sestivalec je drazsi na provoz, ten te predpokladam zajimat nebude...
1 reakcí na tento příspěvek Motorizace ŠSuperB
za poslední dva roky jsem na něm vyměnil asi všechno s tím, že si ho nechám, ale tak nějak se stěhuju na delší dobu mimo čr a passat by tady zbytečně stál
.............za 130tis. je dobrá tak jedničková oktávka,prachy nemáš,ale chceš superba.no je to tvůj boj.víš kolik stojí třeba debilní přední náprava?no celkem dost...
takže k otázce-já bych ti doporučil naftu,PD 96KW.
ty motory mají svoje bolesti,ale jsou dobře známé,takže se relativně snadno opravují,i když si to někteří lidi nemyslí,tak jsou to celkem držáky-najedou v klidu 300 000km,aniž by se muselo něco opravovat(píšu tady o skutečných kilometrech a né stavu tachometru) ,auto dokážou celkem slušně rozhýbat a spotřebu mají taky velmi solidní.
celkem nechápu tu propagandu 1.8T ,ten motor je tichý....,ale to je tak jediná výhoda.už jsem na něm x-krát řešil podpálené ventily,turbo to má stejně jako dizl,žere to jako kráva....podle mně na hovno.
2 reakcí na tento příspěvek Motorizace ŠSuperB
Kazdej motor ma sve bolesti, i ta tebou doporucena 96ka, riziko velmi drahych oprav driv nebo pozdeji. Jakych? jeden vstrik stoji 15000kc, treba
No a doporucovat OI za 130 to chce vazne odvahu
RomanSS píše: Vem radši passata. Prodám ti férově svůj hodně pod cenou a zbytek si necháš na servis. Je to 2008 rok, poslední PDčko bez filtru, ale když kdokoliv slyší, kolik má najeto, tak se radši dívá na stočený bazarovky.
za poslední dva roky jsem na něm vyměnil asi všechno s tím, že si ho nechám, ale tak nějak se stěhuju na delší dobu mimo čr a passat by tady zbytečně stál
jo,tohle alespoň nemá tu debilní přední nápravu,zas to má elektrickou ručku,ale celkově asi lepší než sup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
KubaLC8 píše: A vis ze ta tva debilni predni naprava se tam nedavala vecne?
Kazdej motor ma sve bolesti, i ta tebou doporucena 96ka, riziko velmi drahych oprav driv nebo pozdeji. Jakych? jeden vstrik stoji 15000kc, treba
No a doporucovat OI za 130 to chce vazne odvahu
myslíš si,že za 130tis koupí dvojkového supa?nebo víš o nějakém jedničkovém,který nemá víceprvkovou přední nápravu?a nebo si to tady plácnul jen tak....??
za 15 litrů koupí vstřik jen debil,repas autorizovaném středisku bosch stojí kolem 4000kč.
a jedničkové oktávky se dělaly až do roku tuším 2010,běžně se prodávají přes 100 000kč a tohle auto pro někoho,kdo chce za tyhle peníze opravdu voňavé auto,které bude sloužit ještě řadu let má smysl........
2 reakcí na tento příspěvek Motorizace ŠSuperB
v zimě nové tlumiče Kyb excelG a pružiny, prachovky, dorazy
repasované turbo + refgulační ventil
napínák rozvoďáku
palivové čerpadlo
startér
výbojky osram + předřadníky
v zimě všechny náplně i filtry
nová rampa vstřiků, žhaviče a kabeláž (kvůli startům)
vloni v létě kotouče a destičky
před 3 lety nové motorky v parkovací brzdě i se třmenama z faceliftu (už nikdy nezamrznou) + tlačítko ruční brrzdy které už nedělá problémy
vstřikovače i s rampou měněny v záruce cca v 260 tisících
dodělávané tažné se zápisem do TP
střešní nosič
troje kola - všechny originál - 18" Samarkand, 17" Michigan a zimáky 16" Milwuakee
tmavé skla s atestem
repas pohonu olejového čerpadla od nejlepšího člověka (kdo zná- Sharik4x4) - už nehrozí protočení
k autu přidám i staré turbo pro případnou repasi (to nové trochu píská, ale jezdí normálně)
v záruce měněný sloupek řízení
v 320ti měněná spojka se setrvákem - origo sada
Takže všechny nemoci passatu jsem si vyřešil sám...a když to někomu nabídnu, tak se mu nezdá nájezd (355 tisíc)
Auto jsem zatím nabídl po známých za 85 (nejnížší cena vůbec tohoto passata na internetu)...
Stáčet je mi proti srsti, tak si ho snad nechám a až bude nejhůř, tak uspořádám nějaké destruction-derby
Naposledy editováno 13.07.2017 19:14:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
Dolph-cz píše: RomanSS> luxusní cena
jj, si myslím...potřebuju to prodat rychle, na podzim letím pryč. Ještě udělám malý servis a vyměníim lambdu co na mě svítí a dám to na inzerát...
Prodávám to za míň, než jsem do toho vrazil za poslední rok
Je jasný, že to má i mouchy...to pískající turbo...příští rok to chce gumy na těch 18", přední nárazník a maska je oťukaná a dveře od kufru už mají pod značkou puchýře...jinak je to ve slušným stavu
Naposledy editováno 13.07.2017 19:36:14
Jdi do 2.8 V6, má to 142kW, je to atmosféra, jede to slušně, je to relativně levný, protože velký objem nikdo nechce, a pokud ti vadí vyšší spotřeba, zplynuj ho, ten motor to v pohodě snese. Díly se na to dají sehnat celkem rozumně, přes VW Club, nebo Škoda Club získáš kontakty na kluky, co umějí díly od renomovaných výrobců za lepší ceny (brzdy, spojkové sady, nápravy, setrvák, tlumiče, atd.).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
RomanSS píše:
.............................Prodávám to za míň, než jsem do toho vrazil za poslední rok
bohužel přesně takhle to je.ty jsi na tom hromadu věcí už vychytal,ale jinak je to past na peníze......,tohle není auto pro sociála.
1 reakcí na tento příspěvek Motorizace ŠSuperB
Dolph-cz píše: bohužel přesně takhle to je.ty jsi na tom hromadu věcí už vychytal,ale jinak je to past na peníze......,tohle není auto pro sociála.
Jestli tomu dobře rozumim, tak kdo ma Passata a ma na to aby do toho furt sypal tak je jako prachač? Aha.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
Dolph-cz píše: myslíš si,že za 130tis koupí dvojkového supa?nebo víš o nějakém jedničkovém,který nemá víceprvkovou přední nápravu?a nebo si to tady plácnul jen tak....??
za 15 litrů koupí vstřik jen debil,repas autorizovaném středisku bosch stojí kolem 4000kč.
a jedničkové oktávky se dělaly až do roku tuším 2010,běžně se prodávají přes 100 000kč a tohle auto pro někoho,kdo chce za tyhle peníze opravdu voňavé auto,které bude sloužit ještě řadu let má smysl........
Ja ale nepsal at koupi za 130 SII, nejde o typ predni napravz v SI, ale o material! y pocatku vyroby davali hlinik, pak ocel, ale to zajiste vis, ze jo...
No jasne, OI je ceska modal, chudak ten kdo to koupi za ty prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
sox píše: Tak za mě Toyota Yaris 1.0 mám ji od roku 2001 a jediné co jsem měnil je olej a baterie. vše původní a řekl bych bez zavady. Celou dobu stojí venku. a stojí teď okolo 50 . tak vem jaru a zbytek na dovču.
ty vole doporučovat Yarise-vždyť to je auto dobré tak pro ženskou a pomalu ani ne na nákup...rodinný/týdenní nákup do kufru nenarveš navíc litrový motor-to už pojede líp i Favorit...tady si chce maník očividně "slušně pojezdit za levné peníze"
Naposledy editováno 14.07.2017 08:15:08
KubaLC8 píše: Ja ale nepsal at koupi za 130 SII, nejde o typ predni napravz v SI, ale o material! y pocatku vyroby davali hlinik, pak ocel, ale to zajiste vis, ze jo...
No jasne, OI je ceska modal, chudak ten kdo to koupi za ty prachy
...ale on psal o autě za 130 tis. takže je taty zbytečné psát o nápravě kterou má superb o generaci novější v cenách 300tis a výš. to je alespoň můj názor.
a to s tou jedničkovou oktávkou jak píšeš.....,jo,to je přesně ono,tohle vídívám v práci pořád.
lidi se dělí va dva tábory-oba mají naškrábaných 130 tis a jedni chtějí auto,které bude spolehlivě sloužit řadu let s minimálními provozními náklady-a koupí si i "předraženou" oct 1 , no a pak takoví,co za stejné peníze chtějí to nejlepší co se dělalo-takže supa,samozřejmě starou vránu,už při prvním běžném servise,kdy mají zaplatit výměnu rozvodů,olejů,případně nějaké ložisko,brzdky...se jim podlamují kolena a vybírají poslední rezervy co jim zbyly...no pak teprve příjde první porucha a najednou neřešitelný problém.
možná už nejsem objektivní,ale tenhle scénář už jsem v práci viděl tolikrát,ža mám chuť se těm lidem smát do pysku,protože ve většině případech jsem jim to před koupí auta měl snahu vysvětlit a připravit je na to....
je to pořád dokola.
RomanSS píše: J
Takže všechny nemoci passatu jsem si vyřešil sám...a když to někomu nabídnu, tak se mu nezdá nájezd (355 tisíc)
Auto jsem zatím nabídl po známých za 85 (nejnížší cena vůbec tohoto passata na internetu)...
Stáčet je mi proti srsti, tak si ho snad nechám a až bude nejhůř, tak uspořádám nějaké destruction-derby
Ty voe, já čekal tak dvakrát tolik nejmíň, tohle je sotva zajetý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
fockewulf píše: ty vole doporučovat Yarise-vždyť to je auto dobré tak pro ženskou a pomalu ani ne na nákup...rodinný/týdenní nákup do kufru nenarveš navíc litrový motor-to už pojede líp i Favorit...tady si chce maník očividně "slušně pojezdit za levné peníze"
Doporučovat Yarise někomu, kdo chce Superba, je donebevolající blbost. Ale s většinou toho, co jsi napsal nesouhlasím. Manželka má Yarise (1.0, 2001) prakticky od nova, najeto necelých 200 tis.km, bez jediné poruchy, bez stopy rzi (stojí pořád venku). Rodinný nákup do toho narveš naprosto bez problémů (protože posuvná zadní lavice, variabilní velikost kufru), uvnitř víc místa než ve Fabii. Jede to mnohem líp než Favorit, litrový čtyřválec má 51 kW (VVTi). Jedinou vadou na kráse byla cena - bylo to neskutečně drahé...
1 reakcí na tento příspěvek Motorizace ŠSuperB
KubaLC8 píše: A vis ze ta tva debilni predni naprava se tam nedavala vecne?
Kazdej motor ma sve bolesti, i ta tebou doporucena 96ka, riziko velmi drahych oprav driv nebo pozdeji. Jakych? jeden vstrik stoji 15000kc, treba
No a doporucovat OI za 130 to chce vazne odvahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
honza_ píše: II sup za 130? kde jedu pro něj
Tady třeba jednoho máš
Akorát teda nevím, superbaII do 130 to bude asi pěkná pokladnička. Internet snese všechno. Za tu cenu raději superba první generace (pokud teda vyloženě superba)
Nicméně pro jednoho a jako bezproblémové auto - dělník, to zase ano-nerezlo to, ani když to bylo obité až běda