Téma: Shinko Adventure Trail 804/805
Má někdo osobně vyzkoušeno na velkém cenduru v rozměrech 17/19" ?

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 15:27 | Nahoru | #1
Maji vlastnosti cca jako Tourance prvni generace. Jen za mokra malinko horsi

Edit: pardon, omlouvam se. Spletl jsem si to s modelem 705. S 805 nemam zkusenosti

Naposledy editováno 19.03.2017 16:00:01

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 16:22 | Nahoru | #2
seikos> Jo, ty 705 jsou podobný jak Metz, 805 zas jak E10. Alespoň dle fotek.

Cena taky není žádná vražda. Je zkus, můžeš pak bejt třeba jedna z mála vlaštovek a hodíš recenzi

Naposledy editováno 19.03.2017 16:36:33

Shinko Adventure Trail 804/805

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 16:52 | Nahoru | #3
Napr. https://www.revzill...ng-tires#reviews_tab , písané jazdcami , nie testovačmi .

Naposledy editováno 19.03.2017 16:52:24

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 17:51 | Nahoru | #4
Vsichni ji tam dost chvali, porovnavaji ji hlavne s TKC 80 a vychazi ve vsem mirne lepe za podstatne nizsi cenu. Vypada to ze je zkusim nekdy behem leta.

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 18:45 | Nahoru | #5
jasp> Co jsem pročetl, tak i výdrž docela slušná. Zkus, sám jsem zvědavej na recenzi.

Shinko Adventure Trail 804/805

21.7.2017 v 16:54 | Nahoru | #6
Tak co, zkusili jste je někdo? Právě po nich pokukuji tak přemýšlím jestli to má cenu? Například oproti TKC80 srovnání na silnici i na šotolině?

Shinko Adventure Trail 804/805

21.7.2017 v 17:10 | Nahoru | #7
Muzu porovnat jen neprimo, ja jel na GSu a TKC80, kolega na TransAlpovi a 804/805kach. Conti melo navrch jen v mekkym terenu, kde bylo znatelne lepsi vedeni smeru. Jinak vsude jinde bylo lepsi Shinko a vydrz zadni pneu je minimalne dvojnasobna.

Shinko Adventure Trail 804/805

7.9.2017 v 12:01 | Nahoru | #8
A mokrá silnice? Nejsou moc klouzavé? Jinak moc díky za info, zajímavá alternativa, asi je na příští sezonu vyzkouším, přeci jen nestojí tak moc abych byl pak nasranej

Shinko Adventure Trail 804/805

21.10.2017 v 14:18 | Nahoru | #9
Tak moje zkusenosti s E-804. Muzu porovnat jen s Conti Escape na kterych byla motorka obuta kdyz jsem ji na jare poridil. Na Escape jsem najel asi 3 000 a sli z motorky dolu, ne kuli opotrebeni ale, proto, ze u mne doslo k coming outu latetniho bahnomilstvi. Pole, louky, les s Escape moc nefungovalo. Nejdriv sel zadek kde se usadila E-09, za dva tydny na to predek, automaticka volba by byla E-10 na predek, jenze ouha v rozmeru na Freewinda se E-10 (19 100/90) proste nedela. Pak jsem dlouho badal co s tim. Jasne to vychazelo na TKC-80 jenze jsem lakomec. Na ceskych forech jsem nic o Shinko nenasel. Nejake recenze jsem nasel u Australaku, Kanadanu a severo Amerikancu nekteri ji radili dokonce vyse nez TKC.

Nakonec jsem tedy objednal E-804... jake to prekvapeni, E-804 je za vsech okolnosti (opravdu za vsech, vcetne silnice a mokra) lepsi nez silnicnejsi znackovejsi a drahy Escape. Ze zacatku se na silnici motorka nad 140 trochu vlnila (co ostatne od spuntu cekat?), ale bud jsem si zvykl, nebo po mirnem ojeti pneu problem zmizel.
Ted je E-09 na konci zivotnosti (dala asi 6000km silnice/polnacky 60/40), na Shinku neni v podstate opotrebeni zatim znat. Za pneu i s prezutim jsem zaplatil 1570kc. Takze jsem si zkusebne objednal 805 na zadek... uvidime. Za mne, palec nahoru.
Motorka XF-650, jezdim nalehko a vyhradne solo. Styl... prase.

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

6.11.2017 v 10:28 | Nahoru | #10
Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

23.4.2018 v 22:02 | Nahoru | #11

Lukinzu píše: Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky

ahoj, taky o nich ted uvazuju. mas uz nejaky zkusenosti? zvazuju, co obout na letosni Albanii.

Shinko Adventure Trail 804/805

24.4.2018 v 09:58 | Nahoru | #12
Tak na nich mám odjetou sezónu, momentálně mají natočeno asi 8 tisíc. Jezdil jsem terén, silnice i dálniční přesuny. Jediný co je slabší je boční vedení v blátě, ale jezdím mastodonta a ne krosku, takže pořád je to super. Aby zabírala v blátě (opět připomínám bláto úměrně k težké motorce) tak má výdrž asi 6 tisíc, pak už je vzorek spíš na suché šotoliny. Nejvíc mě potěšilo jak dobře drží na silnici, kde po úvodních peti stovkách na zajetí jde jezdit slušná kudla. takhle vypadala po absolvování Albánie. Za mě neuvěřitelná spokojenost.

Shinko Adventure Trail 804/805

24.4.2018 v 10:02 | Nahoru | #13
to co vypadá jako trhliny je popraskanej nános bordelu, jak se hýbe vzorek pod zátěží. V zatáčkách na asvaltu dostaly hodně naprdel, je to vidět na hranách špuntů, ale i potom v blátě dobře zabírají.

Naposledy editováno 24.04.2018 10:05:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia etv caponord Aprilia ETV 1000 Caponord Rasovina 15 11.5.2018 v 20:05 Rasovina
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 48 1.4.2018 v 14:23 nemamnik
Capouš nechce startovat za studena. Aprilia ETV 1000 Caponord hLEMMYžď 14 9.1.2018 v 07:33 rogyze
teplota caponord Aprilia ETV 1000 Caponord Rabuloh 20 7.1.2018 v 09:14 soccer
Aprilia ETV 1000 Capanord - spotřeba Aprilia ETV 1000 Caponord Kardis 5 14.12.2017 v 12:54 sseba1


motozem_rsa_kveten
Objednat reklamu
TOPlist