Jinak na motor od QJ si nemuzu stezovat , makal dobre.
Ma nekdo jiz zkusenost s SRT 700X?
Qj motor
Naposledy editováno 12.04.2024 09:17:53
1 reakcí na tento příspěvek QJ Motor
Ono si to sve kupce najde, ted tady na tom byl kamos a za ty prachy je to asi docela fajn… bohuzel to vypada, ze cinani s tradicnima znackama zatoci jak nic….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Naposledy editováno 14.09.2023 22:05:03
Koudy01 píše: assassin> jojo, nabira to hodne rychly obratky. Staci koukat kolem sebe, kolik jezdi CF moto - hodne uplne.
Ja ted prohlizel to cestovni enduro, o vikendu dotahne motarda… a jako ma to zajimave detaily, origo kufry v cene, maji i vika vytazena z hliniku


Podvozek je mam dojem marzocchi a cenovka jestli jsem dobre slysel kolem 180?
1 reakcí na tento příspěvek QJ Motor
Naposledy editováno 14.09.2023 22:24:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Koudy01 píše: 280....ja spis potkavam hodne ty 650mt. Ty stoji kolem 160 uz taky s nejakou vybavou. A pak dost 700cl-x.
Podle tohodle sedi spis tech 180….
https://www.qj-motor.cz/adventure/

Jen teda to nejsou stylema, ale naky jiny monobloky… a kufry nejsou ve standardu, ale s nima je to 200…
Naposledy editováno 15.09.2023 00:08:09
3 roky zaruka.
Technické údaje:
Typ motoru 2-válcový, řadový, 8 ventilový, kapalinou chlazený
Objem válců 698 ccm
Vrtání / Zdvih 83,0 mm x 64,5 mm
Výkon motoru 54 kW (73,5 PS) při 8.000 ot./min
Točivý moment 67 Nm při 6.000 ot./min
Příprava směsi Elektronické vskřikování paliva
Způsob startování Elektrický startér
Spojka / ovládání Vícelamelová mokrá spojka, hydraulická
Převodovka / převod 6 rychlostní / sekundární převod řetězem
Emisní norma Euro 5
Hlučnost při stání 91 dB
Emise CO2 118 g/km
Palivo Benzin E5 / E10
Konstrukce podvozku Trubkový rám / kyvka hliníkový profil
Přední odpružení Upside-down vidlice, olejové tlumení
Zadní odpružení Nastavitelné odpružení, komprese a odskok
Přední pneumatika 110/80 ZR19 / bezdušová Metzeller Tourance
Zadní pneumatika 150/70 ZR17 / bezdušová Metzeller Tourance
Přední brzdy Dvojitá kotoučová radiální brzda Brembo / kotouče 320 mm / ABS
Zadní brzda Jednokotoučová brzda Brembo / kotouč 260 mm / ABS
Rozměry motocyklu 2.200 mm / 925 mm / 1.480 mm
Rozvor 1.505 mm
Výška sedadla 830 mm
Objem palivové nádrže 19,5 litru
Pohotovostní hmotnost motocyklu 240 kg (vč.všech kapalin, paliva a baterie)
Dostupné barvy Tmavě šedá, světle šedá, bílo-černá, černo-červená
3 reakcí na tento příspěvek QJ Motor

Pedl píše: Ano 54kW a 240kg. To už radši Matyldu
Ja kdyz tyhle motorky vidim, a ze jsou videt cim dal vic, v mem okoli doposud hlavne ty Benelli, tak na nich sedi starsi chlapik, vedle ma svoji zenu na uplne stejny motorce, maj kufry a jedou treba z Prerova do Znojma, tam si zajdou na nejaky pamatky, pak to vezmou k Lipnu, vykoupou se a treti den pokracuji k Plzni atd. Nezenou se, jedou klidanko na pohodu okreskama, stovkou max, treba i dva takovy pary ve skupine.
Na to jsou tyhle motorky skvely. Stoji par korun, takze klidne koupis dve. Brzda provozu zdaleka nejsi, predjedes co potrebujes, nalozis, co potrebujes, a to posledni, co te zajima je, jestli se ti na nejakym foru smejou, ze tvoje motorka je o 15 kilo tezsi nez konkurence, protoze to pro ne neni zadny vyznamny argument.
Naposledy editováno 15.09.2023 12:19:50
3 reakcí na tento příspěvek QJ Motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
U aut to může nabrat také hodně rychlý spád, hlavně až se ukáže za takových 5 let že kvůli elektromobilite jsou evropští výrobci až po uši ve srackach a nebudou mít žádnou fosilní alternativu v levnějším segmentu
vlastně nevím jestli se toho bát nebo se na to těšit. Jako ono by to ani nemuselo být ke škodě, když si segment jednoduchých aut s nízkou marži seberou asiati. Vyšší segmenty a top know-how možná zůstane i nadále v Evropě. Viz kubatury. 125tky jsou snad téměř všechny z Asie, ale třeba GS, R18 apod. zůstávají v Evropě. Výsledkem je uspokojení každého. Toho kdo je nenáročný i toho kdo chce top kvalitu
1 reakcí na tento příspěvek QJ Motor
ALE! Ty cinsky auta vypadaji dobre, zvenku, zevnitr. Uz zadny stupidni kraviny v designu nebo ovladani. Kvalitni materialy, pekne provedeni, hezke ovladaci prvky, kuze, ledky, kovy, proste auta za ktera by se evropan nestydel, kdyby na nich bylo logo evropske znacky.
A pak kouknes na planovane ceny a jsou cca o petinu nizsi nez alternativa od Volksvagenu.
Kdyz vim, jak evropske znacky tapou, jak hazou klaccky pod nohy sve sitiprodejcu, jak prebujele jsou distribucni site a kanaly, jak nespolehlive jsou dodavky nahradnich dilu, podpora prodeje a servisu chapu, proc dealeri se zalibenim koukaji na relativne jednoduche distribucni kanaly, ktere ted nabizi cinani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Johny_Servis píše: Koudy01>
vlastně nevím jestli se toho bát nebo se na to těšit. Jako ono by to ani nemuselo být ke škodě, když si segment jednoduchých aut s nízkou marži seberou asiati. Vyšší segmenty a top know-how možná zůstane i nadále v Evropě. Viz kubatury. 125tky jsou snad téměř všechny z Asie, ale třeba GS, R18 apod. zůstávají v Evropě. Výsledkem je uspokojení každého. Toho kdo je nenáročný i toho kdo chce top kvalitu
Problem je, ze automotive byznys je strasne dulezitou casti ekonomiky evropy. Kdyz zmizi, strasne moc lidi ztrati praci a strasne moc penez se nevydela. Konec automotive v Evrope by byla strasna socialni/ekonomicka pohroma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Budou to tlačit v EV, protože umí (na rozdíl od nás) dělat baterky, ale je asi jen otázkou času, než začnou dělat i fosilaky, jelikož plný přechod na EV v roce 35 je úplně mimo realitu
Johny_Servis píše: .... současně evropské automobilky samolibe vyklidily segment vozů do řekněme 300 000 Kč, ...
Za těch 300K se v Evropě dá stěží vyrobit mizerné Sandero v naprostém holobytu jako Felície.
Evropa si to na sebe ušila sama. Byrokracie a regulace, vysoké vedlejší náklady na pracovní sílu, emisní povolenky a drahá ochrana životního prostředí. Se sebevražebným green dealem se z Evropy stane světová obdoba Amishů. Odmítneme průmysl a životní úroveň ve prospěch ekologie, s naprosto najivní představou, že jdeme světu příkladem. Celý zbytek světa na to bude dál srát, převezme průmysl a roztočí spotřebu a produkci emisí ještě víc. Na nás se budou jezdit pobaveně dívat, jak jsme si dobrovolně zvolili úpadek.
Stejně tak čína a rusko rozjeli kolonialismus v Africe, kterého se my tak hrozně bojíme a omlouváme se za něj.
1 reakcí na tento příspěvek QJ Motor

1 reakcí na tento příspěvek QJ Motor
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
SuperSic58 píše: Ale tak lidi to tak chtěj. Zelenou ideologii, 90 pohlaví, fašistickou totalitu, je to zkrátka trend. A ještě třeba jadernou válku, vlhký sen europotratů
Máme tu takovou fašistickou totalitu, že si vy dezoláti můžete demonstrovat proti všemu na nejvýznamnějších náměstích. To by se v Rusku nestalo. V té zemi kterou vy obdivujete by vás za jakoukoliv demonstraci nebo jen otevření huby na veřejnosti nejdřív zmlátily jednotky Omon, zavřeli by vás do basy a půlku vás za odměnu poslali bez výcviku na frontu jako potravu pro děla.
Rusko musíme nakopat do prdele za každou cenu. Tam jede naplno nacionální imperialismus jak v Německu a Japonsku ve třicátých letech, kombinovaný s tím nejhorším ze stalinismu. Vůbec se netají tím, že chtějí zpátky vládnout všem až po Východní Německo. Pokud se rusáků budeme bát, obsadí nás postupně jednoho po druhém. Zde je naopak problém, že Německu, Francii a půlce EU je to u prdele a nás klidně vymění za levný plyn. Bohužel je to hlavně na nás. Raději sebrat prachy (ne)potřebným, (ne)ziskovkám a dotační černé díře a rychle budovat vojenský průmysl. To jsme měli udělat už před rokem.
radi5 píše: Na to vše viz. výše si vzpomeňte, až půjdete k nejbližším volbám.
Zejména ve volbách do Evropského Parlamentu. Na ty každý sere a odkládáme tam nepotřebné a neúspěšné politiky. Přitom se tam rozhoduje o nás mnohem více než v našem parlamentu. Pak se divíme, že při nečinnosti našich odložených trafikantů to vypadá jako o nás bez nás.
To jsme ale fakt hodně off topic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Bohužel je to hlavně na nás.
Co navrhuješ,znovu postavit zbrojovku, rozjet výrobu L159 a na hranici se Slovenskem postavit řopíky?3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
ŁŁ píše: Deadman> Co navrhuješ,znovu postavit zbrojovku, rozjet výrobu L159 a na hranici se Slovenskem postavit řopíky?
Rozjet licenční výrobu Irisů nebo Patriotů nebo jiného PVO, s Rheinmetalem postavit výrobu moderních tanků v Polsku nebo u nás s kapacitou alespoň 30 kusů měsíčně. (USA vyrábí 20 Abramsů měsíčně, Němci vyrábí pouhé 2 Leopardy měsíčně). Raketové systémy jako je Himars snad v Evropě nevyrábíme vůbec, přestože jsou na současném bojišti klíčové. Dělostřeleckou techniku a munici nějakou vyrábíme, ale v objemu dostačujícím jen pro cvičení v mírových dobách, ve válečných časech je toho potřeba vyrábět o řád více.
L159 se dnes hodí jen na výcvik, zde nemáme žádnou perspektivu. Nicméně F35 vyrábí západ tak nějak subdodavatelsky kolektivně. Švédi vyrábějí Gripeny a Evropa má další výrobce stíhaček. To je asi jediný obor, kde kolektivně nejsme s kapacitama pozadu.
Rusko přešlo na válečnou ekonomiku a průmysl, vyrábí toho už víc než celý západ dohromady. Kvalita je sice nižší, ale kvantita je důležitá. Za války se v USA postavila spousta továren pro válečné potřeby na zelené louce, dokonce i s elektrárnama jen pro ně. S tím že po válce je zavřou, což se také většinou stalo. Z toho bychom si měli vzít příklad. A nečekat, že nás zachrání USA. To také může Evropa dopadnout jak Francouzi za druhé světové. Neuvědomujeme si, jak nebezpečný nepřítel nám vyrůstá za humny a že to s ovládnutím Evropy myslí vážně.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Johny_Servis píše: CloudJumper> já ale neříkám, že zmizí, ale že se přeorientuje na vyšší segmenty...
Zaprve automobilove znacky, predevsim evropske, jsou v koncernech. At jiz ten znamy VW nebo Stellantis. Luxus jako BMW a Mercedes prezijou samy i kdyz taky spolupracuji s jinymi znackymi.
Ale jde o to, ze uz ted maji znacky problem se diferenciovet aby si nelezly do zeli (octavia/golf/leon).
Opusteni malych vozidel bylo proto, ze uz je nemuzes vyrabet ale hlavne provozovat levne. Mala vozidla znamenaji spatnou emisni stopu a protoze se jich proda hodne, je to velka pokuta unii, proto se prestavaji vyrabet.
Mozna jsi si vsiml, ale asi pred rokem Citroen, Peugeout a Opel prestali prodavat Berlingo se spalovacimi motory. Doufali, ze lidi si tahle oblibena auta koupi i v elektrice a flotilovy prumer CO2 klesne. Nestalo se tak, klesly jim prodeje o nejakych 30 procent a ted se Berlinga slavne vraci s benzinem a naftou.
Male auto je navic drahe, protoze dle legislativy v nem musis mit asi milion bezpecnostnich prvku jako ve velkem aute. A male drahe auto nefunguje, jak ukazuje napr. AUDI A1.
A hlavne. Mala auta jsou male marze. Na malem aute nevydelas. Mala auta kupuji lidi, co maji malo penez na to, aby koupili vetsi. Proto se to nevyplati.
. Proc by jako meli cinani vyrabet pro nas mala auta, kdyz ta velka jim taky jdou? To je na trhu, aby sis ty vybral, jestli chces nemecko, italii, ameriku, japonce nebo cinu.
Elektromobilni legislativu prijal cely svet druv nez EU, my byli posledni. Proto jsou nase znacky tak nepripravene, zatimco cinani a USA do toho uz par let slapou.
A at si kdo chce co chce rika, ropa dojde. Jeji cena roste dlouhodobe, zejmena ted kvuli embargum na rusko. A asi tak 4%-8% ropy se pouzivaji na osobni dopravu IIRC. Ropa je dulezita pro vsechno ostatni, krome osobni dopravy, to je jediny segment, kde ropu necim nahradis. Treba elektrikou nebo vodikem nebo buhvicim.
Ano, je to rychle, je to nucene, elektricke motory nedelaji brrrm ale vzuuum, na druhou stranu, jen tenhle rok jsem s pugin hybridem s dojezdem na elektriku 50km najezdil 9000km, z toho 5000 km na elektriku, kterou jsem z 90% vyrobil solarama. Kamos ma elektrickou dodavku, za rok s ni najezdil 170000km, bez problemu, trikrat denne nabiji, pochvaluje si to. Az se rozjedou technologie, vyvoj atd. Elektricka auta budou fungovat podobne, mozna lepe nez spalovaci. Tezko se bude hledat nahrada pro elektricky tahac, buldozer, traktor, armadni vozidla, ale casem se to taky zvladne.
Srovnej vyvoj v autech za 120 let jejich existence. Srovnej si Ford model T ci jak se to jmenovalo a dnesni obycejnou oktavku. A my mame vyhodu mnohem lepsich technologii, pocitace, matemeticke modely atd. Ten vyvoj bude rychlejsi a rychlejsi. Evropa ho zaspala protoze prijala elektrickou legislativu pozde. Mimochodem, kdykoliv jsem za poslednich deset let vycestoval a resil tohle v zahranici, nikoho to netankovalo. Jediny narod na svete, ktery to tak strasne resi, jsou Cesi

Deadman píše: Rozjet licenční výrobu Irisů nebo Patriotů nebo jiného PVO, s Rheinmetalem postavit výrobu moderních tanků v Polsku nebo u nás s kapacitou alespoň 30 kusů měsíčně. (USA vyrábí 20 Abramsů měsíčně, Němci vyrábí pouhé 2 Leopardy měsíčně). Raketové systémy jako je Himars snad v Evropě nevyrábíme vůbec, přestože jsou na současném bojišti klíčové. Dělostřeleckou techniku a munici nějakou vyrábíme, ale v objemu dostačujícím jen pro cvičení v mírových dobách, ve válečných časech je toho potřeba vyrábět o řád více.
L159 se dnes hodí jen na výcvik, zde nemáme žádnou perspektivu. Nicméně F35 vyrábí západ tak nějak subdodavatelsky kolektivně. Švédi vyrábějí Gripeny a Evropa má další výrobce stíhaček. To je asi jediný obor, kde kolektivně nejsme s kapacitama pozadu.
Rusko přešlo na válečnou ekonomiku a průmysl, vyrábí toho už víc než celý západ dohromady. Kvalita je sice nižší, ale kvantita je důležitá. Za války se v USA postavila spousta továren pro válečné potřeby na zelené louce, dokonce i s elektrárnama jen pro ně. S tím že po válce je zavřou, což se také většinou stalo. Z toho bychom si měli vzít příklad. A nečekat, že nás zachrání USA. To také může Evropa dopadnout jak Francouzi za druhé světové. Neuvědomujeme si, jak nebezpečný nepřítel nám vyrůstá za humny a že to s ovládnutím Evropy myslí vážně.
Ty jsi dobrý debil.
