1) Projdou tovární Screaming Eagle koncovky na TK a na hranicích?
2) Dají se dát na motor se stříkačkou (Sportster 2007)?
3) Jak dobře to spolupracuje s kitem Stage One - co na to motor (výkon, výdrž, spotřeba)?
Díky předem za odpovědi, pokud je někdo znáte
Ladak na strikacku - dost mozna ti shodi vykon, melo by se udelat premapovani, kamos na NightTrain alespon premapovat musel. (btw, strasne picuje, ze to je strikacka a ne karburator)
Ale možná to bude zbytečné - nevěřím, že by Harley-Davidson na svých oficiálních stránkách nabízel doplněk, který by zhoršoval parametry motoru. Naopak je tam tabulka, podle které získá motor větší točivý moment v rozsahu nižších otáček (měřeno na dvanáctistovce). O nutnosti přemapování tam přitom nic nepíšou. Ani u toho kitu Stage One. Napřesrok se nejspíše pojedu do Amíkova podívat, tak se tam na to přeptám a případně zakoupím.
To sscout: ten bublavej zvuk je nádhernej
Jinak V-Rod pěkný, moc pěkný
Naposledy editováno 27.06.2008 12:36:07
Za to uz se u nas ve meste davaji policajti Flastr za nadmerny hluk.A absolutne je nezajima odpoved ze nemaj to jak merit pac to stejne nema homologaci tak si muze vybrat bud blokovka a nebo muze litat...Tod vse co jsem videl.
to fort:
pokud je vše naladěno v pořádku, tak to jenom motoru prospěje, v kombinaci s jiným filtrem v sání to přidá cca 10% výkonu a hlavně se krouťák posune o kousek níž.
Stačí už jenom vyměnit vačky a ........
z-x-r>Screamingy to jsou ty vyprskany vyrvany hole trubky? (zvuk hnus)
Za to uz se u nas ve meste davaji policajti Flastr za nadmerny hluk.A absolutne je nezajima odpoved ze nemaj to jak merit pac to stejne nema homologaci tak si muze vybrat bud blokovka a nebo muze litat...Tod vse co jsem videl.
A pokud nekdo zaplati v Brne flastr, protoze fik ma pocit, ze to je hlucny, tak je trubka. Osobne bych nezaplatil ani korunu; PCR je POVINNA mi dokazat spachani prestupku, nejaky subjektivni dojmy klucika s placatou cepici jsou mi docela ukradeny.
Screaming Eagle je pro H-D neco jako AMG u Mercedesu, tzn. je to soucast koncernu a delaji to na masiny miru. Takze pokud si objednas neco primo k motorce, nejsou potreba zadne "garazove" upravy, snizeni vykonu, resp. zvyseni opotrebeni motoru taky nehrozi. Navic vsechno "tuneni" od S-E je delano v ramci norem - cili na silnici legalni, pak delaji jeste S-E Racing, kde uz to nemusi byt pravda a vyslovne te upozornuji, ze jde o upravu pouze pro zavody a nejsou legalni na provoz na ver. komunikacich.
Dost teorie - az namontuju - dam vedet.
Vzpomen si na to, cos rekl, az budes mit masinu s ladaky.
..ale promin, ty vlastne ladaky nemas, nikdy mit nebudes a jezdis podle vyhlasky, vid?
Na Salde mi nejdriv tvrdili, ze je nutna nova mapa kvuli sani, pak, ze to muzu namontovat a nechat prijet jen zkontrolovat.
Cena za prehrani by nemela byt nic zavratneho.
Snad to stihnu pristi tyden, samozrejme budu referovat.
Kecám - ale zas tolik ne: s koncovkou vejfuku si EFI ještě poradí, ale v kombinaci se sáním už sotva - problém je v nastavení z továrny kvůli emisím: je to moc chudý, takhle to vychudně ještě víc, a to už není dobrý.
Zlatý karburátory, otočíš šroubkem/tryskou a más vystaráno..
/a nevěř tomu, že se Screaming Chicken to skončí lol tak za půl roku ti to přijde moc uťáplý .. dodnes se mi někde válej /
Naposledy editováno 15.08.2008 17:30:34
Dalsi informace uz tak pozitivni neni: smes je tak na hrane, tzn. neni to uplne chude - nestrili to do laufu, ale uplne v pohode to neni. Cca do 4k otacek v pohode, pak uz opatrne.
Dalsi moznosti jsou 3 (pokud vas napadnou dasli, sem s nimi).
1. Nechat to zatim tak, jezdit spis kochacku, nedrit motor az k 5,5k otacek a obcas juknout na svicky, kdyz budou moc svetle/bile - je to spatne.
2. Prehrat mapu v H-D. Stahnou ti ji primo do jednotky z HD netu napasovanou na SE vyfuky + sani. ALE stoji to cca 6.000,- Kc.
3. Koukal jsem na Power Commandera. Delaji ho primo pro Sportstera 883 r. 2007-2008. Da se ted sehnat novy i pod 300,- USD (narozdil pochopitelne od Cech, kde stoji 10,5k), maji taky mapy primo pro vyse uvedene upravy a navic se s tim da i jinak pohrat, resp. kdyby bylo treba vratit mapu zpet nebo na dalsi upravy (1200cc) bez dalsich investic. Mapy se ztahuji zadarmo z netu. viz napr. http://www.morepowe...8-26814-26858-27019/
Zatim se klonim ke 3. moznosti, ale budu rad, kdyz nekdo dalsi poradite.
- možnost 1 je riziko, navíc podle svíček poznat jaká je směs ve VŠECH režimech je dost problematický (když hned nevypneš motor v otáčkách tak než zastavíš, tak posuzuješ jen volnoběžnou směs atd)
- možnost 2 jen pokud seš si jistej, že už s tím dál nic nebudeš dělat (a to asi nemůžeš říct, žejo )- jinak cvakat za další mapy
Jinak asi opravdu vyhraje varianta 3), jak radi ChopTop, mozna kdyz budou penize, nebo casem (je to skoro generalka), z toho 1200, nebo kdyby byl problem s S-E ladaky v zahranici, hodim tam proste zpatky doutniky, jinou mapu a vymalovano a ne vzdy vyplaznout 6k.
Na Salde jsou kluci super, servis taky, ale myslim, ze pro cloveka, ktery si je schopen nektere veci zaridit (prodej z USA) a rad se s motorkou "mazli" v garazi, je to moc predrazene. Nemam jim to zazle, kazdy chceme vyplatu (sam delam servisaka, ikdyz uplne neco jineho) a delame to uplne stejne. Je spousta lidi, kteri se o to nechteji starat a radsi si priplati, ale bez starosti...
Jeste k variante 3). Objevil jsem jeste od Vance&Hines viz www.fuelpakfi.com/harley1.html tam se zadava mapa primo tlacitkama pres display, mapa ti vyjede na webu podle tebou zadanych specifik. Pro mluvi to, ze na jednotku vydis, jen odklopis kryt baterie, muzes neco zmenit na ceste, nepotrebujes laptop. Pro Power Commandera zas mluvi to (paradoxne), ze muzes pripojit laptop, menit vic hodnot, prehrat tam celou mapu najednou a jen pocitove - zda se mi ta firma zavedenejsi a zkusenejsi.
Zatim po vcerejsi projizde spotreba stejna, spis nizsi (asi 4,3l/100km), ale to bylo spis stylem jizdy. Myslim, ze stejne se spotreba zmeni az s novou mapou, ne? Zatim to tam benzinu prece strika stejne, nebo se pletu?
Jinak Vance&Hines má zejména v Americe dobrý zvuk (jak jako firma, tak její laufy - ty už k nám také mimochodem někdo vozí, ale nejsem si jist, zda by to na TK prošlo) Jo, mám to: www.dkracing.cz
Tak tu vyjížďku podniknem někdy (brzo) jindy!
Koukal jsem i na laufy Vance..., ale na toho našeho mazlíka se mi zdají už moc "choproidní" a asi by neprošly nejen na technické, ale ani v Rakousku a Německu a možná za chvíli ani u nás. Už prý mají i naši Floydi měřiče hluku.
Objednal jsem nakonec toho Power Commandera od Dynojetu, doufám, že tak za 14 dorazí, do té doby to radši nechám stát, abych si nenaběhl s pístama a ventilama. Přijde mi pohodlnější a "multifunčnější" se připojit přes noťas, než tam ručně naťukávat každou položku mapy.
Dám pak vědět a snad i přihodím fotky.
1 reakcí na tento příspěvek Screaming Eagle výfuky
P-C ještě zvýší volnoběžné otáčky po studeném staru na cca 1400ot/min. Cítit je to jak na zrychlení tak na výkonu, jen jsem to zkusil, ale těch maximálních 170 je tam za chvilku, když jsem to zkusil se "stock" výbavou, tak ani náhodou.
Jede to výborně a zvuk je sqělí. Se spotřebou to skoro nehlo, pořád jezdím v průměru za 4,7l, v neděli jsem to trochu hnal po dálnici (130-140km/h), tak si to vzalo 5,4l/100km.
Rád bych to nechal i někde proměřit (krouťák, výkon, bohatost směsi), kdyžtak poraďte zkušenosti kde.
Mám ale jeden problém. Při "normální" jízdě po okreskách je vše OK, teplota oleje do 200F (93C), ale pokud jedu po dálnici déle nad 130km/h, vzroste teplota oleje až k 250F (120C). (Je tam zátka na nádržce oleje s teploměrem) a olej drobně uniká ven okolo víčka. Stav oleje mám v pořádku (při studeném těsně nad minimum). Zkuste poradit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 6 | 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr |
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 12 | 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein |
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R | Honza-Pce | 19 | 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110 |
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R | JakobR | 1 | 26.7.2017 v 09:22 b0b4n |
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R | maro81 | 6 | 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV |