Tak první úpravy ohledně odlehčení, montáže krytu motoru a nové nádrže vypadají dobře. Samozřejmě některé věci jsou zcela opačné, než mi bylo řečeno.

Po několikaměsíčním porovnávání jsem vybral tuhle malorážku. Na různých fórech se toho nakecá o úpravách hodně, uvidíme, co se nakonec objeví tady. Uvítal bych tip na zadní podpěry pro montážní systém ala Mosko a podkova. Dával někdo samotnou koncovku od Arrow, nebo je k tomu potřeba i ta předražená trubka? Jinej nechci, chci s homologací. Jde mi o to, jestli jdou ty koncovky dát na origo trubku bez nějakých zbytečných úprav. Jak jste řešili držák pro navigaci? zatím to vypadá na výměnu řídítek a dát to tam, případně jsem objevil takovou opičárnu s plexi a konstrukcí, kam by to šlo, ale jak půjde v offu člověk přes předek, vypochoduje i s tím. To samé nejspíš i ta navi na řídítkách, samozřejmě. Ale někam ji dát musím a je to krabice na medvědy 276cx. Jak jste vyřešili vyhrřejvaný hefty? Chci tam dát měkké progripy a pod ně to naadaptovat. Mám to takhle i na velký. Budu tam dávat samozřejmě dopředu jinou pružinu a na zadek tlumič. Zdražili, takže zadek na moji váhu (110-125kg) od K-Techu vychází na 15k. Jestli máte někdo tip na něco lepšího, budu rád. Bástry dám od Cycry, nemá smysl šetřit na levnejch, to už mám za sebou. Válí se mi doma troje. Zadní plotnu a plech pod motoru bude asi taky z Číny, jestli máte někdo něco vyzkoušenýho, budu rád za odkaz. Jde mi o montáž a materiál, aby to nebyl shit a nemuselo se nic extra upravovat. Čína není samozřejmě podmínkou. Jak jsou na tom ty přední padáky? Viděl jsem dva typy konstrukcí, ale např. na velkým Advíkovi jsou zbytečný, tak aby to tady nebylo nastejno. Neví někdo hodnotu přední origo.pružiny? Zřejmě pořídím tu nejtužší, ale přeci jen, rád bych znal její hodnotu. Hledal jsem chvíli, ale nenašel. Na světlo zatím seru, v noci v offu nejezdím a vidět budu. Nějaký malý štítek dopředu budu řešit případně až tehdy, bude-li potřeba. Častokrát je to akorát kontraproduktivní. Měnil někdo origo. nádrž za 14L Acerbis? Není tam nějaká záludnost? Díky.
Naposledy editováno 20.10.2024 18:40:48
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
https://www.motorkar...p;pgr=3#goto10695448
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Centrál :
Původně jsem chtěl na zadku taky měnit jen pružinu, ale bylo mi to rozmluveno - ten OEM tlumič by to neutlumil. Koupil jsem z Holandska na svoji váhu tlumič YSS (stál mě ve slevě tuším něco okolo 10t Kc) a jsem rád. Neskutečnej posun proti OEM. Je spousta jiných i lepších možností, záleží, kolik chceš do toho vrazit.
Předek :
Dal jsem tvrdší pružinu od K-Tech. Ta OEM se při prudšim zabrždění či na kamenných schodech moc potápěla
Šusplech :
Mám od Outback Motortek. Tezkej jako prase, ale vydrzi nesmysl. Jen se pod nim drzi dost listi.
Padáky :
Opět Outback Motortek. Dají se na ně zavěsit brašny (já tam na ně dávám SW Motech 80). Jiné firmy dělají i nějaké nižší. Budou lehčí, ale nic na ně nedáš a nebudou krýt boční plasty. Navíc k nim pak bude vhodné dát hliníkový kryt chladiče.
Rodla :
Před 14 dny jsem OEM vyměnil za Renthal 722. Pár centimetrů a úhlů jinak, a je neuvěřitelné, jak se zlepšila ovladatelnost. Hlavně v terénu při jízdě ve stupačkách. Navíc jsou lehčí a tužší. OEM jsou bláto.
Zadní plotna :
Mám nízkou od Rally Raid. Výborné zpracování, pevnost, nízké těžiště. Pokud by Ti ale nevadilo odstranění zadních stupaček, mrknul bych se na AdvSpecific a jejji řešení včetně bočníc.
Zavazadla :
Boční brašny mám Enduristan Blizzard ve velikosti L (2x12l). Kolem komína vozím na plotně od Enduristanu Pannier Topper L (15l) , na cestách tam mám SW Motech 350. Tankvak používám vyjímečně, mám Enduristan Sandstorm 4H. No a příležitostně na padácích ty SW Motech 80.
U těch bočních brašen jsem se ještě rozhodoval mezi tím Enduristanem a Kriegou. Enduristan byl lehčí, více se mi líbilo i těžiště. Ale není tak variabilní jako ta Kriega OS Base. Dnes bych se ještě mrknul na Poláky : Red Mammut a 21 Brothers.
Blastry :
Mám Zeta XC pro CRF300.
Páčky :
Mám stavitelné z e-bay
Zrcátka :
Vozím sklopky Double Take Mirrors
Vzduchový filtr :
Originál jsem letos nahradil Twin Air
Výfuk :
O jiném homologovaném než Arrow nevím. Originál je těžká liška rezavá. Ale zatím jsem to neřešil, nechce se mi do toho vrážet tolik peněz. A mám na něm HeatShield, opět od Enduristanu.
Vyhřívané gripy :
Nevozím, ale kdyby ano, tak jsem uvažoval o Oxford Hotgrips Premium Adv
Baterie :
Zatím tam mám stále tu těžkou OEM.
Ocas :
Je hnusnej, navíc mi přijde celkem na ráně, a asi i váha navíc. Ale docela dobře kreje před bahnem. Navíc si nejsem jistej u STK, co takové ty vzdušné náhrady, jako dělá třeba SRC
Naposledy editováno 09.10.2024 08:20:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

ten AdvSpecific - muzes mi hodit nejaky odkaz? nemuzu nic vyggoglit.
Naposledy editováno 09.10.2024 07:58:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Zkousel jsem na to kliknout, ale stranka jiz neexistuje (bral jsem je v roce 2022). Co vim, tak byl problem, kdyz jsi vzal packy, u kterych bylo psano, ze jsou i pro 250. Tam se muselo neco upilovat. Vybral bych podle referenci / hodnoceni. Uz toho bude urcite vice, i na Ali.
Ted mimo tema : Ty mas i bundu Klim Dakar ? Pokud ano, kolik vazi bez chranicu, jak je skladna, a jak moc vetra na chranicovce v horku (ze se daji sundat rukavy vim). Do horka prave hledam neco na presun po asfaltu a rozhoduji se mezi ni a mesh bundou ala Revit Territory. Ten mesh bude samo vetrat lepe, ale zase kdyz se ochladi, budu muset nandavat nepromok ci nejakej windstopper pod. Dikec.
Ad AdvSpec :
https://www.adventur...kes-honda-crf300l-38
Naposledy editováno 09.10.2024 08:21:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

Naposledy editováno 09.10.2024 08:31:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Eso_Rimmer píše: Uvítal bych tip na zadní podpěry pro montážní systém ala Mosko
https://www.motorkar...l-rally-1978667.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Naposledy editováno 09.10.2024 09:06:15
(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Jeste pridam par odkazu na videa odledne CRF, da se tam najit spousta tipu :
Roia Moto : ukazky servisu a nejake tipy na vybaveni / upgrade
https://youtube.com/...?si=H5_ALA01iZnwB5Gx
Peak Motorcycles : borec byl v dobe Covidu zavrenej v garazi a tak tunil a zkousel
https://youtube.com/...;si=LX41YYeRP0e8QBS3
Shonky Production : Australan, ktery dost jezdi. Chce se to probrat temi jeho videi, ma tam dost tipu, ale na preskacku. Strida vice motorek
https://youtube.com/...?si=so89OwoMbsHwrlZx
Naposledy editováno 09.10.2024 09:46:57
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
to je psycho ne
než si tam buznu namontuješ, tak si udělaj dřevěnou konstrukci, na ní tvrdej papír ve tvaru štítku a projeďse a pochopíš, že to je k ničemu, všechno ti pude přímo do helmy a kdo říká že ne tak kecá
zkoušel jsem několik motorek s takovejhlema systémama a nic nefungovalo, ačkoliv majitelé tvrdili jak je to super, když za to těch 20 litrů dali, že

a štít vysokej k hledí helmy je v lese víš k čemu dobrej... hlavně až bude celej od bláta a neuvidíš před kolo, pak se odře a je prd přes to vidět
kdybys měřil třeba 165 tak bych uvažoval, možná
aby štít fungoval, tak musí bejt dál vod sedla, což na malý motorce neuděláš, sedíš moc blízko k předku motorky
Naposledy editováno 09.10.2024 10:46:28
Eso_Rimmer píše: uko_ješita> diky za tip. muzu se zeptat, proc je davas pryc? az na to navesim podkovu a pak toho Mamuta, tak uvidim, nakolik budou pripadne potreba. myslis, ze poslouzi i jako padaky, kdyz tam nebude naklad? ma to nejake rozumne a pevne upevneni vuci motorce?
Na mou váhu, váží moc, jako padáky posluží ty brašny který podpíraj, upevnění je bytelné.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování
ikdyž prodávám níže zmíněné značky, neber to jako nucení, nebo protěžovačku, ale logicky jsem osadil, co mám ozkoušeno a co vedu.
Arrow i Wilbers jsem dovozce pro ČR.
Výfuk Arrow lze naroubovat přímo na origo svod. potřebuješ koncovku a zvolit si, zda chceš napojení s katem, nebo bez.
já vzal s katem a nakonec jsem ho vyndal (ve vyšších otáčkách to tu motorku furt drželo za prdel).
Přední svod jsem u rally nechal origo (nebyl skoro vidět), u Lka je svod venku a tu orezlinu jsem odmítl a dal tam i přední svod z nerezu od Arrow.
Zadní tlumič jsem dal Wilbers, emulzní se stavitelným odskokem (dovážím je, servisuju je). zásadní výhoda - Wilbers vše skládá na míru/váhu a zamýšlené zatížení a styl používání zákazníka.
Teď v říjnu mají akci -10% v rámci Oktoberfestu....
Vedu i Hyperpro, Bitubo apod. ale Wilbers je sázka na jistotu, neprodají Ti jen konfekci z regálu.
kryt motoru jsem dal Acerbis - lehký, levný, dobře sedí, a hard enduro neplánuju
kryry rukou Acerbis s kovovou výztuhou.
14L Acerbis mám - žádná záludnost nebyla
dopředu jsem zatím nedával nic - čekal jsem, jestli si tu motorku nechám a asi tam dám cartridge od Andreani, nastavené na mou váhu, tak možu poreferovat
Naposledy editováno 09.10.2024 13:08:12
Naopak na RallyRaid si nestěžuje nikdo. Ty zase nemusí být úplně perfektní pro "závodní" jízdu v terénu. Ale na tu si málokdo pořídí 300L.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
RomanHA píše: Za mě (mám verzi 300 Rally) :
....
Padáky :
Opět Outback Motortek. Dají se na ně zavěsit brašny (já tam na ně dávám SW Motech 80). Jiné firmy dělají i nějaké nižší. Budou lehčí, ale nic na ně nedáš a nebudou krýt boční plasty. Navíc k nim pak bude vhodné dát hliníkový kryt chladiče.
---
Na padáky Outback pozor, na Rally jsou na vrchu přidělané k lešení světla a budíků. které je samo o sobě slabé. Několika lidem se už stalo, že jim motorka spadla a ten padák jim ohnul to lešení, protože neměl na co jiného přenést tu sílu. Ve výsledku to bylo horší, než kdyby ho neměli.
Na 300L je ten padák přidělanej pouze vespod šroubama co drží motor k rámu. Nahoře není objímka kolem rámu a nemá žádné vzpěry dozadu. Výsledkem je tedy, že je to (bez úprav) těžký krám, který má jen omezenou možnost pobrat energii nárazu.
Nepřijde mi moc účelný. Tedy pokud ho nepotřebuješ jako nosič.
deník



Jinak pri cestach na to chytam ty male brasny s nepromoky, nahradnimi rukavicemi, duse… Nizkej padak jako na 300L se na Rally dela taky, tusim treba SRC.
Naposledy editováno 09.10.2024 19:12:05
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování







Naposledy editováno 09.10.2024 21:36:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Indikované spotřebě nevěř. Jednak to ukazuje o asi 8% méně spotřebovaného benzínu, než dotankuješ na benzínce, druhak tachometr ukazuje o 5% víc najetých km než je skutečnost dle GPS.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

Ještě sedadlo vot sítu za 10 litrů a bude to i lepší na sezení. Hele a nepřipadáš si na tom jak na tříkolce ? Mě to příde hrozně malý a sem na tom celkem skrčenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Naposledy editováno 09.10.2024 22:04:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka na polňačky a lehký terén [1 ... 5, 6] Suzuki DR 650, Honda NX 650 Dominator, Yamaha XT 600... | Kavak95 | 172 | 19.4.2025 v 12:14 Che |
Voge 300 Rally vs CRF 300 Rally Honda CRF300 Rally, Voge 300 Rally GY | KubAiS | 23 | 3.4.2025 v 08:57 ZdendaZB |
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | KubAiS | 5 | 23.3.2025 v 18:59 KubAiS |
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | PetNed | 4 | 24.2.2025 v 15:10 PetoF |
CRF300L střílí a chcípne Honda CRF 300L | Mbeki | 25 | 21.2.2025 v 10:08 PetoF |