Téma: Kawasaki 500 olej teče do sáni
30.7.2018 v 19:42
Při startováni mi teče motorový olej do sání a teče ven. Poradtě co s tím
Naposledy editováno 05.08.2018 22:25:18
Naposledy editováno 05.08.2018 22:25:18
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki 500 olej teče do sáni
odvzdušnění máš do filtru nebo jinam?
jestli do filtru, asi máš přelito, jestli jinam, pak můžeš mít přicpáno
samozřejmě za předpokladu, že ti jde jen při startu...jinak ti někde tlakuje
jestli do filtru, asi máš přelito, jestli jinam, pak můžeš mít přicpáno
samozřejmě za předpokladu, že ti jde jen při startu...jinak ti někde tlakuje
Kdyby jsi se v tom chtěl vrtat:
http://www.3cyl.com/...s/maint/section4.htm
http://www.3cyl.com/...s/maint/section4.htm
mariano> jel jsme a po 3 kilometrech změnilo hlas a zastavil a začal mě z toho tect benzín a zastavil jsem benzin. Za 2 hodiny jsem nemohl nastartovat tak jsem to zkusil roztlacit a proudem ze vzduchoveho filtru začal téct benzin a olej.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki 500 olej teče do sáni
Mám pochybnosti, že se opravdu bavíme o triplech - dvoudobých tříválcích ze sedmdesátých let. Pokud opravdu ano, pak veškeré podklady a odkazy jsou zde:
http://kawtriple.com/mraxl/
http://kawtriple.com/mraxl/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki 500 olej teče do sáni
Beranidlo> motorka je vyrobena 1999 Kawasaki er500a zdvihový objem 499
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki 500 olej teče do sáni
buchalik> Kolik máš oleje v motoru? Mohlo se stát, že ti praskla membrána ve ventilu na nádrži a benzín ti přes sání a odvětrání klikovy natekl rovnou do skříně motoru. Pokud ano, tak až opravíš ten ventil, musíš dát nový olej v motoru.
Jinak, při zadávání typu motorky jsi sám označil H1, tak to změň.
Jinak, při zadávání typu motorky jsi sám označil H1, tak to změň.
Výměnu oleje zvládne každý sám, nebo nejbližší automechanik. Olej musí být pro motorky, s označením MA2, potřebuješ 4 litry.
Před výměnou oleje musíš opravit ten kohout. Vyměnit podtlakem řízenou membránu, nebo alespoň zajistit, aby benzín tekl do karburátoru a ne do podtlakové hadičky (zablindovat). Pořídil jsi si motorku, tak se snaž. A modli se, aby ložiska v motoru nebyla po smrti.
Před výměnou oleje musíš opravit ten kohout. Vyměnit podtlakem řízenou membránu, nebo alespoň zajistit, aby benzín tekl do karburátoru a ne do podtlakové hadičky (zablindovat). Pořídil jsi si motorku, tak se snaž. A modli se, aby ložiska v motoru nebyla po smrti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Laděný výfuk EN 500 Kawasaki EN 500 | Jirkaolmer | 6 | 7.4.2025 v 09:16 Paprik93 |
Náhradní moto Kawasaki EN 500 | rob456 | 3 | 1.5.2024 v 10:19 dewwil |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |