Teď jsem objevil relé, které by snad mohlo mít přijatelnou velikost Relé. Toto relé je děláno na velkou zátěž, ale vůbec netuším, zda jej lze použít - jelikož kamarád nazývá tuto součástku startovací cívečka. Na odkazu píší, že se jedná o spínací relé, ale k motorce kamaráda se dostanu tak za 10 dní, abych mohl proměřit, zda je to relé spínací, nebo rozpínací. Tak jsem chtěl poprosit o radu, zda jej mohu objednat?
Protože mi přijde zbytečné jej za 14 dní vracet. Vím, že originál je válcového tvaru, ale hranatý tvar tam snad vleze.
Děkuji za rady.

A všem přeji spoustu krásných km kolama dolů.
1 reakcí na tento příspěvek Startovací relé Aprilia ETV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací relé Aprilia ETV 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací relé Aprilia ETV 1000
XL700VA píše: assassin> Máš samozřejmě pravdu! Ale ve chvíli, kdy máš informace - jednou za rok měním nějakou startovací cívečku (originál, neoriginální), tak člověk docela znejistí, já z toho a informací na netu vyčetl, že se jedná o startovací relé. Když jsem kamarádovi volal, a ptal se, zda se jedná o startovací relé, tak furt mlel o cívečce... Takže potom jsem se v tom začal ztrácet i já.
je to samozrejme startovaci rele, malym proudem co tece pres civku sepnes velkej proud do starteru - to co jsi dal odkaz by mohlo fungovat, ale tech 200A neni moc predimenzovanych. velkej dvouvalec muze mit start proud nekde mezi 120-180A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací relé Aprilia ETV 1000
Pokud bys věděl o relé do 220-250A v normální velikosti, tak si nechám rád poradit.
Ale každopádně myslím, že to z odkazu je určitě lepší, než 99% relátek, které zkoušel kamarád.
Holt italská elektrika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací relé Aprilia ETV 1000
XL700VA píše: assassin> To, se startovacim proudem je mi jasné! Originál má snad 100A, teď z hlavy nevím. Každopádně nemá víc než 150A, takže relé z odkazu mi připadalo jako nejlepší alternativa, je stavěno na větší zátěž a velikost je ještě normální.
Pokud bys věděl o relé do 220-250A v normální velikosti, tak si nechám rád poradit.
Ale každopádně myslím, že to z odkazu je určitě lepší, než 99% relátek, které zkoušel kamarád.
Holt italská elektrika.
Ja vetsinou dávám motocyklové, ze zásob :) jestli je to jak rikas, melo by to fungovat. Tech 200A je v poho pokud se jim da věřit. Ono je na trhu spousta ele kde si cinani ty parametry cucaji z prstu, ale na pohled to vypada ok. Horsi nez italsky uz to nebude :D

Koupil jsem tipuju to co jsi uváděl tady: https://www.autokab...ude-rele-12v-200a-dc
Zatím funguje bez problémů, vleze se taktak, ale

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barvy Aprilia ETV 1000 Caponord | 42424242 | 3 | 25.12.2024 v 00:27 42424242 |
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord | jasp | 61 | 30.10.2024 v 13:47 ZdendaZB |
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |