Tak sem se chtěl zeptat jestli s tím má někdo podobnou zkušenost nebo je někde chyba.
Předem díky.
Jen by mě zajímalo, kde asi mohli udělat soudruzi v japonsku chybu?
Nevíte někdo jestli se to týká jen některejch ročníků? Nebo všech?
Naposledy editováno 28.07.2018 01:34:49
Alternátor tohle peklo přežil.
Mimochodem někde kolem Budapešti jsem na benzince připojil k dvoum rumunům, jeden jel na mk1 a jeli jsme spolu až do Bratislavy.
Fakt by mě zajímalo čím to je že takhle odchází, kdyby odešel regulátor tak ten se dá na cestě vyměnit pokud sebou vemu náhradní (na bazaru lze sehnat za levno pasuje tam třeba i ze "Zedů"), ale alternátor to je konečná...
Naposledy editováno 29.07.2018 16:53:35
Ohledně nájezdu chci napsat článek o těch 100 000 km. Takže chvilku strpení.
Ve zkratce, funguje pořád stejně, několik problémů, ale s těmi se musí počítat.
To odchází jen na Versysech 650? Nemáte někdo vysledovaný info ze zahraničních diskuzí?
něco jsem pročítal ale je to nejasný. Hodně lidí s tím má problém. Někteří se domnívají že se jedná o problém známých vibrací motoru u MK 1, ty způsobují postupné prodření izolace vinutí až na kostru statoru. Jsou to ale domněnky těžko potvrdit.
Zdarec předpokládám že regulátor je v poho a originál, výkon alternátoru je 8 A/14 V při 4 000 ot./min. Přetěžování má prostě své následky. Na volnoběhu dodělávky sajou baterku a za jízdy altík nestíhá dobíjet baterku. Převinutí někým kdo tomu opravdu rozumí a dokáže poradit a možná posílení magnetů by neškodilo, silnější regulátor. Tolik teorie ale kde vzít? To netuším.
Naposledy editováno 31.12.2020 14:30:56
U Tigera 800 mám psáno 12V/34A při 5000ot, to je bych řekl dost rozdíl .
Ono stačí si spočítat kolik berou jednotlivý spotřebiče a je jasný, že je to dost na hraně, kór když se třeba přidá něco navíc.
Je pravda, že všechno tohle jsem měl zapojený tak, že bez zapnutýho zapalování nic z toho nefungovalo a v zimě jsem každý měsíc lupnul baterku přes noc na nabíječku... Nemůžou tyhle problémy být třeba opravdu načnutou baterkou? Originál jsem měnil preventivně po 6-ti letech.
Jsem si vědom jak to myslíš hned mne to napadlo jak jsem to napsal že někdo bude hnidopich ( s prominutím )
Když posílíš altík nebo ho vymněníš nemůžeš nechat původní regulátor nebo ano? Ale možná se taky mýlím
Nic méně můžeš to tady vysvětlit, jak to tedy je, jistě to bude hodně z nás zajímat
Kawa ER6n má altík s výstupem 24 A /14V při 5000
Je to (skoro) stejný motor až na časování ventilů, možná by se dal altík použít ( jako že by se vešel ), to by chtělo zkusit.
Naposledy editováno 05.01.2021 23:20:37