Ale dnes ráno jsem jel na motorce do práce, motorku jsem bral ze studené garáže, venku kolem nuly. Po nastartování šla do otáček do výše 5 tis a zhruba asi minutu takto, než padly na normal..? Byl to dost nepříjemný řev na celou vesnici. To asi v pořádku není ?
Díky za postřehy.
Normální to být můžeš, starší ECU ještě preferovali volnoběh takový, aby motorka nechcípla, dnešní ECU už je nastavené tak, aby náhodou minutu neprodukoval více emisí hluku. Já mám třeba u motorky už napsáno, že mám ihned po startu vyjet, starší model měl ještě "nech několik minut zahřát" a když to nechávám zahřát, tak právě otáčky drží jen mírně nad běžným volnoběhem a v mizerném počasí občas chcípne .
Při běžných letnich teplotách je volnoběh zahřátého motoru cca 1100-1200, na ten to seřídíš tím štelovacím šroubkem na pravé straně. O zbytek se stará "automatický sytič". Esli je ten volnoběh za studena tak vysoký, můžeš rukou tu vačku sytiče (na kterou tlačí šroub volnoběhu) trochu vrátit, ale asi bude lepší "najít závadu".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |