aktuálně se poohlížím po nějaké VFR 800 Vtec. Z inzerovaných motorek jsem našel 3 kusy, na které bych se jel případně podívat. Ale ještě před tím, než někam pojedu, tak bych Vás požádal o konzultaci. Přece jenom je tady spousta uživatelů, kteří by si mohli všimnout nějakých detailů apod. Pokud najdete nějakou lepší, klidně ji sem hoďte.
Díky
http://www.motorkari...fr-givi-1289269.html
http://www.motorkari...vfr-800-1280325.html
http://www.motorkari...00-vtec-1158780.html
Naposledy editováno 09.05.2018 12:30:22
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
PS: ta z motohouse má neorigo přední kotouče, resp. jsou přenejtovaný starý s novýma, což je na 40 tis. nějak brzo. Mám s původníma najeto 56 tis. a furt jsou super.
Naposledy editováno 11.05.2018 07:52:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC
Díky
Naposledy editováno 11.05.2018 11:16:49
Stratocaster2 píše: Mike70> Mohu se zeptat na Vaši cenu za výměnu roz. řetězů, napínáků + seř. ventilů? Na jedno VFR jsem se byl nedávno podívat a při zátahu bylo slyšet dost znatelně cinkání řetízků. Což mě od koupi odradilo.
Díky
Před dvouma rokama sem nechal dělat ventily (vč. vtecu, což ne každej servis umí a dělá - čtyři byly mimo toleranci), oba rozvoďáky a podtlaky klapek a vč. materiálu to bylo za cca 10.000 Kč. Napínáky zůstaly, protože se měnily předtím (cena za jeden cca 2.500 Kč). Podle všeho by rozvoďáky vydrželi do 75 tis. určitě, ale když už se dělaly ventily, který evidentně snesou natáhnout limit na dvojnásobek. Ale s rozvoďákam čekat do 100.000 km může bejt risk.
PS: Já bych u motorky co má najeto cca 40 tisíc nechal jen zkontrolovat ventily a podtlaky, pokud nevydává podivný zvuky při zátěži. Pazvuky vtecový vfr vydává při volnoběhu skoro vždycky. Při ohřátým motoru řetízky různě cinkaj a zadní napínák klape i když je vše OK. Tahle Honda se vymyká zvyklostem o bezhlučnejch motorech...
Naposledy editováno 11.05.2018 14:09:13
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
E:fotky jen příklad ze to fakt neni osklivejsi nez vtec
F: vydrz do podzimu a můžeš mít moji 04 za 60t
Naposledy editováno 11.05.2018 16:59:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC
PS: Já měl sadu kufrů od Givi v ceně>
Naposledy editováno 11.05.2018 17:06:20
Ale i vtec se dá udělat....
Naposledy editováno 11.05.2018 18:03:14
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
EDIT: Jinak dle fotek vypada nejzachovaleji ta prvni.
Naposledy editováno 11.05.2018 22:57:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC
prochybike píše: Mam Vtec 2004 a resim ted pazvuky z motoru a je stim jebani a navic drahy. Osobne bych ted sel uz radsi do Fi, ktere jsem jezdil taky a ten motor mi prijde i jizdne lepsi nejen servisem. Fi je navic jeste pohodlnejsi a nevim cim to, ale cim dele mam Vtec, tim vic se mi libi Fi Jak uz zde bylo napsano, tak s Vtec si priprav dost penez na servis, protoze koukas po starsich kusech a tam bych ventily a podtlaky udelal 100%, at je jistota, ze vse ok. Ja mam udelany ventily, napinaky a porad mi tam neco chrasti, takze letos rozvody. Navic hlucna spojka coz mi bylo receno, ze uz Vtec standart. Jinak jizde dobrej sportovne cestovni stroj!
A kolik máš najeto? Chrastí to teplý, při jízdě nebo na volnoběh?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
E: ještě se podívej tady....
Je tam dost uživatelských recenzi i článku na oba
modely
http://www.hondavfr.cz/
Naposledy editováno 12.05.2018 07:59:38
Ventily nejsou až tak tragické, jen je to dupačka. Pokud to bude dělat servis, bude to něco stát, bo jen změření je na 3-4 hodiny práce, bo se 2x de facto rozebírá každá hlava. Na druhou stranu já měnil jeden hrnek za 900 a to bylo vše. Takže kromě půl dne práce žádná tragédie.
Při koupi obecně prohlédnout klasiku. Nevím, kdy zařídili, aby Vtec necukal, ale myslím, že všechny předfacelifty při větším otočením plynu trochu cuknou při sepnutí Vtec ventilů (7000 rpm). U mého se to trochu uklidnilo po výměně oleje.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC
prochybike píše: Mike70> Cau, chrasti to teply, studena je v pohode. Najeto mam dle tacho. cca 60tis km. A doslo mi, ze jsem vlastne loni menil jen zadni napinak a na predni uz se nedostalo casove (narozeni potomka), takze ten by to chtelo urcite jeste vymenit. Nicmene jak jsem na to koukal bude to pekelna gynekologie a nevim jestli si na to sam troufnu.
Ten přední napínák je trochu složitější, ale když se vypustí chladící kapalina a odpojí hadice pod rampou vstřiků, tak je tam už místo na ruce a dá se to udělat docela dobře. Syn mi pomáhal přidržet napínák při vytahování, aby nebyl nakřivo a nevypadnul z něj klobouček (toho jsemse bál nejvíc).
1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |