1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto zouvačka
Nicmene z nejakeho duvodu to lidi kupuji a tak si projdi tohle tema, jsou tam odkazy na jine nastroje, ale i se muzes zkusit optat autora tematu, jestli ma neco skladem.
http://www.offmoto.c...php?id=12192&p=1
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka

Když mi hodně nešla odrazit bezdušovka, podložil jsem ji na zemi kusem prkna, zasunul pod ponk a mezi gumu a spodní hranu ponku rozepřel hever z auta...
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
Ja si myslím, že nejlepší je zajed ke kolaři, ten mi to přezuje a vyváží.

1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
2 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka


Deyva píše: Ono po tom, co jsem měnil starou tvrdou C-02 v 17" velikosti montpákama jsem si taky říkal, že příště to radši odvezu do pneuservisu Jinak jak se tak dívám, já k tomu zas potřebuju studnu
https://www.motorka...p;ddid=60496 [/quote]
No ten odkaz je celkem k ničemu
2 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka

Ten průměr neznám.
Naposledy editováno 20.02.2020 09:35:15
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
Největší čelendž je nahodit bezdušák na patky když mám doma jenom pumpu. To se vždycky zpotím. Jednou se mi stalo, že jsem to pumpou fakt nedal a musel jsem k benzínce na kompresor.

Animals21 píše: Zmerit kolo podle me neni smerodatne. Ty zouvacky jsou delane na, myslim, rozmery 17-21”, coz znamena, ze se ta obruc neopira vzdy o rafek. A nebo musi byt ta obruc vymenna, protoze by to lezelo na dratech a to je asi smrt.
neni to smrt, prave ze to vzdy lezi na dratech

proto je to univerzalni, prumer se bere 17" rafek tak aby to vyslo tesne pod rafek a lezelo to na dratech a 21" tam logicky das taky, protoze je rafek vetsi a tim padem to take lezi na drateh jen v jinem miste.
Jak uz bylo napsane, neni to raketova veda a staci vzit metr a zmerit si to.
tady je to videt na videu a najdes i dalsi videa kde je take zrejme, ze se to poklada na draty.
takze ted uz si to snad autor tohoto tematu dokaze zmerit ne?
Naposledy editováno 20.02.2020 10:25:01
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
Pokud na tom chce nekdo prezouvat silnicni motorku aby usetril za pneuservis, tak to logiku moc nema, presne jak rikas...
Uz jsem to tu parkrat psal, nedokazu pochopit, jak clovek, kterej je schopnej takovyhle stroje vyrobit - tzn pomerne zrucnej zamecnik ... svarovani, staceni profilu, atd atd.. nedokaze vymyslet a namerit jednoduchy rozmery nebo mechanismy. Ja jsem v prostredi takovejch "kutilu" vyrostl a nic takoveho jsem nevidel. Ze by tihle lide neco delali podle vykresu? Uplny scifi

Naposledy editováno 20.02.2020 10:44:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto zouvačka


ride556 píše: Kohlstein> No právě že odrazit MITAS E09 je peklo, a na videu ukazují z jakou lehkostí to stlačí, tak to chci zkusit .
na videu to jde vzdy s lehkosti


Lad22 píše: Koudy01> přesně, rýč a je to pryč Vykoukal jsem to na nějakém videu na internetu poté, co jsem se mordoval s různými "udělátky" a guma ne a ne odskočit. Už jsem byl pomalu smířený, že to odvezu ke gumaři a přitom stačilo zajít do kolny pro správné nářadí
me tedy v terenu na tohle dobre funguje policajt (stojan) , to odrazi jak vino.
1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka
novej píše: vždy to leží na drátech a ne na ráfku, pro 21 kolo otočíš větší obručí nahoru
Na to, ale musi byt ta zouvacka udelana, vetsina z nich nema moznost otoceni toho ramene. Ale nicemu to nevadi jen to lezi na jine casti dratu. Ale kdyz je ta moznost, tak se to otocit da, jen kdyz je pak potreba zabrat tak se to prevraci.
assassin píše: Cuir: prezujes na tom rychleji... o to na zavodech jde. Takze to pouzivaj lidi na zavody. Ze tim odrbes kola je fuk, na endurech jsou kola dojebany po par motohodinach.
Pokud na tom chce nekdo prezouvat silnicni motorku aby usetril za pneuservis, tak to logiku moc nema, presne jak rikas...
Uz jsem to tu parkrat psal, nedokazu pochopit, jak clovek, kterej je schopnej takovyhle stroje vyrobit - tzn pomerne zrucnej zamecnik ... svarovani, staceni profilu, atd atd.. nedokaze vymyslet a namerit jednoduchy rozmery nebo mechanismy. Ja jsem v prostredi takovejch "kutilu" vyrostl a nic takoveho jsem nevidel. Ze by tihle lide neco delali podle vykresu? Uplny scifi radeji 4krat privarit a zase uriznout flexou...
No mam naprosto stejny nazor k tomu, ze nechapu , pokud se clovek citi na vyrobu takoveho vehementu, ze si nedokaze sam poradit s rozmerama.
A jinak na zavodech je to jasne, pro bezne pouziti je to ale kravina, takze 100% souhlas.

Zouvačka mu neublíží. Je třeba podkládat montpáky - požívám plast z kanystrů od oleje. Silniční gumy přezouvám cca 10 sad ročně sobě a kámošům. Je to rychlý. 10 min jedno kolo. S drapákama trochu dýl.


1 reakcí na tento příspěvek moto zouvačka


kazdopadne vyrobeny to mas pekne


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 21 | 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein |
Dají se použít kola z xt 660x na xt... Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 R | diskoun-1 | 16 | 18.6.2024 v 13:15 davidas |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |