1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po výbrusu
1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po výbrusu
E: při skládání se musí každé uložení otáčet s minimálním třením, pokud tedy sešroubuješ převodovku nebo klikovku tak že něco drhne tak to jednak nepojede a druhak se něco zadře nebo spálí..
Naposledy editováno 24.08.2018 11:08:11
grooll píše: Tipnu si takhle od boku že jsi ložiska na klice nelisoval ale namlátil je kladivem jako správnej "mehányk" ...Ložiska která jsou takto špatně/hulvátsky usazená se dokáží rozpálit až se vyžíhají a zadřou takže budou na výměnu..
Nemusí být vinou špatné montáže. Stačí dát ložiska s normální vůlí, namísto předepsaných C36, a může být vymalováno.
A při montáži promazat, ať není první start na sucho.
Naposledy editováno 24.08.2018 14:37:00
2 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po výbrusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený motor po výbrusu
zvlašt je li to čerstvě po výbrusu , mě se kdysi podařilo lehce líznout jawu po 600 km a pri cca 80 km/h , nasledovalo okamžitě spojka ,chcípnout,nechat vychladnout a opatrně domu a shodit valce , naštestí byl jenom jeden píst lehce mazlej takže se to ošmirglovalo a navrtaly se dulky pro olej , už ani nevim kolik km sem na tom ještě nalítal .....
Naposledy editováno 24.08.2018 19:06:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený motor po výbrusu
zdenysrx6 píše: a už vubec ne na mistě
zvlašt je li to čerstvě po výbrusu , mě se kdysi podařilo lehce líznout jawu po 600 km a pri cca 80 km/h , nasledovalo okamžitě spojka ,chcípnout,nechat vychladnout a opatrně domu a shodit valce , naštestí byl jenom jeden píst lehce mazlej takže se to ošmirglovalo a navrtaly se dulky pro olej , už ani nevim kolik km sem na tom ještě nalítal .....
Na válci ano,ale na klice/ojnici by se toto stát dozajista nemělo. Při montáži ložiska MUSI jít hned napoprvé lehce.
Dolph-cz píše: Další možnost málo oleje.ono prostě 1:40 nějakého syntetického zazraku je na takovy starý motor málo. A další věc 2takt nemá rád volnoběh.
to byl můj problém, všechny motory jsem zajel na červenou vodičku až na poslední šestý který se teď lehce líznul je fakt že jsem se nechal unést a trochu ho prohnal. Po přechodu na m2t už nebyl problém v horku vyšívat o106.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |