 metru nejak stahnul... ale stale se na te motorce pohybujes o 5 m za sekundu rychlej (dokud nebrzdis) a zase nedosahnes takovy zpomaleni jako pise on... (1g proste v provozu nedas WOE.. :) si myslim)
a ten druhej prizdi na fechtlu s rozhulakovanou trojkou by ani nezkousel brzdit a hned by si vystoupil jeste pred narazem, aby si nezlamal nohy ... nebo ne?
Spijker>my jsme ve skole pocitali zruba takto..
od doby kdy uz vis, ze chces spapnout na brzdu (zmacknout - promin :) ) nez doslapnes na plnej ucinek (preved si to na ruce to slapani) to trva asi tak 0,3 s mechanicka prodleva przd nez zacnou brzdit, se u starych aut brala 0,1 s (to si preber jak chces, zx10 snad reaguje o trochu rychlejc.. :) )
ale neni v to zapocitano jak dlouho trva od oci do nohy... (do ruky)
drive se delali nekde tsty, nejrychlejsi reakce mel Sterling Moss a rychlej taky byl Walter Röhl, u motorek nevim... ti chlapi to meli vyrazne lepis nez jejich profi kolegove tenkrat (nam tvrdili - ty dobovy materialy jsem nevidel)
takze pokud se povazujes za sikovnyho kluka na brzdy a s rychlou rekaci k tomu, asi bys tech 5 metru nejak stahnul... ale stale se na te motorce pohybujes o 5 m za sekundu rychlej (dokud nebrzdis) a zase nedosahnes takovy zpomaleni jako pise on... (1g proste v provozu nedas WOE.. :) si myslim)
O tom ze clovek jedouci rychleji potrebuje na zastaveni vetsinou delsi drahu nez ten co jede pomaleji se nepru!ale jen me zarazilo,ze tvrdi,ze na stejne vzdalenosti dokaze jeden zastavit na 0 a druhy zbrzdit jen o 10kmh coz je podle me blbost!a s tou rekacni dobou bych to videl pokud clovek kouka co se pred nim deje tak maximalne na 0.5 vteriny i s tim nez se zacnou desky zakusovat do kotoucu!