Téma: Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
12.9.2019 v 20:17
Ahoj, Jawa ČZ mi nejde do max otáček a ve vysokých začne dělat "drrr" a celá se rozvibruje a přestane zrychlovat. Do kopce nebo ve dvou přestane zrychlovat už v nižších otáčkách a je cítit že slábne jak kdyby vynechávala nebo byla špatně nastavená. Jezdila mi docela dobře ale nedobíjela a měla chudou směs až se kousla, pak nový výbrus a píst sada, ojnice, seřízena směs na pěknou barvu svíčky a výměna dynama za staré ale funkční co dobíjí, nové kladívko nový filc a namazany, krásná origo vačka, kondik novej, klika srovnána na 0,03mm.
Zkouším směs (trysky, jehla) a žádná změna pouze v nízkých otáčkách ale ve vysokých to samé, dále zkouším předstih a odtrh - vesměs to samé - minimální změny, pořád ve vysokých nejde. Karburátor čištěný, příruba relativně rovná, dal jsem tlustší těsnění a zlepšilo se to trochu ale ne ve vysokých otáčkách. Po pravdě vůbec nevím jaká má být hlavní tryska nikde v manuálu nic není... Benzín teče a teče hodně... Nevím co s tím dál... Spoustu motorek jsem už opravil a seřídil ale tohle je fakt peklostroj :D ví někdo co s tím? Na fórech toto řeší každej druhej ale nikde řešení... DÍKY MOC
Zkouším směs (trysky, jehla) a žádná změna pouze v nízkých otáčkách ale ve vysokých to samé, dále zkouším předstih a odtrh - vesměs to samé - minimální změny, pořád ve vysokých nejde. Karburátor čištěný, příruba relativně rovná, dal jsem tlustší těsnění a zlepšilo se to trochu ale ne ve vysokých otáčkách. Po pravdě vůbec nevím jaká má být hlavní tryska nikde v manuálu nic není... Benzín teče a teče hodně... Nevím co s tím dál... Spoustu motorek jsem už opravil a seřídil ale tohle je fakt peklostroj :D ví někdo co s tím? Na fórech toto řeší každej druhej ale nikde řešení... DÍKY MOC
2 reakcí na tento příspěvek Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
Kolik že jsi jich opravil? Každej řeší a nikdo už radostí že jezdí nenapíše jak to vyřešil. Na stránkách pana jawarmaniaka si najdi tabulku karburátorů a jejich osazení. Jinak co si pamatuju v manuálech je typ karboše a osazení taky. A nebo známá příručka pana Dočkala a můžeš vesele jawit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
krooky píše: začne dělat "drrr" a celá se rozvibruje a přestane zrychlovat
na stejný motorce mi to dělala Klika KO
ale podle popisu to muze byt cokoliv jineho, zameril bych se na ty vibrace co je zpusobuje
1 reakcí na tento příspěvek Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
nestíhá dotékat benzin ,vyšší hladinku na plováku,

1 reakcí na tento příspěvek Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
mě takhle školil kondenzátor a muže to dělat i odtrh kladívka
cmiral> opravil a naladil jsem: mustanga, pařeza a 05, dále ČZ 513, Suzuki RM 250 a dva čínský šráče...
Na tuto stránku jsem se koukal a zjistil že nemám správný karburátor ale už mi to na něj dřív jezdilo takže by to natryskovat mělo jít. V manuálu je uvedeno že karburátor je nastavený z výroby a není třeba to měnit.
Na tuto stránku jsem se koukal a zjistil že nemám správný karburátor ale už mi to na něj dřív jezdilo takže by to natryskovat mělo jít. V manuálu je uvedeno že karburátor je nastavený z výroby a není třeba to měnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechává ve vysokých otáčkách ("drrrr")
ja1> benzín dotéká dostatečně a rychle, zkusil jsem i při otevřené nádrži a žádná změna. Vyšší hladina na plováku nelze, mám tam karburátor s letovanou jehlou v plováku ale děkuju za radu
matry> taky jsem si to myslel... Kondenzátory jsem zkoušel dva úplně nový a žádná změna, odtrh jsem zkoušel od minimálního po největší a v těch vysokých otáčkách minimální změna... Samozřejmě v nízkých změna byla až do momentu kdy moto nejeli vůbec...
Včera jsem ještě srovnal přírubu karburátoru do úplné roviny a lehce se to zlepšilo, další poznatek je že když postupně dělám bohatší směs (jehla nahoru, větší tryska) tak se barva svíčky nemění - stále světlá jak kdyby byla směs spíše chudá možná akorát. To by ukazovalo na nějaký falešný vzduch ale ta příruba už je v pohodě je nový těsnění (tlustší) a gufero na klice je taky nový... Začínám z toho být blázen a do práce jezdím autem

Koukni na výfuk jestli nění ucpaný...
Před rokem jsem koupil Simsona s motorem po GO. Klika, válec, ložiska, gufera, nový karburátor, KIT na 60ccm. Pán do toho nacpal docela dost peněz a Simson né a né, tak se rozhodnul to prodat za 8 tis. s papírama. I tak jsem šel do koupě. Doma po sundání koncovky výfuku to bylo jasný, motor ožil a jde krásně vytáčet.
Před rokem jsem koupil Simsona s motorem po GO. Klika, válec, ložiska, gufera, nový karburátor, KIT na 60ccm. Pán do toho nacpal docela dost peněz a Simson né a né, tak se rozhodnul to prodat za 8 tis. s papírama. I tak jsem šel do koupě. Doma po sundání koncovky výfuku to bylo jasný, motor ožil a jde krásně vytáčet.
Toto vidím stále v karburaci, laboroval jsem taky cca rok u čz 475 a částečně pomohla náhodná výměna trysky spolu s jiným plovákem. Zapalování jsem taky dělal cca 20x. Ono taky záleží co máš za filtr - drátěnka či papírák atd. aby byla soustava vyvážená spolu s HT atd. i podle tabulek. Příruba bývá prvotní problém.
Jak tak čtu, tak by to mohl dělat válec a kartery. Pokud má vložka válce vůli v karterech, tak se ti nasátá směs netlačí přepoušťákama nad píst, ale obtéká vložku tou mezerou a tlačí se do karbecu. Poznáš to tak, že když sundáš filtr, nastartuješ ji a při přidání plynu, přicpeš rukou sání a ona se rozběhne, je problém tady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor jawa 175-356 bez závitů Jawa 175/356 | smrk1 | 4 | Dnes v 07:09 Morozko |
Jak poznat blatník na jawu 175/356 Jawa 175/356 | smrk1 | 1 | 27.4.2025 v 09:43 kokoška. |
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 29, 30] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 880 | 25.4.2025 v 22:47 PetrL3 |
Nádrž na 175 lidovku Jawa 175/356 | smrk1 | 4 | 24.4.2025 v 14:18 Dolin |
Proč měly čezety štít vlevo ČZ 175/450, Jawa 175/356 | Jirk_K | 4 | 23.4.2025 v 22:14 cmiral |